Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
CHerokee
Parádní auto, teda až na tu barvu. Brit by měl být tmavozelený... ;-)
3_diamanty
mne osobne sa asi najviac paci z tohto pohladu [odkaz] :yes:
PS: ale napriklad z tohto pohladu [odkaz] to podla mna krasavec uz moc nie je
PS: ale napriklad z tohto pohladu [odkaz] to podla mna krasavec uz moc nie je
Celkově opravdu nádherný auto, ze všech stran.
A pro změnu přechod z HDM na DSG mi přijde docela nepochopitelný. Že by to ušetřilo dvě deci paliva? 8-s
P.S. Tohle je fotka za všechny prachy: [odkaz]
To co funguje v Panameře docela dobře = si s W12 neumí poradit. Je to levnější unifikovaný horší rozhodnutí
V týhle cenový kategorii: "Při poklidné jízdě řadí samotetově, byť občas svévolně cukne jako každá 2spojka" je nejen v týhle cenový třídě = nepřijatelný. Tady = naprosto nepřijatelný
Zlatý ZF8HP :yes:
První generace CGT byla odfláknutá a nedotažená, faceliftovaná který řikali 2. výrazně lepší a slušně jezdící auto s výbornou převodovkou. Unifikací to zase pokoncernoVWali
Já bych si rozhodně do čehokoliv krom SUV nebo cestovní kombi vzal radši dvouspojku. A podotýkám, že jsem v Panameře jel.
ZF8HP stejně jako 10 st. Aisin řadí pod 100 milisekund
Těžký Continental GT navíc neni sporťák = výrazně vhodnější je = HDM automat
Ty si vem si co chceš = do luxusního GT = patří špičkovej HDM automat
Co tam rozhodně nepatří = je škubání
Je fakt že nestrejda a neteta tohle auto trochu nespokojený prodali. A tahle verze je v lecčems dál = krom převodovky
Unifikace ušetří = ale je to smutný. To zas pokoncernoVWali = v týhle cenový úrovni fakt smutný. No bod pro Aston se ZF nebo Mercedes s vlastní převodovkou
Škoda že umíš jen tyhle svý obvyklý de-blitky = a neumíš zpracovat informace = ani takhle prosťoučký = tvoje škoda ;-)
mb prevodovka byla na sportovni jizdu nevhodna vzdycky a to jak 5, tak 7 stupen ( ikdyz ten v amg provedeni se spojkou misto hdm zajimavej byl) tak i 9g.
asin je vedle zf pomala nahrazka, tedy aspon ve Volvu. S tim novym rejzokastrolem jsem jeste nejel, tak nevim.
zf staci nachytat na svestkach, treba pri najezdu na dalnici dat skoro kickdown a pak to teprve proslapnout a nez to tam da, ta to jsou mozna dve vteriny. Stihnes vzteky trisknout do volantu a dela to jak bmw5 tak i A6 (oboje ted koncici generace). To porsche pdk ke v tedlech situacich fakt uplne jinde.
Ale tobe to stejne nema smysl rikat, protoze evidentne tohle nejsi schopen ridicsky ocenit a poznat. Nebo s tim nemas zadnou zkusenost.
TAk cinkni Jirkovi = že je * = žes tim autem eště nejel = ale moc dobře víš.. ;-)
Starší ZF8HP "jen" za 100 milisekund ;-)
Prostě = blábolíš :-)
A je jedno, jestli je to Vaculíkův test Audi A8 4,2 (a že Vaculík umí napsat články, který jsou úplná smůška nesmyslů a ještě je technicky naprosto nezvládnout), nebo srovnání osvětlení SUV, případně tu blábolit o nízkým težišti s opomenutím momentu setrvačnosti (a že tohle je průšvih hybridů s baterkama v kufru) a pak je tu tvoje oblíbený DSG. Nejsi schopnej pochopit, že každý chce od auta něco jinýho a nejsou všichni tvůj strejda nebo jiná imaginární osobnost. Což ty ani poznat nemůžeš, bez urážky, pokud sis vybral auris hybrid nebo či co, nemáš zrovna choutky povozit se v něčem jako je byť "jen" Conti GT. Kolik km si najel s autem s víc než 200koňma na tunu? Jak často se jdeš povozit s nějakým HH v manuálu? Kolik si najezdil km v zadokolkách bez ESP? (hádám, že mi odpovíš, že se strejdou tak asi milion km ročně...).
