Design
Anonym
2
Kdyby tam nebyl tablet a elektromotor, byl by to před 20ti lety pěknej koncept.
pumpkin
2
Ešte keby to malo diesel, však? Nebudeš ty Aďov syn?
Anonym
1
Já jen, že kdyby tam nebyly ten tablet a ten elektromotor, mohl to bejt koncept z roku 2000, jak je to slabý. ….na tvůj příspěvek popravdě neumím zareagovat. A asi jsem i rád.
traveldrive
2
Keby tam nebol tablet, tak by tam nebolo vlastne nič...
Nicco
0
Myslis vnuk ne?
Uživatel_5340709
2
Předběhl jsi mě, chtěl jsem napsat: "Upřímnou soustrast!" 😢
Anonym
1
Pozor na pumkina….nemusel by tvůj příspěvek pobrat >😁
3_diamanty
0
hlavne o renaulte musis vzdy v dobrom... inak si jasny a do smrti ti to neodpustia 😉 .. alfa fiat to iste...
[odkaz]
ale chapem ze dnes uz frcia skor SUV 😉 ... tak som zvedavy na tuto "zdvihnutu" seriovku :yes:
ale chapem ze dnes uz frcia skor SUV 😉 ... tak som zvedavy na tuto "zdvihnutu" seriovku :yes:
malé auto je to zoufale prostorově nevyvážené. Elektromobil s extrémně dlouhou přídí? Proč? Celá hmota auta je divně posunuta dopředu, jako by je někdo zezadu nakopl.
Uvnitř se asi inspirovali retro klasikou, volant jak z Trabantu a palubku viděli nejspíš u Škody 120, jen přístroje nahradili displejem...
Snad to zachrání alespoň technika.
Uvnitř se asi inspirovali retro klasikou, volant jak z Trabantu a palubku viděli nejspíš u Škody 120, jen přístroje nahradili displejem...
Snad to zachrání alespoň technika.
Docela se mi to libi, ta prid nepripomina nic konkurencniho, Opel kompas je zajimave pojmenovani, ale s tou nemeckosti to nejak prehani. Dnes staci odlepit kuru ze stromu a napsat na ni Germany a uz se to dobre prodava, protoze Nemci ti to delaji dobre. Neberu jim to, ale at to delaji fakt dobre a ne ze se retizek roztrhne (1.4 TSI), prevodova rozpadne (Opel), motor zadre (1.8TSI), RJ umre (BMW). Jako dat tam tenky retizek a napsat, tak to delame v Germanii a nikto to nedela lip je docela ulet.