Novinky
white label
Psát o hitu po vyrobených prvních 3000 kusech za půl roku pro celou Evropu je poněkud přehnané/předčasné.
Ale vzhledem k tomu, že článek v podstatě cituje zástupce Hyundaie není se čemu divit.
To, že údajně nestíhají vyrábět je primárně otázkou kapacity, nikoli pouze samotného aktuálního zájmu.
Mimochodem u nás je teď k dispozici ihned 6 skladovek i30N, z toho 4 nové + 2 předváděčky.
Ale vzhledem k tomu, že článek v podstatě cituje zástupce Hyundaie není se čemu divit.
To, že údajně nestíhají vyrábět je primárně otázkou kapacity, nikoli pouze samotného aktuálního zájmu.
Mimochodem u nás je teď k dispozici ihned 6 skladovek i30N, z toho 4 nové + 2 předváděčky.
Emel
Za ty prachy je to pecka... manuál, samosvor, dvoulitr 200kW, to celé s výbavou pod 800... kdyby a) dělali kombík b) nebylo to Hyundai, tak bych to zařadil do užšího výběru 😄
pogo26
Takže tento článek spíš bude PR na podporu prodeje a zvýšení image divize N. Je to celkem průhledné. Řeči o úspěchu i30N a v každém řádku BMW snad někoho zlomí.
twistedTSD
Jiřík je další multiúčet s pěti a půl příspěvky, z nichž většina kritizuje ŠA. Jaká náhoda.
Beefcake
" b) nebylo to Hyundai," - taketo kriteria fakt nepochopim. Snad ide o to auto a ake realne je, nie ?
Anonym
Rychlee Jiříku
Když už tě ty marketingový kecy dostaly
V současnosti 6 kusů v ČR na skladě (2 z toho předváděčky a dodací lhůta 2 měsíce.
,,,Bože,
Když už tě ty marketingový kecy dostaly
V současnosti 6 kusů v ČR na skladě (2 z toho předváděčky a dodací lhůta 2 měsíce.
,,,Bože,
Sobeq
Nedivím se, že se nestíhá vyrábět. Je to prostě dělo. Měl jsem možnost se v tom i projet a je to fakt bomba. Věřím, že Hyundai zapracuje na výrobě a bude snadno dostupné pro všechny, jelikož tohle je opravdu pěkný kousek!
speedfred
presne to ma napadlo po prečítaní článku, porovnať čísla s konkurenciou.
Vídávam ho v tej modrej na cestách,a je to vcelku pohľadné auto. (chýba mi ale 3dv)
Vídávam ho v tej modrej na cestách,a je to vcelku pohľadné auto. (chýba mi ale 3dv)
Emel
Primárně jo. Ale je bonus, pokud tě oslovuje i ta značka jako taková a máš chuť nechat jim vydělat peníze. Představ si třeba, že po pojetí Tucsona zjistíš, že jezdí trošku líp než XV... Stejně tě to ale potáhne spíš k Subaru... pak třeba k Hondě a až když si nevybereš, půjdeš si projet i Hyundai.
3_diamanty
inak aj stingeru sa dari... v kanade dokonna valcuje aj nejeden klasicky sedan v danej triede 😉 ...
a to v r 2020 ma byt este aj nejaky supersportiak od kie... takze asi to ti chlapci tam myslia vazne... naopak taka R8 od audi to ma uz zratane.... som zvedavy co ty na to
a to v r 2020 ma byt este aj nejaky supersportiak od kie... takze asi to ti chlapci tam myslia vazne... naopak taka R8 od audi to ma uz zratane.... som zvedavy co ty na to
iudex
Jj, je to len čistý marketing a varenie z vody, reálne to auto za veľa nestojí. Taký Megane RS je určite o dve triedy lepším autom ako eNko, predpokladám ostatne, že ako známy fanda Renaultu si už s MRS jazdil a máš relevantné porovnanie s i30N. Alebo... žeby to bolo inak? 😉
CHerokee
Souhlasím, ukáže teprve čas a objektivní srovnání s prodeji konkurence.
bystron
asi Vošického harém v akci, já se u Hnujdajístů už nedivím vůbec ničemu >😒]
iudex
Určite čísla konkurencie by dali vec do kontextu, ak ale nestíhajú vyrábať, tak predaje väčiš nebudú, aj keby dopyt bol trojnásobný.
Btw. pár dní dozadu som jazdil Megane RS a aj keď by som mu dal prednosť pred eNkom, žiadny debakel sa nekonal, bolo to viac o dizajne a interiéri než o samotnej jazde (dokonca motor z Nka by som označil za lepší ako 1,8TCe).
Btw. pár dní dozadu som jazdil Megane RS a aj keď by som mu dal prednosť pred eNkom, žiadny debakel sa nekonal, bolo to viac o dizajne a interiéri než o samotnej jazde (dokonca motor z Nka by som označil za lepší ako 1,8TCe).
fOE
Aniz bych se chtel fostka zastavat, jeho boj s vetrnymi mlyny prijde i me casto dost otravny, tak by bylo vhodne zasadit ta cisla o prodejich Hyundai N do realneho sveta prodeju jinych HH, treba na tom Nemeckem trhu. A ted nemluvim o GTI, ktery bude na domacim trhu (a nejen tam) radove jinde, ale takova cupra, megane RS, peugeot GTI, focus ST/RS... kolik se toho prodalo na DE trhu tech?
Jinak N drzim palce, prijde mi to (bohuzel jen od klavesnice) jako velcie sympaticky pocin. :yes:
Jinak N drzim palce, prijde mi to (bohuzel jen od klavesnice) jako velcie sympaticky pocin. :yes:
ikarus
kecy v peci, já bych to nechtěl ani za 100.000 Kč >😁 takoou burešovu trapárnu :no:
fOE
To "nebyl to hyundai" je vysledek trapneho vystupovani ceskeho hyundaie, nebo to ma I nejaky dalsi (hlubsi/racionalnejsi) zaklad?
3_diamanty
suhlasim... skoro kazda octavka RS je v dizli co vidim a dokonca aj rovno v kombiku ... a urcite uz aj v automate... no proste "dokonala" sportova volba veru tak 😉
twistedTSD
Zaprvé viz Emel, a za druhé... Pokud vidím u importéra tak bezprecedentní míru arogance a nadutosti, že i jeho dealeři ve velkém vypovídají smlouvy a řídne servisní síť, pak mi přijde normální, že chci své úspory utratit jinde.
iudex
Viac som o testovačke MRS napísal na MACZ, ak Ťa to zaujíma. Vydarený HH a celkom ma oslovil. CtR som nešiel, cielene predvádzačky nevyhľadávam, iba ak sa ponúkne príležitosť a to u pomerne vzácneho CtR asi nebude.
white label
Mimochodem jsem právě zavolal do Hyundai Nový Jičín a ptal se na čekačku na i30N do výroby, a řekli mi, že za dva měsíce ji můžu mít.
S tak krátkým termínem jsem se třeba u koncernu zatím nikdy nesetkal. 😄
[odkaz]
S tak krátkým termínem jsem se třeba u koncernu zatím nikdy nesetkal. 😄
[odkaz]
iudex
Tiež neviem, ako sa predáva u nás, podľa prítomnosti na cestách sa asi vcelku predáva, rozhodne viac, ako napr. Civic type R. Od pohľadu ale nášmu trhu hothečov dominujú s veľkým náskokom Cupry, tých vídam najviac.
ikarus
nestíhají protože výrobá má opět problémy a nejsou na to zrovna 2x připraveni, to zas bude jak manažeři nakočí do svch aut, sedadla vyhodí na trávník a pojedou pro díly >😁 hnujdé nikdy
Riceeater
Fostek je diagnoza jako byl svého času GTI, jako je Ada atp.
Jeden superadorant VW, druhý superhater Renaultu a třetí... no, ten si oblíbil slovo "bych" do takové míry, že ho používá v téměř každém příspěvku. Pevně věřím, že to nebude jen slabou slovní zásobou 😉
Jeden superadorant VW, druhý superhater Renaultu a třetí... no, ten si oblíbil slovo "bych" do takové míry, že ho používá v téměř každém příspěvku. Pevně věřím, že to nebude jen slabou slovní zásobou 😉
Emel
V zásadě to první... plus obecně bych se se značkou Hyundai těžko identifikoval, jejich auta mi nic neříkají, na rozdíl třeba od Mazdy, ale i většiny tradičních evropských značek. Ale pokud by měli auto co bych fakt chtěl...
iudex
Vybral som inú triedu, ale vyberať dnes kompaktný hotheč, bol by vo výbere.
webpaja
Domnívám se, že hlavní problém byl ve velmi nejasném odměňování za prodané vozy.
Filalák
to vypada na slusny a dostupny auto, tak to od ted budou kluci na vesnici lestit enka misto eresek muhehhee
bystron
Řídit Hovnaj bude stejný zážitek jako ukradnout nákupní vozík v Kauflandu >😒] >😒] >😒] Od těch úchyláků raději nic :no:
Johnn
Tak doufam, ze mas rovnou pater a neutracis sve uspory u firmy, ktera sla primo proti zakaznikum. A proto dostala pokutu.
[odkaz]
Jinak budes pusobit naprosto smesne, i kdyz je fakt ze nekterym lidem moralka nic nerika. :-! 😉
[odkaz]
Jinak budes pusobit naprosto smesne, i kdyz je fakt ze nekterym lidem moralka nic nerika. :-! 😉
Emel
GT-R je ale taky legenda, jen holt japonská... ale pro JDM je GT-R + NSX + RX-7 + Supra svatá čtveřice 😉
pumpkin
Do konca júla sa na Slovensku predalo 35 kusov, v Európe za prvý polrok celkovo 3000 kusov.
fOE
Tak jak spravne podotknul nize WL, vedet jakou maji kapacitu a jestli ta nebyla nesmyslne podstrelena by se taky hodilo. Do dnes pamatuju jak BMW muselo navysovat kapacitu produkce i3 na dvojnasobek, protoze cekacky rok. Bombasticke info, z ktereho se nakonec vyklubalo ze tu prvotni kapacitu meli nastavenou snad na ctyrciferni cislo. Ergo i Hyundai jiste zvladne i30N delat vic, treba budou potrebne nejake zmeny, zabezpecit dodavatelsky retezec a kdovi co jeste, ale jiste to pujde (a budou sami proti sobe kdyz tu poptavku nevyuziji).
Dik za info o meganu RS. Mas srovnani i s aktualnim Type R? Jinak uz jen to ze zminis N s MRS v jedne vete a N, jako prvotina hyundaie na tomto trhu, neodejde s napraskano je hodno minimalne respektu, spis i pochvaleni.
Dik za info o meganu RS. Mas srovnani i s aktualnim Type R? Jinak uz jen to ze zminis N s MRS v jedne vete a N, jako prvotina hyundaie na tomto trhu, neodejde s napraskano je hodno minimalne respektu, spis i pochvaleni.
3_diamanty
>😁 .... no asi ani svokor a otec by ma asi tiez nepochvalili za hyundai ci kiu ( ale oni uz davno su v autach mimo co si budeme klamat ... v tomto su uz stratena generacia a im uz mozes vysvetlovat
... ved to poznas... v istom veku uz stareho psa novym kuskom nenaucis a nazor u nich nezmenis aj keby si prisiel na stingeri obrzne povedane .... oni poznaju doslova par znaciek a zbytok nemaju ani sajnu co to tu jazdi vsade naokolo a ani sa o auta nezaujimaju .. a takych je inak kopec okolo mna aj v praci .. sila ... nechapacka ) ale inak nastastie moja volba bola ciste moja ... >😁
PS: ja len dufam ze ty si mladsi 😉 a este je tu nejaka sanca u teba ( hoc asi kazdemu z nas niektore znacky proste aj tak nikdy nesadnu a nejako nerezu ako sa vravi ... ani mne... to je fakt ... )
... ved to poznas... v istom veku uz stareho psa novym kuskom nenaucis a nazor u nich nezmenis aj keby si prisiel na stingeri obrzne povedane .... oni poznaju doslova par znaciek a zbytok nemaju ani sajnu co to tu jazdi vsade naokolo a ani sa o auta nezaujimaju .. a takych je inak kopec okolo mna aj v praci .. sila ... nechapacka ) ale inak nastastie moja volba bola ciste moja ... >😁
PS: ja len dufam ze ty si mladsi 😉 a este je tu nejaka sanca u teba ( hoc asi kazdemu z nas niektore znacky proste aj tak nikdy nesadnu a nejako nerezu ako sa vravi ... ani mne... to je fakt ... )
AutoKaCer
Akorát si už připravte alespoň 820k, potože šli s cenou nahoru a odtrhli výbavu do příplatkového paketu.
Hittman
to je málo nebo moc s porovnání s konkurencí? U Volva polestar byl taky titulek, jak jsou vyprodání, a pak se člověk dozví, že je vyprodána kapacita 1500 aut na 3 roky, tj. 500 aut na rok, což je flus do moře a žádný výkon.
3_diamanty
dik za odpoved.... suhlasim s tym ze urcite berie konkurentov prave tym znackam ktore primarne vyrabaju prave len taketo kusky kdezto audi ma predsa len iny zaber a iny ciel ... a mozno je to tak aj ok ze R8 skonci ... asi ani nemoze kazdy vyrabat vsetko ... hoc nejaka historia a tradicia dnes uz zdaleka nehra taku rolu ako kedysi....
ved uvidime co sa este pomeni za dalsich nie 2 -3 roky ale 10-15 rokov... lebo obecne sportiaky kusok su uz out... dokocna aj SUV vraj nebudu rast vecne... tak uvidime co ich nahradi.. mozno nejake ine "vajicka" alebo co...
ved uvidime co sa este pomeni za dalsich nie 2 -3 roky ale 10-15 rokov... lebo obecne sportiaky kusok su uz out... dokocna aj SUV vraj nebudu rast vecne... tak uvidime co ich nahradi.. mozno nejake ine "vajicka" alebo co...
fOE
Skodovce ty obri cisla prodeju RS zene nahoru diesel, oddelit to po smeru GTI/GTD a hned se ukaze kolik toho si lidi kupuji na zabavu (v ramci moznosti) a kolik jen jako nejvykonejsi diesel a k nemu "vnuceny" balicek extras. Nko jde proti tomu GTI / RS v benzinu, proti dieslovemu RS nema nic, tedy ani necekam ze by se kdy dostalo na cisla jake dosahuje u prodeju oktavia, to nejde ani teoreticky.
white label
To se dalo čekat, dyť ta cena performance verze musela být snad dotovaná. Prostě udělali maximum proto, aby se to prodávalo, včetně atraktivní ceny.
Anonym
No...je to škoda.
Současná R8 byla třeba šestý nejrychlejší auto na Top Gear dráze. Na zrychlení či na většině okruhů pobila takový plakátovky jako McL F1, Enzo a tak. A při tom všem byla krásně servisovatelná a daily use.
Až moc. Podle mě žrala moc zákazníků Lambu a hlavně vyšším 911,
No a starší byla mnohem řidičtější. Manuál, atmo, žádný el. podvozek atd. R8 bylo skvělý superauto za skvělý peníze. Když pominu předfaceliftovou MkI s R Tronicem. To byla hrůza.
Měla i nějaký prvenství, hlavně v technologii světel. A vždycky strašnej infotainment.
Jak jsem napsal - suprsport za rozumnou cenu a daily. Vlastně v tomhle těžko hledá konkurenci. Pro mě byla vejš než AMG GT nebo 911.
Vždycky je škoda, když skončí nějaký skvělý auto. Na druhou stranu zůstane do smrti tím, čím byla. Nikdy nebude hybrudní V6 erosma. 😄
Současná R8 byla třeba šestý nejrychlejší auto na Top Gear dráze. Na zrychlení či na většině okruhů pobila takový plakátovky jako McL F1, Enzo a tak. A při tom všem byla krásně servisovatelná a daily use.
Až moc. Podle mě žrala moc zákazníků Lambu a hlavně vyšším 911,
No a starší byla mnohem řidičtější. Manuál, atmo, žádný el. podvozek atd. R8 bylo skvělý superauto za skvělý peníze. Když pominu předfaceliftovou MkI s R Tronicem. To byla hrůza.
Měla i nějaký prvenství, hlavně v technologii světel. A vždycky strašnej infotainment.
Jak jsem napsal - suprsport za rozumnou cenu a daily. Vlastně v tomhle těžko hledá konkurenci. Pro mě byla vejš než AMG GT nebo 911.
Vždycky je škoda, když skončí nějaký skvělý auto. Na druhou stranu zůstane do smrti tím, čím byla. Nikdy nebude hybrudní V6 erosma. 😄
3_diamanty
neporovnavam... citaj radsej pomalsie a pozornejsie 😉 .. vyhnes sa nedorozumeniu
3_diamanty
a aj ja som ho uz aspon videl 😄 .... takze urcite to nie su nepredajne kusky ... navyse po skonceni ceedu GT ( ak raz skonci ... uvidime ) ... to bude asi jedina korejska sportova volba v danom segmente ... a rovno hot volba.... 😄
suhlasim s tym ze hothatch ma byt minimalne tak zabavny ako je aj rychly... lebo len cista rychlost je dnes ti len na dve veci ..
suhlasim s tym ze hothatch ma byt minimalne tak zabavny ako je aj rychly... lebo len cista rychlost je dnes ti len na dve veci ..
Pallermo
ona ta sit ridne hlavne kvuli tomu, ze museli jako servisy predelat salony a to se jim nechtelo, jako plno skodovkam 😄
Beefcake
Vzhladom na to, ako dlho si buduju meno tebou spominane auta, by to taktiez nebolo uplne presne porovnanie.
Anonym
No já budu dost asi staromilec. A není to tím, že se o auta nezajímám.To snad víš. Právě naopak. Já se dost hrabu v historii a tak, takže cítím ty souvislosti.
Mám to tak.
Nikdy bych si nekoupil hnisan GTR. Nejen, že je hnusnej, ale je bezduchej. Když jsem se zmohl alespoň na R8, prostě když to prošlápnu na starým Masarykáči, něco cejtím. Nebo na Autobahnu....foukne ve 300 větřík a já si připadám jako Bernd v lednu 1938. Však z konceptu s jeho jménem se přímo vyvinula R8. Přes koncep LeMans.
Co cítíš v GTR? Že je rychlý. OK. To je Šinkanzen nebo letadlo taky. Nevadí mi, když si ho někdo koupí, ale já to mám takhle. Ale AMG GT se mi třeba nezamlouvá,a to ani GT-R mě nepřesvědčilo. Takže si ho nebudu kupovat, i když Caratch byl nejvíc a taky před sebou navlíkal tu třímetrovou kapotu do zatáček.😊
Myslím, že další supersport si kupovat nebudu. Už není takovej, co bych chtěl. Už R8 MKII je taková playstationová. O rychlost až tak nejde.
Řídils někdy starý Lambo V12 v manuálu? Bez ESP a tak....ve skutečnosti bude ta i30N možná rychlejší v běžným světě, ale to je právě to...jakože na moderní bezzrcadlovku nafotíš super fotky...a pak jsou lidi, co maj doma temnou komoru a vyrážej fotit s kinofilmovým 80 let starou flexinou...
Mám to tak.
Nikdy bych si nekoupil hnisan GTR. Nejen, že je hnusnej, ale je bezduchej. Když jsem se zmohl alespoň na R8, prostě když to prošlápnu na starým Masarykáči, něco cejtím. Nebo na Autobahnu....foukne ve 300 větřík a já si připadám jako Bernd v lednu 1938. Však z konceptu s jeho jménem se přímo vyvinula R8. Přes koncep LeMans.
Co cítíš v GTR? Že je rychlý. OK. To je Šinkanzen nebo letadlo taky. Nevadí mi, když si ho někdo koupí, ale já to mám takhle. Ale AMG GT se mi třeba nezamlouvá,a to ani GT-R mě nepřesvědčilo. Takže si ho nebudu kupovat, i když Caratch byl nejvíc a taky před sebou navlíkal tu třímetrovou kapotu do zatáček.😊
Myslím, že další supersport si kupovat nebudu. Už není takovej, co bych chtěl. Už R8 MKII je taková playstationová. O rychlost až tak nejde.
Řídils někdy starý Lambo V12 v manuálu? Bez ESP a tak....ve skutečnosti bude ta i30N možná rychlejší v běžným světě, ale to je právě to...jakože na moderní bezzrcadlovku nafotíš super fotky...a pak jsou lidi, co maj doma temnou komoru a vyrážej fotit s kinofilmovým 80 let starou flexinou...
Anonym
a jestli to tak půjde dál, uznám svůj omyl.
Myslím si ale, že to nebude tak horký. Jsou to kvanta prvních dealerských aut a taky marketing. Ani nevím, co to bylo nedávno za auto, o kterým něco takovýho pustili do světa...a pak bylo po něm.
Ale reálné to je. Vezměme třeba časy, kdy byla Škodovka vnímána na západě jako lowcost - jak šílená procenta prodejů třeba v UK tvořilo RS (až 45😖. To by mohla být paralela. Chudák Seat, že by to, co nedal s Cuprou (lowcost silnej hatch) dalo Hyundai?
Je mi to vcelku jedno, spíš mě zaujala jiná pasáž článku...o hatchy s motorem uprostřed ala Clio V6. To by bylo hustýýý!!!
:yes:
Myslím si ale, že to nebude tak horký. Jsou to kvanta prvních dealerských aut a taky marketing. Ani nevím, co to bylo nedávno za auto, o kterým něco takovýho pustili do světa...a pak bylo po něm.
Ale reálné to je. Vezměme třeba časy, kdy byla Škodovka vnímána na západě jako lowcost - jak šílená procenta prodejů třeba v UK tvořilo RS (až 45😖. To by mohla být paralela. Chudák Seat, že by to, co nedal s Cuprou (lowcost silnej hatch) dalo Hyundai?
Je mi to vcelku jedno, spíš mě zaujala jiná pasáž článku...o hatchy s motorem uprostřed ala Clio V6. To by bylo hustýýý!!!
:yes:
Pallermo
Bude zalezet na okrese 😄 Jsou mista, kde potkas audi na kazdem rohu, jako u nas, ale jsou mista, kde zase je to svatek 😄 U nas je jedna i30N, ale naopak 4 nove type R 😄 takze kdyz neco nepotkavam, neznamena, ze se neprodava 😄
wikinko
topper, ja si chcem octaviu rs v diesli vziat tiez, ale to iba kvoli tomu ze mame firemnu car policy do 40t eur, mozeme iba diesel a na vyber mam medzi octou, tiguanom, kodiaqom a insi. insi ma aj s biturbo dieslom ledva take parametre ako octa so 135kw dieslom (ktoru mam aj teraz ale nie rs) a bojim sa ze insi na mna bude uz prilis tazka. jasne ze necakam ze octa rs bude sportove nacinie ale na moje dialnicne kilometre a obcasne rychlostne vsuvky na horskych priechoch mi bude vyhovovat. kazdopadne zhanam na vyskusanie biturbo insi ale nikde ju nemaju.
Niemand
Nepochybujem o tom, že R8 bola rýchla, ale porovnávať čas profíka s autom, pri ktorom mu je jedno či to rozflákne s časmi často majiteľov aut, ktorých je len pár kusov nie je priliš objektívne.
Anonym
Vždyť už ani Italiu nenabízeli v manuálu myslím....
Myslel jsem to tak, že se to ubírá divným směrem.
A t, co jsem psal o daily use a servisu jsi asi taky nečetl.
Myslel jsem to tak, že se to ubírá divným směrem.
A t, co jsem psal o daily use a servisu jsi asi taky nečetl.
fOE
To se rad necham poucit, klidne jestli k tomu neco mas to sem nahod, rad si poctu / neco noveho se dozvim.
fOE
Netvrdil bych ze skoro kazda, ale ze je to vetsina snad kdysi vyslo i oficialne.
tesnav
Otázkou je, na kterých trzích. Když se kouknu v Česku do inzerce, tak nabídka nafta vs. benzín u poslední generace je zhruba 6 : 1. Když se kouknu na Autoscout, tak je to skoro 1 : 1 s mírnou převahou benzínu.
Anonym
Ne, tu nechci. Ještě koupím jednu R8.
Jak dlouho ji máš? Co servis a co zpomalovací prahy a tak?
Jak dlouho ji máš? Co servis a co zpomalovací prahy a tak?
wakantanka
Posledne s manualom bolo tusim 430. Daily use a supersport? Ale no tak, to bez kompromisov nejde. Ak s tou svojou jazdis denne aj v meste, musis to uznat aj sam. Ale jasne servis a udrzba je u Italie urcite vacsia palka. Na druhej strane jazdi famozne a chces si spravit radost ci nie?
wakantanka
Nemas za co. To len na margo tvojho vyjadrenia : ze neni zadny supersport co bych chtel. 😄
cupra
Type R se ani moc prodávat nemůže, když mají jasně dané kapacity a je jich málo.
wakantanka
Hm, ak predáš R8, niečo prihodíš a máš jazdenú 458 Italiu >😁 Ak máš niekdy možnosť, vyskúšaj, James May vie prečo ju kúpil a ja po svojej krátkej skúsenosti tiež. >😁
wakantanka
Nemam ak ked bral BY som vsetkymi desiatimi. 😄 Mal som len pred casom moznost trosku si s jednou zajazdit s kratkym presadnutim do Gallarda a bol to neskutocny rozdiel.
P.S. Čo na to fostek a jeho téza, že tieto autá kupujú len internetoví bychári a nie reálni kupujúci? 😉