Videa
Zaujimave, toto asi prekvapilo viacerych. Tu bude vacsou brzdou skor celkove sprevodovanie a naladenie motoru na “pohodovu” jazdu. 500kg je vela a je neuveritelne, ze orezali menej ako pol sekundy casu. Schvalne by som rad videl, ako by sa podobna kura podpisala na case takej BMW M3 alebo Hondy CTR.
Taky bych čekal větší rozdíl při snížení cca. o 25%.
Takovýhle čas, to bude koncová rychlost kolik, 130-140? Tam už může začínat hrát roli i aerodynamika...
Takovýhle čas, to bude koncová rychlost kolik, 130-140? Tam už může začínat hrát roli i aerodynamika...
No jo, mohlo to byt lepsi, kdyby odstranili i sedadla a tapacirung. I tak nic moc. Myslel jsem, ze hmotnost ma na zrychleni vetsi vliv. :-!
Myslim že kdyby tam dveře a kapotu nechali, tak by to dopadlo i líp, protože bez dveří je auto aerodynamicky docela na nic
třeba nárazníky, světla, zadní i přední okno. Mohli taky říznout střechu a tak. Jít prostě víc do extrému. Jinak asi větší rozdíl může udělat reakce při startu.
Tak aerodynamický odpor tiež robí svoje. Lebo inteligenti, keď odobrali dvere a nechali tam iba dieru, tak aerodynamike veľmi nepomohli...
Jinak zrychlení lze dosáhnout i změnou velikosti disků...