Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

V Praze to ještě nepochopili. Město se pokusí o sdílené elektromobily

45 komentářů

Anonym
úřednických darmožroutů zfetovanenech neomarxistickýma bludama, z nichž si nikdo ani nevotevře konzervu bez návodu na You Tube, vymyslela nerealizovatelnej nefunkční projekt, kterej ostatní lidi zaplatí navíc k platům těchto hovad.
Je dopoledne, nic špatnýho jsem nesnědl ani jsem ještě nechlastal...a stejně se mi chce blejt.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
iste veci proste nejde zdielat... to tvrdim stale... ja neviem ale niektori sa musia proste poucit asi na vlastnych chybach aj za cenu strat ... rovnako by som nechcel zdielat s nikym zubnu kefku ani zuvacku... ani mobil a vlastne ani beznu kolobezku... ved sme ludia predsa a nie stroje...
Anonym
Takový hovado je nepoučitelný a navíc ani žádný ztráty nemá.
Platěj to ostatní a von je v podstatě nevyhoditelnej.
Státní úřednická krysa.
Parazit.
Joab
Ty si čistíš zuby autem, nebo jakej přesně má vztah auto a kartáček?
Já to vítám, když už musí každej dement jezdit v centru města autem, nechť aspoň použije to sdílený a ideálně elektro. Když už mu teda fakt nestačí mhd, chůze, či kolo..
Anonym
Elektro neelektro.
A i kdyby ne - aut pojede furt stejně. Nebo si myslíš, že to sdílený se vypaří z ucpaný křižovatky?
mysli trochu.
Akorát se rozmělněj v tom veřejný prachy.
Nebuď blb.
Aspoň jednou.
Joab
To je zajímavá myšlenka, že jedno auto, který denně sdílí pět lidí, zacpe ulice úplně stejně, jako když každej z těch pěti lidí jezdí jen svym autem.
Možná bys to měl napsat třeba do OSN, nebo aspoň na Hlavní nádraží, že celá myšlenka sdílený ekonomiky je vadná. Myslim to vážně, fakt jsi na něco kápnul a měl by sis za tim jít!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jenže to auto pět lidí sdílet nebude, jak ukazují zkušenosti ze světa. Auto totiž je potřeba v konkrétní chvíli a ne až bude volné. Proto chce každý své.
Avatar - Hittman
Hittman
Navíc, je to jako sdílet postel s neznámými lidmi. Stačí, když bude pár lidí jako dobytek, kašlat, šušně lepit po autě, neumytý ruce po vytření zádele a podobné chuťovky, sorry jako, nechci!
Joab
Čéče a jak to takhle děláš třeba s ženskejma, nebo když si na dovolený pučuješ auto, nebo v jakýkoli restauraci, nebo v hotelu..?
Avatar - Hittman
Hittman
Na debilní otázku debilní odpověď😒br /> Ženská je ženská, na ubytovnách nespávám, takže většina hotelů už má dnes jakousi úroveň a hlavně tam nespím denně, co se týče aut, v rodině máme dvě, já a moja, takže v klidu. >😒]
Joab
Je vidět, že to máš parádně vymyšlený a vyargumentovaný, reskept!
Avatar - Hittman
Hittman
Díky >😁
Joab
Jo, a proto sdílení aut, nebo třeba kol, nikde na světě nefunguje. Protože je to úplně naprd. Taky to vyšším instancím napiš, simtě.
ericn
Další zbytečný projekt za naše peníze. Kdo z kamarádů magistrátu se na tom napakuje? Car sharing je jako služba vhodný jen pro pár lidí, co k autům nemají vztah. Nechme to na soukromých subjektech a nestrkejme do toho městské fondy. Jsou potřeba jinde 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
To víš, ještě spadlo málo mostů a lávek.... 😉
ericn
Jj ještě jich musí asi pár spadnout, aby magistrat pochopil, kam investovat...
Avatar - Ham.
Ham.
kdo si nabije víc ústa, já sázím na Prahu.
[odkaz]
jezisek24
Nemyslím si, že 191 milionů pro celou Prahu s rozpočtem 60 miliard je nějaký významný výdaj, které by město pocítilo. Navíc velká část půjde do nabíjecích stanic, které budou jednou prospěšné všem.
Anonym
Tak sežeň dalších 190 strupů jako jsi ty sám a zaplaťte to, když se ti to nezdá moc.
Nebo to zatáhni celý.
jezisek24
Také svoji část platím z odvedených daní. Je to 1denní výdaj Prahy a vypadá to opravdu prospěšně. To už bychom pak opravdu museli protestovat proti jakémukoli výdaji Prahy, takže radím vynaložit úsilí k bojkotu čehokoli jiného než tohodle.
Avatar - Ham.
Ham.
No pokud radní přistupují k hospodaření města jako ty, že 191 mio. není pro město významný výdaj, tak se nemůžeme divit tomu, jak to v Praze vypadá. Jak píše nahoře woody, v Praze je zoufale zanedbaná infrastruktura, mosty počínaje a tramvajovými tratěmi konče, takže vedle infrastruktury, která se radním doslova rozpadá pod rukama postaví novou infrastrukturu přičemž už na údržbu a provoz té staré zoufale chybí peníze. Tak se normální hospodář nechová, tak se chová jenom politik pod heslem po nás potopa nebo stylověji, Prahu nedáme, raději ji zbouráme. A navíc je to jenom část nákladů, vyhrazená místa pro parkování a dobíjení budou poskytnuta zdarma a tedy o to budou menší příjmy města. A než budou dobíjecí stanice prospěšné všem, tak budou dávno zdevastované a rozkradené. Ve městě, kde nevydrží ani měsíc nový odpadkový koš na stanici tramvaje těm dobíjecím stanicím dávám v nejoptimističtějším scénáři maximálně dva roky života. Až se to po dvou letech celé dostane do ztráty, tak se vsadím, že to bude jako v té Paříži, další dotace, další záplaty z rozpočtu města, stačí si přečíst jak to těch cca 6 let probíhalo v té Paříži, co bylo na začátku a co je na konci.
Anonym
Přesně.
Ale to jim je fuk.
je potřeba vykazovat činnost. Čím blbější, tím líp.
Zajímalo by mě, až se to jednou sečte a podtrhne, kolik stál kilák v tom autě.
Praskly by nám palice.

