Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Fiat 500 – malému oblíbenci je jeden rok

68 komentářů

Avatar - Hory
Hory
...to ´sem samozřejmě malinko (ale opravdu malinko) nadsadil. Jestli jsem po Praze během toho roko jich viděl je´t 5, tak je to moc. Ale jinak povedený auto, cena myslim neni taky zlá, tak kde je problém?
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
..ak ti nedoplo, tak 500 nie fabia alebo ina masovka pre ceskoslovensky narod...je to stylove auticko, ktore rozhodne nie je lacne, takze si ho nebudu kupovat ako teple rozky vsetci z okolia, ale len ludia, co na to maju a chcu mat pekne stylove vozenie. Ja ich po BA vidim jazdit pravidelne niekolko za den...a to ze su objednane niekolko mesiacov, tusim 7! dopredu asi o zaujme nieco naznacuje, samozrejme, neviem aka je kapactia zavodu, v ktorom sa vyraba ;-\
Deception
Kapacita zavodu je max do 120 tis kusů ročně.

Je to sice stylové auto, ale není nijak drahé. dvěstěpade za základ je vcelku normální cena. Teď se prodává a čeká se, mě spíš zajímá, jak dlouho mu to vydrží, protože po praktické stránce je to prostě max auto pro dva a do města. Takové modely se asi nikdy nebudou prát o špičky prodejů, už jen kvůli místu co nabízejí.
A2
Jeho jedinečnost se sestává z faktu, že na světě nemá v podstatě konkurenta a to díky jeho relativní dostupnosti, praktická stránka není prioritní záležitostí, ale ani v tomto směru není úplně nejhorší.
Takže :yes:
Když nemůžeš dávat pravdivé informace, raději nedávej žádné - závod vyrobí ročně cca 0,5 mil Fiatů, z toho skoro 200 000 pětistovek. Pro Čechy jsou holt drahé, jeďte se podívat na západ do větších měst a pak už vás nenapadne psát o tom, že nejsou vidět.
megacruiser
ale třeba ta nová Dacia Sandero stojí 179 tisíc a to je auto větší než Fabka se silnějším motorem a mnohem lepší využitelností. Vím že se to nedá srovnávat, ale holt poměrně chudej národ si nemůže dovolit nakupovat srdcem...
Avatar - Hory
Hory
PROSÍM, ABY SE V DISKUZI NA TÉMA FIAT 500 NEOBJEVOVALY VÝRAZY TYPU DACIA. JE TO URÁŽEJÍCÍ... :no:
milan3
No nevim co mas proti Dacii, ja myslim, ze dnes se z ni jiz pomalu stala regulerni automobilova znacka ktera opet ziskava sve priznivce. Ja osobne s tim nemam zadny problem. 😉
GTI
Neměj obavu, že by se snad Dacia urazila. I když... 😄 vezmeš-li do úvahy Sandero... myslím, že především Fiat skřípe zubama. Není snad produkce pro méně majetné historickým evergreenem právě Fiatu?
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
A ja myslel, ze "lidovy vozy" byly z Nemecka >😒]
GTI
Původní pětistovka bodovala ve vizualitě přesně tím, co pětistovka nová postrádá - markantou vpředu - vystouplými světly a markantou vzadu - jakýmsi bobkem (kryt motoru) ohraničeným po stranách taktéž vystouplými zadními světly. Bohužel se musela příď u nové pětistovky zbezpečnit a světla tak šilhavě splynula s karoserií. To samé se stalo na zádi. Tak se z nové pětistovky stalo přehlédnutelné, nevýrazné auto, které zaujmout kupce může než uvnitř. Ano, vnitřek je velmi povedený a zejména ve vhodně vybrané barevné kombinaci je radost na něj pohledět.

Problém, proč je jich málo vidět spočívá především v tom, že dnes již pětistovka neplní úkol motorizovat poválečnou Itálii ale je jen jedno z mnoha dostupných aut tohoto segmentu. Někdo nahoře snad v nějakém bazalkovém amoku tu sděluje, že F500 je sám ve své třídě. No... asi nikdy neviděl například ani Citroen 2 ani Renault Twingo.

Pro koho tedy F 500? Dcera, dívka na cestu za přednáškami na fakultě... se zákazem jízd mimo město. Jinou volbu nevidím. Jo, ještě plejstejšnovej jezdec... ty představy... postavit ho pod sídlištní balkón, rychlé pruhy, palec z vokna... no jo, ale tihle auta nekupují, ti jen sní.
wolff
Hrozně moc rád, se tady holetbáš kastováním aut a lidí... Tak tě prosím o jednu věc.. když už tady něco zavádíš, případně papouškuješ, šlo by to dělat přesně a úplně? Protože pak by si věděl, že Twingo a ani C1, notabene C2 nejsou přímými konkurenty Fiatu 500. Tím není ani třeba Lupo a ani třeba New Beetle. Jediným přímým konkurentem svým zaměřením pro F 500 je Mini, přičemž každý ze svých konkurentů je natolik specifický, že si ani moc nelezou do zelí. Oba však mají co nabídnout. Jen tak pro tvoji představu, například Fiat 500 ve výbavě Lounge s motorem 1,2 je o cca 30 000 Kč dražší, než je Renault Clio s motorem 1,2 Turbo v plné výbavě!!!! Twingo, nebo C1 nenabízí ani 50% z výbavy (a to ani příplatkové) toho, co nabízí F 500 seriově ve výbavě Lounge. Cenový rozdíl ve srovnatelné výbavě je mezi Twingem (který je novým modelem, novějším než F500) a F 500 je cca 100 000 Kč., což mi přijde při cenách do 350 000 Kč jako nezanedbatelné. Mini je při tom dražší než F 500 ve srovnatelných verzích jen o nějakých cca 35 000 Kč, což je vzhledem k faktu, že je o něco málo větší (ale ne o moc) přijatelný rozdíl. Doufám, že tuto malou lekci marketingu aut pochopíš a nějakým způsobem se s ní ztotožníš.

P.S. Pokud by si měl s tím nějaký problém, zeptej se mé slečny, která zvažuje koupi malého auta do města a cena za F 500 se ji zdá být vysoká, ale je fakt, že to nakonec F 500 pro její vzhled a výbavu vyhraje. Totiž.. je to jedno z mála aut, o kterém se dá říct, že někomu sluší, aniž by to působilo nepatřičně... (zejména v bílé verzi).
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
lupo?to uz se prece nevyrabi....
Avatar - Hory
Hory
Děkujeme za lekci markteringu, souhlasím s tebou. Jen mi nějak moc neštimuje to tvý cenový srovnání F500 a Mini. Rozdíl jen 35.000? Píšeš, že ve srovnatelných verzích, tak to by mě zajímalo, jak´s to myslel-motor, výbava? Protože potom bych si už těch 35 klacků připlatil a mini by bylo jasnej vítěz. Ale 500vka vychází snad o hodně levněji, ne?
GTI
Zase už "kupuješ?" >😁 >😁 Tomuhle se tu smějou už i ve Fioranu... Pokud se nemýlím, tvůj poslední rozsáhlejší příZpěvek zde byl o tom, že zvažuješ koupi Brava 😄 Seš fakt průhlednej jak šíbr o cromy.

Hele, Wolffe, já myslím, že při troše dobré vůle by se dal jako konkurent F500 označit i Phaeton... >😁 Bože bože... MINI... kam jste to v klubu bazalkářů dotáhli, když už nemáte ani dostatek hrdosti si přiznat, že F500 je v Itálii to samé co ve Francii Twingo.
wolff
Když nemá někdo dostatek inteligence tak nepochopí i jasná sdělení a jediné co je schopen sám rozeznat je pravopisný překlep, neb pravidla mají jasný řád a naučí se je i cvičená opice, že? Tak věz, že v Itálii má pozici Twinga Panda Nuova už nějakých dobrých 6 let. Prostě ti to už nějak nejde.

Za těch 35 000 se omlouvám rozdíl je tam cca 100 000, nekoukal sem na ty ceny už dlouho a neověřil sem si je.
GTI
Jasně, já tě chápu... vždyť na ceny koukaj jen ti co auta kupují. Tady ale nejde přece o to, žes špatně koukal, ale o to, že je vidět, že nemáš ani šajna jak si které auto stojí, když si musíš ověřovat cenové hladiny MINI a F500, a (byť chybně) odtušené tě ani nezarazí.

A Panda a Twingo? Trénuj auta Wolffe.
wolff
Vždy sem o tobě měl svoje mínění, ale špetku inteligence sem u tebe vždy očekával.. Já na rozdíl od tebe četl pár srovnávacích testů F 500 a Mini... A nemám pocit, že by ty auta byly každé z jiného spektra. Nejsou. Prostoru nabízí zhruba stejně, dokonce F 500 údajně nabízí více prostoru pro řidiče. Mini má mírný náskok v podvozku oproti F 500 (což není překvapení, když podvozek F 500 je odvozen od toho z Pandy... Ale rozhodně se nedá říct a nikde sem se to ani nedočetl, že by podvozek F 500 nějakým zásadním způsobem za tím v Mini zaostával. myslím, že jsou to přímí konkurenti. Jediné co způsobuje, že si přímo nelezou do zelí je to, že mini je ikonou sasíkovského světa, F 500 je ikonou na jih od Alp po Pyreneje. Thats all. Představu o cenách F 500 mám celkem dobrou, znám ten ceník téměř na zpaměť, byť ho teď měnili mírně směrem nahoru. Mini mne opravdu nikdy nezajímalo, nelíbí se mi (ale tím netvrdím, že se nemusí někomu jinému líbit).

Ještě si nedopustí poznámku.. Co si to tam zase mlel o výběru auta? Nějak sem to nepochopil. Ty kupuješ Bravo, nebo kdo kupuje Bravo? P.S. Bravo je výborné auto... Takže ti ten výběr případně schvaluji. Neuděláš chybu.

Jo a taky sem nepochopil ten otazník u Pandy a Twinga... To ty auta jako nejsou konkurenti, nebo jak to mám jako chápat? Chápu, že Twingo je levnější, ale to jsou Renaulty teď obecně... Ono když se dá za 280 000 koupit už nový Megane, tak se nemůžeš divit, že je Twingo za babku. Ale na Pandu je teď taky akce... Tak nezoufej.
Avatar - Hory
Hory
Paušálně bych to viděl: F500 pro dámskou a Mini pro pánksou polovinu, když budeme srovnávat. Tím nechci říct, že vidět chlapa v pětistovce rovná se rovnou považovat ho za přiteplence. Těch 100 klacků už rozdíl je... Já bych si nechal líbit sličnou slečnu ve fiatu 500. Nepopíram ale, že by mě zlákala i sličná ve felině... >😒]
wolff
No pokud si ta moje tu F500 koupí, jako že je do ni zblázněná (už se mnou nechce do Fiatu ani páchnout), tak ti pak pošlu fotku. Hodně moc ji to auto sluší. Fakt hodně. Ona co si umane to musí mít, takže myslím, že nejpozději na jaře pro ni deme (možná to sfoukneme zaráz s mým autem, tak to bude prča). Ale má to jednu velkou výhodu. Už přestala tolik myslet na hadry a kupovat hadry... Teď už myslí, jen na F 500. Ale teď se ještě učí jezdit s mým, dlouho neřídila, tak ještě chvilku musí počkat než se rozjezdí... (Byla by škoda, kdyby ji hend na bořila. Těším se, rád si ji budu pujčovat. A vůbec mi nevadí, že to bude ta 1,2.
GTI
Zase už nakupuješ? >😁 >😒] Člověče, tobě by měl fiat dát řád za nákupy... co já vím, tak jsi za poslední dva roky koupil asi patnáctého fiata. Samozřejmě diskuzně, ale i tak, tohle by se ocenit mělo. A koukám, že do toho už zatahuješ i svojí holku... no, už nenakupuje hadry a střádá na jednadvojku... zajímavé.

Když tě tak čtu, napadá mě, opravdu chceš ještě tvrdit, že máš za sebou úspěšně dvě hodně vysoké školy, jak jsi tu nedávno také tvrdil?..

P.S. Tu fotku pro Horyho, myslíš jako tvojí holku? Nebo se domníváš, že Hory neví jak vypadá fiat 500 >😒] Wolffe... mokrý hadry na hlavu se fasujou opravdu hned vlevo za vrátnicí... Bože bože... >😒]
GTI
Tys nahoře opět nakupoval Fiaty, tomuhle se tu směje už i ten, kdo je tu poprvé. Vždyť asi před měsícem jsi tu nakupoval pro změnu Bravo... vím, stříháš to podle článků.

Zároveň píšeš, že Mini je v cenovém pásmu F500. Já ti na to napsal, že o autech nemáš ani šajna, jestliže jsi schopen napsat, že ses jen přehlédl. K tomu ti jen dodávám, že je to to samé, jako by se tu někdo přehlédl u ceníku Cromy a Phaetonu...

Současně tvrdíš, že Panda je přímým konkurentem Twinga, k tomu ti píši, abys méně kupoval a víc nasucho trénoval auta, neb konkurentem Twinga je samozřejmě F500, nikoliv Panda, bože.

Ty se pokoušíš nyní nějak tu svou směšnost tu vybalancovat těžko uvěřitelnoým tvrzením, že snad uvažuji o koupi fiatu... 8-s >😁 No dovol, Wolffe... za co mě máš, asi ti opravdu šíbe...

Takže závěr - o autech nemáš ani šajna, za konkurenci F500 považuješ Mini. Nakonec... zůstaň u těch nákupů, jak jdeš do úvah, je to na utopení. Těmi nákupy alespoň vždy pobavíš okolí.
wolff
Ty si vážně hlupoňa.

Tak speciláně pro tebe. Ano F 500 je konkurentem pro Mini (ať chceš nebo ne) a Panda je konkurentem pro Twingo. Twingo nemá proti F 500 absolutně co nabídnout. Panda je rovný s rovným s Twingem s tím, že Twingo má pouze jednu verzi a nemá ani možnost pohonu všech kol. Tvoje představa o automobilovém světě je velmi zajímavá. JInak cenový rozdíl shodně vybavených aut je mezi F 500 a Twingem znatelně větší než mezi Mini a F 500. Nejdražší Twinga přijdou dnes na cca 200 000 Kč (se silnější 1,2).
Jinak co kupuju, nebo sem koupil a nebo koupím do toho je ti prd, s tím se tobě svěřovat nemusím.
A pokud jde o fotku... Ano fotku moji holky v její pětistovce... Věř mi, že to bude velmi zajímavá fotosérie... Ale vzhledem k tomu, že ty o tom víš opět velké prd... nedivím se tomu tvému zalykání.
Avatar - Hory
Hory
Tak to jsem na ty fotky zvědavej, hoďte to pak na MACZ a tam můžeš fotečku přítelky v pětistovce přihodit, rád se pokochám :yes:
wolff
Jo jo, slibuji, že to bude stát za to... 😉
Zkusím ji překecat(no ani to nedá moc přemlouvání) na nějaké předkupní snímečky ze salonu. V tomhle týdnu se tam stejně ještě musíme mrknout a mají tam jedno v bílé, tak to zkusím domluvit. Moje je profesionálka, takže s focením nemá problém. 😉
Avatar - Hory
Hory
:yes:
Klaudius
Nevieš čo píšeš, GTI, práve táto Fiatka je absolútne najlepším odkazom na slávneho predchodcu, čo sa dizajnu týka. Včetne spústy detailov. Rozhodne nie je vozítkom, ktoré sa dá na ceste prehliadnuť. V tejto disciplíne o tiredu vedie na VW Beetle a bije sa o pozíciu maximálne s Mini.
500 je ťažké zaradiť do nejakej triedy, je to odkaz na minulosť, štýl sám o sebe, nie produkčný voz bez rodokmeňa. Twingo alebo C2 kupuješ skôr z rozumu, na F500 potrebuješ srdce...
No jo zase výkřík zamindrákovaného antiitala...GTIho... Víš, tvůj problém je podle mě v tom, že u každého auta řešíš jen znak na přídí, nejsi vůbec objektivní a s těma chytráckýma kecama jsi fakt trapný...
Kdyby VW vyrbělo 5stovku, Bravo, Nebo Grande Punto tak tady o tom budeš básnit jak to jsou nejlepší auta ve třídě a podobně, al protože to má na přídi znak FIAT tak meleš cocotiny. BRAVO FIAT :yes:
A2
Ono brát Beetla jinak než jako obyčejný lidový vůz nejde, proto jeho cena jaksi nejde lidem dohromady s tím co nabízí, to samé Mini, automobil, který byl všem pro smích včetně Mr.Beana, takovýto anglický trabat se přesto reinkarnoval na auto v hodnotě menší parcely, což je trochu ujeté. Takže jediný Fiat s 500 pokračuje opravdu v tom kde před lety byl jeho předchůdce a tím se stal opravdovou ikonou, z čehož teď těží i jeho nástupce s opravdu uhrančivým designem, ukázkovou kvalitou, a slušnou technikou.
Avatar - T613
T613
brát tento příspěvek jinak než s blahosklonným úsměvem za mírného kroucení hlavou snad ani nejde.
Avatar - Pierro
Pierro
Ono brát New Beetla jako obyčejný lidový vůz je nesmysl, jaký tu už dlouho nikdo nenapsal. To se hochu nezlob. To auto vzniklo jako retro stylovka s odkazem na původního Bouka. Jak se dílo podařilo, nechť posoudí každý sám, nicméně v novodobých dějinách VW se jedná asi o nejodvážnějí počin. Jestli je tobě Mini pro smích, jen jsi nám tím ukázal jaký jsi automobilový ignorant, k tomu není co dodat. Vzniklo jako spolehlivý levný vůz, ve kterém výrobce nabídl auto pro široké masy obyvatelstva, stejně jako v itálii Fiat svojí 500. Tvrdit pouze o Fiatu že se stal důstojným nástupcem původního modelu je další z tvých perel... Jak Fiat, tak i Mini jsou dnes uplně jinak zaměřená auta než jejich předchůdci. Jsi kámo uplně mimo.... :-!
A2
No, reagovat zrovna na tebe, kterej radši než o autech diskutuje v 99% o nesmyslech, to je asi zbytečné. Zřejmě autům moc nerozumíš, jen tu papouškuješ.
Zkus si někdy projít svoje příspěvky, žádný technický věci tam nenajdeš, jen.. hovadiny.
Avatar - Pierro
Pierro
Jsem nesmírně rád a doopravdy mě těší jak mne čteš šmudlo. O tom jak rozumím či nerozumím autům já tu dnes debata není. Zato svým příspěvkem jsi nám (dost možná nechtěně) předvedl jak se vyznáš ty. A musím říct - nezklamal jsi, dokonce při pondělku i pobavil. Tak jen tak dál ty náš autoodborníku s patentem na technický věci.... >😁 >😁 >😒]
Zrovna u tebe mě překvapuje, že jsi v "technice" v kramflecích, ale sám ani nevíš, do které třídy míří nová Alfa Romeo 169. A dalo by se pokračovat. :-!
Avatar - Pierro
Pierro
Nech ho. Myslím, že se zařadil sám. Ostatně když už jsme u tý Alfy 169 - máš nějaké bližší ino jak vlastně to auto má vypadat a kdy se objeví??
Nevím, jestli jsem ten, který by o 169 měl cokoli psát. Máme tu wolffa, který všechny informace z Itálie tiskne a lepí si do deníčku. Tak spíš by snad mohl něco napsat on.
Jak bude vypadat je otázka, jsou jen nějaký skicy, které jsou stejně každá jiná. Předek by měl být obdobou Míťi (jen maska). Světla protaženější kapky. Zadek vůbec nevím.
Faktem je to, že ještě není hotová ani produkční karoserie, takže jde jen o spekulace a ve finále může být vše jinak.
A kdy se objeví? Sám to vidím snad na 2010, i když bych rád, aby to bylo dřív.
Avatar - Pierro
Pierro
Jo jo, tu skicu s předkem alá Míťa anebo 8C jsem tu už dříve taky zahlédl. Vypadalo to dost hrozně. Škoda že nevíš o něčem ještě jiném, já pevně doufám, že takhle velká Alfa vypadat nebude. Jinak jestli tedy ještě nemaj jasno v tom, na který podvozek jí posadit, zdá se mi dost nereálné, že bychom jí nažio mohli spatřit už za dva roky...
Termíny jsou v Itálii sprostý slovo. Proto je nedodržují (u ničeho) a na všechno mají čas minimálně do zítra. Už teď se v Itálii nepracuje a začne se až tak v půlce zaří. Kdy vyjede 169 je tedy loterie. Já tipuju 2010 v mém osobním silně optimistickém odhadu.
A2
Ty už si tu zařazenej od začátku, ale jako třídní šašek, kam vítr, tam plášť, žádnej konflikt, vždycky s většinou, prostě takovej posránek.. 8-s
Avatar - Pierro
Pierro
Tak za prvé kámo, tady to není o nějakém třídním zařazování, to jsi hochu krapet zaspal dobu. S třídním zařazováním běž k soudruhům do severní Koreje, tam ti to možná budou baštit. Za druhé - za šaška tu platíš už delší dobu ty. Svými duchaplnými příspěvky nás o tom dnes a denně jen a jen přesvědčuješ. Co se týče urážek, opravdu se více snižovat nemusíš. Ono se totiž v tvém případě už ani není kam snižovat. Takže se nad sebou zkus zamyslet a přestaň kolem sebe kopat nohama. Uvědom si, že tu na tvá rádoby invektíva není nikdo zvědav. :-!
A2
Už si se vybrečel? Nemusíš na mě reagovat vůbec, stejně se většinou netýkáš tématu a píšeš blafy, tobě je tak dle tvého projevu o 10 až 15 let méně než uvádíš.
Avatar - Pierro
Pierro
Klídek chlapče. Po obědě přijde maminka z práce, vymění ti pemprsku a půjdete spolu vyvenčit kačera na písek. Pozdravuj děcka a príma zábavu s bábovičkama... >😒]
A2
No vidíš, tohle prostě 34 letej člověk nemůže vyplodit, vy jste na tom podobně s tím 507.
Avatar - Pierro
Pierro
Na hrubej pytel patří hrubá záplata kámo. Jak ty na mě, tak já na tebe... :-!
A2
No, že by zrovna byla hrubá..? Spíše lehce trapná.
Ale už konec, řekli jsme si, co si o sobě myslíme a je to vyřešený.
A2
Můžeš pokračovat, nikdo ti v psaní těch slintů nebrání..
Nedělej tu ze sebe ještě většího osla, než jsi. Když napíšeš hovadinu, tak se v diskuzi už ani neukážeš. Prostě zbaběle utečeš a nějaká omluva, nebo uvedení věci na pravou míru? Jsi příliš zapšklý, závistlivý a hloupý.
A2
Já nikdy hovadiny nepíšu, a hlavně se nesnižuju urážet tak ubohým způsobem, hodným primitiva. To se nauč, jestli chceš mít úroveň. 😉
Tak nám všem tady ještě jednou vysvětli, jak si to myslel s tím, že Alfa Romeo 169 je (bude) konkurentem pro BMW řady 7. Děkuji.
wolff
Se nehádejte, s takovou budete tomu kašpárkovi pro smích. To nemá cenu. Nicméně by bylo dobré snad pouze zmínit jednu věc (a tak to asi i A2 myslel), že F 500 byl předobrazem, předlohou a vzorem pro Mini... :yes: :yes:
Mini je stejná ikona jako F 500. Ať už ta původní a nebo i novodobá. Obě auta stojí za hřích a u obou se dá říct, že člověku (pokud to není skopčácký wurst) sluší. Obě auta jsou výborná a svým způsobem se doplňují. Každé má své slabiny a silné stránky. Ale obě jsou především krásné a hrají na city. Souhlas?
Avatar - Pierro
Pierro
No s tím předobrazem rozhodně nesouhlaím, i když myšlenka byla velice podobná. A s hodnocením novodobých nástupů - souhlas bez výhrad. Snad jen bych vynechal to moudro o wurstu. Také tu nepíšu o taliánském makarónu anebo anglickym pudingu... 😉
wolff
No ale... Dobře...
Jelikož se i mě pětistovka zalíbila, neodolal jsem a musel jsem ji vyzkoušet.
Zvenku pěkný autíčko, cenovka lidová a tak mě zajímalo, jestli by mi mohla zaparkovat trochu blíže než v autosalonu.
Co mě poprvé velmi zklamalo, byl vnitřní prostor. Pokud jste normálně rostlý středoevropský typ chlapa s výškou kolem 185 cm, bude vám pětistovka malá. Vejdete se do ní, sednete, najdete si polohu za volantem, ale jak zavřete dveře, začne vám vadit nulové místo v oblasti loktů a ramen. Nedejbože, aby na sedadle spolujezdce seděl někdo podobně rostlý. To se budete lokty poměrně často potkávat. Na to, že odvezete ještě třetí osobu dále než dvě zastávky tramvají, na to zapomeňte. Co se týče jízdy je auto normální průměr. Jízdně ničím neohromí, jen budete mít pořád nepříjemný stísněný pocit, jako v malém saku, které pořád někde táhne a škrtí.
Z auta jsem vystoupil značně naštvaný právě kvůli tomu, že jsem se v něm necítil pohodlně a bylo malé. Pro holky ano a tímto bych to uzavřel.
A2
A ve Fabii ti ta šířka ve výši loktů nevadí, viď.. Dobrý, ta vlastně nemá znak Fiatu. (Já si ve Fabii vždycky urazim levej loket, když zavřu dveře a nechám ruku na stejným místě jako v normálních autech)
To o čem mluvíš, je v pětistovce ještě horší. Místo mezi levým obloukem volantu a levými dveřmi je tak malé, že pokud člověk mého vzrůstu nehodlá jezdit s neustále nataženýma rukama, bude v jednom kuse narážet do dveří.
A ještě něco. Fabii sem netahej. Ta je v ohledu místa (komplexně vzato - v předu, vzadu a kufr) normální velký auto. Do kufru pětistovky nenarvu ani moji sportovní tašku na lehkou atletiku.

Přestaň tady z pětistovky dělat kdovíjak prostorné auto. Je to prostě malý prcek do města a když do toho sednou dva chlapi, tak je se zbytkem pohodlnosti konec.
A2
Ano, je to jen pro dva (norm. vzrůstu), ale místa na lokty je tam málo jako ve Fabii, to zas GP je dál.
Příměr k Fabii zde opravdu není na místě. Pokud chceš srovnávat právě jen např. jednu míru.
Zbylé míry má Fabia o x % lepší.

Zkus to jinak.
Klaudius
Asi tým chcel povedať, že vzhľadom na veľkosť auta je šírka kabíny dostatočná. Tak dostatočná, že je možné ju porovnávať s autom o triedu väčším... 😉
Mne sa Fiatka až taká malá nezdala (skúšal si sedieť v pôvodnej päťstovke?). Proste čakal som malé auto, sedel som v malom aute.To sú jeho gény, nemôžeš ho hodnotiť z pohľadu praktického spotrebáku.
MikyJ
A neni to prave divny? Ze v sirce loktu ma fabia horsi rozmery nez o mnohem mensi auto, ikdyz ten zbytek je vetsi? Neprijde ti to trochu ujety? 😄
A2
Nepřipadá mu to divný, on vidí jen 300 litrů kufr a je hotovo.. 😄 😄
Právě prostor v těchto partiích je ale při jízdě to nejdůležitější (alespoň pro ty kolem 190cm), v tomto ohledu Fabia daleko zaostává za všemi konkurenty.
Vrať se raději k tomu, abys odpověděl na můj dotaz ohledně 169/BMW 7. Nebo nemáš co říct? Nepřekvapuješ. :-!
wolff
No tak se spletl. Se stane. On to myslel tak, že AR chystá taky velké auto. Ona 169 má mít délku k 5 metrům, takže bude někde mezi 5kou a sedmičkou. Vzhledem k tomu, že BMW moc neumí využít vnitřní prostor, tak je možné, že na tom o moc hůř než sedma nebude - s prostorem. Cenově bude níž. Pokud jsi notorický škatulkovač alá GTI, tak pak ano.. ALe myslím, že spíš záleží an tom jak to auto vypadá, než do jaké třídy patří. Pamatuji blahou dobu, kdy cpali oktávku do střední... Takže asi tak.
Ještě jedna poznámka.. Kdyby byla vyjela na platformě Maserati byť upravené.. tak je zjevné, že yb měla mnohem blíže k sedmičce než k pětce. TAkže už přestaň neustále papouškovat ty své kraviny a normálně diskutuj, jsi - li toho schopný.
Za prvé, ptal jsem se jeho a ne tebe. On má očividně problém uznat svoji chybu a raději bude útočit na ostatní. Ať se vzapmatuje.

Za druhé, u tebe si pamatuju, že absolutně nevíš o rozdílu podvozku Audi A4 a VW Passat, takže tvé bláboly na toto téma jsou kapánek směšné.
Přestaň tady ze sebe dělat kdovíjakýho odborníka, když vím, že pokud se začnem bavit o něčem neitalském a ba přímo německém, tak se v tom jednoduše utopíš a plácáš jednu perlu za druhou.
wolff
No opravdu k věci... A pak se má člověk s tebou bavit aspoń na nějaké úrovni. A pokud se bavíš o té audi.. a Passatu... tak musíš taky uvést o aké generaci se bavíš... POkud si pamatuju tak o tom nebyla nikdy řeč...
Když jsme se o tom bavili, generaci jsem uvedl - máš krátkou paměť.

Ale ty sis mlel stejně svou. A potom, s kým se dá rozumně diskutovat.

Ještě k tomu QP a 169. Jelikož je vnitřní prostor QP na tom i teď dosti bídně (zadní sedadla) a podstatně hůře než BMW 7 (nebo S-klasse), jsou tvé výše uvedené sny mimo realitu. Ve své podstatě nyní Italové nemají adekvátní platformu velikosti BMW7, S-klasse nebo A8.
wolff
NO ty si toho ale v Q4 najezdil... >😒] Aspoň se podívej na čísla... ty si v katologu najdes...kovboji
Ok, velikostně je QP obdoba 7. Vnitřní prostor je ale menší a už nemluvím o nepohodlných zadních sedadlech QP.
wolff
Ale jo to je tvuj nazor. Ja ho nesdilim. Ale nehodlam se tady s tebou hadat o kazde pikacovine, zvlast, kdyz v kazdem z tech aut sedis v uplne jine pozici. A ja si dovolim tvrdit, ze ta v Q4 je pohodlnejsi. Ty to vidis asi jinak. Je to duvod roztrhat si obcanky...? Ty tvrdis, ze Fiat nema co nabidnout proti BMW 7. Ja spise tvrdim, ze BMW nema v teto tride nabidnout co proti Fiatu. Protoze proste sedma neni velky luxusni sportovni sedan. Tedy auto, co muze byt jako luxusni, ale take jako sedan. To sedma neni ani nahodou. V teto oblasti je Mercedes mirne nahore a proto uvedl CLS, která je taky rozměrově srovnatelná S-klasse. Ale Maserati je v tomto ohledu Maserati, coz by ti mohli potvrdit lidi, co si tyto auta kupuji. Ja to nejsem. Jen podotknu to, že AR 169 má být autem právě pod Q4... A nikde není napsáno... a je to dost rpavděpodobné, že přijde auto an bázi 169, ale pod znackou Maserati... Nechme se prekvapit. Ale v dnesni dobe skatulkovat auta... KDyz kazda generace je vetsi nez ta predchozi (tedy napr nova A4 je ejn o malinko mensi nez predchozi A4 a pod.¨), sjou tyhle diskuze uplne mimo misu