Tvoje souzení DSG je každopádně prostě úplná blbost, jsou jak dobrý tak špatný a stejně je to s HDM. Konkrétně třeba ten aisin v XC90 je bída a je to horší než DSG (váháním, časem). 9g v současným c 220 cdi taky není výkladní skříň. Ale je to zbytečný psát, ty zase nabliješ jak je DSG špatný protože nějakej "expert", ke kterýmu se každej večer modlíš, napsal opak.
Jak si takovej jouda jako ty = vymyslí že technice rozumí líp než Vaculík? Je to jako když si s timhle nejel = ale víš líp jak převodovka funguje = než v oboru vzdělanej zkušenej novinář = co s tim jel a popisuje to. A ví že ten text dorazí k výrobci ;-)
Nebudu ti vymlouvat tvý absolutní neznalosti = nebo neschopnost posoudit text třeba toho VAculíka = víš co je ale fór? Že to je skoro přesně obráceně = než si myslíš >:D
Abych volně citoval z Vaculíkova a Freiova speciálu = kde se ti pivní kecy berou? Že sou často přesně obrácený = než jejich profesí nabytý znalosti? :-)
Možná kdyby sis házel korunou = správnej výsledek bys trefil asi častějš >:-[]
Kazdopadne ja tuhle diskuzi vzdavam, tvrdim, ze vaculik ma v casti testu a clanku uplny kraviny a ty nad jeho fotkou obradne onanujes.
mej se krasne
Klidně sem nějakou cos nepochopil přihraj >:-[]
Mám se krásně = hele a rada: Když už si to musíš dělat sám, tak třeba [odkaz] ;-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Proč Jirka Baborský napsal co napsal?
a) vymyslel si to?
b) prostě popsal co a jak?
Jak si to tvuj mozeček vysvětlil? ;-)
Tak znova = proč to napsal? ;-)
Počkej na testy = ono to časem spíš začnou psát i další = i když tvuj mozeček to evidentně doteď nebere = že by to mohla bejt pravda = že sem to trefil? :-)
No a teď se chytni za koule = zapni mozeček naplno = a zkus odpovědět >:-[]
No a teď se chytni za koule = zapni mozeček naplno = a zkus odpovědět >:-[]
Ale opisovat = ti de :yes: >:D
Já to vim = a v tomhle Jirka trochu porušil zaběhnutý status quo
Napovim ti [odkaz] :-)
Nebo radši důkladnějš = je to jako když Vaculík o minulý A8 napsal a popsal proč má neharmonickou jízdu. A dneska to po příchodu další generace = píšou už i jiný
Tak mozečku = ukaž se >:-[]
Všim sis = že ani jeden z vás myslitelů = nemá na to diskutovat o článku? ;-)
Čim to je? Mozek to nebere = nebo čim? Fakt by mě to zajímalo! :-)
2) Slintů = co tvrděj že Jirka nepozná když auto cuká = je tu překvapivě dost. Mám to chápat = že máš stejnej názor: "Autem sem nejel ale vim to samozřejmě líp"? :-)
Bod 2) detto - autem sem nejel . Ja nie, ty áno?
1) ty ne = ale reaguješ na mou reakci = že to je na hlavu
když pominu, že nikdo z nás v Bentley GT nové generace ještě nejel /já jsem jel ve starém, nikoliv řídil/, takže celá tato diskuse je mírně legrační, potom musím navázat na tvoje tvrzení o tom, že "není DSG jako DSG"...
a říct, že není ZF jako ZF, protože pokud má nová M5 použitou tuto převodovku, zcela určitě to neznamená, že ji má implantovanou i se zmiňovanou závadou - neschopnost zařadit do půlkickdownu kickdown, nebo jak to mám nazvat:)
a rozhodně si nemyslím, že kdyby to nebyla vhodná převodovka, že by ji M-engineers použili do takové legendy jako je M5 - a že převodovka je odvislá od softwaru, a tudíž...
bych rozhodně netvrdil, že ZF není vhodná převodovka do sportovního auta, s DSG jsem něco ujel a mám k nim averzi, do sportovního auta kopance potřebuju, a tam "kopance nebyly" - ale z druhé strany, Bentley GT moc sportovní není a považoval bych ho spíš za nóbl GT, kde takový způsob řazení může být velmi vítaný...
no zkrátka není ZF jako ZF a není DSG jako PDK...
PS a nemůžu nedodat, že kdo "řídí sportovně" tak si bude i s automatem řadit, třeba pádly, a že parametr kick-downu při sportovní jízdě... asi ne:)
...což např. u M3 svého času bylo vyřešeno tak, že když jsi zařadil zpátečku, nejdřív jsi jemně ťuknul po brzdě a pravděpodobně nějakým omezením výkonu to auto najednou bylo daleko ovladatelnější...
...a nejsem si jistý, jestli tahle funkce není i u jiných aut...
A6/C7 (7st. S-tronic) jsem řídil relativně krátce, a i když bych dal přednost 8st. Tiptronicu, tak, že by s tím nešlo zlehka zacouvat bych rozhodně neřekl. Řidič s alespoň průměrným citem v pravé noze, by s tím neměl mít problém, teda pokud to nebyl nějaký vadný kus.
[odkaz]
Sucha dq 200 mi nesedi a vzal bych radsi
manual. Mokra 250 s tdi podtaci a skube, najezdil jsem s tim desitky tisic km se 130 a 140kw a nemohl jsem si na to zvyknout. Oproti tomu tataz prevodovka v r36 byla perfektni a s 206kw benzinem az na vetsi mezeru mezi dvojkou a trojkou taky neni moc co vytknout. Dq500 v kodiaqu 140kw tdi jezdila velmi dobre a ta neskubala vubec. Navic i hodne tezky vleky zvladala vyborne. Kupodivu na rozdil od bitdi passatu nepodtacela.
Kazdopadne PDK je neco uplne jinyho..
Neskutečný že se najdou extrémisti = tvrdící dodnes opak
Ale rozdíly sou = o tom žádná = DQ200 je fakt..
Dřívější volba ZF8HP fungovala no problem
2spojka patří právě jen do těch sportovních aut. A díky DSG víme že v levnejch je to problém = proto jí taky VW stáhnul z dražších modelů Audi
Něco jinýho sou ty Ferrari a McLareny atd.
[odkaz]
tak dvojspojka je jediné řešení, nehledě na limity, které jsem popsal v prvním příspěvku, ZF 8 je už dnes na limitu základu W12, který se bude dál rozvíjet a nikdo jiný silnější HDM neumí.
Ale ignorant je definicí trumpetasakry, v diskusi s ním fakta nehrají roli, oba krmíme tro(t)lla, a je čas toho nechat. ;-)
A neumíš se k tomu co napsal ani postavit = trumpeto = to abych taky trochu opisoval >:-[]
Minulý generace měly HDM a fungovalo skvěle = i s krouťákem 1017 Nm
Teď prostě chtěj šetřit a unifikovat = a to neni dobře
Zlatej Aston s HDM a správnou konfigurací V12 ;-)
Takže koule si nenašel? Neumíš se postavit docela zkušenýmu redaktorovi absolventovi strojní fakulty ČVUT? :-)
Aston db11
Bentley conti gt
RR Wraith
Ferrari 812 superfast
McLaren 570gt
2 mají ZF8, 3 dvojspojku. Ale klidně dál tluč hlavou do zdi. (jak to duní, slyšíme všichni) >:D >:D
Do aut jako McLaren = 2 spojka patří
Do aut jako Aston a Bentley = patří ZF8HP nebo 10ti st. Aisin
Stíhá i HDM AMG :-)
V britskym Světě motorů preferujou britský auta? V českym SM nebo ACZ zase Škodovky a koncrernoVWý šunty = tak to prostě chodí
Vědi to všichni = abych zase opisoval >:-[]
[odkaz]
Zajímavý že si netroufáš zpochybňovat Jirkův text = jen klasicky machruješ :yes: >:-[]
Protože tebe určitě nikdy nikam na takovouhle prezentaci nepozvali = prozradim ti jak to chodí. Ten text a svý postřehy = se posílaj výrobci. Autor musí bejt schopnej je vysvětlit = občas se stane že tě pozvou do fabriky, nebo na pokec s inženýrama.
Možná proto tu jen házíš tupejma žvástama ála Dinar = a netroufáš si navážet se do autora = ale ultratrapně jen do mě = za to že s nim souhlasim >:D
Má jen místo standardního měniče točivýho momentu mokrou rozjezdovou spojku
Přechod na unifikovaný VW řešení = byla podle autora chyba. Škubání známý z levnejch DSG je v týhle třídě nepřijatelný
Mírný posílení vyníkající ZF = v minulý generaci zvládala 1100 Nm nebo lehký oříznutý krouťáku ve prospěch luxusního přeřazování = by bylo vhodnější řešení
CGT neni sporťák ale 2,5 tuny těžká kráva = zatim skvěle fungující se ZF8HP. Tak jako konkurence = tou první je Aston. S V12 a 8st. HDM automatem ZF = parádní volba
Ty nepíšeš kraviny jako Dinar nebo white = ale deš na to rozumem = oceńuju
Proč ty myslíš že to Jirka Baborský napsal? Že zešílel? Vůbec tomu se svou Strojní fakultou ČVUT nerozumí? Nebo prostě popsal co a jak = a v diskuzi se tomu nikdo nedokázal postavit = krom pár trapnejch výpadů do mě = za to že s nim souhlasim :yes: >:D
Viz odpověď whitovi = ten text se posílá výrobci. Je to k neuvěření ale fakt to čtou a zažil sem že se tim i říděj = daj na postřehy :-)
Nevim čim to je = ale na Dinary a whity = nikdo nedá = na ty všichni.. >:-[]
Samozřejmě že to neni 2spojka = typu DSG jak sis asi myslel ;-)
Je to jen inovativní klasickej HDM automat [odkaz] :yes:
Bentley měl tak jako u všech dosavadních modelů zůstat u ZF
Bohužel zvolili unifikaci = a pokoncernoVWali to = jak je jejich špatnym zvykem
PDK v Porsche neškube = v Bentley ve spojení s W12 škube = nebo fakt myslíš že si to autor vymyslel zešílel atd.? :-)
Autor je ze světa motorů. To mi celkem stačí k posouzení jeho schopností. "Kvalita" jeho testů je dostatečně známá a profláknutá.
[odkaz]
Takže co = zešílel?
Připomínám že tyhle texty z prezentací = se fakt posílaj firmám :-)
Tuhle autor psal i o novym RR Cullinan = vypadá to že V12 + HDM ZF8HP = neškube >:D
Tenhle autor klidně může psát o kvantové mechanice a budu mu věřit stejně jako té pohádce o Fabii.
Že pár lidí tvrdí: "To neni možný ne ne ne, to neni možný né né né" na tom nic nemění
A to je všechno = jen to prostě někomu hlava nebere :-)
Napsal sem funkčně HDM automat = prostě to neni 2spojka jak sis myslel. Proto taky řadí jak řadí = sametově. Myslim že inovativní převodovka k tomu docela sedí
Ale tady je řeč o PDK který v novym CGT zlobí rsp. nefunguje úplně jak by měla = tak co myslíš: Autor zešílel, vůbec ale vůbec svý práci nerozumí = a kdybys seděl vedle něj = ty bys to škubání necítil. Nebo jak? ;-)
Dneska valis nejtezsim kalibrem :yes: >:D
Jako vždycky = proti zkušenostem a znalostem = za místní poVWalečský kecy :-)
Jedinej kdo používal rozum = i když se neshodnem = je Šimpanz. I když furt bojuje s ti že AMG Speedshift MTC7 neni 2spojka = ale funkčně spíš HDM automat = i když bez hydroměniče ;-)
Nedivim se že to MT vzdal = tisíckrát furt dokola vysvětloval = a lidi jako ty si stejně melou to svý
Ale když už ses rozjel o autorovi = takže se vidíš jasně nad nim = takže co? S autem si nejel ale víš líp = jak se převodovka chová? :-)
A jak si to vysvětluješ? Napsal to = aby ho už nikam nepozvali? Zešílel? Nebo prostě = to víš líp než on jak se převodovka chovala a basta >:-[]
Ten trochu citát Vaculíka a Freie = o hospodskejch kecech = který sou z nepochopitelnejch důvodů = většinou přesně naopak = je pravej ;-)
Rozhodně to neni 2spojka typu DSG = funkčně je to furt spíš HDM automat = jo zní to divně když bez hydroměniče = kterej nahradila mokrá rozjezdová spojka :-)
Řadí za stejnejch 100 milisekund jako ZF8HP a 10st. Aisin = ten teda "pod 100 milisekund"
No rozhodně = to funguje a dokonce na výbornou. Narozdíl od zásadní změny u luxusního GT Bentley = kam 2spojka fakt nepatří. Škubání a zmatený chování převodovky se.re v každym autě = v týhle cenový kategorii je to ale fakt příliš. No body pro Aston a další = který maj lepší uspořádání válců = V12 je prostě V12 = a ty V12 se ZF8HP spolupracujou.. no tak jako doteď Bentley Continental GT