Ale tohle je problém obecně. Čím dál míň lidí dělá na čím dál víc lidí.
A navíc to prorůstá...bude to soukromá firma a dostane prachy vod města.
To je vždycky zlodějna.
To je nejhorší zlo a současně důvod, proč se Evropa stává v porovnání se zbytkem světa zoufale neefektivní a nekonkurenceschopnou. Jede na setrvačnost. A nedopadne to dobře.
Ale státem sponzorovaní paraziri se vezou na vleku s klapkama na očích a vymejšlej takovýhle srance.
jezisek24
A také jedním z velkých problémů Prahy je špatné ovzduší. A když tomu má pomoct jednodenní rozpočet a opravdu zde za 2 roky bude 600 sdílených aut jezdit na elektřinu (což může nahradit až několik tisíc spalováků), tak jsem pro všemi deseti. Souhlasím se vším co píšete, ale na to máme přeci těch 60 miliard aby se to řešilo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ale ta auta nic nenahradí, budou jen navíc. Ti, kdo jezdí do centra "spalovákem" s tím nepřestanou jen proto, že pár blbečků z radnice chce nechat vydělat partě kamarádů. Tohle využije možná pár nadšenců, kteří tím vystoupí z tramvají a autobusů a ještě tak více zahustí už přeplněné ulice.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jasánek, odkud si spadl, na zemi žiješ těžko.
Avatar - Hittman
Hittman
Ať takovou srandu neplatí žádný veřejný rozpočet z našich daní, ale ať si to vytvoří soukromý subjekt a podniká na tom, pokud tomu vůbec někdo věří.
Nevidím důvod pro další dopravní prostředek (máme tu metro, autobusy, tramvaj, vlak, atd.) z veřejných rozpočtu, to raději tu čásku mají investovat do těch stávajících.
IPace
proc by si Praha mela nabit usta? vzdyt v Praze jiz carsharing funguje a dokonce je vydelecnej, stejne tak se carsharing ujmul treba v nekterych Nemeckych mestech a taky funguje a vydelava, a zrovna o elektromobily je v Praze prez Car4way zajem takovej ze se k tem egolfum casto nedostanes

