Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
pořádné nafty větší SUV postrádají smysl, to ví i malé dítě. Včera jsem slyšel z venku chroptět naftu v V90 a docela mne překvapilo, jaký ten motor má zvenku nehezký zvuk na naftu..
Chvíli poté co vyšla XC90, tak ji jsem viděl (a slyšel) jet v nějaké základní výbavě, bez thora to vypadalo úplně tuctově a když přišlápl tu D4, tak se ozval nehezký klapavý zvuk.
Jak se mi V90/CrossCountry/XC90 líbí vizuálně, tak s technikou se nějak nemůžu smířit. Nakonec jediný model model, který dává trochu smysl je T8 TwinEngine.
Jak se mi V90/CrossCountry/XC90 líbí vizuálně, tak s technikou se nějak nemůžu smířit. Nakonec jediný model model, který dává trochu smysl je T8 TwinEngine.
sybokcz
Tak přemýšlím, kam se to všechno za deset let posunulo.
Když srovnám svojí B9 Tribecu 3.0 H6 (vím, nejsou to stejné třídy), tak je to +40 cm, +200kg, +2 válce, výkon +/- stejný, moment nižší o 50. Ale spotřeba na okreskách kolem 9, město 13/14, kombinace 11-12. Takže proč se zbavovat víceválcových motorů.
Nadruhou stranu BFU, kteří dnes kupují auta, je to co pracuje pod kapotou ukradené a pro těch pár, co jim to jedno není, už se auta nevyplatí vyrábět.
Když srovnám svojí B9 Tribecu 3.0 H6 (vím, nejsou to stejné třídy), tak je to +40 cm, +200kg, +2 válce, výkon +/- stejný, moment nižší o 50. Ale spotřeba na okreskách kolem 9, město 13/14, kombinace 11-12. Takže proč se zbavovat víceválcových motorů.
Nadruhou stranu BFU, kteří dnes kupují auta, je to co pracuje pod kapotou ukradené a pro těch pár, co jim to jedno není, už se auta nevyplatí vyrábět.
to auto bude mít smysl v hybridu, zase je sympatický, že to v dieselu nekoupíš, no a vsadím se, že ta Tribeca bude mít spolehlivější motor ;-)
Musím Tě zklamat, bez dieselu by to byla v EU sebevražda. Hybrid to nezachrání, ta spotřeba benzínu bude vysoká i v hybridu. Volvo může diesely zaříznout a tím pádem zařízne samo sebe.
PS - v Belgii a Holandsku prodeje dieselu zase stoupají … po letech strávených různými dotačními experimenty tu elektrovehiklům, tu hybridům ...
PS - v Belgii a Holandsku prodeje dieselu zase stoupají … po letech strávených různými dotačními experimenty tu elektrovehiklům, tu hybridům ...
Joab
..upřímně nerozumim. Stylovka to neni už kvůli čínskýmu backgroundu, plus to furt má image rádoby prémie, drahý to je jako prase, těžký taky, chlastá to.. motor sice silnej, ale jízdní vlastnosti nic moc.. pro koho to je?
Možná pro lehce alternativní, odkvétající rozvedenou švédskou právničku bez dětí, na sobotní vejlety?
Možná pro lehce alternativní, odkvétající rozvedenou švédskou právničku bez dětí, na sobotní vejlety?
Volvo sa kupuje kvôli bezpečnosti Všetci tí ktorí zavítajú do showroomu Volva idú tam kvôli tomu, chcu mat pocit bezpečia a Volvo to velmi dobre vie
To chapu, ale spis u velkyho rodinnyho auta.. Lec dejme tomu, jako druhy/treti auto na vozeni prostorove nenarocnejch smradu do skolky, budiz.
Cena je strašná ! :no:
A jako třetí auto? >:-[]
Jedině pro chudýho milionáře...co šetří a nedá pár tisíc navíc za Mercedes , BMW.
Že by čínský trhovec? >:D
A jako třetí auto? >:-[]
Jedině pro chudýho milionáře...co šetří a nedá pár tisíc navíc za Mercedes , BMW.
Že by čínský trhovec? >:D
Michal220
T5 má objednanou a už jen čeká.Při váze 1700kg holobyt čili 1800kg výbava plus 4*4 a suv pokud bude jezdit město za 10 spíš 12-14litru tak normální spotřeba.Mám Rso a těch 1500kg a 220koní je po městě 10l normální.
Michal220
je tu asi jedinej co myslí hlavou a má včetně mě benzín.Jasně že spotřeba a dynamika nebude stejná jak Bavo 330i který má stejný výkon.Pokud nejsou finance problém tak těch pár litrů navic za to stojí ohledně komfortu při malým nájezdu.
Kalman Hlavnička
Příspěvek podléhá schvalování.
×
Sdílení komentáře
×
Jako malo to nezere, ale vime jak jezdi redakce a srovnatelne ctyrvalce s 250 ps na tom budou podobne. ( v SUV se 17 metraky) ;-)
Průměrná rychlost na celé trase (řekneme Ostrava-Praha) nesmí jít pod 130km/h.
Výsledná spotřeba by neměla být vyšší než 7,5l benzínu.
Myslíš, je by to Volvo dalo, když na tom čtyřválce 250 PS se 17 metráky jsou podobně?
"Podobné" není totéž, co stejné.
To, co jsem zajel bylo s 330e (samozřejmě vybité baterie na 3 procenta). Po 380 km tam u dvoulitrového benzinu svítilo 7,2. Takže i osm bych při takové průměrně rychlosti a vyšší karoserii bral jako podobné.
Jen tak bokem, stránky BMW to je bída 8-s
Pokud se dá věřit datům zde u XC40, pak je čelní plocha stejná jako u nové X3 a Volvo je lehčí asi o 30kg, než X3 30i.Spotřeba ze SM je samozřejmě brána u "starého" modelu od r. 2016
Takže mi to z nabídky BMW přijde jako vhodný model ke srovnání spotřeby, když už to stealth rozporoval.
Kvalitu aut nijak neporovnávám.
[odkaz]
A prodeje dieselů západní Evropě opět stoupají ...