Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prostě Porsche!
starý_kluk
| 7. 9. 2018 17:17
Až na malou výjimku (Boxter) Porsche pro normální smrtelníky nic jiného nedělá, než desítky let technicky překonané koncepce pohonu: buď motor za zadní nápravou, nebo před přední.
Tady by se ani nemělo dát říci: "Proti gustu, ...".
Avatar - white label
Prostě Porsche!
white label
| 7. 9. 2018 17:46
Nejsi schopen ani normálně napsat Boxster, a k tomu zbytku, cos tu vypotil, se nemá cenu vůbec vyjadřovat. Snad jen, jak si starý tak si ...
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 7. 9. 2018 18:51
Tobě to asi neřekli = nebo ti to pro tvý stáři už nedošlo = ale 911 přes svou bez diskuzí genialitu a fantatickou evoluci = už nějakou chvíli naráží na svý limity = daný konstrukcí

Takže respekt k celý historii a respekt k současnejm modelum = ale ty limity daný konstrukcí tam prostě sou :-)
Prostě Porsche!
přezdívaný alias
| 7. 9. 2018 20:41
Myslím, že na svý limity tu narážíš dlouhodobě ty ;-)
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 7. 9. 2018 21:01
Seš si jistej tim prvnim slovesem? ;-)
Prostě Porsche!
popo
| 7. 9. 2018 22:00
To víš. Jak ho při každým rozjezdu katapultuje těch 60 kW ze semaforu, tak se mu trochu odkrvuje mozek. Navíc to nízký těžiště v těch zatáčkách u toho SUV... >:D
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 7. 9. 2018 22:17
Tak čípak si novej nick >:D

Asi nějakýho myslitele = viz těch 60kW >:-[]
Avatar - white label
Prostě Porsche!
white label
| 7. 9. 2018 22:36
No, tys tu zase objevil (dávno objevenou) Ameriku!
Tyhle teorie tu tradičně papouškuješ hlavně od Vaculíka, který si svého času např. nemohl vynachválit dieselovou Fabii, kterou měli údajně v rodině.
Když vidím časy třeba u nové GT2RS, tak pro Porsche musí dělat hotoví kouzelníci, kteří ty limity snad dokáží vymazat.
Troufám si tvrdit, že nejčastějším zásadním limitem 911ky je element mezi sedačkou a volantem.
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 8. 9. 2018 08:24
No ono je mnohem lepší papouškovat s technikou Vaculíka = než číst tebe = počkej až to dojde i tobě ;-)

Jo jak sem napsal = Porsche dělaj trochu kouzelníky :yes:

Co tvrdíš ty = nemá z pohledu konstrukce auta = v podstatě žádnou hodnotu

Všechno vzadu = je prostě limitující. Má to jasnej plus při deceleraci i akceleraci, ale až brutálně nerovnoměrný rozložení hmotnosti = trápí dneska už i ty kouzelníky

Hele jen tak mezi náma = fakt si tvá hlava myslí = že autum, technice, motorum, konstrukci a tak = rozumí líp než ta Vaculíkova? >:D >:-[]
Prostě Porsche!
webpaja
| 8. 9. 2018 08:44
Prestan s tim Vaculikem, zacina to byt otravne.

Koncepce vse vzadu urcite nema extra pozitivni vliv na deceleraci. Tam naopak potrebujes zatizeni brzdenych kol. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 8. 9. 2018 09:27
No to je právě to = ty tvrdíš že nemá = no a někdo kdo se vyzná nejspíš víc než ty = opak

A každej z oboru = že koncepce všechno vzadu neni optimální

Tak já nevim komu věřit = sem myslel že Vaculík apod. tomu rozumí tak nějak líp než třeba white nebo Karel = i když už u A8 ste mi vysvělovali = že se pletu ;-\
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 8. 9. 2018 10:13
Aby nebylo pochyb = rozložení hmotnosti 2/3 vzadu = má na deceleraci = naprosto zásadní vliv! Proto taky 911 tak dobře brzdí! :-)

Prostě technika a konstrukce = se nedá vymejšlet = prostě dáš na Vaculíka nebo kohokoli kdo ví a zná, nebo vymejšlíš ;-)

A když vymejšlíš = tak často přesnej opak jako s tou decelerací. Když to nechceš studovat = a fakt tomu rozumět = stačí Vaculík nebo někdo podobnej = ne Dusil! >:-[] = který ti vysvětlej proč to tak je atd.

Tady to máš ne od Vaculíka = ale to je fuk = je to logicky furt to samý [odkaz]

Tak jak si nevěřil = proč A8 brzdí blbě tak teď nevěříš proč 911 brzdí dobře. V obou případech má technický vysvětlení samozřejmě pravdu
Prostě Porsche!
webpaja
| 8. 9. 2018 11:18
Az bude ten zlodejsky dobytek priste krast original americkeho clanku, tak musi zminit, ze konkretne 911 muze ve specifickych situacich brzdit diky koncepci lepe.

Ty mas ale vzory...uplatneho Vaculika a zlodeje cizich clanku. :-)
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 8. 9. 2018 12:11
Nech toho = to je přece princip!

I kdyby se to auto nemenovalo Porsche = bude to fungovat stejně ;-)

Nemám vzory = poznám co je fakt a co ne :-)
Avatar - Ozzman
Prostě Porsche!
Ozzman
| 8. 9. 2018 12:08
Skoro se nabízí říct... Ten kluk nemá vlastní názor >:D
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 8. 9. 2018 12:12
Skoro se nabízí říct.. Mít na tohle vlastní názor = je fakt pěkná pí.ovina >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Prostě Porsche!
Enthusiastic.driver
| 8. 9. 2018 08:57
Jak Porsche u 911 naráží na limity jsem poprvé četl zhruba ve 12 letech, kdy to nějaký slovutný muž komentoval před představením 911 996. Pak se to v různých intervalech pravidelně opakovalo až do teď... Takový folklor...

Když si srovnám 911 996 a 911 991.2, je opravdu evidentní, že se ty limity vůbec neposunuly >:-[] >:D
Avatar - white label
Prostě Porsche!
white label
| 8. 9. 2018 14:36
Co tady zase meleš/trolluješ, tobě nestačí napsat, že tu znovu objevuješ (dávno objevenou) Ameriku, máš vážně problém pochopit už i tohle, když tu dál nekonečně omíláš "svůj objev"? Každý normální chlap, zajímající se aspoň trochu o auta, ví, že koncepce vše vzadu má své logické nevýhody, kvůli kterým se (už hezky dlouho) v běžné produkci prakticky nevyužívá.
Jen ty k tomu potřebuješ Vaculíka, nebo jiné "odborníky z oboru".
Pober se proboha, právě proto diskuse s tebou nemají žádný smysl.
Trapně se zde pokoušíš stále dokola exhibovat a přitom se "hrdinně" dobýváš do dávno otevřených dveří. Máš vůbec nějakou hranici, kdy už ti vlastní trapnost začne připadat nedůstojná? Podle toho jak tady obvykle vystupuješ zřejmě nikoli. :no:
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 8. 9. 2018 15:35
Viz ty včera 17:46 = seš fakt neskutečnej ubožák >:-[]
Avatar - speedfred
Prostě Porsche!
speedfred
| 9. 9. 2018 09:00
Porše je tak na p... auto že na NS ich je asi “iba” tretina ,kedžoto Tojot a Lexov som za víkend videl môže 3-5ks
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 9. 9. 2018 10:42
A to souvisí s čim a jak? Myslim v tvý hlavě :-)
Avatar - white label
Prostě Porsche!
white label
| 9. 9. 2018 12:03
Bože, sakra, za co jsi se mstil, když jsi dal téhle prázdné Hammunahlavě tělo, se schopností používat klávesnici? 8-s
Avatar - speedfred
Prostě Porsche!
speedfred
| 9. 9. 2018 12:37
myslím že na okruhy skôr ľudia berú auta ktoré aj dobre jazdia napriek prekonanej koncepcii. S tým to asi súvisí .
Avatar - white label
Prostě Porsche!
white label
| 9. 9. 2018 12:08
To víš, někteří nečtou Vaculíka ani Hammunu, a proto se (za trest) musí trápit s 911kama na NS. :-O >:D >:-[]
Avatar - speedfred
Prostě Porsche!
speedfred
| 9. 9. 2018 12:21
>:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
Prostě Porsche!
Hammunasakra
| 9. 9. 2018 10:45
Hele normální chlape = teda ty co se tak vidíš >:-[]

Proč teda furt toho Vaculíka a spol popíráš? Jedno jestli tady nebo kdysi u A8? :-)

Tuhle sem čet o nový = od jinýho autora! Že prej ten disharmonickej projev v zatáčkách kterej popisoval M.V. a kterej tvoje hlava nebrala, tak si ho popíral = už v týhle generaci nejni. No co ty na to? ;-)

No a 911 = viz úvodní příspěvek :-)
Prostě Porsche!
webpaja
| 8. 9. 2018 05:11
JJ, to je vidět na Le Mans, při jakémkoliv srovnání se soupeři atd. Porsche 911 je měřítko.

Všichni naráží na nějaký limit, ale že by to Porsche nějak omezovalo proti konkurenci není vidět.
Prostě Porsche!
webpaja
| 8. 9. 2018 06:35
Opravdu jsi mě rozesmál, znovu zopakuji: Co je na koncepci 911 tak špatně? Zkus se zeptat třeba vítězných posádek na Le Mans ;-)

A že by např. Panamera měla motor před nápravou, to se taky říci nedá.

Ale jak říkáš, proti gustu... ;-)
Je fajn
Dejwik
| 10. 9. 2018 16:31
Je fajn, že si pořád drží ten svůj typický vzhled :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku