Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nádherný auto, ale
ericn
| 19. 9. 2018 19:02
Ta cena je tak o 100tis Kč přepálená (chápu - novinka) a k benzinu zas jen automat, to je už vážně otrava. Přitom i ta základní benzinová 1.6 133kW s manuálem by byla pecka ;-)
Nádherný auto, ale
Arese
| 19. 9. 2018 19:13
Zlatá slova, veškeré benzinové motorizace bez možnosti volby manuální převodovky, to je skandální chyba!
Nádherný auto, ale
scadar
| 19. 9. 2018 19:57
Protože auta na polykání dálničních kilometrů a popojíždění v zácpách vyloženě vybízejí k volbě manuální převodovky! >:-[]
Nádherný auto, ale
ericn
| 19. 9. 2018 20:05
Ty jezdíš jen po dálnicích a nebo v zácpě? To tě lituju ;-)
Nádherný auto, ale
scadar
| 20. 9. 2018 08:57
Tak z toho, že nějaký auto má nějakej převažující způsob užití, snad ještě nevyplývá jak jezdím já sám, ne? Nebo jsem kdysi na škole něco minul? >:-[]

Ale abys měl radost, tak jo, docela to mýmu režimu odpovídá, takžě díky za soustrast. Koneckonců při cestách západní Evropou člověk nic jinýho než dálnice a zácpy ani nepotká. Kolikrát spíš potká dokonce obojí najednou. >:D
Avatar - miromen
Nádherný auto, ale
miromen
| 19. 9. 2018 20:45
No idealni by byla možnost volby, ale u středni třidy je čistě automat dnes už tak trochu samozřejmost. Jen některym se to těžko vysvětluje pač maji svoji pravdu.
Avatar - Emel
Nádherný auto, ale
Emel
| 19. 9. 2018 21:09
Pro top motorizace bohužel jo... ale v té základní a střední motorizaci se většinou ještě MT dá.
Avatar - miromen
Nádherný auto, ale
miromen
| 19. 9. 2018 21:22
Jo to je přesne. No ja spiš koukam po těch vykonnějšich variantach ve středni třidě. Ale čistě ze zvědavosti, protože středni třida neni v mojem realnem zajmu. Každopadně i když preferuji manual jsem si vědom, že středni třida je pro sve učely spiš o těch automatech. Ja doufam, že se čistě automaty vyhnou vykonnějšim variantam v nižši středni, ktera je mi zatim jako třida aut nejbliže.
Avatar - Emel
Nádherný auto, ale
Emel
| 19. 9. 2018 21:34
No v kompaktech jsou fajn ty hot verze... často jsou to lepší motory, než má spousta modelů ve střední.... a manuál většinou jde.
Avatar - miromen
Nádherný auto, ale
miromen
| 19. 9. 2018 21:47
Mě se dost zamlouva takovy ten GT mezistupeň, ale tam neni zrovna moc na vyběr. Teď sice přijde novy Ceed GT, ale chtělo by to větši vyběr v teto mezistupňove kategorii. Každopadně mam trochu obavy z toho co přijde s novymi emisnimi limity tušim v r.2022 takže do te doby chci něco pořidit. Možna mam zbytečne obavy, ale pravě ten chybějici manual by mě určitě mrzel a taky kdo vi jak to bude s čistě spalovaky u těch vykonnějšich variant.
Avatar - Emel
Nádherný auto, ale
Emel
| 20. 9. 2018 18:38
Mně teoreticky taky... ale pokud bych měl možnost, tak bych asi vždycky radši trošku přihodil za nějaký civilnější HotHatch (Octa RS, GGTI, i30N, ST apod.).
Avatar - miromen
Nádherný auto, ale
miromen
| 20. 9. 2018 20:05
No je to i samozřejmě otazka financi a jak vylezly ceny aut nahoru tak se to samozřejmě tyka i těch HH. A jak jsem si nedavno pomyslně stanovil finančni limit pro pořizeni běžneho kompaktu tak mi to vyšlo na cca 600tkč a to bych se musel někde i uskromnit co se vybavy tyče. Což je o cca 100tkč vice než když jsem vybiral auto v r2015. Ceny HH zrovna neznam, ale zde už by to chtělo tu finančni hranici posunout snad někde k 800tkč pokud se nepletu. S tim, že když už tak rozhodně něco umirněnějšiho a vic hatch než hot.
Avatar - Emel
Nádherný auto, ale
Emel
| 20. 9. 2018 21:02
No tak třeba eNko od Hyundai je za 740 ceník... a máš 200kW, samosvor a tak. Za +- podobné peníze je i Octa RS... má jen 180kW a nemá svor, ale zase jako rodinné auto je to lepší, otázka priorit. Pár věcí tam chybí - navi, dcc, kamera... ale nic, bez čeho by se nedalo žít. A myslím, že by se to dalo stlačit pod 700.
Avatar - miromen
Nádherný auto, ale
miromen
| 21. 9. 2018 15:29
No pravě mě by vic zajimala i30N bez P a i tak těžko řict jestli to nebude stejně až moc hot jak s performance baličkem dle toho co se piše. Bohužel prakticky všechny testy či postřehy jsou jen z i30N P. No škodovku tu rozhodně ne, nehledě na to, že jsme s přitelkyni už sami takže se da řict, že prostorově bychom si vystačili i s B segmentem, ale samozřejmě občas nejezdime jen mi dva takže v B segmentu by vyhověli jen někteři. A kufr tam mam takovou psychologickou hranici 300l vic netřeba. ST už je prostě dědek a navic to bude určitě až moc hot. Nejvic se mi zamlouva GTI P, ale taky už je to stara paštika a určitě bych raději něco s novějšich generaci. Pak jsem si vědom, že u ostřejšich variant je omezenějši rejd a ja často jezdim a popojiždim v městske džungli, ale tuhle necnost bych možna překousnul. No každopadně zatim je čas a uvidi se co trh za nějaky čas nabidne.
Avatar - Emel
Nádherný auto, ale
Emel
| 21. 9. 2018 15:56
Nemyslím, že běžné HH mají horší rejd než obyč verze.

i30N bez P... to je podobné jako u těch warm vs. hot. Teoreticky to je zajímavé, ale
vzhledem k cenovému rozdílu si neumím představit, že bych nevzal P. Totéž GTI... Performance s lepšíma brzdama a svorem je hřích nekoupit.

Mně se Octa RS jako auto na normální ježdění hodně líbila... 2.0TSI je sametovej motor a s DCC to auto nemá slabiny (bez DCC je to trošku tuhé... ale furt ok). Kombinace prostor + výbava + dynamika / cena je super.

Fakt je, že celá plejáda hh se teď blíží ke konci svého života (VW, SEAT, Škoda, Ford, Peugeot)... pokud chceš novinku, tak je tu i30 a Megane. Od VW by mohlo být zajímavé Polo, ale osobní zkušenost nemám. Jo, Civic... no, Civic je reálně drahý.
Avatar - miromen
Nádherný auto, ale
miromen
| 21. 9. 2018 16:35
No to by jses divil a neřikam tedy nejsem si uplně jisty zda vždy nebo u všech, ale často tomu tak je. Ja tyhle hodnoty docela sleduji a třeba v nižši středni třidě se tato hodnota pohybuje běžně kolem 11m, ale třeba takova mazda 3 už ma poloměr nějakych 11.5m a takovy běžny civic tušim 11.8m. A HH, kde jsou nějake podvozkove upravy k tomu větši motorizace a kola pravě zřejmě ten poloměr navyšuji. U takoveho běžneho focuse stači nasadit 18", kde se z vyroby osazuji dorazy na řizeni a tam se ta hodnota měni z 11m na tušim 11.7m. A majitele, kteři 18" nasadili včetně těch dorazu potvruji, že ten rejd je značně horši než před osazenim. Ale tak je to samozřejmě pochopitelna daň. Každopadně bych nerad nějak moc slevoval z vlastnosti na každodenni použiti. I když jak se řika nikdy neřikej nikdy. A co se dynamiky tyče, tak sice jak se řika, že s jidlem roste chuť tak ne že bych si rad nepolepšil to bych kecal, ale na druhou stranu nejsem zas nějak přehnaněji naročny. Takže se da řict, že bych si klidně vystačil i stim co mam teď.
Avatar - Emel
Nádherný auto, ale
Emel
| 24. 9. 2018 11:24
No dobře, posun z 11 na 11,7 je asi pod moji rozlišovací schopnost, to je poměrově kolik... 6,5-7%? Když se podívám na plácek na parkovišti, tak nedokážu říct, jestli má 11 nebo 12m...
Nádherný auto, ale
Dany
| 20. 9. 2018 08:00
133 kW nie je tak úplne základ ani u konkurencie. Je to taký príjemný nadpriemer. Možno ešte prídu s benzínovým základom v podobe 1,2 kvôli cene od. A ten Peugeotácky manuál by asi nebol dôstojným partnerom ani tej slabšej jednašestke v cene 800t. Ak neinvestovali nejaký ten peniaz do vývoja. O čom celkom pochybujem. Navyše 8 st. Aisin je vydarený a podľa prvých jázd vyzerá, že Peugeoťákom sa ju podarilo naladiť dobre.
Avatar - Jenik3
Nádherný auto, ale
Jenik3
| 19. 9. 2018 23:44
Na dalnici zaradis 6/7 a jedes. Na fofrklacek 100km nesahnes. V zacpe jedes na 2.
Nádherný auto, ale
scadar
| 20. 9. 2018 09:10
Teoreticky jo, ale tak možná v noci ze soboty na neděli nebo v nějaký východní/severský zemi s minimálním provozem. Nebo pokud si jednou za tejden jedeš na chalupu a zpátky.

No ale pokud chceš na dálnici držet nějaký tempo, tak budeš řadit dost, v podstatě pokaždý, když ten kamion nebo polská dodávka dokončí předjížděcí manévr. A táhnout to z 80km/h na 160km/h (samozřejmě ne v CZ..) celý na šestku, to prostě nechceš a ty lidi za tebou tě za to taky rádi mít nebudou. :-) Výjimku by tvořily možná auta s 200kW+/500Nm+, ale ty už stejně vetšinou automat maj, takže taky nic.

Co se zácp týče - možná se můžeš rozjíždět na dvojku (sice nevim, co na to řekne spojka, ale tvůj boj), ale až se budeš ploužit kolem nějakýho německýho města hodinu a půl v koloně, tak to je tak na odumření levý nohy.
:-)
Avatar - Emel
Nádherný auto, ale
Emel
| 20. 9. 2018 12:24
80-160 možná ne, ale 100-160 už se dá, to jsi u typického šestikvaltu s benzínem kolem 2400 otáček a s tím si nějaké střední turbo už poradí.
Avatar - iudex
Nádherný auto, ale
iudex
| 20. 9. 2018 14:58
Mne to ide aj z tej 80ky. :-)
Avatar - speedfred
Nádherný auto, ale
speedfred
| 20. 9. 2018 20:22
....Vám so 6 valcami sa to frajeruje >:D >:D
Avatar - Jenik3
Nádherný auto, ale
Jenik3
| 20. 9. 2018 13:49
Moje vlastni zkusenost rika, to s tim razenim neni tak horky. Dnesni oturbene benziny jsou pruzne a clovek opravdu nemusi na fofrklacek sahnout desitky km (na dalnici). Priplacet 50k za 6q automat mi prijde zbytecne, u 8q to je na zvazeni.

Osobne mi dalnicni tempo 130-140 na tacho prijde odpovidajici stavu povrchu dalnic v CZ. V DE se obcas pustim na 160, pokud to omezeni rychlosti dovoli.
Avatar - KANKUNEN
Nádherný auto, ale
KANKUNEN
| 19. 9. 2018 20:07
Peugeot musí mít historicky věci postavené na hlavu. Kdo netuší, nechť se podívá na Topgear serie 22 díl pátý. [odkaz]
Nádherný auto, ale
ericn
| 19. 9. 2018 20:11
Já třeba nedám dopustit na P306, lepší auto než Golf 3 ve své době ;-)
Nádherný auto, ale
maXX_CZ
| 19. 9. 2018 22:24
To je hezky, ale co treba nejaky prispevek z tohohle tisicileti? >:D
Nádherný auto, ale
ericn
| 20. 9. 2018 13:16
Tak např 5008 1G - měl jsem ji 7 let, nebýt čištění a předčasné výměny rozvodů u THP, tak pohodový auto ;-)
Avatar - Ada je zase tady
Nádherný auto, ale
Ada je zase tady
| 19. 9. 2018 20:16
samotné benzínové motorizace jsou skandální chybou :no:
Nádherný auto, ale
ericn
| 19. 9. 2018 20:25
Hele Ádo, vždyť si ho můžeš koupit s 2.0HDI - no problem >:D :yes:
Nádherný auto, ale
Dany
| 20. 9. 2018 08:06
Áďo, tebe už predsa zverejnili ideálny dopravný prostriedok ;-) .
Len tie výfuky má vyvedené až moc dozadu

[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Nádherný auto, ale
Blue Sun
| 19. 9. 2018 21:06
Jo, není to zkrátka auto pro zaostalou ČR.
Nádherný auto, ale
webpaja
| 20. 9. 2018 04:38
Ty si říkáš ČR? Pokud tím myslím Českou republiku, pak je zaostalá ve srovnání s kým/čím?

Kdo nekoupí Peugeota, je zaostalý? To je logika.
Avatar - Blue Sun
Nádherný auto, ale
Blue Sun
| 20. 9. 2018 07:28
Jdi domu, zivocichu. :-) Zase jsi mimo.
Avatar - KANKUNEN
Nádherný auto, ale
KANKUNEN
| 20. 9. 2018 13:41
Tradičně, na odpověď se nezmůžeš, ale sprostý jsi.
Avatar - iudex
Nádherný auto, ale
iudex
| 20. 9. 2018 15:02
Modré slnko sa pomaly ale iste zaradil medzi Hammunasakru, Ádu a podobných, s ktorými nemá zmysel diskutovať.
Nádherný auto, ale
webpaja
| 21. 9. 2018 06:25
Tentokrát nebyl ani sprostý, jen na tu relevantní odpověď se už pár měsíců nezmůže ;-)
Klasicky Peugeot
MikeMike
| 19. 9. 2018 19:54
Za mě palec dolu :/
Avatar - H/K_svwet
Klasicky Peugeot
H/K_svwet
| 19. 9. 2018 23:09
praveze mne nepride uz ako klasicky.. ale inovativny a novy :yes:

len sa v praxi trosku obavam o zranitelnost tohto obrovskeho sklicka [odkaz] .. ci uz od kamienkov alebo tukesov ... co maju vsetci s tymi klami dnes? ... ale tu sa mi to pozdava daleko viac ako na talismane... je to lepsie zakomponovane aj ked asi najlepsie by bolo keby tam ziadne kly neboli ze jo... ale tak co spravime... nic nemoze byt dokonale... ;-)
Avatar - traveldrive
Klasicky Peugeot
traveldrive
| 19. 9. 2018 23:47
No ty si vážne odborník, normálne sa divím, že sa teba nepýtajú, ako to majú spraviť. Smrť v očiach a strašný pocit bezmocnosti, to je presne to, čo potrebujú. >:-[]
Klasicky Peugeot
webpaja
| 20. 9. 2018 04:38
V čem je klasický? Rozepiš to, výkřikáři. ;-)
Avatar - _Karel_
Ceny, chyby
_Karel_
| 19. 9. 2018 20:11
Cena se zdá na úrovni konkurentů, a Peugeot (pokud vím) umí i slevy. Nijak přepálený mi to na první pohled nepřijde, záleží na kompletní výbavě výbavových stupňů. Neřekl bych, že srovnatelný Sup bude levnější.

Opravdu se obě benzínové verze jmenují "PureTech 180"? Není ta druhá náhodou silnější? 8-s

P.S. Vážně jste napsal pane Kolmane, že má nejvyšší výbava GT elektricky ovládaná přední a zadní okna? To jako fakt? To už není překlep, to je absence zdravého úsudku. 8-s

P.S.2 Někdo by měl odborníkům v Peugeotu vysvětlit, že 508 není sedan, jak ji na svých stránkách prezentují. 8-s
Avatar - Emel
Ceny, chyby
Emel
| 19. 9. 2018 21:16
No hele, na to, že jsou lepší světla až v GT-Line a to jsi přes 900, v naftě 950... Superb 2.0TDI 110kW Ambition stojí 770 i s xenonama, 880 stojí 140kW AT. Mně to přijde docela drahé... ale fajn, je to novinka, hezká... tak proč ne.
Avatar - _Karel_
Ceny, chyby
_Karel_
| 19. 9. 2018 21:25
No a o tom píšu - záleží, co přesně je ve výbavách. Mám pocit, že i u insi chyběly v nejvyšší výbavě nějaký skoro "povinný" prvky. Sup za 770 je v mých očích žebrák, našlapanej vyleze klidně na 1,3, rozumná verze kolem milionu. Pokud bude i ta 508 GT za mio pěkně vybavená (na stránkách zatím ceník ani konfig nemají), já bych (kdybych) neměl problém. :-)
Avatar - Emel
Ceny, chyby
Emel
| 19. 9. 2018 21:41
Chyběly, Insi je ceníkově taky drahá, akorát má akční ceny a pak slevy přes 20% z těch základních cen.

Superb za 770 není nic extra, ale přihodíš paket plus za 20 se senzorama všude, vyhřívané sedačky, lepší audio... pak malou navi za 10... a za 800 máš auto, kterému z mého pohledu nic podstatného nechybí - má naftový dvoulitr, má xenony, autoklimu, tempomat, senzory, bezklíč, navigaci... nemá DCC ani 18", ale jinak...

PS: já bych samozřejmě bral benzín, ale 2.0TSI 140kW momentálně v konfigurátoru není a 200kW už jsme přece jen někde jinde.
Avatar - speedfred
Ceny, chyby
speedfred
| 20. 9. 2018 20:21
Mal som(mám) predchádzajúci generáciu P 508GT ale fakt v plnej ,cenik bol niečo pod 1.2m (??) a nákupná cena bola 880t s DPH. To bolo ale v r 2013.
Avatar - Ada je zase tady
Krásný? Ale kdepak!
Ada je zase tady
| 19. 9. 2018 20:14
Vždyť ten šuplík má úplně špatně řešenou palubku! Tachometr a otáčkoměr jsou namísto pod volantem umístěn v předním okně! :no: :no: :no: Otáčkoměr je obráceně! To byl ten člověk, co to navrhnul zfetovaný, nebo zaplacený Volkswagenem?

Chybějící ruční brzda, pupek na zemi a dvoulitrový motor bez manuální převodovky to dílo zkázy dodělalo. :no: :no: :no: To si může koupit jen cvok.
Avatar - Blue Sun
Krásný? Ale kdepak!
Blue Sun
| 19. 9. 2018 21:06
Naštěstí je na světě dost cvoků... naštěstí.
Avatar - Emel
Krásný? Ale kdepak!
Emel
| 19. 9. 2018 21:10
No tak schválně, jestli dá 508 top 5... fakt je to pěkný auto :-)
Avatar - Ozzman
Krásný? Ale kdepak!
Ozzman
| 21. 9. 2018 16:32
Auto je to nádherny, ale kufr je vtip a uvnitř je ten icockpit prostě nezvyk. I u řidiče mi to přišlo trochu menší a nevím, jak by to dopadlo po pár stovkách km. Jinak mám trochu obavu o výdrž materiálu, vypadají skvělé ale na dotek je cítit, že tak luxusní nejsou.
Krásný? Ale kdepak!
pendoch
| 19. 9. 2018 21:24
Ale je podstatný si uvědomit, co to je za auto. Peugeot. Francie. Pořád sis nezvykl, že francouzská auta, hlavně ta od PSA, jsou vždycky tak „trochu” jiná?
Krásný? Ale kdepak!
car
| 19. 9. 2018 21:36
Jen nechápu proč se v roce 2018 pořád někdo diví,že v dost možná nejlepším autě střední třídy chybí manuální převodovka a ruční brzda..
Avatar - Ada je zase tady
Krásný? Ale kdepak!
Ada je zase tady
| 19. 9. 2018 22:55
Jo, i jejich "řidiči" jsou "tak trochu" jiní... :no:
Avatar - Blue Sun
Krásný? Ale kdepak!
Blue Sun
| 20. 9. 2018 07:29
Ano, o dost lepsi.
Avatar - KANKUNEN
Krásný? Ale kdepak!
KANKUNEN
| 20. 9. 2018 08:29
Třeba Juha Kankkunen. >:-[]
Spotřeba
Adamantium
| 19. 9. 2018 22:48
Frantíci jedou ještě podle staré normy? Ty kombinované spotřeby se mi teda nějak nezdají..
Avatar - H/K_svwet
Spotřeba
H/K_svwet
| 19. 9. 2018 23:03
ziadne auto zatial nejazdi za tolko kolko udava vyrobca.... a je jasne ze aj tu treba vsade liter az dva pridat :yes:
Avatar - traveldrive
Spotřeba
traveldrive
| 19. 9. 2018 23:49
Ty si jasný úplne.
Spotřeba
webpaja
| 20. 9. 2018 04:41
Každé auto mi vždy umělo zajezdit za normovanou spotřebu.
Avatar - H/K_svwet
pekne
H/K_svwet
| 19. 9. 2018 22:50
tak toto uz hej.... ludia dnes chcu styl a zaroven modernu.... k tomu eleganciu a dynamicke tvary.... no a v neposledom rade charizmu a eleganciu..... no a tento lev ma vsetkeho... aj charizmy aj stylu ... aj krasy na rozdavanie :yes:

tesim sa na porovnanie s optimou 1,6tgdi pripadne 2.0tgdi a s arteonom 1,5tsi pripadne 2.0tsi :yes: ..
Avatar - KANKUNEN
Auto s nejmenšíma budíkama na světě,
KANKUNEN
| 20. 9. 2018 06:45
ale vypadá jako konkurence Arteonu a ne Passatu.
Auto s nejmenšíma budíkama na světě,
Adamantium
| 2. 10. 2018 12:10
Vypadá, ale není ;-)
Avatar - dock37
nm
dock37
| 20. 9. 2018 06:47
Jdu blejt,velebnosti!
nm
Reco
| 20. 9. 2018 07:10
Nerob to, potom ti uz v hlave nic neostane.
coupe
Kasprik
| 20. 9. 2018 07:39
Jo, proč ne
coubes
| 20. 9. 2018 13:03
Zepředu trochu divný, ale interiér asi nejhezčí ve třídě. Materiály a kvalitu ještě těžko hodnotit, ale vizuálně se Passat nechytá a Superb už vůbec ne. Pokud se tomuhle autu povede na cestě trochu rozředit ty kvanta hnusných Passatů a Superbů, tak se vůbec nebudu zlobit. Peugeot ukazuje, že i "firemní spotřebák" může vypadat dobře.
Jo, proč ne
chytrak1
| 20. 9. 2018 13:25
ty jsi dobrej trouba.
1. designově jsou Passat a Superb superb. Oba. V interiéru teda jenom passat. Passat má nevýhodu, že je tak povedený, že jej chce každý, a pak jich jezdí hodně. Což ale ukazuje na jeho kvality, ne naopak.
2. Tenhle peugeot je hezkej, ale právě peugeotí interier jej pro mne dělá nekoupitelným. To fakt nechci.
3. Arteon je u mne stále hezčí auto než toto, ale ligu hrají stejnou, to je pravda. Na rozdíl třeba od lexusů, který jsou hnusný všechny.
Jo, proč ne
coubes
| 20. 9. 2018 13:59
To seš vážně takovej primitiv, že musíš začínat reakci urážlivě? Nikterak sem nezpochybňoval kvality Passatu jako takového. Celý můj příspěvek je otázka designu a tady dle mě nemá prostě Passat, nebo i Arteon co nabídnout. A Superb už vůbec ne. Můžeme zde klidně zahrnout i Mondeo, které je zevnějškem docela zajímavé auto, nicméně interiér je katastrofa. Nevadí mi kvantita jako obecná hodnota, vadí mi kvantita nezajímavých věcí. VW prostě nedělá hezká auta - není to jeho filosofie.
Avatar - Ada je zase tady
Jo, proč ne
Ada je zase tady
| 20. 9. 2018 16:34
Svatá pravda - tedy až na toho zbytečně extravagantního Arteona.
Jo, proč ne
Adamantium
| 2. 10. 2018 12:11
Ligu stejnou nehrají. Zde je vrcholná motorizace 1,6, u koncernu můžeme výš..
Jo, proč ne
andy2210
| 21. 9. 2018 01:16
Hele nevim, ale proti Superbu v LaK neni mozne mit zadne vyhrady. Ano, jde o to, co cekas, ale stejne jako jsou lide co maji radi ruzne kreace, jsou lide, kteri maji radi co nejednodussi krivky a tam Superb exceluje, co do kvality to je bez vyhrad. Passat ma interier preci jen zajimavejsi, ale to je opravdu top stredni tridy.
Tohle má našlápnuto k Mega úspěchu
hustodrak
| 20. 9. 2018 16:43
Uvidíme jak se lidi vypořádají s tím divný vnitřkem... Jinak je to paráda. Škoda že na něj nemám
Tohle má našlápnuto k Mega úspěchu
Reco
| 20. 9. 2018 17:23
Co ti na interieri pride divne?
Tohle má našlápnuto k Mega úspěchu
Arese
| 20. 9. 2018 22:46
To myslíš vážně? >:D Co třeba pozice přístrojového štítu a maličký šišatý volantík u kolen? >:-[]
Tohle má našlápnuto k Mega úspěchu
Reco
| 20. 9. 2018 22:57
Na poziciu stitu hovorim: Konecne niekto pochopil ako sa ma na budiky pozerat - ponad volant a nie cez. A na maly volant ti poviem, ze nerozumiem preco ostatni montuju tie volanty z autobusu do osobnych aut ;-)
Tohle má našlápnuto k Mega úspěchu
Arese
| 21. 9. 2018 00:18
No tak hybaj do nejbližšího showroomu Peugeotu! ;-) (Zvenku je to auto fakt moc pěkné a prý i dobře jezdí). :yes:
Tohle má našlápnuto k Mega úspěchu
Reco
| 21. 9. 2018 06:18
Tam som uz bol, jeden jazdim. A najblizsie auto s velkou pravdepodobnostou tiez. Akurat to nebude 508 ale z rodinnych dovodov 5008.
Super
Balentinka
| 6. 10. 2018 21:01
Pežůtka jsem si zamilovala už od 206 což bylo moje první auto od té doby jde ten vzhled těch aut úplně dopředu krása se na to dívat