Novinky
Další sportovni vůz, boží . Navíc v praktickém SUV balení a hlavně sportovním dieslem. A navíc nejrychlejší na ringu, a to už něco znamená. To bude bestseller 😒
Furt a zase dokola propagace líného šneka...
Co je na tom RS, vydechlej motor a nesportovní platforma...
Škoda je furt pozadu
Tohle je RS [odkaz]
Co je na tom RS, vydechlej motor a nesportovní platforma...
Škoda je furt pozadu
Tohle je RS [odkaz]
Línej šnek to není. Já mám tuto specifikaci v “civilním” Tiguanu a nemůžu si to vynachválit. Má to odpich a sílu na rozdávání. Zapomeň na RS a trapný marketing a máš před sebou slušné rodinné auto.
Rodinné auto, které s nejvyšším výkonem je pod základní motorizací konkurence?
Tiguan je malej dej to do Tuaregu a uvidíš ten odpich s rodinou...
Tiguan je malej dej to do Tuaregu a uvidíš ten odpich s rodinou...
Abychom si to řekli přesně, tak žádná konkurence nemá v Evropě základní motorizaci silnější. Naopak, konkurence v této třídě ve většině případů nemá na tento motor ani odpověď, natož pak něco silnějšího.
Do prémie jde v této velikosti objednat V nebo R6, to je pravda, ale za fakt jiný peníze.
V6 TDI v Tuaregu rychlejší reálně nebude. O tom, že je to jiný auto nemluvím. Navíc hezkej Tureg je dost přes 2, zatímco vybavenej Kodiaq je do 1,2...
Do prémie jde v této velikosti objednat V nebo R6, to je pravda, ale za fakt jiný peníze.
V6 TDI v Tuaregu rychlejší reálně nebude. O tom, že je to jiný auto nemluvím. Navíc hezkej Tureg je dost přes 2, zatímco vybavenej Kodiaq je do 1,2...
250 koní základní motorizace, co nechápeš
v jakým mainstreamovým SUV střední třídy je taková základní motorizace?
Odpovím si sám, v žádným.
Ostatně základní motorizace tohoto výkonu není v žádným SUV této kategorie.
Odpovím si sám, v žádným.
Ostatně základní motorizace tohoto výkonu není v žádným SUV této kategorie.
Jeep Grand Cherokee a i vtom Jaguaru F-Pace je motor 250- 300 koní
Ani jeden z nich konkurencí není. Grandčíro stojí v základu dvojnásobek.
To je přímá a adekvátní konkurence, nebavím se tu o BMW, Audi a Porsche, které je nad
Nebavíme se ale o základu ale o Kodiaqu RS, který je top a co v top nabízí
GCH je SUV vyssi stredni tridy v EU alias midsize v USA, zatimco Kodiaq je stredni trida v EU, zatimco kompakt (Tiguan Allspace) v USA. Nejde o stejnou kategorii. O uplne jiny koncepci pohonu ani nemluve. A o tom, ze GCH ma bidnej podvozek z druhyho ML a Kodiaq s mainstreamovou koncepci jezdi po silnici lip ani nemluvim.
Adekvatni auto od Jaguaru ke Kodiaqu je epace, ten ma porovnatelnou platformu a motory..
Adekvatni auto od Jaguaru ke Kodiaqu je epace, ten ma porovnatelnou platformu a motory..
Jaguar konkurence Škodovky? No to ti ve Škodovce poděkují a v Jaguaru se ti poděkují.
A GCh konkuruje evidentně Touaregu. Tiguanu/Kodiaqu ani omylem.
Konkurence je X-Trail, Koleos, Santa-Fe, Outlander, 5008 a podívej se jaké tam jsou vrcholy, vesměs neumí ani 200 hp.
A GCh konkuruje evidentně Touaregu. Tiguanu/Kodiaqu ani omylem.
Konkurence je X-Trail, Koleos, Santa-Fe, Outlander, 5008 a podívej se jaké tam jsou vrcholy, vesměs neumí ani 200 hp.
Pretoze ta konkurencia nie je padnuta na hlavu a nepotrebuje mat ku kazdemu modelu "RS" verziu ako Skoda. Mainstreamove "RS" SUV...
Mimochodom, ked prichadzal Kodiaq na trh, v Autobilde vysla porovnavacka voci XC90, Q7 a tusim tam bolo aj Porsche a Lamborghini, ci X5, alebo nejaka podobna znacka...
Uz to neviem najst, papierove vydania som nedavno vyhodil.
Nehovoriac o tom, ze to je dizlova (!?!?!) verzia.
Mimochodom, ked prichadzal Kodiaq na trh, v Autobilde vysla porovnavacka voci XC90, Q7 a tusim tam bolo aj Porsche a Lamborghini, ci X5, alebo nejaka podobna znacka...
Uz to neviem najst, papierove vydania som nedavno vyhodil.
Nehovoriac o tom, ze to je dizlova (!?!?!) verzia.
Prodávat se to bude jak housky na krámě, ale silný to s tím nijak extra nebude. Aby Kodiaq jel, potřeboval by 2,5 VR6 z Teramontu s 300hp a 500Nm...
Já jsem zvědavý co nasadí do Tiguanu, když už Kodiaq konečně dosáhne na jeho metu. Asi to 300 hp TSI co má Ateca.
Neni potreba odhadovat, jak to pojede. Tady se muzes podivat. Kodiaq je asi o chlup tezsi, tak si z 0-100 pridej 0.1 nebo 0.2 sec.
[odkaz]
Ja bych s vetou "silný to s tím nijak extra nebude" NEsouhlasil.
To je samozrejme subjektivni nazor, co je pro jednoho malo, pro jineho muze byt docela dost.
[odkaz]
Ja bych s vetou "silný to s tím nijak extra nebude" NEsouhlasil.
To je samozrejme subjektivni nazor, co je pro jednoho malo, pro jineho muze byt docela dost.
ale ta RS verzia mi nejak nedava logiku ani dovod ... hoc doba si asi ziada aj takuto skodovku ok 😉 .. papier ani marketning nepusti
najkrajsi a najlepsi bude aj tak bezny kodiaq v nejakej outdoorovej verzii ... a kto chce sportovat ten predsa moze za cenu kodiaqu RS ist do ozajstneho seriozneho sportoveho auta a nie nejakej marketingovej akoze "sportovej krabice" s nejakym extra logom ktore je majitelovi tak na dve veci..
najkrajsi a najlepsi bude aj tak bezny kodiaq v nejakej outdoorovej verzii ... a kto chce sportovat ten predsa moze za cenu kodiaqu RS ist do ozajstneho seriozneho sportoveho auta a nie nejakej marketingovej akoze "sportovej krabice" s nejakym extra logom ktore je majitelovi tak na dve veci..
Mě už se ty jejich vozy nějak nelíbí,příjde mit to pořád to samé. Občas se změní tamto a pak zase támhle to. Prostě nic extra.
Já jsem zvědavý co nasadí do Tiguanu, když už Kodiaq konečně dosáhne na jeho metu. Asi to 300 hp TSI co má Ateca.
tohle já nějak nepochopím asi? RS a v kodiaqu? Nebo je to útok na mladý manažery, kterým se líbí SUV a RS značka a firma jim to auto vezme na operativku?
"Auto laka logom".... :😉
Zase sa robia tajnosti akoby Rolls Royce vydaval po 10 rokoch nejaky novy ultra exkluzivny model.
V tejto konzumnej triede mi toto zahalovanie/odhalovanie aut pride vylozene trapne a na smiech (nielen problem Skody).
Hlavne ked dizajnovo pojde o 1000krat videne veci.