Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKrásný Peugeot 508 má české ceny, pořídíte jej od 730.000 Kč. Kolik stojí našlapané GT?
78 komentářů
MikeMike
Za mě palec dolu 😐
praveze mne nepride uz ako klasicky.. ale inovativny a novy :yes😒br />
len sa v praxi trosku obavam o zranitelnost tohto obrovskeho sklicka [odkaz] .. ci uz od kamienkov alebo tukesov ... co maju vsetci s tymi klami dnes? ... ale tu sa mi to pozdava daleko viac ako na talismane... je to lepsie zakomponovane aj ked asi najlepsie by bolo keby tam ziadne kly neboli ze jo... ale tak co spravime... nic nemoze byt dokonale... 😉
len sa v praxi trosku obavam o zranitelnost tohto obrovskeho sklicka [odkaz] .. ci uz od kamienkov alebo tukesov ... co maju vsetci s tymi klami dnes? ... ale tu sa mi to pozdava daleko viac ako na talismane... je to lepsie zakomponovane aj ked asi najlepsie by bolo keby tam ziadne kly neboli ze jo... ale tak co spravime... nic nemoze byt dokonale... 😉
No ty si vážne odborník, normálne sa divím, že sa teba nepýtajú, ako to majú spraviť. Smrť v očiach a strašný pocit bezmocnosti, to je presne to, čo potrebujú. >😒]
_Karel_
Cena se zdá na úrovni konkurentů, a Peugeot (pokud vím) umí i slevy. Nijak přepálený mi to na první pohled nepřijde, záleží na kompletní výbavě výbavových stupňů. Neřekl bych, že srovnatelný Sup bude levnější.
Opravdu se obě benzínové verze jmenují "PureTech 180"? Není ta druhá náhodou silnější? 8-s
P.S. Vážně jste napsal pane Kolmane, že má nejvyšší výbava GT elektricky ovládaná přední a zadní okna? To jako fakt? To už není překlep, to je absence zdravého úsudku. 8-s
P.S.2 Někdo by měl odborníkům v Peugeotu vysvětlit, že 508 není sedan, jak ji na svých stránkách prezentují. 8-s
Opravdu se obě benzínové verze jmenují "PureTech 180"? Není ta druhá náhodou silnější? 8-s
P.S. Vážně jste napsal pane Kolmane, že má nejvyšší výbava GT elektricky ovládaná přední a zadní okna? To jako fakt? To už není překlep, to je absence zdravého úsudku. 8-s
P.S.2 Někdo by měl odborníkům v Peugeotu vysvětlit, že 508 není sedan, jak ji na svých stránkách prezentují. 8-s
No hele, na to, že jsou lepší světla až v GT-Line a to jsi přes 900, v naftě 950... Superb 2.0TDI 110kW Ambition stojí 770 i s xenonama, 880 stojí 140kW AT. Mně to přijde docela drahé... ale fajn, je to novinka, hezká... tak proč ne.
No a o tom píšu - záleží, co přesně je ve výbavách. Mám pocit, že i u insi chyběly v nejvyšší výbavě nějaký skoro "povinný" prvky. Sup za 770 je v mých očích žebrák, našlapanej vyleze klidně na 1,3, rozumná verze kolem milionu. Pokud bude i ta 508 GT za mio pěkně vybavená (na stránkách zatím ceník ani konfig nemají), já bych (kdybych) neměl problém. 😄
Chyběly, Insi je ceníkově taky drahá, akorát má akční ceny a pak slevy přes 20% z těch základních cen.
Superb za 770 není nic extra, ale přihodíš paket plus za 20 se senzorama všude, vyhřívané sedačky, lepší audio... pak malou navi za 10... a za 800 máš auto, kterému z mého pohledu nic podstatného nechybí - má naftový dvoulitr, má xenony, autoklimu, tempomat, senzory, bezklíč, navigaci... nemá DCC ani 18", ale jinak...
PS: já bych samozřejmě bral benzín, ale 2.0TSI 140kW momentálně v konfigurátoru není a 200kW už jsme přece jen někde jinde.
Superb za 770 není nic extra, ale přihodíš paket plus za 20 se senzorama všude, vyhřívané sedačky, lepší audio... pak malou navi za 10... a za 800 máš auto, kterému z mého pohledu nic podstatného nechybí - má naftový dvoulitr, má xenony, autoklimu, tempomat, senzory, bezklíč, navigaci... nemá DCC ani 18", ale jinak...
PS: já bych samozřejmě bral benzín, ale 2.0TSI 140kW momentálně v konfigurátoru není a 200kW už jsme přece jen někde jinde.
Mal som(mám) predchádzajúci generáciu P 508GT ale fakt v plnej ,cenik bol niečo pod 1.2m (??) a nákupná cena bola 880t s DPH. To bolo ale v r 2013.
Ada je zase tady
Vždyť ten šuplík má úplně špatně řešenou palubku! Tachometr a otáčkoměr jsou namísto pod volantem umístěn v předním okně! :no: :no: :no: Otáčkoměr je obráceně! To byl ten člověk, co to navrhnul zfetovaný, nebo zaplacený Volkswagenem?
Chybějící ruční brzda, pupek na zemi a dvoulitrový motor bez manuální převodovky to dílo zkázy dodělalo. :no: :no: :no: To si může koupit jen cvok.
Chybějící ruční brzda, pupek na zemi a dvoulitrový motor bez manuální převodovky to dílo zkázy dodělalo. :no: :no: :no: To si může koupit jen cvok.
Naštěstí je na světě dost cvoků... naštěstí.
No tak schválně, jestli dá 508 top 5... fakt je to pěkný auto 😄
Auto je to nádherny, ale kufr je vtip a uvnitř je ten icockpit prostě nezvyk. I u řidiče mi to přišlo trochu menší a nevím, jak by to dopadlo po pár stovkách km. Jinak mám trochu obavu o výdrž materiálu, vypadají skvělé ale na dotek je cítit, že tak luxusní nejsou.
Ale je podstatný si uvědomit, co to je za auto. Peugeot. Francie. Pořád sis nezvykl, že francouzská auta, hlavně ta od PSA, jsou vždycky tak „trochu” jiná?
Adamantium
Frantíci jedou ještě podle staré normy? Ty kombinované spotřeby se mi teda nějak nezdají..
3_diamanty
tak toto uz hej.... ludia dnes chcu styl a zaroven modernu.... k tomu eleganciu a dynamicke tvary.... no a v neposledom rade charizmu a eleganciu..... no a tento lev ma vsetkeho... aj charizmy aj stylu ... aj krasy na rozdavanie :yes😒br />
tesim sa na porovnanie s optimou 1,6tgdi pripadne 2.0tgdi a s arteonom 1,5tsi pripadne 2.0tsi :yes: ..
tesim sa na porovnanie s optimou 1,6tgdi pripadne 2.0tgdi a s arteonom 1,5tsi pripadne 2.0tsi :yes: ..
coubes
Zepředu trochu divný, ale interiér asi nejhezčí ve třídě. Materiály a kvalitu ještě těžko hodnotit, ale vizuálně se Passat nechytá a Superb už vůbec ne. Pokud se tomuhle autu povede na cestě trochu rozředit ty kvanta hnusných Passatů a Superbů, tak se vůbec nebudu zlobit. Peugeot ukazuje, že i "firemní spotřebák" může vypadat dobře.
ty jsi dobrej trouba.
1. designově jsou Passat a Superb superb. Oba. V interiéru teda jenom passat. Passat má nevýhodu, že je tak povedený, že jej chce každý, a pak jich jezdí hodně. Což ale ukazuje na jeho kvality, ne naopak.
2. Tenhle peugeot je hezkej, ale právě peugeotí interier jej pro mne dělá nekoupitelným. To fakt nechci.
3. Arteon je u mne stále hezčí auto než toto, ale ligu hrají stejnou, to je pravda. Na rozdíl třeba od lexusů, který jsou hnusný všechny.
1. designově jsou Passat a Superb superb. Oba. V interiéru teda jenom passat. Passat má nevýhodu, že je tak povedený, že jej chce každý, a pak jich jezdí hodně. Což ale ukazuje na jeho kvality, ne naopak.
2. Tenhle peugeot je hezkej, ale právě peugeotí interier jej pro mne dělá nekoupitelným. To fakt nechci.
3. Arteon je u mne stále hezčí auto než toto, ale ligu hrají stejnou, to je pravda. Na rozdíl třeba od lexusů, který jsou hnusný všechny.
To seš vážně takovej primitiv, že musíš začínat reakci urážlivě? Nikterak sem nezpochybňoval kvality Passatu jako takového. Celý můj příspěvek je otázka designu a tady dle mě nemá prostě Passat, nebo i Arteon co nabídnout. A Superb už vůbec ne. Můžeme zde klidně zahrnout i Mondeo, které je zevnějškem docela zajímavé auto, nicméně interiér je katastrofa. Nevadí mi kvantita jako obecná hodnota, vadí mi kvantita nezajímavých věcí. VW prostě nedělá hezká auta - není to jeho filosofie.
Hele nevim, ale proti Superbu v LaK neni mozne mit zadne vyhrady. Ano, jde o to, co cekas, ale stejne jako jsou lide co maji radi ruzne kreace, jsou lide, kteri maji radi co nejednodussi krivky a tam Superb exceluje, co do kvality to je bez vyhrad. Passat ma interier preci jen zajimavejsi, ale to je opravdu top stredni tridy.
hustodrak
Uvidíme jak se lidi vypořádají s tím divný vnitřkem... Jinak je to paráda. Škoda že na něj nemám
Co ti na interieri pride divne?
To myslíš vážně? >😁 Co třeba pozice přístrojového štítu a maličký šišatý volantík u kolen? >😒]
Na poziciu stitu hovorim: Konecne niekto pochopil ako sa ma na budiky pozerat - ponad volant a nie cez. A na maly volant ti poviem, ze nerozumiem preco ostatni montuju tie volanty z autobusu do osobnych aut 😉
Balentinka
Pežůtka jsem si zamilovala už od 206 což bylo moje první auto od té doby jde ten vzhled těch aut úplně dopředu krása se na to dívat
Ale abys měl radost, tak jo, docela to mýmu režimu odpovídá, takžě díky za soustrast. Koneckonců při cestách západní Evropou člověk nic jinýho než dálnice a zácpy ani nepotká. Kolikrát spíš potká dokonce obojí najednou. >😁
i30N bez P... to je podobné jako u těch warm vs. hot. Teoreticky to je zajímavé, ale
vzhledem k cenovému rozdílu si neumím představit, že bych nevzal P. Totéž GTI... Performance s lepšíma brzdama a svorem je hřích nekoupit.
Mně se Octa RS jako auto na normální ježdění hodně líbila... 2.0TSI je sametovej motor a s DCC to auto nemá slabiny (bez DCC je to trošku tuhé... ale furt ok). Kombinace prostor + výbava + dynamika / cena je super.
Fakt je, že celá plejáda hh se teď blíží ke konci svého života (VW, SEAT, Škoda, Ford, Peugeot)... pokud chceš novinku, tak je tu i30 a Megane. Od VW by mohlo být zajímavé Polo, ale osobní zkušenost nemám. Jo, Civic... no, Civic je reálně drahý.
No ale pokud chceš na dálnici držet nějaký tempo, tak budeš řadit dost, v podstatě pokaždý, když ten kamion nebo polská dodávka dokončí předjížděcí manévr. A táhnout to z 80km/h na 160km/h (samozřejmě ne v CZ..) celý na šestku, to prostě nechceš a ty lidi za tebou tě za to taky rádi mít nebudou. 😄 Výjimku by tvořily možná auta s 200kW+/500Nm+, ale ty už stejně vetšinou automat maj, takže taky nic.
Co se zácp týče - možná se můžeš rozjíždět na dvojku (sice nevim, co na to řekne spojka, ale tvůj boj), ale až se budeš ploužit kolem nějakýho německýho města hodinu a půl v koloně, tak to je tak na odumření levý nohy.
😄
Osobne mi dalnicni tempo 130-140 na tacho prijde odpovidajici stavu povrchu dalnic v CZ. V DE se obcas pustim na 160, pokud to omezeni rychlosti dovoli.
Len tie výfuky má vyvedené až moc dozadu
[odkaz]
Kdo nekoupí Peugeota, je zaostalý? To je logika.