Ekonomika
me prijde divny, ze obycejna silnice 1. tridy s 2 pruhy vyjde draz, nez dalnice s pruhy ctyrmi nekde u postoloprt, a podobna dalnice u HK vyjde 3x draz nez ta u postoloprt.
neco mi v tom nehraje a je otazka, kolik mega tem 438mega predchazelo, i kdyz je pravda, ze u postoloprt to je na uplny rovine, ale od toho HK zadny kopce nebo clenitej teren taky neni
neco mi v tom nehraje a je otazka, kolik mega tem 438mega predchazelo, i kdyz je pravda, ze u postoloprt to je na uplny rovine, ale od toho HK zadny kopce nebo clenitej teren taky neni
tedy 1km dalnice za neco pres 100mega?
kolem jednoho mesta, ktere ted projizdim, stavi obchvat normalni sinice 1. tridy, s rozpoctem 150 mega / km, a pokracovani D35 a D11 od HK vychazi na 300-350 mega /km
neni v tom zas nejakej hacek ve smyslu, ze ten usek uz byl postavenej a jen udelali svodidla, nalajnovali cary a prestrihli pasku ??
kolem jednoho mesta, ktere ted projizdim, stavi obchvat normalni sinice 1. tridy, s rozpoctem 150 mega / km, a pokracovani D35 a D11 od HK vychazi na 300-350 mega /km
neni v tom zas nejakej hacek ve smyslu, ze ten usek uz byl postavenej a jen udelali svodidla, nalajnovali cary a prestrihli pasku ??
U Postoloprt není ani jeden, nadjezdy nad dálnicí nepočítám.