Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Sporťáky od McLarenu budou elektrické! S jedním elektromotorem si však nevystačí

7 komentářů

Anonym
"Že v současné době elektrifikace hodně táhne výrobce supersportů"

..copak nikdo neumí napsat

"Že v současné době (nejen výrobce supersportů) nutí k elektrifikaci ekofašistická vypatlaná bruselská hovada a nikdo to nechce" ?
kalousek
Tak černobíle bych to asi neviděl. Elektrický pohon by elegantně řešil krátkodobou potřebu vysokého výkonu bez nutnosti složitého a hodně drahého mnohaválce. Akorát výrobci nevědí že do toho nemají baterky
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak se vidíš = umíš to >:-[]

I když je to kravina = fakt žiješ v představě že třeba McLaren to dělá kvůli prodejum v Evropě? >:D

Navíc v Bruselu sedí jen ten = koho zvolíš. A s elektrifikací = fakt nejsme lídr planety :-)
kalousek
A kdy jsme prosím tě volili zástupce do Bruselu ? Já to nějak přehlíd :'-(
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
2014. Tak to nepřehlídni příští rok na jaře :-)

Eurokomisaře = za každej stát Evropy 1 = posílá vláda každýho státu. Ta vláda = kterou zvolíš taky ty ;-)
IPace
nekteri auto-novinari to jiz prestavaji psat, z prosteho duvodu,.... protoze to je blbost

treba jak ted sef Bugatti zminil ze motor W16 nebude mit nastupce, a samozrejme se zminili emise, pritom prez 60% produkce Bugatti miri do Arabskych zemi a kdyby chteli, v techto zemich prodaj k;lidne 100% sve produkce, opravdu si myslis ze tam resi emise?

zakaznikum techto aut je sumak jestli je to auto bude stat o 10-100 tisic eur vice aby se z toho zaplatila pripadna nejaka emisni dan, to jestli daj za to auto milion nebo 1.1 milionu eur je jim vesmes sumaj a vetsina si to auto objednava jeste pred tim, nez ho vidi aspon na skice ;-)

elektrifikace je konkurencni vec,proste u supersportu zjistili ze s elektromotorem a baterkama tomu spalovaku dodaj tak neskutecny grady navic, ze se jim to vyplati ;-) u techto aut jde o jedine, o cisla pro rekordy, a kdys je z tech cisel muze sesadit auto co bude stat desetinu, tak jsou na pozoru a resej jak dosahnout toho, aby je nesesadili ;-) 100% prodeje maj tyhle modely zajisteny davno pred tim, nez se vyrobi prvni kus, a je uplne jedno jestli v tom bude 16 valec nebo 8 valec s pomocnym elektromotorem nebo i jen elektromotor ;-) prodaj 100% produkce tech aut tak jako tak ;-)

a jen tak do placu, k leaderum elektrifikace v doprave nepatri Evropa s jejima relativne mirnyma emisnima normama, ale Cina, Emiraty a pak USA, ano v tomto poradi ;-)
IPace
vite co je na elektromobilech to nejlepsi? ta bezsmoc diskuteru kteri se jim brani a hatuji na ne

pred cca 20 lety, tedy nejak prelom stoleti kdys jsem zacal nejak cist diskuze na Autorevue, tak o elektromobilite nepsal nikdo, flamewar byli vesmes o tom jestli benzin nebo naftu, jestli tu nebo onu znacku a tak podobne, neco jako elektromobil bych si klidne typl nezminil za celej rok v diskuzi na garaz foru nikdo

o 20 let pozdeji a elektromobil je diskutovan snad ve vsech diskuzich i tam kde to vlastne nikdo nepotrebuje k vecnosti puvodniho tematu (a vsimnete si ze tu prvni narazku na elektro vetsinou delaji prave ty hateri na elektro), proste a jednoduse elektromobily jsou tady, prodavaji se, je po nich poptavka, kazdy tok prodeje stoupaji celosvetove o desitky procent, a jejich odpurci jen zoufale diskutuji o tom jak to nema sanci uspet, pak si vymejslej same nesmysly o tom co jiz jinde nekdo rozcupoval jako vymysl a lez a tak porad dokola, a ta jejich bezmoc ze s tim nic nezmuzou a chytaji se kazdeho stebla travy na brehu diskuze, proste nezmuzou a jedine co jim zbejva je to diskutovani ktere se postupne smeruje v jejich bubline smerem ke lzim ktere produkuji jen aby nestratili dech v diskuzi :yes:

schvalne jsem zvedav jak to bude za dalsich cca 20 let, tedy pravdepodobne v dobe kdy elektromobil bude tvorit vetsinove prodeje aut, jak se na svoji diskuzni karieru otoci prave ti hateri co predpovidaji ten neuspech