zminovat jeden neuspesny projekt z Parize kde na to firma kaslala a vesmes byla vytunelovana je super :yes: proc nezminis treba vydelecnej a bezvadne fungujici carsharing treba prez Deutsche-Bahn v Nemecku kteri provozuji v carsharingu jiz prez 5 tisic aut a vloni vydelali (zisk) lehce nad 10 milionu eur, ja zkusil Car4way kde byli auta cista a v pohode, v Parizi si zkusil Autoliba ty auta byli v otresnem stavu, 2 jsme rovnou obesli a tretim jeli a i tak bylo ve spatnem stavu, takze je jasne ze to nemohlo takto dele fungovat a krachne to, pak v Mnichove Flinkster (Deutsche-Bahn) a auto bylo ciste a v pohode, znami co tam zijou to vyuzivaji skoro kazdy den a jsou spokojeni, je to pro ne podobne drahe jako MHD+vlak a v pracovni dny s tim najedou okolo 40km,
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
vůbec nechápu (a Praha to ostatně ani moc nezmiňuje), čeho tím vlastně chtějí dosáhnout, nebo pro koho to doopravdy je myšleno. Vzletné řeči z článku jsou obecné fráze, které ve skutečnosti nelze splnit.
Kdyby investovali těch 200 miliónů do zlepšení hromadné dopravy a vytvoření skutečně koncepčního, funkčního a navazujícího systému, prospěch by byl vyšší. Ale byl by pro lidi.
Stačí totiž vidět firmu "Operátor ICT", tvůrce projektů chytrých košů, lamp a laviček, stačí vidět předpokládané výnosy pro provozovatele té služby... a je jasné, že o lidi vůbec nejde.
Anonym
Vidíš, zase se shodneme.

Přesně jsi to napsal.

.
:yes:
Joab
Já ty stesky na pražský MHD fakt moc nechápu, byli ste někdy v poslední době ve srovnatelně velkym městě jinde na světě a používali pravidelně MHD? Já mám naopak pocit, že zrovna MHD je v Praze jednou z mála dobře fungujících oblastí..
Avatar - Emel
Emel
Pár nápadů by člověk měl... třeba P+R parkoviště by podle mě měla být zdarma, protože to je výsostný zájem města, aby návštěvník auto odstavil tam a ne až v centru nebo někde na sídlišti blízko metra, kde to navíc komplikuje život místním. Spojení na letiště z Veleslavína funguje ve finále dobře, je spousta evropských velkoměst, která mají spojení pouze autobusem a za mnohem víc peněz... ale přece jen by výhledově mohlo být i něco lepšího. Kupování lístků kartou už se rozšiřuje, lítačka bez validátoru je taky...jako celek souhlas, MHD je bez větších výhrad a za dobrou cenu.
Joab
Jo, se záchytnejma parkovištěma souhlasim, to je průser.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to jak píšeš, navíc i pro ostatní ( i cizinci), co sem dojedou, je tu strašně jednoduchý systém dvou základních jízdenek, nestraší tě nikde žádné jednosměrné a podobně, jako je tomu v jiných městěch. A kdo tu žije, cca 3600 za rok, to je 10kč na den...? není o čem 😄 Parkoviště chybí hodně, hlavně i mimo to, že se nestaví P+R, tak se ještě zmenšuje parkovací prostor v centrech....
IPace
kdyby byli P+P zdarma, tak tam stojej lidi z okolnich panelaku a vyuzivaj to zadara jako hlidane parkoviste >😁 jako dat 20 kacek za den me prijde naprosto v pohode :-! tak 5x do roka vyuzivam to na Cernaku, i tak je dost casto plne a ani se nedivim pri te smesne cene

Prazska MHD me prijde jako jedna z nejlepsich co jsem kdy mohl vyskouset a tuhle i 5 let vyuzival kdys jsem tam bydlel
Avatar - Emel
Emel
Na ČM žádný paneláky v okolí P+R nejsou, naopak jsou poblíž rozlehlá parkoviště u nákupních center... a pro dojíždějící je tu vždycky pokušení popojet na sídliště třeba na Hloubětín a zaparkovat tam, zadarmo. Ne že by je ta dvacka zabila, ale prostě... tak, z principu. Ty to třeba neřešíš, ale garantuju ti, že spousta lidí jo... na Hloubětíně mám příbuzné a ráno je tam to "střídání směny parkujících" jasně vidět.

