Novinky
Na prácu, prečo nie. Ale už mi príde až smiešne to šetrenie nákladov za každú cenu. Zadné bočné dvere sú na malú dodávku až nehorázne úzke, je smutné, že spraviť použiteľnejšie dvere sa im už nevošlo do nákladov.
Ako rodinné auto - môže poslúžiť, ale v prípade tretieho radu sedadiel budú zadné posuvky tiež dôvodom na nespokojnosť.
Na dizajne je vidno, že na ňom nepracovali skutoční dizajnéri, ale len lacní babráci. Na krátku verziu sa pozerať dá, toto je hnusnejšie ako cesta do roboty. Hlavne ten zadok váži na pohľad dve tony.
Ako rodinné auto - môže poslúžiť, ale v prípade tretieho radu sedadiel budú zadné posuvky tiež dôvodom na nespokojnosť.
Na dizajne je vidno, že na ňom nepracovali skutoční dizajnéri, ale len lacní babráci. Na krátku verziu sa pozerať dá, toto je hnusnejšie ako cesta do roboty. Hlavne ten zadok váži na pohľad dve tony.
Tak nějak nevím, proč kupovat třetího do party od Opelu, když je tu Berlingo a Rifter.
Co je opravdu směšné, je ten 3hrnek. Do 208 nebo C3 prosím, ale do dodávky je to báda. Takže těžiště prodejů bude na 4hrnkovém 1.5HDI, což je v pohodě v obou silnějších verzích 😉
Co je opravdu směšné, je ten 3hrnek. Do 208 nebo C3 prosím, ale do dodávky je to báda. Takže těžiště prodejů bude na 4hrnkovém 1.5HDI, což je v pohodě v obou silnějších verzích 😉
Těžiště prodejů bylo asi vždycky v naftě = u takovýhohle typu vozu. Kdysi to bylo 1.9D 51kW a dneska 1.5 BlueHDI 96kW navíc s 8st. automatem
A benzín viz já 14:56 = Berlingo nikdy víc než 81kW nemělo = navíc po letech co se vyrábí [odkaz] víme že je i nadstandardně spolehlivej
Prostě dneska na stejnej výkon neni potřeba stejnej objem = jako před mnoha lety
A benzín viz já 14:56 = Berlingo nikdy víc než 81kW nemělo = navíc po letech co se vyrábí [odkaz] víme že je i nadstandardně spolehlivej
Prostě dneska na stejnej výkon neni potřeba stejnej objem = jako před mnoha lety
Berlingo v benzinu mělo nejvíc 1.6 VTI 88kW / 160Nm a byl to velmi příjemný motor a narozdíl od 3hrnku uměl i v nízkých otáčkách - to je největší problém moderních 3hrnků. Než zabere turbo je to mrtvola...
Jasně máš pravdu = no tady je aspoň trochu víc Nm
Berlingo a jeho klony se stejně asi nejvíc bude prodávat v naftě = i dneska. A tahle vypadá hodně povedená. Znám 1,2 Puretech z normálního osobního auta = a problémovej motor to fakt neni = i rozjezd je celkem pohoda
Berlingo a jeho klony se stejně asi nejvíc bude prodávat v naftě = i dneska. A tahle vypadá hodně povedená. Znám 1,2 Puretech z normálního osobního auta = a problémovej motor to fakt neni = i rozjezd je celkem pohoda
Pořád ten Puretech je do Berlinga/Comba/Rifteru je takový šidítko. V C3 Aircross se projevoval dobře. Nicméně šlo o zkušební jízdu s minimální zátěží, kdežto Berlingo bude většinou dost vytěžovaný, ať řemeslníkem, tak rodinou 😉
Jinak tatík má v klasické C3 1.2VTI 60kW a pokud člověk jede sám nebo ve 2, tak auto s tím problém nemá (trhač asfaltu to opravdu není). Při větší zátěži je už 3hrnek a jeho mínusy, včetně vysavačovýho zvuku, znát 😉
Jinak tatík má v klasické C3 1.2VTI 60kW a pokud člověk jede sám nebo ve 2, tak auto s tím problém nemá (trhač asfaltu to opravdu není). Při větší zátěži je už 3hrnek a jeho mínusy, včetně vysavačovýho zvuku, znát 😉
Mercedes Citan se taky prodává, třeba u nás v kraji má dopravce flotilu autobusů a kamoinů Mercedes, tak si k nim dokoupil dodávky se stejnou značkou - mikrobusy Sprinter a právě ty Citany. U nás v práci máme Vivaro a tohle bych si k němu v osobní verzi jako náhradu Fabie Combi dovedl představit. A pak jsou tady ti co nestráví i-cockpit u Rifteru (v 508 s ním nemám problém ale tady mi to moc nehraje) a vnější design u Berlinga. Já si na náplavce prolezl všechny tři a soukromě bych bral to Berlingo.
Počkej, já to neodsuzuju, jen říkám, že bych raději Riftera nebo Berlingo. Kdo chce Opel, nechť si ho koupí 😉
Vypadá to že stejná pecka bude asi 1,5 BlueHDI = zatim pochvala za originální patentovanou konstrukci. Pochvala že oba s osmistupňovym automatem :yes: