Novinky
martinST
3
Další sportovni vůz, boží . Navíc v praktickém SUV balení a hlavně sportovním dieslem. A navíc nejrychlejší na ringu, a to už něco znamená. To bude bestseller 😒
Přejít do diskuze
To je vyborne, marketing sa cini. tolko textu o takej blbosti. Resp. o nicom. Treba udrzovat povedomie za kazdu cenu.
"Auto laka logom".... :😉
Zase sa robia tajnosti akoby Rolls Royce vydaval po 10 rokoch nejaky novy ultra exkluzivny model.
V tejto konzumnej triede mi toto zahalovanie/odhalovanie aut pride vylozene trapne a na smiech (nielen problem Skody).
Hlavne ked dizajnovo pojde o 1000krat videne veci.
"Auto laka logom".... :😉
Zase sa robia tajnosti akoby Rolls Royce vydaval po 10 rokoch nejaky novy ultra exkluzivny model.
V tejto konzumnej triede mi toto zahalovanie/odhalovanie aut pride vylozene trapne a na smiech (nielen problem Skody).
Hlavne ked dizajnovo pojde o 1000krat videne veci.
Línej šnek to není. Já mám tuto specifikaci v “civilním” Tiguanu a nemůžu si to vynachválit. Má to odpich a sílu na rozdávání. Zapomeň na RS a trapný marketing a máš před sebou slušné rodinné auto.
Žel bohu musím souhlasit. Veliké haló kvůli změně barvy písmenka V ze zelené na červenou. Žádné nové logo se nekoná, drobná změna o které není žádný důvod psát články na všech automobilových webech. Čeho je moc, toho je příliš. ;-\
Ne, není, protože stojí dvakrát tolik, je větší a váží jako tank. Ani mimo to nemáš pravdu, protože v základu má 190 k.
Furt a zase dokola propagace líného šneka...
Co je na tom RS, vydechlej motor a nesportovní platforma...
Škoda je furt pozadu
Tohle je RS [odkaz]
Co je na tom RS, vydechlej motor a nesportovní platforma...
Škoda je furt pozadu
Tohle je RS [odkaz]
Rodinné auto, které s nejvyšším výkonem je pod základní motorizací konkurence?
Tiguan je malej dej to do Tuaregu a uvidíš ten odpich s rodinou...
Tiguan je malej dej to do Tuaregu a uvidíš ten odpich s rodinou...
tohle já nějak nepochopím asi? RS a v kodiaqu? Nebo je to útok na mladý manažery, kterým se líbí SUV a RS značka a firma jim to auto vezme na operativku?
Neni potreba odhadovat, jak to pojede. Tady se muzes podivat. Kodiaq je asi o chlup tezsi, tak si z 0-100 pridej 0.1 nebo 0.2 sec.
[odkaz]
Ja bych s vetou "silný to s tím nijak extra nebude" NEsouhlasil.
To je samozrejme subjektivni nazor, co je pro jednoho malo, pro jineho muze byt docela dost.
[odkaz]
Ja bych s vetou "silný to s tím nijak extra nebude" NEsouhlasil.
To je samozrejme subjektivni nazor, co je pro jednoho malo, pro jineho muze byt docela dost.
Pretoze ta konkurencia nie je padnuta na hlavu a nepotrebuje mat ku kazdemu modelu "RS" verziu ako Skoda. Mainstreamove "RS" SUV...
Mimochodom, ked prichadzal Kodiaq na trh, v Autobilde vysla porovnavacka voci XC90, Q7 a tusim tam bolo aj Porsche a Lamborghini, ci X5, alebo nejaka podobna znacka...
Uz to neviem najst, papierove vydania som nedavno vyhodil.
Nehovoriac o tom, ze to je dizlova (!?!?!) verzia.
Mimochodom, ked prichadzal Kodiaq na trh, v Autobilde vysla porovnavacka voci XC90, Q7 a tusim tam bolo aj Porsche a Lamborghini, ci X5, alebo nejaka podobna znacka...
Uz to neviem najst, papierove vydania som nedavno vyhodil.
Nehovoriac o tom, ze to je dizlova (!?!?!) verzia.
Já jsem zvědavý co nasadí do Tiguanu, když už Kodiaq konečně dosáhne na jeho metu. Asi to 300 hp TSI co má Ateca.
Já jsem zvědavý co nasadí do Tiguanu, když už Kodiaq konečně dosáhne na jeho metu. Asi to 300 hp TSI co má Ateca.
Mě už se ty jejich vozy nějak nelíbí,příjde mit to pořád to samé. Občas se změní tamto a pak zase támhle to. Prostě nic extra.
ale ta RS verzia mi nejak nedava logiku ani dovod ... hoc doba si asi ziada aj takuto skodovku ok 😉 .. papier ani marketning nepusti
najkrajsi a najlepsi bude aj tak bezny kodiaq v nejakej outdoorovej verzii ... a kto chce sportovat ten predsa moze za cenu kodiaqu RS ist do ozajstneho seriozneho sportoveho auta a nie nejakej marketingovej akoze "sportovej krabice" s nejakym extra logom ktore je majitelovi tak na dve veci..
najkrajsi a najlepsi bude aj tak bezny kodiaq v nejakej outdoorovej verzii ... a kto chce sportovat ten predsa moze za cenu kodiaqu RS ist do ozajstneho seriozneho sportoveho auta a nie nejakej marketingovej akoze "sportovej krabice" s nejakym extra logom ktore je majitelovi tak na dve veci..
Jaguar konkurence Škodovky? No to ti ve Škodovce poděkují a v Jaguaru se ti poděkují.
A GCh konkuruje evidentně Touaregu. Tiguanu/Kodiaqu ani omylem.
Konkurence je X-Trail, Koleos, Santa-Fe, Outlander, 5008 a podívej se jaké tam jsou vrcholy, vesměs neumí ani 200 hp.
A GCh konkuruje evidentně Touaregu. Tiguanu/Kodiaqu ani omylem.
Konkurence je X-Trail, Koleos, Santa-Fe, Outlander, 5008 a podívej se jaké tam jsou vrcholy, vesměs neumí ani 200 hp.
GCH je SUV vyssi stredni tridy v EU alias midsize v USA, zatimco Kodiaq je stredni trida v EU, zatimco kompakt (Tiguan Allspace) v USA. Nejde o stejnou kategorii. O uplne jiny koncepci pohonu ani nemluve. A o tom, ze GCH ma bidnej podvozek z druhyho ML a Kodiaq s mainstreamovou koncepci jezdi po silnici lip ani nemluvim.
Adekvatni auto od Jaguaru ke Kodiaqu je epace, ten ma porovnatelnou platformu a motory..
Adekvatni auto od Jaguaru ke Kodiaqu je epace, ten ma porovnatelnou platformu a motory..
Pořád asi nerozumím. Kodiaq RS se cenou přinejlepším přiblíží Grandčíru V6 140 kW (na 2.4 tuny).
EDIT: že bych už tušil? V konfigurátoru mají jen dvě motorizace od 1.5 mega. Aktuální ceník stejného MY je ale mnohem rozsáhlejší.
EDIT: že bych už tušil? V konfigurátoru mají jen dvě motorizace od 1.5 mega. Aktuální ceník stejného MY je ale mnohem rozsáhlejší.
Prodávat se to bude jak housky na krámě, ale silný to s tím nijak extra nebude. Aby Kodiaq jel, potřeboval by 2,5 VR6 z Teramontu s 300hp a 500Nm...
v jakým mainstreamovým SUV střední třídy je taková základní motorizace?
Odpovím si sám, v žádným.
Ostatně základní motorizace tohoto výkonu není v žádným SUV této kategorie.
Odpovím si sám, v žádným.
Ostatně základní motorizace tohoto výkonu není v žádným SUV této kategorie.
Abychom si to řekli přesně, tak žádná konkurence nemá v Evropě základní motorizaci silnější. Naopak, konkurence v této třídě ve většině případů nemá na tento motor ani odpověď, natož pak něco silnějšího.
Do prémie jde v této velikosti objednat V nebo R6, to je pravda, ale za fakt jiný peníze.
V6 TDI v Tuaregu rychlejší reálně nebude. O tom, že je to jiný auto nemluvím. Navíc hezkej Tureg je dost přes 2, zatímco vybavenej Kodiaq je do 1,2...
Do prémie jde v této velikosti objednat V nebo R6, to je pravda, ale za fakt jiný peníze.
V6 TDI v Tuaregu rychlejší reálně nebude. O tom, že je to jiný auto nemluvím. Navíc hezkej Tureg je dost přes 2, zatímco vybavenej Kodiaq je do 1,2...