X3 je pouze delší. Vliv na spotřebu, o které se bavíme, nula nula nic.
Takže mi to z nabídky BMW přijde jako vhodný model ke srovnání spotřeby, když už to stealth rozporoval.
..upřímně nerozumim. Stylovka to neni už kvůli čínskýmu backgroundu, plus to furt má image rádoby prémie, drahý to je jako prase, těžký taky, chlastá to.. motor sice silnej, ale jízdní vlastnosti nic moc.. pro koho to je?
Možná pro lehce alternativní, odkvétající rozvedenou švédskou právničku bez dětí, na sobotní vejlety?
A ktere ze to srovnatelne auto s r6 jezdi po meste pod 12?
Jako malo to nezere, ale vime jak jezdi redakce a srovnatelne ctyrvalce s 250 ps na tom budou podobne. ( v SUV se 17 metraky) ;-)
Spotřebu tohoto T5 modelu považuji za skutečný zločin! A o to těžší zločin, že se ho dopouští druhdy švédské Volvo, prý designované s ohledem životní prostředí! Vlastně všechny nové motory Volva žerou jako kdyby měly v nádrži díru, zatěžují ovzduší neskutečně vysokými exhalacemi hlavně CO2 a nikde žádná reakce novinářů... To je odpudivé!
Trocha demagogie nikdy nezaškodí. 330e má o 70koní míň, a nemá kastli SUV. Což při průměrné rychlosti 130kmh hraje dost důležitou roli. Srovnatelná mi přijde X trojka, s podobnou váhou, opět výkonem o 70koní nižším, a spotřebou dle spritmonitoru okolo 10l, tedy zřejmě totéž, co tohle Volvo.
Viděl jsem jo v Budějovicích naživo a je vytvarovaný tak, že vypadá jako malej bobík. Ale současný směr Volva - krasnej design a bez dieselu je pro mě super.
Váhou celkem ano, ohledně spotřeby se asi +- srovnávat dají. Zas tak velký rozdíl v čelní ploše to není.
Pokud se dá věřit datům zde u XC40, pak je čelní plocha stejná jako u nové X3 a Volvo je lehčí asi o 30kg, než X3 30i.Spotřeba ze SM je samozřejmě brána u "starého" modelu od r. 2016
No když je to všechno podobné z hlediska spotřeby, tak navrhuji, aby se udělal test na dlouhé trase. Hezky v zimě, v minus 15.
Průměrná rychlost na celé trase (řekneme Ostrava-Praha) nesmí jít pod 130km/h.
Výsledná spotřeba by neměla být vyšší než 7,5l benzínu.
Myslíš, je by to Volvo dalo, když na tom čtyřválce 250 PS se 17 metráky jsou podobně?
Chvíli poté co vyšla XC90, tak ji jsem viděl (a slyšel) jet v nějaké základní výbavě, bez thora to vypadalo úplně tuctově a když přišlápl tu D4, tak se ozval nehezký klapavý zvuk.
Jak se mi V90/CrossCountry/XC90 líbí vizuálně, tak s technikou se nějak nemůžu smířit. Nakonec jediný model model, který dává trochu smysl je T8 TwinEngine.
Bez dieselu - nesmysl >:-[] Zatím je bez dieselu jeden velmi okrajový model a pak mají kupu řečí. Povíme si to v roce 2025.
A prodeje dieselů západní Evropě opět stoupají ...
je tu asi jedinej co myslí hlavou a má včetně mě benzín.Jasně že spotřeba a dynamika nebude stejná jak Bavo 330i který má stejný výkon.Pokud nejsou finance problém tak těch pár litrů navic za to stojí ohledně komfortu při malým nájezdu.
T5 má objednanou a už jen čeká.Při váze 1700kg holobyt čili 1800kg výbava plus 4*4 a suv pokud bude jezdit město za 10 spíš 12-14litru tak normální spotřeba.Mám Rso a těch 1500kg a 220koní je po městě 10l normální.
U nás vo firme jazdia dve XC60 T5 v priemere za 10. Jedno sa pohybuje prevažne po meste a druhé lieta po dialniciach 70% času. Mestské jazdí baba s povedzme plynulejším štýlom. Diaľničné sa pohybuje s priemerom 130 a vyšším.
[odkaz]
Cena je strašná ! :no:
A jako třetí auto? >:-[]
Jedině pro chudýho milionáře...co šetří a nedá pár tisíc navíc za Mercedes , BMW.
Že by čínský trhovec? >:D
Zajel nezajel, to není důležité. Jen chci naznačit, ze kdykoliv jsme zkoušel nějaká Volva (třeba dnes XC60 jedné ze zákazníc mé ženy), tak ať dělám co dělám, je to neskutečně užrané auto.
To, co jsem zajel bylo s 330e (samozřejmě vybité baterie na 3 procenta). Po 380 km tam u dvoulitrového benzinu svítilo 7,2. Takže i osm bych při takové průměrně rychlosti a vyšší karoserii bral jako podobné.
toho kupujícího jsi podle mě dobře odhadl:)nebo taky golden kids, když nechtěj bavora nebo mini :-)a nebo taky čeští vjetnamci,ty jdo poslední dobou rychle nahoru:))
Tak přemýšlím, kam se to všechno za deset let posunulo.
Když srovnám svojí B9 Tribecu 3.0 H6 (vím, nejsou to stejné třídy), tak je to +40 cm, +200kg, +2 válce, výkon +/- stejný, moment nižší o 50. Ale spotřeba na okreskách kolem 9, město 13/14, kombinace 11-12. Takže proč se zbavovat víceválcových motorů.
Nadruhou stranu BFU, kteří dnes kupují auta, je to co pracuje pod kapotou ukradené a pro těch pár, co jim to jedno není, už se auta nevyplatí vyrábět.
pořádné nafty větší SUV postrádají smysl, to ví i malé dítě. Včera jsem slyšel z venku chroptět naftu v V90 a docela mne překvapilo, jaký ten motor má zvenku nehezký zvuk na naftu..
Musím Tě zklamat, bez dieselu by to byla v EU sebevražda. Hybrid to nezachrání, ta spotřeba benzínu bude vysoká i v hybridu. Volvo může diesely zaříznout a tím pádem zařízne samo sebe.
PS - v Belgii a Holandsku prodeje dieselu zase stoupají … po letech strávených různými dotačními experimenty tu elektrovehiklům, tu hybridům ...