Novinky
norday
0
Z toho interiéru úplně dýchá robustnost a kvalita. Takhle se dneska auta už nestaví 😐
Beefcake
0
Tak to by si videl, keby sa to nejako "anonymne" dostalo do ruk dnes nejakemu recenzentovi. Co by popisal o tych tvrdych plastoch, stvorcovych tlacitkach a podobne.
a kde je teď. 😢 Vlastně teď si koupíš spíše i30N
WRX STi pořád koupíš, koupíš i BRZ... a takové sportovní auto vlastně Subaru dřív nemívalo.
Ale tohle je samo taky super 😄
Ale tohle je samo taky super 😄
Ten motor měl být jako v rs3, ale na to zdaleka nemá
No ale P1 je taky jenom foukanej dvoulitr... pokud si vedle sebe postavím nové WRX STi a P1, tak mi z toho žádný tragický úpadek Subaru nevychází... obzvlášť s ohledem na to, že P1 byla limitka a u nás jsi ji nekoupil.
Jak dlouho tu ještě STi bude a co přijde po něm - to je jiné téma a tam se asi stahují mračna, ale to úplně nesleduju.
Jak dlouho tu ještě STi bude a co přijde po něm - to je jiné téma a tam se asi stahují mračna, ale to úplně nesleduju.
Vyborny clanok, priam osviezujuci 😄
Niektore veci neviem, ako mam chapat, napr "vzadu se nacházel navíc ještě samosvor, který měl na povel každé kolo zvlášť". Ale to su len detaily.
Inak nikdy som sa nezamyslal, co je 22B - to je zaujimava informacia.
Niektore veci neviem, ako mam chapat, napr "vzadu se nacházel navíc ještě samosvor, který měl na povel každé kolo zvlášť". Ale to su len detaily.
Inak nikdy som sa nezamyslal, co je 22B - to je zaujimava informacia.