Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motor
MBRANOM
| 18. 9. 2018 14:21
Tu pisete same superlativy a za pat rokov budete ten motor zhadzovat kilometer pod zem
Motor
Nicco
| 18. 9. 2018 14:46
To dnes nikto nevie, aky bude, ale rozumna rada znie, ruky prec od motoru nabiteho najnovsou technologiou, pokial niekto nechce byt pokusny kralik, aspon prve 2 roky a jazdit na uplne inych pozicanych autach, kym toto bude v servise.
Avatar - WinDiesel
Motor
WinDiesel
| 18. 9. 2018 16:03
Hochu, systémy SCR a zachycovače NOx jsou používány minimálně 7 let. Zkušenosti jsou tedy bohaté a jejich zástavba do motoru bezproblémová. A i proto nejsou příliš drahé.
Motor
Nicco
| 19. 9. 2018 09:26
Asi jedes na vyparech NOx z tech bezproblemovych SCR
Avatar - Jenik3
Motor
Jenik3
| 18. 9. 2018 14:53
Jedna vec je "nabite technologie" a druha spolehlivost. Kolik se toho v clanku pise o spolehlivosti? Toyota naftu vypustila a zda se, ze si usetrila radu starosti.
Motor
MariAchi
| 18. 9. 2018 15:05
O spolehlivosti se v tomto clanku logicky nemuze psat nic, nebot zatim nejsou k disposici zadna relevantni data. Takze zustanem u klasickych hospodskych poucek, treba o nekupovani aut, co zacinaji na pismenko "F": Fiat, Ford, Folcvagn a fsechna francouzka.
Avatar - WinDiesel
Motor
WinDiesel
| 18. 9. 2018 16:05
Data k dispozici jsou, systémy SCR i systémy DENOX (zachycovače) jsou používány již cca 6 let.... od normy Euro 6.1 (6a). V nákladních automobilech i déle.
Motor
MariAchi
| 19. 9. 2018 08:41
No, auto jako takove je pouzivano uz pres 100 let, nektera se kazi vic, nektera mene, dovozovat z toho spolehlivost nejakeho noveho vozu je pitomost, souhlasis?
Motor
peterle
| 19. 9. 2018 10:40
Dědo, že to inde funguje, alebo niekedy nefunguje, nemusí znamenať, že tento konkrétny motor bude vydarený ;-)
Motor
P 407
| 18. 9. 2018 16:14
Čidlo semo, čidlo tamo, které se nám podělalo?
Tohle bude za trest. Riziko potíží je přímo úměrné složitosti stroje.
Nu, voda na mlýn elektromobilům.
Avatar - Ozzman
Vypadá zajímavě,
Ozzman
| 18. 9. 2018 14:49
Škoda že si ho nemůžu koupit třeba v Golfu nebo Fokusu >:D
Vypadá zajímavě,
zlysoused
| 18. 9. 2018 15:13
Budeš mít příležitost v Astře. ;-)
Avatar - WinDiesel
Vypadá zajímavě,
WinDiesel
| 18. 9. 2018 16:06
Motor na stejném základě vyrábí i Ford ………..
Avatar - Ozzman
Vypadá zajímavě,
Ozzman
| 18. 9. 2018 19:39
Prý je to jiný motor ale zkoušel sem a jel dobře
Avatar - Ozzman
Vypadá zajímavě,
Ozzman
| 19. 9. 2018 09:11
Tak to už zní zajímavěji;)
Avatar - praděda7
No hrůza...
praděda7
| 18. 9. 2018 16:48
jen aby ty serepatičky opravdu k něčemu byly......rád bych viděl nějakou solidní evidenci, že to zachrání zeměkouli... :-!
cena komba
henry.prta
| 18. 9. 2018 20:36
inu cena komba tech uvedenych cca 20tis je i s cidlama nebo bez? protoze to muze s cenou zasadne pohnout... tech uvedenych 10tis za stary filtr v puvodnich auteh je pekne, ale je to bez cidel...
Avatar - KANKUNEN
Tak jako jde očekávat, že Golf bude stále jednička,
KANKUNEN
| 18. 9. 2018 21:40
tak stejně jde očekávat, že tento motor bude skvělý.
No, tak si to shrňme...
Ja Prvni 123
| 18. 9. 2018 21:51
Ukrutně složitou, drahou při pořízení i servisně, technikou jste dosáhli toho, že částice, které nafťák zcela přirozeně tvoří, nezmizely... jen se změnily na částice natolik malé, že je dnešní technika neumí měřit.

V praxi to znamená, že nebude tolik dráždit ke kašli.. ale s vysokou pravděpodobností pronikne buněčnými membránami až do buněčných jader... a bude tedy mít negativní účinky v reprodukčním procesu...ale to bude trvat několik let, než někomu dojde, že snížení množství spermií u chlapů, rození dětí s poruchou intelektu a dramatické zvýšení počtu potratů je důsledek těchto drahých a nespolehlivých technologií...

Blahopřeju.
Avatar - Ronault.
No, tak si to shrňme...
Ronault.
| 19. 9. 2018 08:05
Trochu pleteš hrušky s jablkama. Jestli něco pronikne do jádra neznamená, že to změní DNA v pohlavních buňkách, resp. karcinogeny nemění DNA, to neumí ani Bond, ale poškozují reparatory atd. Tam spíše půjde o buňky první na řadě, tzn. dýchací cesty... velké částice spíše zůstaly v horních cestách dýchacích a ty malé se dostanou hlouběji, tak si vyber čeho chceš tumor
No, tak si to shrňme...
MariAchi
| 19. 9. 2018 08:44
Kazdopadne vyroba mladych dementu je v zajmu kazde vlady, takovym se totiz nejlepe vladne ;-)
Avatar - Ronault.
No, tak si to shrňme...
Ronault.
| 19. 9. 2018 09:43
Mladé dementy si ale vyrábíme výchovou, to co potkávám za rodiče dneska, to je síla 8-s někteří by se fakt neměli množit, bohužel rádoby vzdělaní, přesto výchova naprosto mimo... uplakaní rozmazleni maminčini a často ještě více tatínkovi fracci, co ani do školy sami nedojdou...a dětma to není, rodiči
sem ted par dni na prazdninach v historicke casti jednoho it
topten
| 18. 9. 2018 22:53
kam autem muze jen par ubytovanych turistu, par trvalych obyvatel a zasobovaci hotelu, obchudku ...
a je velkej rozdil, kdyz se tadytema uzouckejma ulickama mezi turistama brodi dyzl - at starej nebo novej - vzdy smrdi a neprijemne duni, nebo kdyz jede hybridni Toyota, ktera neni ani slyset, ani cejtit.
a jeste jedna vec me tady prekvapila - jak neslysne jede Rolls-Royce se svym 12 valcovym benzinovym motorem….
sem ted par dni na prazdninach v historicke casti jednoho it
MariAchi
| 19. 9. 2018 08:43
To si musis na noutbůku zapnout zvuk, je to takovy maly repracek vpravo dole, abys ten RR slysel, az zase budes koukat na jůtub ;-)
Pěkná recenze!
Bobanus
| 19. 9. 2018 12:46
Moc pěkné počtení, tak hlavně ať neodchází vyhřívání moočoviny a s tím baterka :-)
Jak jste přišli
zaregistrovany
| 21. 10. 2018 09:44
na to, že olejová náplň se zmenšila z 4,7 na 4,1 litru, když byla olejová náplň u předchůdce 3,7 litru ???
Za což byl kritizovaný a spolu s idiotským tvarem víka olejové vany, které po vypuštění stále zadržovalo cca 3dcl starého oleje to bylo příčinou problémů které 1,6 bluehdi trápili. Zodpovědný servis, po vypuštění oleje sundal víko a vyčistil od starého oleje, znovu nasadil a pak teprve dollil nový olej 0W-30, samozřejmě použil originální nový filtr a doporučil další výměnu za rok nebo po 15 tisících, podle toho co nastane dřív. Tím ušetřil majiteli tohoto jinak dobrého motoru spoustu vrásek na čele. Například dvojče od Fordu 1,5TDCI má uvedeno v handbooku kapacitu oleje 3,8l a typ oleje jaký máte používat, bohužel Peugeot a Citroen píšou v manuále jen to, jak máte olej kontrolovat a na pravidelnou výměnu jezdit do značkového servisu.
Jinde jsem zjistil (z datasheetu motoru), že to má být olej 0W-20, ale množství tam rovněž nesdělili.

Taky by mě zajímal Váš názor na to, jak olej 0W-20 bude fungovat při vysokém zatížení, například v létě na cestě po dálnici na jih Evropy dlouhodobou rychlostí 130-140.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku