Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
a jestli to tak půjde dál, uznám svůj omyl.
Myslím si ale, že to nebude tak horký. Jsou to kvanta prvních dealerských aut a taky marketing. Ani nevím, co to bylo nedávno za auto, o kterým něco takovýho pustili do světa...a pak bylo po něm.
Ale reálné to je. Vezměme třeba časy, kdy byla Škodovka vnímána na západě jako lowcost - jak šílená procenta prodejů třeba v UK tvořilo RS (až 45😖. To by mohla být paralela. Chudák Seat, že by to, co nedal s Cuprou (lowcost silnej hatch) dalo Hyundai?
Je mi to vcelku jedno, spíš mě zaujala jiná pasáž článku...o hatchy s motorem uprostřed ala Clio V6. To by bylo hustýýý!!!
:yes:
Myslím si ale, že to nebude tak horký. Jsou to kvanta prvních dealerských aut a taky marketing. Ani nevím, co to bylo nedávno za auto, o kterým něco takovýho pustili do světa...a pak bylo po něm.
Ale reálné to je. Vezměme třeba časy, kdy byla Škodovka vnímána na západě jako lowcost - jak šílená procenta prodejů třeba v UK tvořilo RS (až 45😖. To by mohla být paralela. Chudák Seat, že by to, co nedal s Cuprou (lowcost silnej hatch) dalo Hyundai?
Je mi to vcelku jedno, spíš mě zaujala jiná pasáž článku...o hatchy s motorem uprostřed ala Clio V6. To by bylo hustýýý!!!
:yes:
inak aj stingeru sa dari... v kanade dokonna valcuje aj nejeden klasicky sedan v danej triede 😉 ...
a to v r 2020 ma byt este aj nejaky supersportiak od kie... takze asi to ti chlapci tam myslia vazne... naopak taka R8 od audi to ma uz zratane.... som zvedavy co ty na to
a to v r 2020 ma byt este aj nejaky supersportiak od kie... takze asi to ti chlapci tam myslia vazne... naopak taka R8 od audi to ma uz zratane.... som zvedavy co ty na to
No...je to škoda.
Současná R8 byla třeba šestý nejrychlejší auto na Top Gear dráze. Na zrychlení či na většině okruhů pobila takový plakátovky jako McL F1, Enzo a tak. A při tom všem byla krásně servisovatelná a daily use.
Až moc. Podle mě žrala moc zákazníků Lambu a hlavně vyšším 911,
No a starší byla mnohem řidičtější. Manuál, atmo, žádný el. podvozek atd. R8 bylo skvělý superauto za skvělý peníze. Když pominu předfaceliftovou MkI s R Tronicem. To byla hrůza.
Měla i nějaký prvenství, hlavně v technologii světel. A vždycky strašnej infotainment.
Jak jsem napsal - suprsport za rozumnou cenu a daily. Vlastně v tomhle těžko hledá konkurenci. Pro mě byla vejš než AMG GT nebo 911.
Vždycky je škoda, když skončí nějaký skvělý auto. Na druhou stranu zůstane do smrti tím, čím byla. Nikdy nebude hybrudní V6 erosma. 😄
Současná R8 byla třeba šestý nejrychlejší auto na Top Gear dráze. Na zrychlení či na většině okruhů pobila takový plakátovky jako McL F1, Enzo a tak. A při tom všem byla krásně servisovatelná a daily use.
Až moc. Podle mě žrala moc zákazníků Lambu a hlavně vyšším 911,
No a starší byla mnohem řidičtější. Manuál, atmo, žádný el. podvozek atd. R8 bylo skvělý superauto za skvělý peníze. Když pominu předfaceliftovou MkI s R Tronicem. To byla hrůza.
Měla i nějaký prvenství, hlavně v technologii světel. A vždycky strašnej infotainment.
Jak jsem napsal - suprsport za rozumnou cenu a daily. Vlastně v tomhle těžko hledá konkurenci. Pro mě byla vejš než AMG GT nebo 911.
Vždycky je škoda, když skončí nějaký skvělý auto. Na druhou stranu zůstane do smrti tím, čím byla. Nikdy nebude hybrudní V6 erosma. 😄
dik za odpoved.... suhlasim s tym ze urcite berie konkurentov prave tym znackam ktore primarne vyrabaju prave len taketo kusky kdezto audi ma predsa len iny zaber a iny ciel ... a mozno je to tak aj ok ze R8 skonci ... asi ani nemoze kazdy vyrabat vsetko ... hoc nejaka historia a tradicia dnes uz zdaleka nehra taku rolu ako kedysi....
ved uvidime co sa este pomeni za dalsich nie 2 -3 roky ale 10-15 rokov... lebo obecne sportiaky kusok su uz out... dokocna aj SUV vraj nebudu rast vecne... tak uvidime co ich nahradi.. mozno nejake ine "vajicka" alebo co...
ved uvidime co sa este pomeni za dalsich nie 2 -3 roky ale 10-15 rokov... lebo obecne sportiaky kusok su uz out... dokocna aj SUV vraj nebudu rast vecne... tak uvidime co ich nahradi.. mozno nejake ine "vajicka" alebo co...
Nepochybujem o tom, že R8 bola rýchla, ale porovnávať čas profíka s autom, pri ktorom mu je jedno či to rozflákne s časmi často majiteľov aut, ktorých je len pár kusov nie je priliš objektívne.
Skodovce ty obri cisla prodeju RS zene nahoru diesel, oddelit to po smeru GTI/GTD a hned se ukaze kolik toho si lidi kupuji na zabavu (v ramci moznosti) a kolik jen jako nejvykonejsi diesel a k nemu "vnuceny" balicek extras. Nko jde proti tomu GTI / RS v benzinu, proti dieslovemu RS nema nic, tedy ani necekam ze by se kdy dostalo na cisla jake dosahuje u prodeju oktavia, to nejde ani teoreticky.
suhlasim... skoro kazda octavka RS je v dizli co vidim a dokonca aj rovno v kombiku ... a urcite uz aj v automate... no proste "dokonala" sportova volba veru tak 😉
topper, ja si chcem octaviu rs v diesli vziat tiez, ale to iba kvoli tomu ze mame firemnu car policy do 40t eur, mozeme iba diesel a na vyber mam medzi octou, tiguanom, kodiaqom a insi. insi ma aj s biturbo dieslom ledva take parametre ako octa so 135kw dieslom (ktoru mam aj teraz ale nie rs) a bojim sa ze insi na mna bude uz prilis tazka. jasne ze necakam ze octa rs bude sportove nacinie ale na moje dialnicne kilometre a obcasne rychlostne vsuvky na horskych priechoch mi bude vyhovovat. kazdopadne zhanam na vyskusanie biturbo insi ale nikde ju nemaju.
Tenkrát v UK to tak nebylo.
To se rad necham poucit, klidne jestli k tomu neco mas to sem nahod, rad si poctu / neco noveho se dozvim.
Otázkou je, na kterých trzích. Když se kouknu v Česku do inzerce, tak nabídka nafta vs. benzín u poslední generace je zhruba 6 : 1. Když se kouknu na Autoscout, tak je to skoro 1 : 1 s mírnou převahou benzínu.
Anonym
[odkaz]
>😁 .... no asi ani svokor a otec by ma asi tiez nepochvalili za hyundai ci kiu ( ale oni uz davno su v autach mimo co si budeme klamat ... v tomto su uz stratena generacia a im uz mozes vysvetlovat
... ved to poznas... v istom veku uz stareho psa novym kuskom nenaucis a nazor u nich nezmenis aj keby si prisiel na stingeri obrzne povedane .... oni poznaju doslova par znaciek a zbytok nemaju ani sajnu co to tu jazdi vsade naokolo a ani sa o auta nezaujimaju .. a takych je inak kopec okolo mna aj v praci .. sila ... nechapacka ) ale inak nastastie moja volba bola ciste moja ... >😁
PS: ja len dufam ze ty si mladsi 😉 a este je tu nejaka sanca u teba ( hoc asi kazdemu z nas niektore znacky proste aj tak nikdy nesadnu a nejako nerezu ako sa vravi ... ani mne... to je fakt ... )
... ved to poznas... v istom veku uz stareho psa novym kuskom nenaucis a nazor u nich nezmenis aj keby si prisiel na stingeri obrzne povedane .... oni poznaju doslova par znaciek a zbytok nemaju ani sajnu co to tu jazdi vsade naokolo a ani sa o auta nezaujimaju .. a takych je inak kopec okolo mna aj v praci .. sila ... nechapacka ) ale inak nastastie moja volba bola ciste moja ... >😁
PS: ja len dufam ze ty si mladsi 😉 a este je tu nejaka sanca u teba ( hoc asi kazdemu z nas niektore znacky proste aj tak nikdy nesadnu a nejako nerezu ako sa vravi ... ani mne... to je fakt ... )
No já budu dost asi staromilec. A není to tím, že se o auta nezajímám.To snad víš. Právě naopak. Já se dost hrabu v historii a tak, takže cítím ty souvislosti.
Mám to tak.
Nikdy bych si nekoupil hnisan GTR. Nejen, že je hnusnej, ale je bezduchej. Když jsem se zmohl alespoň na R8, prostě když to prošlápnu na starým Masarykáči, něco cejtím. Nebo na Autobahnu....foukne ve 300 větřík a já si připadám jako Bernd v lednu 1938. Však z konceptu s jeho jménem se přímo vyvinula R8. Přes koncep LeMans.
Co cítíš v GTR? Že je rychlý. OK. To je Šinkanzen nebo letadlo taky. Nevadí mi, když si ho někdo koupí, ale já to mám takhle. Ale AMG GT se mi třeba nezamlouvá,a to ani GT-R mě nepřesvědčilo. Takže si ho nebudu kupovat, i když Caratch byl nejvíc a taky před sebou navlíkal tu třímetrovou kapotu do zatáček.😊
Myslím, že další supersport si kupovat nebudu. Už není takovej, co bych chtěl. Už R8 MKII je taková playstationová. O rychlost až tak nejde.
Řídils někdy starý Lambo V12 v manuálu? Bez ESP a tak....ve skutečnosti bude ta i30N možná rychlejší v běžným světě, ale to je právě to...jakože na moderní bezzrcadlovku nafotíš super fotky...a pak jsou lidi, co maj doma temnou komoru a vyrážej fotit s kinofilmovým 80 let starou flexinou...
Mám to tak.
Nikdy bych si nekoupil hnisan GTR. Nejen, že je hnusnej, ale je bezduchej. Když jsem se zmohl alespoň na R8, prostě když to prošlápnu na starým Masarykáči, něco cejtím. Nebo na Autobahnu....foukne ve 300 větřík a já si připadám jako Bernd v lednu 1938. Však z konceptu s jeho jménem se přímo vyvinula R8. Přes koncep LeMans.
Co cítíš v GTR? Že je rychlý. OK. To je Šinkanzen nebo letadlo taky. Nevadí mi, když si ho někdo koupí, ale já to mám takhle. Ale AMG GT se mi třeba nezamlouvá,a to ani GT-R mě nepřesvědčilo. Takže si ho nebudu kupovat, i když Caratch byl nejvíc a taky před sebou navlíkal tu třímetrovou kapotu do zatáček.😊
Myslím, že další supersport si kupovat nebudu. Už není takovej, co bych chtěl. Už R8 MKII je taková playstationová. O rychlost až tak nejde.
Řídils někdy starý Lambo V12 v manuálu? Bez ESP a tak....ve skutečnosti bude ta i30N možná rychlejší v běžným světě, ale to je právě to...jakože na moderní bezzrcadlovku nafotíš super fotky...a pak jsou lidi, co maj doma temnou komoru a vyrážej fotit s kinofilmovým 80 let starou flexinou...
Hm, ak predáš R8, niečo prihodíš a máš jazdenú 458 Italiu >😁 Ak máš niekdy možnosť, vyskúšaj, James May vie prečo ju kúpil a ja po svojej krátkej skúsenosti tiež. >😁
Ne, tu nechci. Ještě koupím jednu R8.
Jak dlouho ji máš? Co servis a co zpomalovací prahy a tak?
Jak dlouho ji máš? Co servis a co zpomalovací prahy a tak?
Nemam ak ked bral BY som vsetkymi desiatimi. 😄 Mal som len pred casom moznost trosku si s jednou zajazdit s kratkym presadnutim do Gallarda a bol to neskutocny rozdiel.
Aha.
Tak fakt díky za fundovanou radu.
8-s
Tak fakt díky za fundovanou radu.
8-s
Nemas za co. To len na margo tvojho vyjadrenia : ze neni zadny supersport co bych chtel. 😄
Vždyť už ani Italiu nenabízeli v manuálu myslím....
Myslel jsem to tak, že se to ubírá divným směrem.
A t, co jsem psal o daily use a servisu jsi asi taky nečetl.
Myslel jsem to tak, že se to ubírá divným směrem.
A t, co jsem psal o daily use a servisu jsi asi taky nečetl.
Posledne s manualom bolo tusim 430. Daily use a supersport? Ale no tak, to bez kompromisov nejde. Ak s tou svojou jazdis denne aj v meste, musis to uznat aj sam. Ale jasne servis a udrzba je u Italie urcite vacsia palka. Na druhej strane jazdi famozne a chces si spravit radost ci nie?
GT-R je ale taky legenda, jen holt japonská... ale pro JDM je GT-R + NSX + RX-7 + Supra svatá čtveřice 😉
Hittman
to je málo nebo moc s porovnání s konkurencí? U Volva polestar byl taky titulek, jak jsou vyprodání, a pak se člověk dozví, že je vyprodána kapacita 1500 aut na 3 roky, tj. 500 aut na rok, což je flus do moře a žádný výkon.
Filalák
to vypada na slusny a dostupny auto, tak to od ted budou kluci na vesnici lestit enka misto eresek muhehhee
Sobeq
Nedivím se, že se nestíhá vyrábět. Je to prostě dělo. Měl jsem možnost se v tom i projet a je to fakt bomba. Věřím, že Hyundai zapracuje na výrobě a bude snadno dostupné pro všechny, jelikož tohle je opravdu pěkný kousek!
Rychlee Jiříku
Když už tě ty marketingový kecy dostaly
V současnosti 6 kusů v ČR na skladě (2 z toho předváděčky a dodací lhůta 2 měsíce.
,,,Bože,
Když už tě ty marketingový kecy dostaly
V současnosti 6 kusů v ČR na skladě (2 z toho předváděčky a dodací lhůta 2 měsíce.
,,,Bože,
Emel
Za ty prachy je to pecka... manuál, samosvor, dvoulitr 200kW, to celé s výbavou pod 800... kdyby a) dělali kombík b) nebylo to Hyundai, tak bych to zařadil do užšího výběru 😄
To "nebyl to hyundai" je vysledek trapneho vystupovani ceskeho hyundaie, nebo to ma I nejaky dalsi (hlubsi/racionalnejsi) zaklad?
" b) nebylo to Hyundai," - taketo kriteria fakt nepochopim. Snad ide o to auto a ake realne je, nie ?
Primárně jo. Ale je bonus, pokud tě oslovuje i ta značka jako taková a máš chuť nechat jim vydělat peníze. Představ si třeba, že po pojetí Tucsona zjistíš, že jezdí trošku líp než XV... Stejně tě to ale potáhne spíš k Subaru... pak třeba k Hondě a až když si nevybereš, půjdeš si projet i Hyundai.
Zaprvé viz Emel, a za druhé... Pokud vidím u importéra tak bezprecedentní míru arogance a nadutosti, že i jeho dealeři ve velkém vypovídají smlouvy a řídne servisní síť, pak mi přijde normální, že chci své úspory utratit jinde.
ona ta sit ridne hlavne kvuli tomu, ze museli jako servisy predelat salony a to se jim nechtelo, jako plno skodovkam 😄
Tak doufam, ze mas rovnou pater a neutracis sve uspory u firmy, ktera sla primo proti zakaznikum. A proto dostala pokutu.
[odkaz]
Jinak budes pusobit naprosto smesne, i kdyz je fakt ze nekterym lidem moralka nic nerika. :-! 😉
[odkaz]
Jinak budes pusobit naprosto smesne, i kdyz je fakt ze nekterym lidem moralka nic nerika. :-! 😉
P.S. Čo na to fostek a jeho téza, že tieto autá kupujú len internetoví bychári a nie reálni kupujúci? 😉
Jinak N drzim palce, prijde mi to (bohuzel jen od klavesnice) jako velcie sympaticky pocin. :yes:
Btw. pár dní dozadu som jazdil Megane RS a aj keď by som mu dal prednosť pred eNkom, žiadny debakel sa nekonal, bolo to viac o dizajne a interiéri než o samotnej jazde (dokonca motor z Nka by som označil za lepší ako 1,8TCe).
Dik za info o meganu RS. Mas srovnani i s aktualnim Type R? Jinak uz jen to ze zminis N s MRS v jedne vete a N, jako prvotina hyundaie na tomto trhu, neodejde s napraskano je hodno minimalne respektu, spis i pochvaleni.
Vídávam ho v tej modrej na cestách,a je to vcelku pohľadné auto. (chýba mi ale 3dv)
S tak krátkým termínem jsem se třeba u koncernu zatím nikdy nesetkal. 😄
[odkaz]
Ale vzhledem k tomu, že článek v podstatě cituje zástupce Hyundaie není se čemu divit.
To, že údajně nestíhají vyrábět je primárně otázkou kapacity, nikoli pouze samotného aktuálního zájmu.
Mimochodem u nás je teď k dispozici ihned 6 skladovek i30N, z toho 4 nové + 2 předváděčky.
😄
suhlasim s tym ze hothatch ma byt minimalne tak zabavny ako je aj rychly... lebo len cista rychlost je dnes ti len na dve veci ..
Jeden superadorant VW, druhý superhater Renaultu a třetí... no, ten si oblíbil slovo "bych" do takové míry, že ho používá v téměř každém příspěvku. Pevně věřím, že to nebude jen slabou slovní zásobou 😉