Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jízdní dojmy s Bentley Continental GT: Na skok v lepším světě

99 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Vroubkování ovladačů je vážně úchatný :yes:
Celkově opravdu nádherný auto, ze všech stran.
A pro změnu přechod z HDM na DSG mi přijde docela nepochopitelný. Že by to ušetřilo dvě deci paliva? 8-s

P.S. Tohle je fotka za všechny prachy: [odkaz]
Šimpanz
Přechod z HDM na DSG resp. na PDK je logický. Celý Continental je postavený na platformě Porsche MSB a používá tudíž shodnou techniku s Porsche včetně automatických převodovek. Continental není technicky nic jiného než převlečená Panamera.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Logický možná v tomto směru, ale nejsem přesvědčenej, že pro Bentley je ideálním řešením totéž, co pro sportovní Porsche. A i když se to může pro cílovou klientelu jevit nepodstatným, nevěřím na dlouhou životnost těchto převodovek ve spojení s motorem s 900Nm. A opět mi přijde, že to je běžná věc u sportovních aut (častá výměna/repase převodovky), ale ne u luxusního cestovního auta.
Šimpanz
Velký kroutící moment není pro dvojspojku žádný problém, nejsilnější dvojspojka Porsche snese 1300Nm (je třeba v P 918, kde musí zvládat kombinovaný krouťák spalováku a elektromotorů) nejsilnější verze HDM v koncernu VW je ZF 8HP95 a ta snese maximálně 900Nm, takže právě to HDM by bylo s dvanáctiválcem na hraně. A protože určitě počítají s nějakými verzemi "speed" GTC nebo GT3 kde bude ten dvanáctiválec někde přes 500kW a přes 1000Nm tak PDK je v podstatě jediná volba, protože ZF nic silnějšího nevyrábí a bylo by rázem za hranou.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to už je pádný důvod. :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne neni = viz i tenhle prokoncernovej text = převodovka je tvrdej krok dolu

To co funguje v Panameře docela dobře = si s W12 neumí poradit. Je to levnější unifikovaný horší rozhodnutí

V týhle cenový kategorii: "Při poklidné jízdě řadí samotetově, byť občas svévolně cukne jako každá 2spojka" je nejen v týhle cenový třídě = nepřijatelný. Tady = naprosto nepřijatelný

Zlatý ZF8HP :yes:

První generace CGT byla odfláknutá a nedotažená, faceliftovaná který řikali 2. výrazně lepší a slušně jezdící auto s výbornou převodovkou. Unifikací to zase pokoncernoVWali
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
RR wraith je podla mna krajsi ako toto GT ale tak nic nemoze byt dokonale... teda s vynimkou prave znacky RR :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A má V12 místo W12 a hlavně = neškube :-)
kesumb
ZF8 se do sportovního auta nehodí. Je to sice asi top převodovka, ale chování PDK je prostě na sportovnější jízdu výrazně vhodnější než HDM. Asi tak jako každá dobrá dvouspojka. Otázkou je, jestli si to majitel kupuje jako sportovní auto nebo cestovní kupé...
Já bych si rozhodně do čehokoliv krom SUV nebo cestovní kombi vzal radši dvouspojku. A podotýkám, že jsem v Panameře jel.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Blbost = byla v předchozích generacích = a no problem. Teď problém je

ZF8HP stejně jako 10 st. Aisin řadí pod 100 milisekund

Těžký Continental GT navíc neni sporťák = výrazně vhodnější je = HDM automat

Ty si vem si co chceš = do luxusního GT = patří špičkovej HDM automat

Co tam rozhodně nepatří = je škubání
Avatar - Dinar
Dinar
V klidu, ve třech testech, co jsem na conti gt četl, Evo,TG, Autocar, pějí na pohonný řetězec jenom chválu, samo vč. převodovky. To jen trumpetasakra uviděl v titulku auto konzernu, tak dostal svůj obvyklý záchvat, no a protože Vaculík se takovým autem taky asi nikdy nesveze, zbývá trumpetovi jen to latentní blití s rovná(í)tky. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tupoune = myslel sem že máš aspoň takovýhle základy = tos čet pochvalu na minulou generaci s HDM automatem ZF >:-[]

Je fakt že nestrejda a neteta tohle auto trochu nespokojený prodali. A tahle verze je v lecčems dál = krom převodovky

Unifikace ušetří = ale je to smutný. To zas pokoncernoVWali = v týhle cenový úrovni fakt smutný. No bod pro Aston se ZF nebo Mercedes s vlastní převodovkou

Škoda že umíš jen tyhle svý obvyklý de-blitky = a neumíš zpracovat informace = ani takhle prosťoučký = tvoje škoda ;-)
kesumb
blijes tu akorat ty, jsi uz jak zaseklej flasinet...
mb prevodovka byla na sportovni jizdu nevhodna vzdycky a to jak 5, tak 7 stupen ( ikdyz ten v amg provedeni se spojkou misto hdm zajimavej byl) tak i 9g.
asin je vedle zf pomala nahrazka, tedy aspon ve Volvu. S tim novym rejzokastrolem jsem jeste nejel, tak nevim.
zf staci nachytat na svestkach, treba pri najezdu na dalnici dat skoro kickdown a pak to teprve proslapnout a nez to tam da, ta to jsou mozna dve vteriny. Stihnes vzteky trisknout do volantu a dela to jak bmw5 tak i A6 (oboje ted koncici generace). To porsche pdk ke v tedlech situacich fakt uplne jinde.
Ale tobe to stejne nema smysl rikat, protoze evidentne tohle nejsi schopen ridicsky ocenit a poznat. Nebo s tim nemas zadnou zkusenost.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Boha to sou zase bláboly = že ty jim snad i věříš žejo? >:D >:-[]

TAk cinkni Jirkovi = že je * = žes tim autem eště nejel = ale moc dobře víš.. ;-)
Avatar - praděda7
praděda7
Jakýkoliv automat je pro opravdového "sportovce" nevhodný. To je přece logické. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pomalá náhražka = jak píšeš = 10st. Aisin = řadí pod 100 milisekund

Starší ZF8HP "jen" za 100 milisekund ;-)

Prostě = blábolíš :-)
kesumb
Problém je v tom, že ty si přečteš jeden českej test a pak tu o tom bliješ měsíc (bohužel někdy i dýl) aniž by sis udělal vlastní názor, což prostě neumíš. Nechápeš možnost, že je něco jako vlastní zkušenost.
A je jedno, jestli je to Vaculíkův test Audi A8 4,2 (a že Vaculík umí napsat články, který jsou úplná smůška nesmyslů a ještě je technicky naprosto nezvládnout), nebo srovnání osvětlení SUV, případně tu blábolit o nízkým težišti s opomenutím momentu setrvačnosti (a že tohle je průšvih hybridů s baterkama v kufru) a pak je tu tvoje oblíbený DSG. Nejsi schopnej pochopit, že každý chce od auta něco jinýho a nejsou všichni tvůj strejda nebo jiná imaginární osobnost. Což ty ani poznat nemůžeš, bez urážky, pokud sis vybral auris hybrid nebo či co, nemáš zrovna choutky povozit se v něčem jako je byť "jen" Conti GT. Kolik km si najel s autem s víc než 200koňma na tunu? Jak často se jdeš povozit s nějakým HH v manuálu? Kolik si najezdil km v zadokolkách bez ESP? (hádám, že mi odpovíš, že se strejdou tak asi milion km ročně...).
Tvoje souzení DSG je každopádně prostě úplná blbost, jsou jak dobrý tak špatný a stejně je to s HDM. Konkrétně třeba ten aisin v XC90 je bída a je to horší než DSG (váháním, časem). 9g v současným c 220 cdi taky není výkladní skříň. Ale je to zbytečný psát, ty zase nabliješ jak je DSG špatný protože nějakej "expert", ke kterýmu se každej večer modlíš, napsal opak.
kyklop
:yes: pekné a trefné zhrnutie dvojdňovej diskusie o ničom, kde 1/2 príspevkov sú donekonečna omielané slinty jedného trolla
Avatar - white label
white label
Za další z mnoha zdejších pokusů :yes: , ale je to marný, je to marný , je to marný... 8-s ;-)
corsa396
[odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ANO = napsal si = fakt blbosti :-)

Jak si takovej jouda jako ty = vymyslí že technice rozumí líp než Vaculík? Je to jako když si s timhle nejel = ale víš líp jak převodovka funguje = než v oboru vzdělanej zkušenej novinář = co s tim jel a popisuje to. A ví že ten text dorazí k výrobci ;-)

Nebudu ti vymlouvat tvý absolutní neznalosti = nebo neschopnost posoudit text třeba toho VAculíka = víš co je ale fór? Že to je skoro přesně obráceně = než si myslíš >:D

Abych volně citoval z Vaculíkova a Freiova speciálu = kde se ti pivní kecy berou? Že sou často přesně obrácený = než jejich profesí nabytý znalosti? :-)

Možná kdyby sis házel korunou = správnej výsledek bys trefil asi častějš >:-[]
kesumb
neschopnost posoudit text je tvoje vlastnost, protoze ty text neposuzujes, ale hloupe opakujes utrzky z nej obohaceny o tvoje zavery (chybny) z nej tady v diskuzich. Krom toho, ze ten tebou omlejvanej text je minimalne k diskuzi. O tom, ze text nedokazes ani napsat nemluvim.
Kazdopadne ja tuhle diskuzi vzdavam, tvrdim, ze vaculik ma v casti testu a clanku uplny kraviny a ty nad jeho fotkou obradne onanujes.
mej se krasne
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No dyť to řikám! Části textu = vůbec nemůžeš pochopit = a jak píšeš: Nechápeš >:D

Klidně sem nějakou cos nepochopil přihraj >:-[]

Mám se krásně = hele a rada: Když už si to musíš dělat sám, tak třeba [odkaz] ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Cintání pentle = v tom jsi mistr nad mistry. ;-)

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bude to pro tupouna jako seš ty těžký = ale zkus to

Proč Jirka Baborský napsal co napsal?
a) vymyslel si to?
b) prostě popsal co a jak?

Jak si to tvuj mozeček vysvětlil? ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Baborský? Svět motorů? Trumpetasakra v zajetí konzernového plátku... >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tupý žvásty = ti dou :yes: :-)

Tak znova = proč to napsal? ;-)

Počkej na testy = ono to časem spíš začnou psát i další = i když tvuj mozeček to evidentně doteď nebere = že by to mohla bejt pravda = že sem to trefil? :-)

No a teď se chytni za koule = zapni mozeček naplno = a zkus odpovědět >:-[]
Avatar - Dinar
Dinar
Proč to nenapsali v těch třech testech renomovaných anglických autočasopisů?

No a teď se chytni za koule = zapni mozeček naplno = a zkus odpovědět >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TAkže = nemáš na to = neumíš odpovědět ;-)

Ale opisovat = ti de :yes: >:D

Já to vim = a v tomhle Jirka trochu porušil zaběhnutý status quo

Napovim ti [odkaz] :-)

Nebo radši důkladnějš = je to jako když Vaculík o minulý A8 napsal a popsal proč má neharmonickou jízdu. A dneska to po příchodu další generace = píšou už i jiný
Tak mozečku = ukaž se >:-[]
Avatar - Dinar
Dinar
Tečou ti nervy a gryndy... >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže furt nemáš = výmluvný žejo >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak ono se není čemu divit, že po C5 3,0HDI nebyli s Panamerou moc spokojení.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tomu řikám myšlenkovej rozsah :yes: >:D

Všim sis = že ani jeden z vás myslitelů = nemá na to diskutovat o článku? ;-)

Čim to je? Mozek to nebere = nebo čim? Fakt by mě to zajímalo! :-)
kyklop
Sám si k článku v priebehu dvoch dní napísal baraní… no a k tomu naviac pár slintov na základe plagátu a všeobecných bla bla čo si myslíš i cez fakt, že ospbná skúsenosť, tak ako pri väčšine tvojich zvratkov = nula bodov. Ale tradične sa ti podarilo z@sr@ť celú diskusiu. A mimichodom, ja na diskusiu o.tomto aute nemám, nikdy som v ňom nesedel a jediné čo môžem je slintať nad zvezním v ňom, resp.podobnom aute…
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TAk 1) zmiňovat nějaký deset let starý mainstreamový auto jako argument pod novinkou od Bentley = prostě je de bilita. To dáš ne? ;-)

2) Slintů = co tvrděj že Jirka nepozná když auto cuká = je tu překvapivě dost. Mám to chápat = že máš stejnej názor: "Autem sem nejel ale vim to samozřejmě líp"? :-)
kyklop
K bodu 1) kde vidíš v mojom texte zrovnávanie s 10 ročným mainstreamovým autom? Evidentne si ty ten čo má prblém pochopiť písaný text

Bod 2) detto - autem sem nejel . Ja nie, ty áno?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
2) nikdo z nás nejel = jen se dělíme na ty = který intenzivně popíraj dojmy jedinýho čecha pozvanýho na vyzkoušení toho auta

1) ty ne = ale reaguješ na mou reakci = že to je na hlavu
Mig_35
To Kesumb:
když pominu, že nikdo z nás v Bentley GT nové generace ještě nejel /já jsem jel ve starém, nikoliv řídil/, takže celá tato diskuse je mírně legrační, potom musím navázat na tvoje tvrzení o tom, že "není DSG jako DSG"...
a říct, že není ZF jako ZF, protože pokud má nová M5 použitou tuto převodovku, zcela určitě to neznamená, že ji má implantovanou i se zmiňovanou závadou - neschopnost zařadit do půlkickdownu kickdown, nebo jak to mám nazvat:)
a rozhodně si nemyslím, že kdyby to nebyla vhodná převodovka, že by ji M-engineers použili do takové legendy jako je M5 - a že převodovka je odvislá od softwaru, a tudíž...
bych rozhodně netvrdil, že ZF není vhodná převodovka do sportovního auta, s DSG jsem něco ujel a mám k nim averzi, do sportovního auta kopance potřebuju, a tam "kopance nebyly" - ale z druhé strany, Bentley GT moc sportovní není a považoval bych ho spíš za nóbl GT, kde takový způsob řazení může být velmi vítaný...
no zkrátka není ZF jako ZF a není DSG jako PDK...
PS a nemůžu nedodat, že kdo "řídí sportovně" tak si bude i s automatem řadit, třeba pádly, a že parametr kick-downu při sportovní jízdě... asi ne:)
kesumb
Jel jsem před časem v nějaký verzi SPEED, už tenkrát to mělo snad přes 600hp, ale už je to fakt dlouho a byla to jen chvíle. Navíc hádám, že v týhle nebude kámen na kameni... Ale je to přesně o tom co píšeš. Naladění z toho může udělat úplně jiný auto a to klidně i v rámci jedné řady. Já jen chtěl napsat, že nejde paušálně říct, že dvouspojka je horší než automat s HDM a to je všechno.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hrdino = to si hraješ na kraba nebo co? >:D
Mig_35
No tak jak píše níže kolega Vabis, a musím říct, že osobní zkušenost mi schází, jemné a citlivé pohyby vozidlem jsou u dvouspojek pořád problém a zlehka zacouvat bude asi pořád totéž, co jsem zažil s A6 s dvouspojkou...
...což např. u M3 svého času bylo vyřešeno tak, že když jsi zařadil zpátečku, nejdřív jsi jemně ťuknul po brzdě a pravděpodobně nějakým omezením výkonu to auto najednou bylo daleko ovladatelnější...
...a nejsem si jistý, jestli tahle funkce není i u jiných aut...
Avatar - white label
white label
Zlehka zacouvat (bez ťukání po brzdě) nemám žádný problém ani s dsg (GGTI), ani s pdk (MGTS).
A6/C7 (7st. S-tronic) jsem řídil relativně krátce, a i když bych dal přednost 8st. Tiptronicu, tak, že by s tím nešlo zlehka zacouvat bych rozhodně neřekl. Řidič s alespoň průměrným citem v pravé noze, by s tím neměl mít problém, teda pokud to nebyl nějaký vadný kus.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Couvat s A6 do prudkýho kopce po 1cm by mi asi trochu práce dalo, ale jinak.... za 90tkm jsem s tím neměl problém, a že bys ty byl kopyto řidič si nemyslím. Špatný stav převodovky? Netvrdím, že je to lepší/stejný jako s HDM, ale řekl bych, že problém spíš vidí ti, co ho vidět chtějí.
Mig_35
neříkej mi, že DSG reaguje na zpátečku stejně jako ZF, je to pravda už pár let, ale na téhle vlastnosti se snad nic nezměnilo...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nevím, jak reaguje ZF. Ale s DSG se auto na zpátečku i jedničku samo plynule rozjede. V prudkém kopci jsem za celou tu dobu (pokud si pamatuju) nemusel velmi opatrně popojíždět, tak nechci kecat. Asi se na soustředím a zkusím. Každopádně jsem za celé dva roky nezaznamenal jak cukání, tak nějaké prudké skoky při manévrování. Ale v A6 i teď v Kodiaqu mám tu +- "nejlepší" DSG, a netvrdím, že v Oktávkách nebo Passatech to nemůže fungovat hůř.
Avatar - white label
white label
Reagují odlišně, ale zacouvat zlehka lze jak s Tiptronicem, tak s S-tronicem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-!
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
To jo, ale projev DSG je oproti HDM hrůza :-| VW DSG poskakují jak divoké kozy
webpaja
Fakt? Tak to anglánům asi museli dát dost peněz, aby napsali toto:

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt = a absolutně neni o čem = projev DSG je proti HDM fakt nic moc. Je to princip
Avatar - Dinar
Dinar
PDK není DSG...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
PDK je jen kvalitnější DSG = viz tenhle model = nestíhá a chová se stejně pomateně jako DSG
kesumb
Nejde soudit pausalne...
Sucha dq 200 mi nesedi a vzal bych radsi
manual. Mokra 250 s tdi podtaci a skube, najezdil jsem s tim desitky tisic km se 130 a 140kw a nemohl jsem si na to zvyknout. Oproti tomu tataz prevodovka v r36 byla perfektni a s 206kw benzinem az na vetsi mezeru mezi dvojkou a trojkou taky neni moc co vytknout. Dq500 v kodiaqu 140kw tdi jezdila velmi dobre a ta neskubala vubec. Navic i hodne tezky vleky zvladala vyborne. Kupodivu na rozdil od bitdi passatu nepodtacela.