Kdybys jo chtěl bránit v parkování místním, tak stačí nechat tu zavíračku jak je dneska.
ericn
Přespolní nikdy za P+R platit nebudou, jsou naučený ještě z totáče, že můžou všude parkovat zadarmo. Nejen z principu, ale i ta dvacka by je zabila. Jen komplikují rezidentům život a využívají služeb Prahy zadarmo, aniž by za to zaplatili, protože v těch koutech, kde bydlí (byl tam levný pozemek) žádné služby nejsou.

Díky modrým zónám je na jejich krajích přetlak “S”, “U” ale i “P” značek a i kdyby Praha na krásně udělala velké P+R parkoviště na kraji prahy, tihle lidé to přece platit nebudou...
Avatar - Emel
Emel
Zabila nezabila, o to ani tak nejde... ale prostě... ano, pokud je možné zaparkovat na Hloubětíně do 5min chůze od metra a zdarma, tak nebudou parkovat na ČM za dvacku... a to jim těžko vyčítat.

Jestli za to platí nebo ne, to bych neřešil, platí za to podobně jako rezidenti, pravděpodobně pracují u pražské firmy která platí daně.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
MHD je fajn v centru a blízkém okolí, ale tam moc lidí nebydlí. Jenže z okrajových oblastí to je tragédie. Zejména z jižní strany města. Jenže centrum nemusí být přeplněné tramvajemi, přesto tam jezdí jedna za druhou. Pražské dopravě naprosto chybí smysluplná koncepce a návaznost. Proč by z jednoho místa měly jezdit tři linky (Řepy), když všechny i ve špičce jedou až k Andělu poloprázdné? A naopak, dostat se z Řep třeba do Dejvic, to je zábava...
Srovnám-li to třeba s Berlínem, dostanu úplný opak. Dobře (ne skvěle) fungující systém dopravy na středookrajové úrovni, trochu horší to bylo v centrální oblasti. Jenže zase na druhou stranu, v tom centru byl klid a prostor pro lidi, na rozdíl od Prahy. Praha není pro lidi, jen pro politiky a na ně napojené příživníky.
Avatar - Emel
Emel
Jaký je problém spojení Řepy - Dejvice? Jezdí tam přímý autobus 180 s intervalem 12min, ne?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Trvá mu to týden, než tam dojede. A interval deset až patnáct minut není taky nic moc.
Avatar - Emel
Emel
Interval 12 minut mi přijde luxusní... myslím takhle přes den, ve špičce je to 6 minut.

26min na 10km... není to žádná super rychlost, ale pořád mi to přijde dost v pohodě.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jízdní řád mu, bohužel, moc nesedí a není problém to jet 40 minut.
ericn
Proto je lepší jezdit autem, Řepy - Dejvice pár minut a v klidu, pokud zrovna nestojí Vypich. Ale i to se dá objet 😉
Avatar - Hittman
Hittman
jak se promrdávájí finanční prostředky daňových poplatníků. Praha má dostačující síť hromadné dopravy (vlaky, autobusy, metro, a nevím co ještě), ale potřeba vyhodit 200 míčů za další stupiditu, za to mohla stát luxusní nová školka.
PS. Jsem zvědav, až za rok dva přijde útlum hospodářství, menší výběr daní a utrácení obyvatelstva, jestli budou tak rozhazovační i nadále a z čeho budou platit dosavadní projekty, když jim klesnou příjmy.. >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A Vy se ještě divíte když Zelení půjdou po volbách od válu? ANO a ČSD půjdou v Praze od válu také. Nevím kdo přesně je za tuto zhůvěřilost zodpovědný, ale v žádném případě není náhoda že se to dohodlo a asi i podepíše 1 měsíc před volbami …………. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: