Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault Mégane a nové emisní normy: S benzinovou třináctistovkou a jediným turbodieselem
39 komentářů
Arese
Zbrusu nový benzinový ČTYŘválec se zajímavým objemem 1,34 l a ke všem výkonovým verzím 6st.manuál - co si přát víc!!! Forde, podívej se, jak vypadá optimální nabídka základního benzinového motoru pro moderní evropský model nižší střední třídy! Nový Focus s tříválcovou diktaturou pro zákazníky je naopak odstrašující případ!
Ada je zase tady
Proč cpou pod kapotu zastaralé žravé a cukající zážehové motory, když už mají schválen nový Motor?
Zas nebuď taký netrpezlivý. Elektrina fakt bude, a všade, ale musíš si na ňu ešte chvíľku počkať. 😉
To je ale fakt drsná ironie... 8-s :no: A se mmnou ať nepočítají, svého čistě benzinového auta s manuální převodovkou se NIKDY nevzdám (tedy do konce své řidičské kariéry samozřejmě)! :-!
Blue Sun
10 kW méně a o 30 tisíc více... si to nechte.
Nemáš to trochu pomýlené? Odkedy ceny kopírujú výkonové maximum? Že zrovna Tebe treba pripomínať, že to, o čo pri motoroch ide, je niekde inde ako na vrchole krivky... Nehľadiac na to, že dosiahnutie nezmyselných emisných limitou euroúradníčkov stálo a s stojí nemálo peňazí a logicky sa to na predajnej cene auta prejaví... A to je ešte len začiatok.
co je nesmyslnyho na soucasnych emisnich limitech???
Nesmyslný na emisních limitech je další tlak na snižování CO2 u osobních aut v Evropě, který v celosvětové bilanci produkce CO2 nic neušetří a spotřebitelům přinese jenom vyšší ceny.
nastupujici emisni limity se netykaji snizovani CO2, ale jedovatych NOx u dyzlu a PM u benzinu
evropa je energeticky nesobestacna, tak tlak na snizovani CO2 (u aut dalsi krok od 2021) je tlakem na snizovani energeticke zavislosti na diktaturach, ktere ropu tezi - tedy arabske staty a russko. a to je podle me jen dobre
evropa je energeticky nesobestacna, tak tlak na snizovani CO2 (u aut dalsi krok od 2021) je tlakem na snizovani energeticke zavislosti na diktaturach, ktere ropu tezi - tedy arabske staty a russko. a to je podle me jen dobre
Ptal jsi se co je špatného na současných emisních limitech, já tvrdím, že jsou nesmyslně nízké v oblasti CO2 a to mimo jiné generuje potřebu nasazovat DPF pro benzínové motory nebo SCR pro diesely. Čím víc se tlačí na spotřebu/CO2, tím víc se produkuje pevných částic a NOx a tím více se musí zplodiny motorů čistit. Např. benzín s nepřímým vstřikem by žádný DPF nepotřeboval a byl by čistý sám o sobě.
Tu nesoběstačnost si Evropa zhoršuje sama, viz třeba nesmyslné kroky v utlumování jádra v Německu a místo toho nové plynovody z Ruska. Takže utlumí jaderky, dovezou CNG, z něho vyrobí el. energii popř. teplo a budou opět závislí na diktatuře. Super promyšlené kroky jen co je pravda.
Tu nesoběstačnost si Evropa zhoršuje sama, viz třeba nesmyslné kroky v utlumování jádra v Německu a místo toho nové plynovody z Ruska. Takže utlumí jaderky, dovezou CNG, z něho vyrobí el. energii popř. teplo a budou opět závislí na diktatuře. Super promyšlené kroky jen co je pravda.
Jenze s tou 1.3 nedostanu lepsi a prijemnejsi motor vuci te 1.6, a za tim si stojim. Mozna v nejake vyssi verzi nad 90 kW, ale ne v zakladu. Tak jako TCe 100 stala vuci 1.6 za houby, bude to stejne i tady.
Beefcake
Tak uz odstranit len tu jednu naftu a bude to ok.
Proč?
To by byla škoda, jedno z mála aut schopno jezdit po dálnici reálně pod 5L. Jako sedan nízké, široké a dlouhé s perfektní aerodynamikou a spalovacím motorem s vysokou účinností. Vevnitř alespoň relativně prostorné a se slušným kufrem.
Inak oceňujem taký detail, že Renault poctivo označuje motor ako 1,3ku (Mercedes tuším o ňom píše ako o 1,4ke).
P.S. Aj tak by som z Meganu bral verziu RS. >😁
To bylo hodně muziky za slušnej peníz :yes:
Tohle je hlavně ekonomika a skrytá inflace