Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

500X
| 9. 9. 2018 18:25
Velmi povedené auto. Sice nevím jak na tom bude nová benzínová 1.3 ale 1.4 MultiAir jezdí opravdu velmi dobře. Celkové se facelift velmi povedl. O zákazníky nebude mít nouzi.
Avatar - 3_diamanty
skratka dokonale
| 9. 9. 2018 18:38
tomuto retro elegantnemu stylovemu look-u ozaj tazko nieco vytknut [odkaz] ci uz klasicka mestska verzia s elegantnymi kolami alebo ta outdoorova s pridavnym oplastovanim a "terennejsimi" kolami.. obe su prevedene s neskutocnym citom a ta aura aka z 500X vyzaruje je za mna daleko vacsia ako u nejednej D3 premii za ovela vacsie prachy .... pritom nepochybujem aj o praktickosti a sikovnosti tohto SUV .... nie je to ziadna rozcapena obluda s naraznikom s milionmi patvarov a 10 displejmi v kabine .. ale prakticke solidne auto ktore sa nemusi na nic hrat ... je jednoducho dokonale take ake je ... len priznavam sam neviem ci sa mi paci viac "novy" 500X alebo "novy" renegade... ktory ma zase paradnu tu svoju trailhawk verziu... obaja surodenci su za mna po facelifte skoro dokonali a asi by to chcelo mat v garazi oba :-) .... a kludne vydrzia za mna vo svojej podobe aj dalsie dlhe roky.... a vlastne.... ocakavam este aj zvysenie ich predajov kedze su este "zaujimavejsi" a jedinecnejsi ako tomu bolo pred ich faceliftom :yes:
Porad plati, co jsem napsal:
| 9. 9. 2018 19:43
Hezky, ale jsem rad, ale nevidim duvod menit. Stejne bych zustal u 1.6 e-torq... a jen kvuli vetsimu radiu?
Za cenu vnuceneho start stopu?

Diky, nechame to tak. ;-)
Avatar - iudex
Porad plati, co jsem napsal:
| 11. 9. 2018 08:15
Presne tak, vlastná garáž je vždy najlepšia. ;-)
Autíčko
| 9. 9. 2018 19:47
na úteku z hračkárstva :yes:
Italská paráda pokračuje!
| 9. 9. 2018 19:55
Fiat 500 X je stále suverénně nejhezčí SUV nižší střední třídy a jeho povedená modernizace mu jistě zajistí pěkný odbyt i do budoucna. Jenom mě moc mrzí podivná politiky FCA, která u současných Fiatů (i Alf) se silnějšími motorizacemi cpe zákazníkům pouze automatické převodovky. Obrovská chyba!!! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Italská paráda pokračuje!
| 9. 9. 2018 20:02
Kdyby k tomu silnějšímu motoru dali aspoň ten 9st HDM automat, jako to bylo před faceliftem.
Italská paráda pokračuje!
| 9. 9. 2018 20:22
To je uplně jedno, má být na výběr manuál vs automat... Je evidentní, že automat jen zvyší cenu a zabije potenciál nového motoru. 3hrnek není to pravé ořechové, takže zbyde 1.6 e-Torq ;-)

Jinak FL 500X se povedl a v té modré vypadá skvěle ;-)
Italská paráda pokračuje!
| 10. 9. 2018 07:16
Já zas nechápu, proč se obecně nenabízí automat i v nižších výbavách. V současnosti hledám SUV bez 4x4 v automatu a výběr skoro 0. Všude cpou jen manuály. :-(
Avatar - Bubáq
Italská paráda pokračuje!
| 10. 9. 2018 10:41
Seat Arona
Italská paráda pokračuje!
| 10. 9. 2018 12:40
myslím, že manuál je lacnejší, preto je prvou voľbou pri nižších (lacnejších) výbavách. Okrem toho manuál je v eu predsa len zavedenejší, ľudia sú naňho navyknutí nižšie výbavy chcú väčšinou ľudia, ktorí nie sú inovátori, ale hľadajú overenú klasiku. Automatu sa niektorí ľudia ešte boja, boja sa aj vyšších nákladov na opravu. Záver: je úplne logické, že automat radia do vyšších výbav.
Avatar - Martin911Turbo
Italská paráda pokračuje!
| 10. 9. 2018 12:49
Já jen kvituji že mám u Renegade 4x4 ten 9st. automat, manuál už nikdy a tuplem ne do terénu
Avatar - Emel
Italská paráda pokračuje!
| 10. 9. 2018 12:51
O té suverenitě možno diskutovat, já osobně bych měl asi jiné favority, ale určitě je jedno z nejhezčích a zároveň jedno z nejoriginálnějších.
Avatar - iudex
Italská paráda pokračuje!
| 11. 9. 2018 08:20
Z môjho pohľadu je zaujímavé, ako diametrálne odlišné sú sesterské modely 500X a Renegade. Ako som spomínal, mal som týždeň požičaný Renegade a až keď som googlil presné parametre, na čom to vlastne jazdím som zistil, že je to technický súrodenec 500X. To ma vcelku šokovalo, lebo bez priameho porovnania pôsobí Renegade ako o triedu väčšie auto, proste ako plnohodnotné SUV, kdežto 500X pôsobí ako taká zdvihnutá a mierne nafúknutá päťstovka, skrátka oveľa kompaktnejšia a menšia.
Ale to nemyslím ako kritiku, naopak je veľmi pozitívne, keď sa technická príbuznosť nedá na prvý (tu ani na druhý) pohľad vidieť a každý sa môže rozhodnúť pre úplne odlišný štýl.
benzinova ctyrkolka?
| 9. 9. 2018 20:39
prodeje naftaku v evrope i u nas padaj (v srpnu u nas podil 25%) a fiat nenabizi benzinovou ctyrkolku, ktera treba na popojizden na horach je idealni. nechapu.

a co je pro me uplne nepochopitelny - ze nekdejsi tahoun italskeho prumyslu a evropsky automobilovy inovator, nabizi v podstate jen asi 10 retro variaci fiatu 500...
Avatar - KANKUNEN
benzinova ctyrkolka?
| 9. 9. 2018 21:35
Vůbec nechápu, proč to nejezdí ve dvou kabátech, v tomto a moderním.
benzinova ctyrkolka?
| 10. 9. 2018 12:06
Ta druhá varianta/druhý kabát se jmenuje Jeep Renegate. Obě auta se vyrábí v Itálii a jsou vespod vlastně stejná.
Avatar - Martin911Turbo
benzinova ctyrkolka?
| 10. 9. 2018 12:47
V podstatě ano, jen Jeep má větší výšku 500X Cross má 179mm já mám 4x4 Limited se 195mm a Trailhawk má 210mm
benzinova ctyrkolka?
| 10. 9. 2018 13:30
Fiat má být více "městský" a pro ženy, Jeep je zase ten "drsňák". Proto ten rozdíl deseti podložek ve světlé výšce :-) :yes:
benzinova ctyrkolka?
| 10. 9. 2018 13:34
Renegade má i snad v některých variantách pokročilejší pohon 4x4
Avatar - Martin911Turbo
benzinova ctyrkolka?
| 10. 9. 2018 13:43
Ano je obyč 4x4 a potom co mám já s redukcí, low a asistentem z kopce a to jsem nedávno vše kus za Prahou využil :-)
Avatar - iudex
benzinova ctyrkolka?
| 11. 9. 2018 08:26
Nie som si istý či aj bežný predokolkový Renegade nemá vyšší podvozok ako 500X. Od pohľadu sa mi aj bežná 1,6 MJ FWD čo som jazdil zdala celkom vysoká.
Avatar - Martin911Turbo
benzinova ctyrkolka?
| 11. 9. 2018 11:22
Renegade v základu v předokolce má výšku 175mm
Avatar - Ada je zase tady
Zbytečná informace
| 9. 9. 2018 23:48
koho zajímají parametry obsahu muzeální vitríny? :-)
Pozice za volantem?
| 10. 9. 2018 05:00
V 500X jsem sedel. Neni zde mozne mit opreny levy loket o operku ve dverich a zaroven drzet volant. Proste na nej potom tou levou rukou nedosahnete. Rekl bych, ze jde o naprosto zasadni ergonomickou chybu, z meho hlediska neakceptovatelnou. Ten samy problem ma i Tipo. U male 500 je to v poradku.
Avatar - KANKUNEN
Pozice za volantem?
| 10. 9. 2018 10:41
Tak nemasturbuj v autě.
Avatar - Martin911Turbo
Pozice za volantem?
| 10. 9. 2018 12:50
V Renegade nemám problém, ale je fakt že mám 190cm a 107kg
Avatar - Martin911Turbo
Rozdíl s Jeep Renegade
| 10. 9. 2018 12:43
Tak koukám, že bráška 500X má menší výbavu a menší kombinace s motory a převodovkami než Jeep Renegade, asi opravdu Fiat bere Jeep jako 1 a sebe jako 2
dobrá práca
| 10. 9. 2018 12:46
citlivý fejslift, úžasný dizajn. Je jasné, že pre niektorých je moc hračkárske (šup do koncernu), ale každopádne je ozdobou ciest. Klobúk dolu, lebo takáto bobulová 500 mohla dopadnúť aj zle. O to viac nechápem, prečo ešte neurobili 500 B heč, to by musela byť pecka.Viem, že sú tu ortodoxní fiaťáci, ktorí to nechcú, ale fiatu by to naplnilo kapsy a len by napasovali daný dizajn. Považujem to za veľkú chybu fiatu.
Avatar - iudex
dobrá práca
| 11. 9. 2018 08:24
Súhlas. Tiež som najprv frflal, že Fiat prevára osvedčený dizajn 500vky a cpe to na všetko, od MPV po SUV, ale na 500X to absolútne sedí, je jedinečná a nezameniteľná. Ale ak by niečo ten dizajn 500vky potrebovalo najviac, bol by to zrejme kompakt. Namiesto toho spravili lowendové fádne Tipo. 8-s
dobrá práca
| 11. 9. 2018 11:25
aj 500 C by bola pecka, v mejnstrímovej nude by svietilo jak kvazar.
firefly
| 12. 9. 2018 19:13
asi bych do něj šel mít někde našetřeno >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku