Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen slaví s modely R nebývalý úspěch. Do každého volkswagenu technika R?
14 komentářů
freferg
Je to docela logické. Lidi chtějí aby auto vypadalo sportovně a jsou ochotni za to zaplatit. Vzhledem ke složitostem na STK je body tunning věcí v podstatě zapovězenou, takže nezbývá než použít aspoň "tunning" od výrobce.
Zrovna R-Line má ale minimální výstřelky. I přes snahu o sportovní vzhled je to němec, tak se nedají očekávat tak velké výstřelky. Pokud to někdo nezná, tak ani nepozná rozdíl.
Třeba v porovnání s RS u Škody můžete mít R-line i u mnohem oholenější verze. Není to stupeň výbavy, pouze paket. Takže není problém narazit na passat R-line, který má textilní sedačky, malou navigaci a dokonce i pouze halogeny.
Zrovna R-Line má ale minimální výstřelky. I přes snahu o sportovní vzhled je to němec, tak se nedají očekávat tak velké výstřelky. Pokud to někdo nezná, tak ani nepozná rozdíl.
Třeba v porovnání s RS u Škody můžete mít R-line i u mnohem oholenější verze. Není to stupeň výbavy, pouze paket. Takže není problém narazit na passat R-line, který má textilní sedačky, malou navigaci a dokonce i pouze halogeny.
Dokonca nie je problém nasadiť R-line na trojvalcový Golf, čo je už pomerne smiešne. No a ako píšeš, rozlíšiť Golf 1,0TSI R-line od plnotučného eRka s 310k nie je úplne ľahké (a komu to imidžovo škodí, nech si zodpovie každý sám).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To je ale přesně ono. lidi chtějí sportovní vzhled. V podstatě by výrobci mohli dělat pouze sportovní verzi, která stejně bude mít minimální vliv na cenu. To by ale potom nemohli prodávat sportovní paket za velký příplatek.
Dobrej příklad = a brzo je nebude už rozlišovat ani počet dveří. Připomenu i cenu R = s výbavou hravě přes 1,5 mega kč = to je fakt síla
Teď je ale aktuálnější [odkaz]
Teď je ale aktuálnější [odkaz]
To je fatální rozdíl.
Ale tentokrát se normálně ptám.
Ale to je za celou dobu..tak to by mohly být "R"ka.
Sqjelá zpráva!!!
Na jednej strane znie väčšie zameranie na eRkové modely fajn, na druhej strane mám obavu z "rozriedenia" obsahu, keď je jasné, že nejaký T-Roc nikdy nebude jazdne zaujímavým "hot-SUV" a ani Passat asi nedostane žiadny iný silný motor a teda skutočný R model (pretože proste platforma neumožňuje dať tam iné ako dvojliter R4, ktorý tam je už teraz). A robiť to polovičato štýlom Passat R s 2,0TSI a výkonom zvýšeným o 7 kW oproti sériovému "neerkovému" 2,0TSI imidžu eRka neprospeje.
Takže za mňa buď naozaj športové varianty ako je súčasný Golf R (fakticky jediné eRko), alebo nič.
Ja sa teda nepriem o dôvody (tie sú jasné), iba tvrdím, že aktuálne - ak by i tá vôľa bola, čo nie je - ani niet motora väčšieh👋silnejšieho ako 2,0TSI, ktorý by sa do európskych Volkswagenov bez veľkých úprav dal dať. Technicky je síce možné všeličo, ostatne VW už dal aj dvanásťvalec do Golfu: [odkaz] , ide ale o to, či niečo vhodné a okamžite použiteľné VW má na sklade, resp. či vyvinie niečo nové len pre potreby R. A tu tvrdím, že nie.
[odkaz]