Kazdopadne PDK je neco uplne jinyho..
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
vychazím z Passat 2.0TDI 2016 :-| ....chápu že Bentley je něco jiného, ale i tak, HDM je HDM :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V tom neni absolutně o čem = HDM je HDM

Neskutečný že se najdou extrémisti = tvrdící dodnes opak
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz hodnocení napříč modelama 2spojek = paušálně to skoro soudit de

Ale rozdíly sou = o tom žádná = DQ200 je fakt..
Šimpanz
Svez se v Panameře nebo jiném Porsche s PDK. Dvojspojky používají prakticky všichni výrobci nejšpičkovějších sportovních aut, Ferka, Lamba, MB AMG GT, NSX, GT-R, Ford GT, Mustang Shelby GT-500, McLareny, Koenigseggy a všude fungují tak jak mají včetně toho Porsche. Takže nevidím žádný důvod proč by dvojspojka Porsche neměla fungovat v Conti. Spíše bych podezříval redaktora SM, že si neumí ani přepnout převodovku do komfortního režimu. U sportovních aut je dvojspojka pořád zdaleka nejlepší řešení, HDM je skvělé řešení třeba do terénu v SUV, protože dovoluje skoro nekonečný prokluz, to je ale něco co sportovní auto nepotřebuje a naopak je zde požadavek na co nejrychlejší řazení kterému se HDM nedokáže vyrovnat (ano, nejlepší HDM řadí stejně rychle jako tuctové DSG v nějaké fabii 1.0 TSI, ale PDK je prostě jiná, vyšší liga).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten začátek máš správně = jen Conti GT fakt neni sportovní auto

Dřívější volba ZF8HP fungovala no problem

2spojka patří právě jen do těch sportovních aut. A díky DSG víme že v levnejch je to problém = proto jí taky VW stáhnul z dražších modelů Audi

Něco jinýho sou ty Ferrari a McLareny atd.
Šimpanz
Conti určitě není levné auto. Bentley HDM používá třeba u Bentaygy, takže určitě nemají cenový problém HDM použít, ale jestliže mají záměr Conti posunout co nejvíc do sportovna (což se jim evidentně podařilo),
[odkaz]
tak dvojspojka je jediné řešení, nehledě na limity, které jsem popsal v prvním příspěvku, ZF 8 je už dnes na limitu základu W12, který se bude dál rozvíjet a nikdo jiný silnější HDM neumí.
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně jak píšeš, krouťák je důvod, spárovat PDK s motorem W12, který porsche nepoužívá, je zcela jistě dražší varianta, než použít řešení které už mají tj. W12+ZF8, hledat v tomhle snahu o ušetření může jen ignorant.
Ale ignorant je definicí trumpetasakry, v diskusi s ním fakta nehrají roli, oba krmíme tro(t)lla, a je čas toho nechat. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne blbe = ty odmítáš pochopit co Jirka napsal :-)

A neumíš se k tomu co napsal ani postavit = trumpeto = to abych taky trochu opisoval >:-[]

Minulý generace měly HDM a fungovalo skvěle = i s krouťákem 1017 Nm

Teď prostě chtěj šetřit a unifikovat = a to neni dobře

Zlatej Aston s HDM a správnou konfigurací V12 ;-)

Takže koule si nenašel? Neumíš se postavit docela zkušenýmu redaktorovi absolventovi strojní fakulty ČVUT? :-)
Avatar - Dinar
Dinar
'Aktuálně 5 nejlepších GT podle Autocaru (to je takovej anglickej = lokální Svět motorů ;-) )

Aston db11
Bentley conti gt
RR Wraith
Ferrari 812 superfast
McLaren 570gt

2 mají ZF8, 3 dvojspojku. Ale klidně dál tluč hlavou do zdi. (jak to duní, slyšíme všichni) >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A víš = že o tom to vůbec ale vůbec neni = nebo ani to ne? Trumpeto fakt neznalá >:D

Do aut jako McLaren = 2 spojka patří

Do aut jako Aston a Bentley = patří ZF8HP nebo 10ti st. Aisin

Stíhá i HDM AMG :-)

V britskym Světě motorů preferujou britský auta? V českym SM nebo ACZ zase Škodovky a koncrernoVWý šunty = tak to prostě chodí

Vědi to všichni = abych zase opisoval >:-[]
kyklop
Máš nejakú skúsenosť s tým 10st. aisinom, keď vieš, že tohoto auta patrí?
Šimpanz
10 st. Aisin by tenhle dvanáctiválec roztrhal na prvočinitele a vyplivnul z výfuku, ten vůbec na tuto třídu kroutícího momentu není stavěný.
Šimpanz
AMG ve vrcholných sportovních modelech nepoužívá HDM, ale dvojspojku, ta je v AMG GT i v přímém konkurentu tohoto auta tedy v S63 AMG Coupe a S65 AMG Coupe.
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Neházej (zbytečně) perly sviním, resp. nekrm trolla lanýži... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nevěřim že namyšlenej vidlák jako ty = co leda tak popírá Vaculíka a machruje = někdy jed lanýže ;-)

Zajímavý že si netroufáš zpochybňovat Jirkův text = jen klasicky machruješ :yes: >:-[]

Protože tebe určitě nikdy nikam na takovouhle prezentaci nepozvali = prozradim ti jak to chodí. Ten text a svý postřehy = se posílaj výrobci. Autor musí bejt schopnej je vysvětlit = občas se stane že tě pozvou do fabriky, nebo na pokec s inženýrama.
Možná proto tu jen házíš tupejma žvástama ála Dinar = a netroufáš si navážet se do autora = ale ultratrapně jen do mě = za to že s nim souhlasim >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A neškube = neni to totiž 2spojka jak si myslíš ;-)

Má jen místo standardního měniče točivýho momentu mokrou rozjezdovou spojku

Přechod na unifikovaný VW řešení = byla podle autora chyba. Škubání známý z levnejch DSG je v týhle třídě nepřijatelný

Mírný posílení vyníkající ZF = v minulý generaci zvládala 1100 Nm nebo lehký oříznutý krouťáku ve prospěch luxusního přeřazování = by bylo vhodnější řešení

CGT neni sporťák ale 2,5 tuny těžká kráva = zatim skvěle fungující se ZF8HP. Tak jako konkurence = tou první je Aston. S V12 a 8st. HDM automatem ZF = parádní volba

Ty nepíšeš kraviny jako Dinar nebo white = ale deš na to rozumem = oceńuju
Proč ty myslíš že to Jirka Baborský napsal? Že zešílel? Vůbec tomu se svou Strojní fakultou ČVUT nerozumí? Nebo prostě popsal co a jak = a v diskuzi se tomu nikdo nedokázal postavit = krom pár trapnejch výpadů do mě = za to že s nim souhlasim :yes: >:D

Viz odpověď whitovi = ten text se posílá výrobci. Je to k neuvěření ale fakt to čtou a zažil sem že se tim i říděj = daj na postřehy :-)

Nevim čim to je = ale na Dinary a whity = nikdo nedá = na ty všichni.. >:-[]
Šimpanz
Tak jako neškube PDK. A samozřejmě, že je to spojka, nikoliv měnič.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Rafinovaná odpověď :-)

Samozřejmě že to neni 2spojka = typu DSG jak sis asi myslel ;-)

Je to jen inovativní klasickej HDM automat [odkaz] :yes:

Bentley měl tak jako u všech dosavadních modelů zůstat u ZF
Bohužel zvolili unifikaci = a pokoncernoVWali to = jak je jejich špatnym zvykem

PDK v Porsche neškube = v Bentley ve spojení s W12 škube = nebo fakt myslíš že si to autor vymyslel zešílel atd.? :-)
Šimpanz
Kde vidíš ten hydrodynamický měnič? Jsou tam spojky - the Speedshift MCT unit from Mercedes-AMG, is a multi-clutch automatic gearbox. Instead of a torque converter, like conventional automatics, it possesses a “clutch pack,” which includes multiple clutches placed together and controlled separately.
Autor je ze světa motorů. To mi celkem stačí k posouzení jeho schopností. "Kvalita" jeho testů je dostatečně známá a profláknutá.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 17:39 druhá věta ;-)

Takže co = zešílel?

Připomínám že tyhle texty z prezentací = se fakt posílaj firmám :-)

Tuhle autor psal i o novym RR Cullinan = vypadá to že V12 + HDM ZF8HP = neškube >:D
Šimpanz
Na několika místech tu tvrdíš, že jde o HDM automat, dokonce inovativní. O HDM automat nejde ani omylem. Jde o automat realizovaný pomocí spojek.

Tenhle autor klidně může psát o kvantové mechanice a budu mu věřit stejně jako té pohádce o Fabii.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pohádkáři = tenhle autor byl pozvanej na předváděčku a co napsal poslal výrobci

Že pár lidí tvrdí: "To neni možný ne ne ne, to neni možný né né né" na tom nic nemění

A to je všechno = jen to prostě někomu hlava nebere :-)

Napsal sem funkčně HDM automat = prostě to neni 2spojka jak sis myslel. Proto taky řadí jak řadí = sametově. Myslim že inovativní převodovka k tomu docela sedí

Ale tady je řeč o PDK který v novym CGT zlobí rsp. nefunguje úplně jak by měla = tak co myslíš: Autor zešílel, vůbec ale vůbec svý práci nerozumí = a kdybys seděl vedle něj = ty bys to škubání necítil. Nebo jak? ;-)
Avatar - _Karel_
_Karel_
>:D >:D >:D odbornik Jirka Baborsky. To je ten z fotogalerie, co sedi oblecenej jak do Dacie a ukazuje nam zdvizeny palec? Jj, specialista na luxusni auta. A v Bentley cekaji, co na jejich auto rika Svet motoru >:D
Dneska valis nejtezsim kalibrem :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vim = a vim že to zase nepochopíš

Jako vždycky = proti zkušenostem a znalostem = za místní poVWalečský kecy :-)

Jedinej kdo používal rozum = i když se neshodnem = je Šimpanz. I když furt bojuje s ti že AMG Speedshift MTC7 neni 2spojka = ale funkčně spíš HDM automat = i když bez hydroměniče ;-)

Nedivim se že to MT vzdal = tisíckrát furt dokola vysvětloval = a lidi jako ty si stejně melou to svý

Ale když už ses rozjel o autorovi = takže se vidíš jasně nad nim = takže co? S autem si nejel ale víš líp = jak se převodovka chová? :-)
A jak si to vysvětluješ? Napsal to = aby ho už nikam nepozvali? Zešílel? Nebo prostě = to víš líp než on jak se převodovka chovala a basta >:-[]

Ten trochu citát Vaculíka a Freie = o hospodskejch kecech = který sou z nepochopitelnejch důvodů = většinou přesně naopak = je pravej ;-)
cape
HDM automat bez hydromenice je troska blbost nie..? ;) .. porozmyslaj co znamena to HDM.. ked uz moze to byt planetova prevodovka ..ale "cukanie" sposobuju prave spojky..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Už sem si to rozmyslel dávno = je to fakt zajímavá myšlenka a jak vidno funguje. A nepřekvapí že za ní Mercedes získal spousty ocenění = lepší spojení klasickýho automatu a manuálu = asi neexistuje

Rozhodně to neni 2spojka typu DSG = funkčně je to furt spíš HDM automat = jo zní to divně když bez hydroměniče = kterej nahradila mokrá rozjezdová spojka :-)

Řadí za stejnejch 100 milisekund jako ZF8HP a 10st. Aisin = ten teda "pod 100 milisekund"

No rozhodně = to funguje a dokonce na výbornou. Narozdíl od zásadní změny u luxusního GT Bentley = kam 2spojka fakt nepatří. Škubání a zmatený chování převodovky se.re v každym autě = v týhle cenový kategorii je to ale fakt příliš. No body pro Aston a další = který maj lepší uspořádání válců = V12 je prostě V12 = a ty V12 se ZF8HP spolupracujou.. no tak jako doteď Bentley Continental GT

Podstata je odchod od ZF8HP a koncernoVWá unifikace = která podle Jirky B. autu neprospěla. Já s nim souhlasim = zajímavý kdo a proč ne. Proč vlastně nikdo z nich nenapsal = jen křičeli že to neni možný. Vtipný že si netroufli na Jirku = ale jen na mě = za to že s nim souhlasim :yes: >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidim že fakt neumíš zpracovat = ani takhle primitivní = informace >:-[]

Ten Aston = používá samozřejmě ZF8HP

RR pochopitelně

Bentley doteď pochopitelně taky

Trubka neznalá namyšlená drzá jak vopice = asi nikdy nepochopí proč. Proč Ferrari a McLaren 2spojku a proč ty ostatní HDM. Nebo? ;-)
Avatar - praděda7
praděda7
U sportovních aut jedině manuál........automat je pro dámy a ***y.... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nesouhlas = dnešní výkony sou už tak moc = že fakt radši automat

Mám nestrejdu co měl všechno od Ferrari přes Lamba po tohle Bentley = a je to Pan řidič = a dnešní HDM stíhaj a sou skvělý

Manuál do Toybaru apod. do 600 koní a dneska už i víc = radši automat. Do těch ultrasportovních 2spojku = do všeho ostatního HDM
Avatar - praděda7
praděda7
Vyměklá generace..... >:-[] Chtělo by to další pořádnou válku.... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tipuju že nestrejda je věkově blíž tobě = než mě :-)

Bez urážky = má o dost větší zkušenosti = než my 2 dohromady

Fakt umí řídit :yes: :yes:

Učil mě v SL dvojcuk když ti ustřelí zadek = no uznávám že je lepší a asi navěky bude

Možná si nejel ničim přes 500 - 600 koní = na mokru >:-[]

Automaty došly do takový úrovně = že už sou nad většinou řidičů. Neni to o vyměklý = ale o tom že manuál v kombinaci s tak velkym naturbovanym výkonem a krouťákem = dřív i dneska = zvládá jen zlomek řidičů
A i ty hodně hodně nadprůměrný = v klidu sáhnou po automatu
Avatar - praděda7
praděda7
600 koní a manuál bezpečně oddělí zrno od plev..... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To zas jo :yes: >:D
Avatar - vabis
vabis
V aleji je ale nablito. Problem je ten, ze vetsina ctenaru zde spada do kategorie “moudrych neridicu od VW”. Jejich stroje jsou od nepameti tzv. “typicka Hrdlickarna”. Tedy auta s rachitickymi motory na malych podvozcich. Majici navic velke momenty okolo osy, takze v meznich situacich nejedou tam, kam ukazuje volant. Navic znacna smerova nestabilita je doplnena o velmi rychly prevod rizeni s ponekud linearni charakteristikou. Vysledek vydavan za sportovni jizdu. Okoreneno hlukem od kol a foukanim ode dveri. Za tmy vpredu slepe jak patrona, ale s oslepujicimi zadnimi svetly. S unylou grafikou pristroju. Do nedavna monitorem schovanym zamerne az u kolen a necalounenymi vnitrnimi okennimi ramy.

Tito moudri neridici VW casto navstevuji supermarket a neustale kupuji specialni smesi do ostrikovacu, ktere dulezite prede vsemi dolevaji, protoze jiny ukon na vozidle nezvladaji. Ale tento jim velmi zvysuje ego a vozidlo v naslednem prodeji proto nese casto oznaceni “po velkem servise”.

S temito lidmi se chces bavit o prevodovce? Ano pro SPORTOVNI vozy je system typu PDK vhodny, bohuzel je vzdy docela problem se s temito vozy rozjet, zajizdet do male garaze, provadet tesne manevrovani. Vykazuji v podstate 2 polohy, jako stary mixer, ON a OFF. Muzes se jit zeptat do Belgravie, kde je maly servis pro Rolls, Bentley, McLaren, Ferrari, Lambo, Landrover a Mercedes vsechno dohromady jednom cihlovem retro domecku o velikosti skolni tridy, jak se jim tam s cim zajizdi. Pokud jsi sportovec a umis jezdit s klasickym manualem ne s meziplynem jako kazdy druhy, ale zcela bez pouzivani spojky. (ano zavodnici to vetsinou umeji). Tak je toto reseni pro tebe vhodne a neni duvod se mu smat.

Vetsina ridicu je (resp si myslim, zeby mela byt) ale zvykla dat linym zpusobem decko, pomalu poustet brzdu a citit, jak se auto jako na oblacku zacina posunovat vpred. Menic, ktery je stejne na nejvyssim stupni uzavren a jehoz prokluz lze regulovat je proto pro bezneho ridice daleko vhodnejsi a prijemnejsi reseni. Ja jezdici s automatem do te doby snad 20 let jsem se treba pri prvnim seznameni s DSG v O3 neumel ani rozjet. Dal jsem Decko a nic. Vyradim, jdu koukat zda neni neco pod koly, vse ok. Druhy pokus, dam Decko a zase nic. Kontroluji tedy pohmatem rucku, taky ok. Premyslim co autu tedy chybi a v tom najednou skooooook, auto poskocilo jak kdyz startujes se zarazenym kvaltem. Leknutim podvedome slapu na brzdu, jsem rad ze nikdo nestal pred kapotou. Uz tedy vim jak to “funguje”. Poustim tedy brzdu potreti, se zatatymi zuby a vyrazem ve tvari jak na velke strane, svirajic volant cekam na ocekavany skok. Hooooop, po odmlce prisel. Uf no a muzeme jet. Doposud jsem na vetsine aut s automatem za jizdy nepoznal jaky je zarazeny stupen, tady KAZDE razeni bezpecne poznam. V ramci pozitiv muzu rict, ze se mi libila funkce plachteni. Sice i Wartburg 353 pokud jsem ridil ja spinal volnobezku kontinualneji, ale aspon neco.
Mig_35
čekám pane kolego, kdy ti všichni začnou vysvětlovat, že jsi oslík, který neumí jezdit s dvouspojkou a že v tom není rozdíl:)
Avatar - _Karel_
_Karel_
"že bys ty byl kopyto řidič si nemyslím" jsi pochopil jako "jsi oslík, který neumí jezdit s dvojspojkou"? :-|
Mig_35
no však to taky nebylo na tebe:)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak jsem schválně zkusil s Kodiaqem - prudší kopec dopředu i zpátečka - a s klidným svědomím můžu říct, že no problem, klidně vyjedu pomaličku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ušetří v reálu prd až ty dvě deci = důvod je unifikace = a tim i úspora

Viz reálný dojmy Jirky Baborskýho = na špatnym místě

Zlatá ZF8HP v minulejch generacích :yes: :yes:
kaiserlábus
se mi postavil. >:-[]
Avatar - CHerokee
CHerokee
Parádní auto, teda až na tu barvu. Brit by měl být tmavozelený... ;-)
Mig_35
Ferrari červené, Mustang s osmiválcem a Indiáni do rezervace...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne osobne sa asi najviac paci z tohto pohladu [odkaz] :yes:

PS: ale napriklad z tohto pohladu [odkaz] to podla mna krasavec uz moc nie je
peterle
aj Putkova limuzína ho má vkusnejší
Avatar - bystron
bystron
nemá, Putler kára je srajda 8-s
To sa naozaj tá maska niekomu páči?
Divné.