Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Kodiaq RS zase láká. Tentokrát hlavně na nové logo

27 komentářů

Avatar - Beefcake
Beefcake
To je vyborne, marketing sa cini. tolko textu o takej blbosti. Resp. o nicom. Treba udrzovat povedomie za kazdu cenu.
"Auto laka logom".... :😉

Zase sa robia tajnosti akoby Rolls Royce vydaval po 10 rokoch nejaky novy ultra exkluzivny model.
V tejto konzumnej triede mi toto zahalovanie/odhalovanie aut pride vylozene trapne a na smiech (nielen problem Skody).
Hlavne ked dizajnovo pojde o 1000krat videne veci.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Žel bohu musím souhlasit. Veliké haló kvůli změně barvy písmenka V ze zelené na červenou. Žádné nové logo se nekoná, drobná změna o které není žádný důvod psát články na všech automobilových webech. Čeho je moc, toho je příliš. ;-\
martinST
Další sportovni vůz, boží . Navíc v praktickém SUV balení a hlavně sportovním dieslem. A navíc nejrychlejší na ringu, a to už něco znamená. To bude bestseller 😒
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Furt a zase dokola propagace líného šneka...
Co je na tom RS, vydechlej motor a nesportovní platforma...
Škoda je furt pozadu
Tohle je RS [odkaz]
Whitek
Línej šnek to není. Já mám tuto specifikaci v “civilním” Tiguanu a nemůžu si to vynachválit. Má to odpich a sílu na rozdávání. Zapomeň na RS a trapný marketing a máš před sebou slušné rodinné auto.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Rodinné auto, které s nejvyšším výkonem je pod základní motorizací konkurence?
Tiguan je malej dej to do Tuaregu a uvidíš ten odpich s rodinou...
kesumb
Abychom si to řekli přesně, tak žádná konkurence nemá v Evropě základní motorizaci silnější. Naopak, konkurence v této třídě ve většině případů nemá na tento motor ani odpověď, natož pak něco silnějšího.
Do prémie jde v této velikosti objednat V nebo R6, to je pravda, ale za fakt jiný peníze.

V6 TDI v Tuaregu rychlejší reálně nebude. O tom, že je to jiný auto nemluvím. Navíc hezkej Tureg je dost přes 2, zatímco vybavenej Kodiaq je do 1,2...
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
250 koní základní motorizace, co nechápeš
kesumb
v jakým mainstreamovým SUV střední třídy je taková základní motorizace?
Odpovím si sám, v žádným.

Ostatně základní motorizace tohoto výkonu není v žádným SUV této kategorie.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Jeep Grand Cherokee a i vtom Jaguaru F-Pace je motor 250- 300 koní
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ani jeden z nich konkurencí není. Grandčíro stojí v základu dvojnásobek.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
To je přímá a adekvátní konkurence, nebavím se tu o BMW, Audi a Porsche, které je nad
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ne, není, protože stojí dvakrát tolik, je větší a váží jako tank. Ani mimo to nemáš pravdu, protože v základu má 190 k.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Nebavíme se ale o základu ale o Kodiaqu RS, který je top a co v top nabízí
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pořád asi nerozumím. Kodiaq RS se cenou přinejlepším přiblíží Grandčíru V6 140 kW (na 2.4 tuny).

EDIT: že bych už tušil? V konfigurátoru mají jen dvě motorizace od 1.5 mega. Aktuální ceník stejného MY je ale mnohem rozsáhlejší.
kesumb
GCH je SUV vyssi stredni tridy v EU alias midsize v USA, zatimco Kodiaq je stredni trida v EU, zatimco kompakt (Tiguan Allspace) v USA. Nejde o stejnou kategorii. O uplne jiny koncepci pohonu ani nemluve. A o tom, ze GCH ma bidnej podvozek z druhyho ML a Kodiaq s mainstreamovou koncepci jezdi po silnici lip ani nemluvim.
Adekvatni auto od Jaguaru ke Kodiaqu je epace, ten ma porovnatelnou platformu a motory..
Avatar - Ham.
Ham.
Jaguar konkurence Škodovky? No to ti ve Škodovce poděkují a v Jaguaru se ti poděkují.
A GCh konkuruje evidentně Touaregu. Tiguanu/Kodiaqu ani omylem.
Konkurence je X-Trail, Koleos, Santa-Fe, Outlander, 5008 a podívej se jaké tam jsou vrcholy, vesměs neumí ani 200 hp.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Pretoze ta konkurencia nie je padnuta na hlavu a nepotrebuje mat ku kazdemu modelu "RS" verziu ako Skoda. Mainstreamove "RS" SUV...
Mimochodom, ked prichadzal Kodiaq na trh, v Autobilde vysla porovnavacka voci XC90, Q7 a tusim tam bolo aj Porsche a Lamborghini, ci X5, alebo nejaka podobna znacka...
Uz to neviem najst, papierove vydania som nedavno vyhodil.
Nehovoriac o tom, ze to je dizlova (!?!?!) verzia.
kesumb
Prodávat se to bude jak housky na krámě, ale silný to s tím nijak extra nebude. Aby Kodiaq jel, potřeboval by 2,5 VR6 z Teramontu s 300hp a 500Nm...
Whitek
Já jsem zvědavý co nasadí do Tiguanu, když už Kodiaq konečně dosáhne na jeho metu. Asi to 300 hp TSI co má Ateca.
Freddka
Neni potreba odhadovat, jak to pojede. Tady se muzes podivat. Kodiaq je asi o chlup tezsi, tak si z 0-100 pridej 0.1 nebo 0.2 sec.

[odkaz]

Ja bych s vetou "silný to s tím nijak extra nebude" NEsouhlasil.
To je samozrejme subjektivni nazor, co je pro jednoho malo, pro jineho muze byt docela dost.
Dixik2
Výroba od 48KT/18.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale ta RS verzia mi nejak nedava logiku ani dovod ... hoc doba si asi ziada aj takuto skodovku ok 😉 .. papier ani marketning nepusti

najkrajsi a najlepsi bude aj tak bezny kodiaq v nejakej outdoorovej verzii ... a kto chce sportovat ten predsa moze za cenu kodiaqu RS ist do ozajstneho seriozneho sportoveho auta a nie nejakej marketingovej akoze "sportovej krabice" s nejakym extra logom ktore je majitelovi tak na dve veci..
Hynek40
Mě už se ty jejich vozy nějak nelíbí,příjde mit to pořád to samé. Občas se změní tamto a pak zase támhle to. Prostě nic extra.
Whitek
Já jsem zvědavý co nasadí do Tiguanu, když už Kodiaq konečně dosáhne na jeho metu. Asi to 300 hp TSI co má Ateca.
tomasandrysek
tohle já nějak nepochopím asi? RS a v kodiaqu? Nebo je to útok na mladý manažery, kterým se líbí SUV a RS značka a firma jim to auto vezme na operativku?
A7
Nové logo už neznamená Rallye Sport, ale Rachtající Smrad