Podstata je odchod od ZF8HP a koncernoVWá unifikace = která podle Jirky B. autu neprospěla. Já s nim souhlasim = zajímavý kdo a proč ne. Proč vlastně nikdo z nich nenapsal = jen křičeli že to neni možný. Vtipný že si netroufli na Jirku = ale jen na mě = za to že s nim souhlasim :yes: >:D >:-[]
Ten Aston = používá samozřejmě ZF8HP
RR pochopitelně
Bentley doteď pochopitelně taky
Trubka neznalá namyšlená drzá jak vopice = asi nikdy nepochopí proč. Proč Ferrari a McLaren 2spojku a proč ty ostatní HDM. Nebo? ;-)
Mám nestrejdu co měl všechno od Ferrari přes Lamba po tohle Bentley = a je to Pan řidič = a dnešní HDM stíhaj a sou skvělý
Manuál do Toybaru apod. do 600 koní a dneska už i víc = radši automat. Do těch ultrasportovních 2spojku = do všeho ostatního HDM
Bez urážky = má o dost větší zkušenosti = než my 2 dohromady
Fakt umí řídit :yes: :yes:
Učil mě v SL dvojcuk když ti ustřelí zadek = no uznávám že je lepší a asi navěky bude
Možná si nejel ničim přes 500 - 600 koní = na mokru >:-[]
Automaty došly do takový úrovně = že už sou nad většinou řidičů. Neni to o vyměklý = ale o tom že manuál v kombinaci s tak velkym naturbovanym výkonem a krouťákem = dřív i dneska = zvládá jen zlomek řidičů
A i ty hodně hodně nadprůměrný = v klidu sáhnou po automatu
Tito moudri neridici VW casto navstevuji supermarket a neustale kupuji specialni smesi do ostrikovacu, ktere dulezite prede vsemi dolevaji, protoze jiny ukon na vozidle nezvladaji. Ale tento jim velmi zvysuje ego a vozidlo v naslednem prodeji proto nese casto oznaceni “po velkem servise”.
S temito lidmi se chces bavit o prevodovce? Ano pro SPORTOVNI vozy je system typu PDK vhodny, bohuzel je vzdy docela problem se s temito vozy rozjet, zajizdet do male garaze, provadet tesne manevrovani. Vykazuji v podstate 2 polohy, jako stary mixer, ON a OFF. Muzes se jit zeptat do Belgravie, kde je maly servis pro Rolls, Bentley, McLaren, Ferrari, Lambo, Landrover a Mercedes vsechno dohromady jednom cihlovem retro domecku o velikosti skolni tridy, jak se jim tam s cim zajizdi. Pokud jsi sportovec a umis jezdit s klasickym manualem ne s meziplynem jako kazdy druhy, ale zcela bez pouzivani spojky. (ano zavodnici to vetsinou umeji). Tak je toto reseni pro tebe vhodne a neni duvod se mu smat.
Vetsina ridicu je (resp si myslim, zeby mela byt) ale zvykla dat linym zpusobem decko, pomalu poustet brzdu a citit, jak se auto jako na oblacku zacina posunovat vpred. Menic, ktery je stejne na nejvyssim stupni uzavren a jehoz prokluz lze regulovat je proto pro bezneho ridice daleko vhodnejsi a prijemnejsi reseni. Ja jezdici s automatem do te doby snad 20 let jsem se treba pri prvnim seznameni s DSG v O3 neumel ani rozjet. Dal jsem Decko a nic. Vyradim, jdu koukat zda neni neco pod koly, vse ok. Druhy pokus, dam Decko a zase nic. Kontroluji tedy pohmatem rucku, taky ok. Premyslim co autu tedy chybi a v tom najednou skooooook, auto poskocilo jak kdyz startujes se zarazenym kvaltem. Leknutim podvedome slapu na brzdu, jsem rad ze nikdo nestal pred kapotou. Uz tedy vim jak to “funguje”. Poustim tedy brzdu potreti, se zatatymi zuby a vyrazem ve tvari jak na velke strane, svirajic volant cekam na ocekavany skok. Hooooop, po odmlce prisel. Uf no a muzeme jet. Doposud jsem na vetsine aut s automatem za jizdy nepoznal jaky je zarazeny stupen, tady KAZDE razeni bezpecne poznam. V ramci pozitiv muzu rict, ze se mi libila funkce plachteni. Sice i Wartburg 353 pokud jsem ridil ja spinal volnobezku kontinualneji, ale aspon neco.
Viz reálný dojmy Jirky Baborskýho = na špatnym místě
Zlatá ZF8HP v minulejch generacích :yes: :yes: