Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
Ako je to teda s tými prevodovkami, pán Dusil?
Ja som na prezentácii Z4 tiež dostal informáciu, že bude len automat. Na druhej strane Autoe😜ress píše, že k základnému 20i bude aj manuál, čo je v súlade s informáciami, ktoré dostal Dinar. Neskúsite to ešte preveriť?
Inak nech je to tak či onak, zhoda je v tom, že 30i a 40i budú len s automatom, čo je v prípade roadsteru fakt škoda, neviem si predstaviť typ auta, kde by sa manuál hodil viac ako do malého roadsteru.
Ja som na prezentácii Z4 tiež dostal informáciu, že bude len automat. Na druhej strane Autoe😜ress píše, že k základnému 20i bude aj manuál, čo je v súlade s informáciami, ktoré dostal Dinar. Neskúsite to ešte preveriť?
Inak nech je to tak či onak, zhoda je v tom, že 30i a 40i budú len s automatom, čo je v prípade roadsteru fakt škoda, neviem si predstaviť typ auta, kde by sa manuál hodil viac ako do malého roadsteru.
Tak obecně je kupé považováno za purističtější sportovní náčiní než roadster, takže snad i ten manuál k němu většině pasuje více. Nutno dodat, že já sám bych vždy dal na mimookruhové dovádění přednost roadsteru před kupé, nářky nad vyšší hmotností a sníženou tuhostí u kabrioletů jsem vždycky považoval za přehnané a naopak jízda se staženou střechou mě vtáhne do dění mnohem víc, než když jsou všude kolem plechy. A jo, do takové hračky bych chtěl manuál, ale BMW asi vyhodnotilo trh jinak a nejspíš má pravdu.
Tam to spíš než o sportovním řádění bude o základním motoru a lacinější převodovce, něco jako když je 520d s manuálem...
To je hádám spíš reakce na Iudexe než na mě, já rozhodně souhlasím, že manuál bude leda jako cesta ke snížení základní ceny u nejslabší motorizace a jak píšu výše, za takový šok dominanci automatu u tohoto auta nepovažuju. Absence manuálu u šestiválce by mě spíš překvapila u Supry.
P.S. Máš 100 bodů za tvůj trpělivý a věcný boj s GS-hejtry na motorkářích, já tyhle diskuzní pře se zamindrákovanými závistivci nemůžu vystát, a tak se do nich většinou radši ani nepouštím. 😄
P.S. Máš 100 bodů za tvůj trpělivý a věcný boj s GS-hejtry na motorkářích, já tyhle diskuzní pře se zamindrákovanými závistivci nemůžu vystát, a tak se do nich většinou radši ani nepouštím. 😄
>😒] >😒] >😒]
až budu dospělý tak se nenechám takovými věcmi vytáčet, ale je mi teprve 45😊
hele musím říct, že na auto.cz chodí nejvíc nejinteligentnější publikum. motorkari.cz už jsou o dost níž a pomyslné dno patří jednomu fóru o endurovém ježdění, u tohoto bohulibého koníčku mám pocit se scházejí hlavně adepti s IQ pod 80😊
až budu dospělý tak se nenechám takovými věcmi vytáčet, ale je mi teprve 45😊
hele musím říct, že na auto.cz chodí nejvíc nejinteligentnější publikum. motorkari.cz už jsou o dost níž a pomyslné dno patří jednomu fóru o endurovém ježdění, u tohoto bohulibého koníčku mám pocit se scházejí hlavně adepti s IQ pod 80😊
Tak aby si s tou Suprou nebol sklamaný, Autoe😜ress už jazdil s prototypom Supry a mala bavorský R6 kombinovaný s 8° automatom. Bavorský manuál za veľa nestojí (zrejme aj preto ho pomaly vyraďujú a v nových modeloch nikde nebude s R6) a silne pochybujem, že by Japonci vyvíjali manuál špeciálne pre potreby jediného, veľmi okrajového modelu.
Pokud budou mít manuál u čtyřválce... no doufejme, každopádně i se ZF to bude skvělé svezení... povinný x-drive mi připadá jako daleko horší stigma...
Takto, ja ten bavorský manuál mám, vybral som si ho vedome aj napriek vedomosti, že nie je najlepší a naopak ZF auto je špička, proste k šoférskemu autu chcem manuál a radiť si sám. O to viac by som chcel radiť sám v aute pre zábavu ako je roadster či kupé. Ale objektívne musím uznať, že bavorský manuál je slabší a hocaký mainstream má manuál lepší, o špičke typu Mazda či Honda nehovoriac. Znalejší hovoria, že BMW na ten manuál kašle a nevyvíja ho už niekoľko generácií, neviem, či je to pravda, ale logiku to má, nie je to pre nich finančne zaujímavé, na rozdiel od automatov, z oboch dôvodov ho asi vyraďujú z ponuky, najprv silnejšie verzie a postupne smerom dole.
Btw. xdrive v Z4 nebude vôbec, takže to sa báť nemusíš.
Btw. xdrive v Z4 nebude vôbec, takže to sa báť nemusíš.
kosmonaut
jakým blbečkům redakce ta nová auta vlastně představuje? Když nadpis článku prozrazuje podrobnosti o technice u sporťáku startováním po telefonu.
Arese
Je opravdu smutné, když takový Ford Mustang zákazníkům umožňuje možnost volby mezi manuální a samočinnou převodovkou (a to i u V8!), ale BMW to u svého nového roadsteru zákazníkům nedopřeje. Tak kdo vlastně nabízí skutečný požitek ze řízení? Pro BMW jednoznačná ostuda, nemožnost volby převodovky je jako "prémiová přednost", nebo co?!... 😲 😢 😒 :no:
Skor ako ostuda je to logický krok, keďže sa im zrejme neoplatí pre pár akože kupujúcich ten manuál vôbec vyvíjať. Skôr za tým vidím preferenciu zákazníkov….
Vedúci vývojového tímu Z4 odpovedal na otázku, prečo nie je M model, že mali dosť veľký boj s finančákmi BMW, aby vôbec takýto okrajový model s otáznou ziskovosťou prešiel. Obdobne to bude s tými prevodovkami, nechali zrejme to, čo sa predáva lepšie a ostatné voľby v rámci znižovania nákladov osekali.
Mig_35
reklama z auto.cz mě navedla na tento zázrak
[odkaz]
...který mi přinese štěstí, z "diskuse" pod článkem😊
Tato kouzelná věc se vyplatila už během prvního týdne! Nikdo nemohl uvěřit tomu, že jeden můj vzdálený příbuzný z USA zemřel a všechen svůj majetek odkázal mně!
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😁 >😒]
[odkaz]
...který mi přinese štěstí, z "diskuse" pod článkem😊
Tato kouzelná věc se vyplatila už během prvního týdne! Nikdo nemohl uvěřit tomu, že jeden můj vzdálený příbuzný z USA zemřel a všechen svůj majetek odkázal mně!
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😁 >😒]
Mě kombinace tohoto oranžového odstínu s matným finišem nesedí. Připomíná mí to vánoční baňky s "frozen" efektem.
[odkaz]
alebo 4er: [odkaz]