Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Dvojka byla
fostek
| 29. 8. 2018 13:57
i Gordini. Nevím, jestli i trojka je nebo bude. Nemám chuť gůglit - ví někdo?
Avatar - H/K_svwet
Dvojka byla
H/K_svwet
| 29. 8. 2018 14:22
tak to neviem... mne sa najviac pacilo to predosle twingo RS s tym jeho predkom aj proporciami [odkaz] ... to sucasne twingo si ale iste ( hlavne na tych vyspelejsich trhoch ) svojich zakaznikov najde ( v nemecku na jar som ich par videl... kdezto u nas kde nic tu nic ) aj ked nieco mi vravi ze skor ci neskor sa twingo vrati ku koncepcii a vizazi aku malo prave to prve a druhe twingo ... uvidime :*)

PS: v reale mi prislo sucasne twingo hodne autobusoidne a vysoke.. pritom je aj relativne uzke k svojej vyske ... nesedi mi to nejak .. a o konecpcii vsetko vzadu uz pomlcim uplne ... kufor tiez fakticky ziadny ... za mna urcite radsej F500 ako stylovku alebo alebo UP gti ( max 196km/h zr 8,8s !!! ) a udajne je Up skutocne aj zabavny ... nedavno tu bol.. a je to tam na jazdu s nim v clanku sama chvala :yes:
Smart Twingo
Xylo
| 29. 8. 2018 15:36
S tím PS máš naprostou pravdu, je to vysoký autobusík a i se v něm sedí tak trochu suvkovatě. Celý projekt nového Smart ForTwo a ForFour/Renaul Twingo je tak trochu podivný. Z ForTwo je čtverec, jak dlouhý, tak široký a základní motor, který je původem od Mitsubishi, už tuhle velikost nezvládá. Ještě jsem ho v reálu u nás neviděl, uvidíme jestli pomůže cena základního Twinga k tomu, aby se jich pár objevilo a podpořilo výrobní závod v Slovinsku.
Avatar - pumpkin
Smart Twingo
pumpkin
| 29. 8. 2018 23:11
Forfour a štvorec? Motor Mitsubishi?? Ty čo dávaš?
Smart Twingo
Xylo
| 30. 8. 2018 06:57
Píšu ... z ForTwo je čtverec .... Tady je citace z Wikipedie: "The 999 cc I3 Mitsubishi 3B2 engine (2007 onwards) is offered in normally aspirated and turbo versions."
Avatar - pumpkin
Smart Twingo
pumpkin
| 30. 8. 2018 14:07
Ale to sa týka prvej generácie, tá je predsa už dávno minulosť.
Smart Twingo
Xylo
| 30. 8. 2018 14:32
První generace měla vlastní tříválce s turbem, nejdříve objem 599 ccm, pak 698 ccm. Ale v nové (tedy třetí generaci) má Smart již motor, kde výrobcem je prý Mercedes. Ani mě nenapadlo, že by dělali vlastní motory do tak prodělečného podniku jako je Smart. Ve wiki píšou : " These engines are used in Smart, Renault, Nissan, and Dacia models due to Daimler A.G.'s involvement in the Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance since 2010."
Smart Twingo
MariAchi
| 30. 8. 2018 09:16
O Gordini byl tak velky zajem, ze ho odpiskali...
Avatar - twistedTSD
Poznámka
twistedTSD
| 29. 8. 2018 16:12
Kolik aut v A segmentu nabízí lepší světla, dokonce LED? Nenapadá mě žádné.
Avatar - Emel
Poznámka
Emel
| 29. 8. 2018 16:24
Tak třeba F500 má xenony. Standard jsou spíš klasické H7 halogeny.
Avatar - twistedTSD
Poznámka
twistedTSD
| 29. 8. 2018 16:35
Jo, xenony může mít nově ještě Space Star. Ale o nic běžného se nejedná.
Poznámka
ts1990
| 29. 8. 2018 17:29
Navíc xenony jsou už minulost a ty rádoby lowend led nic moc za ty prachy...když člověk se v tom pohybuje, je pár kvalitních led sad, co jsou kvalitní a hlavně mají plně shodný lom jako žárovka...v ČR se koupit nedají a v zahraničí převážně jen přes výrobce....svítivost jako origo led za pár korun
Avatar - Đawson
Poznámka
Đawson
| 29. 8. 2018 19:23
H4 alespon neco vydrzi. Spis me zajima, jestli u toho jde deaktivovat esp a asr >:D
Poznámka
MOJE JMÉNO
| 28. 9. 2018 07:30
Chtěl by sis v zimě na sněhu zablbnout jako za mlada ve 100várně - že? >:D ;-)
Renault a jeho speciality
Corkybell
| 29. 8. 2018 21:38
Skoda,ze taketo nieco nedostali do seriovej podoby.

[odkaz]

Renault aj ked je kosostvorec ma gule nieco take vyrobit a pustit do sveta. (vid Clio V6,R5 Turbo I,II)
Avatar - pumpkin
Srandy kopec
pumpkin
| 29. 8. 2018 23:25
Mal som Twingo GT požičané na pár dní a veľmi som si to užil. Bolo s automatom EDC a išlo to ako bláznivé. S recenziou v podstate súhlasím, ale príde mi, že mal pán Dusil priveľké očakávania. Ja som nemal žiadne, hot hatch to nie je, ale príjemne ma Twingo GT prekvapilo. Také Picanto GT-line má tak o dve triedy lepší interiér, ale čo z toho, keď je auto príšerne nudné?
Promarněná šance
MariAchi
| 30. 8. 2018 09:07
V této třídě zadokolka s hmotností kolem tuny, nebo i lehce pod - to mohlo být i s tříválcem terno. Auto, které by poslalo všechny Upy a sviště do důchodu... No, nevyšlo. V poslední době jsem měl to štestí právě na UP GTi, byť jen krátce a to samé s Twingem GT, taky krátce, a musím říct, že tak propastný rozdíl mezi těmito dvěma auty jsem opravdu nečekal. A to ve prospěch (samozřejmě nudného a fuj koncernového) VW. To je opravdu rychlé, přesné a jisté prakticky v každé jízdní situaci, řidič se o něj může s důvěrou opřít a zcela samozřejmě jezdit svižně, až sportovně. S Twingem to nejde, je to o strach. Zatáčí neochotně a nejde poznat, jestli je to nedotáčivostí lehkého předku, nebo mizerně nastaveným řízením, i při jízdě rovně auto není jisté, pořád je třeba na ho silnici umravňovat a držet ve směru... Takhle tedy prosím ne. A navíc ten motor - ať jsem se snažil sebevíc, při zkušební jízdě mi visel Rapid 1,0 TSI 70kW na zadku a ne a ne se ho zbavit, jedno jak dlouhá rovinka před námi byla...
Už když jsem jel poprvé v Twingu se zadním pohonem, psal jsem, že udělat z něj sportovní verzi bude i pro divizi RS výzva, a jak je vidět nespletl jsem se. Mizerný základ se nepodařilo vylepšit ani podvozkově, ani motorově.
Pokud chcete veselé auto na občasné vyblbnutí, tak buď VW UP GTi, nebo SSS, nebo libovolou verzi Fiesty, nebo zalovte v rybníku ojetin, kupte Smart Roadster a dejte ho do top stavu - vyjde to podstatně levněji a bude vás bavit mnohem víc.
Avatar - iudex
Promarněná šance
iudex
| 30. 8. 2018 11:59
Palec hore za dojmy. :yes:
Ja som to tu už tiež písal, že Up je prekvapivo agilné až zábavné autíčko, ktorého najväčším problémom (v mnou skúšanom základnom modeli) bol zúfalo slabý atmo trojvalec a vedel som si predstaviť, že s turbobenzínom to môže byť sranda. A to v GTI ako píšeš je. A rovnako sa zdá, že z Twinga ani GT verzia nespravila zábavné autíčko, keď ten základ je proste bieda. Ono skrátka neplatí, že RWD rovná sa zábava, nie každá zadokolka je bavorák či Porsche, asi sme už zabudli, že naši otcovia jazdili tiež s autami klasickej koncepcie RWD (plus motor vzadu) a tiež to so zábavou nemalo nič spoločného.
Z môjho pohľadu bolo zadokolkové Twingo krok vedľa a aj predajne sa zdá, že moje slová sa potvrdzujú (v EU až 6. miesto v segmente, za Hyundaiom i10 či Aygom).
Avatar - woody-alien
Promarněná šance
woody-alien
| 30. 8. 2018 15:58
No,je třeba říct, že v této třídě se bojuje až o 3. a další místa. ;-) Ale jasně, změnou koncepce se z Twinga žádná hitovka nestala. Přesto je na tom aktuálně o něco lépe a vyložený propadák to není. Za první půlrok 2018 nějakých 48t, což je cca 4t za Up!em.
Avatar - iudex
Promarněná šance
iudex
| 30. 8. 2018 16:27
Jasné, prepadák to nie je, hlavne ak si človek uvedomí, že to nevyvíjali sami, ale spolu so Smartom. Ale boli časy, keď Twingo robilo dvoj- i viacnásobné predaje ako teraz (2017: 757t ks), pričom 2. generácia mala priemerne tak 120t ks, teda o 50% viac, o 1. generácii ani nehovoriac, tá v najlepších rokoch bola na 200t ročne a tuším niektoré roky kraľovala segmentu. No a že takéto slávne meno teraz porazí aj Hyundai i10, to si asi za sklo nedajú.
Avatar - woody-alien
Promarněná šance
woody-alien
| 30. 8. 2018 16:41
Menší útěchou může být, že aktuálně už je Twingo pár tisíc aut před i10, ale jasně, žádná velká sláva to není. Na druhou stranu, co zmůže prťavé mini bez kufru proti skutečnému rodinnému vozu. :-! >:-[]
[odkaz]
Avatar - iudex
Promarněná šance
iudex
| 30. 8. 2018 17:07
Edit: vlúdila sa mi tam chybička, predaje za 2017 mali byť 75t ks.
Odkaz mi nejde, ale tipujem to na jednu zo slávnych reklám českého Hyundaia. ;-)
Btw. sám som teraz videl prvýkrát Twingo naživo v Grécku v požičovni, u nás ešte nikdy.
Já twingo pochopil jinak...
bez_prislusnosti
| 30. 8. 2018 10:06
Když jsem ho prohlížel, přišlo mi svou koncepcí jako že je navržené jako elektromobil - baterky dopředu, dozadu motor, zadokolka snese aji větší krouťák...

Ale co autor nezmínil, tak Twingo je vysoké a na sedadlech prostorné. Je to MPV na 3.6m (výška 155 cm). Takže spíš Suzuki splash. Není vymyšlené jako závodnička pro rozvoz pizzy, ale díky rozměrům na pohodlnou jízdu pro starší páry nebo naopak rozvoz dětí (a manipulace se sedačkami) po městě. Jako jediné auto do rodiny prostě není..., proto se u nás moc prodávat nebude. Kufr je taky spíš na aktovku a malý nákup než na stěhování.
Avatar - xxc
Já twingo pochopil jinak...
xxc
| 30. 8. 2018 13:39
Ako jedine auto v triede (alebo v 2 triedach) umoznuje instalaciu 3 autosedaciek. Pre rodiny s 3 detmi jedine male auto na rozvoz deti do skoly pre zenu (keby sa jej pacilo). Ked tam tie autosedacky aj vojdu. Inak mne sa to auto paci, ale vraj ho nemaju testovacie a nikdy som nemal sancu vyskusat.
Polákům se v testu něco pálilo v motoru na dálnici :-)
Bobanus
| 30. 8. 2018 10:19
Nedávnou jsem shlédl videotest na Auto Swiat, právě Twinga 0,9Tce a ti si stěžovali, že pokud jedete delší dobu na dálnici, dálničním tempem, tak motor natolik zahřívá dekl, že začne být cítít něco jako spálená guma.
Dle mého stačilo fakt udělat pár věcí jinak. Motor klidně nechat vzadu, ale s plným prostorem a dojezdovou rezervičkou, v předu malý kufr by vůbec nevadil. V GT bych nechal možnost úplně vypnout ESP a hle hned by to bylo zábavné auto.
Škoda no :-) Renaultu fandím, ale koupil bych si asi Suzuki Ignis raději :-)
Jo a ten chybějící otáčkoměr v GT verzi, to je jak by řekl Cimrman na uřezání kšand produkčnímu GT Twinga :-)
palec dole
Nonsens
| 30. 8. 2018 12:51
proste to posjali. Od nápadu až po realizáciu. Asi hrala veľkú úlohu dohoda so smartom, ale nakoniec im to asi neprospelo ani jednému. Je načase oživiť jednotku a la F500.
Za naj výhodu sa uvádza super rejd, ale to nikto z bežných ľudí nevie a okrem toho každému stačí rejd každého malého prcka, veď najnovšie sa do mesta berú suv. Kufor malý, auto vysoké, ani pekné, ani retro, ani športové. Nevýhod celé mraky a výhody zanedbateľné. Samozrejme, že zadný náhon tu nemá nič so zábavou.
Avatar - Balík
palec dole
Balík
| 30. 8. 2018 15:50
Na tom autě je všechno, ale opravdu všechno špatně. Taky proto je na silnici nepotkávám. Zlatá první generace.
Tudy cesta nevede...
Arese
| 30. 8. 2018 14:14
Měl jsem také možnost současné Twingo krátce projet a fakt kromě toho super rejdu jsem na tom autě neshledal nic přitažlivého. Naopak mimo město mě jeho nejisté a nečitelné jízdní vlastnosti vyloženě vadily. Proto se vůbec nedivím jeho mizerným prodejům. Ale to se prostě stává, že i velká automobilka někdy šlápne vedle. Už teď je jisté, že další generace se vrátí k maximálně osvědčené koncepci "vše vpředu a napříč", která sice neumoňuje tak extrémní rejd předních kol, ale ve všem jiném je mnohem lepší než koncepce s motorem vzadu. :-!
Tudy cesta nevede...
Nonsens
| 30. 8. 2018 15:48
občas každý ustrelí, ale v tomto prípade je to na facku, lebo mali mega úspešnú jednotku a oni ju zakopali a začali uvádzať jeden fail za druhým. Prečo preboha? To ako keby sa teraz vw zbláznil a začal by vystrájať psie kusy s golfom. To sa proste nerobí.
Tudy cesta nevede...
MariAchi
| 31. 8. 2018 09:11
Jednicka se uz nikdy nevrati, neumoznuji to pozadavky na bezpecnost.
Ale i druha generace byla OK, ta treti ma velky potencial, no pripada mi to, ze je zabity az cilene. Ostatne ani obvykly tuner Smartu Brabus se v teto generaci moc nevytahl, a vytunil soucasny Smart spise z donuceni...
Avatar - lamal
Test ?
lamal
| 30. 8. 2018 16:55
Tento test sa odohraval len v meste ? V meste sa predsa nezavodi, kde su nejake dojmy z okresky ? Netvrdim, ze by to nejak zasadne zmenilo hodnotenie, su celkom velke sance, ze by sa vo vyssej rychlosti 60-120 kmh ukazal ten podvozok v lepsom svetle... tlmenie nerovnosti atd

Kazdopadne taketo hodnotenie mi pride na test nedostatocne, je to sice auto do mesta, no tieto verzie maju okreskove zamyslanie a na rozne uzke cesticky a pod...
Avatar - iudex
Test ?
iudex
| 30. 8. 2018 17:09
Obávam sa že sa mýliš. Práve na tej zakrútenej okreske by zrejme viac vyšlo najavo, že ani GT nebude žiadny zábavný warm-hatch, viď mariachiho príspevok.
Avatar - lamal
Test ?
lamal
| 30. 8. 2018 18:00
Napisal som predsa, ze by to mozno nezmenilo hodnotenie. Tak ako spomina UpGti ten tiez patri na okresky a tam malo byt z podstatnej casti testovane aj Twingo...

To ze to napisal Mariachi este neznaci ze by T Dusil dospel k tomu istemu, minimalne vydat test na zaklade dojmov z mesta je nedostatocne.
Test ?
MariAchi
| 31. 8. 2018 09:15
U testu experta Dusila si musis zvyknout na to, ze se sice dozvis, jake stoupani ma zavit na sroubku, ktery drzi pohromade salek s ojnici na tretim valci v prvni az treti serii pred faceliftem, ale o jizde tak maximalne dva, tri radky.
Pro me je cteni jeho "testu" naprosto promrhany cas, o to vice me mrzi, ze dostava na testy celkem zajimava auta.
Nepise spatne, ale pise o nicem.
Avatar - KANKUNEN
Renault udělal první generaci skvělou,
KANKUNEN
| 31. 8. 2018 12:00
Nechápu proč opustil to, co udělal dokonale.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku