Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot e-Legend je krásný retro koncept. Na stovce je za 4 sekundy a ujede 600 km

Koncept francouzské automobilky sice využívá retro motivů, výrobce ale o něm prohlašuje, že se jedná o vizi budoucnosti značky.
Zpět na článek
neregistrovaný "SR20"
19. 10. 2018 13:25
Re: Hm?
Bingo. Ja že kde som to už videl. Datsun 510 ...
5. 10. 2018 22:16
Re: Tak to je pecka
Taky, taky. Je to opravdu hodně povedený kousek. Kdo by čekal, že s něčím podobným přijde zrovna Peugeot? Opravdu palec hore :yes:
1. 10. 2018 14:55
Vážně?
Vážně? Tohle se Peugeotu opravdu povedlo !!
21. 9. 2018 16:40
Re: Nuda nikdy nebude ....
Neberu to nijak zle, vždyť jsi to napsal úplně v pohodě. ;-)
Na odchodu jsem začal pracovat po jedné ne moc vybíravé reakce od Fostka na moje psaní s někým úplně jiným.
Avatar - _Karel_
21. 9. 2018 14:35
Re: Nuda nikdy nebude ....
No ok, neber to nijak zle, jen se občas divím. ;-)
21. 9. 2018 14:21
Re: Nuda nikdy nebude ....
Díky, že mě tady necháš ;-) . Už jsem byl vážně na odchodu, smazal jsem všechno na mojeauto a chystal se věnovat se jiným informačním zdrojům, ale je tady spousta článků o elektrickém pohonu aut a s tím spojenou automatizací řízení aut. Občas si i rád přečtu o některých nových autech, i když kupovat budu elektroauto. Docela mě překvapuje, jak malá je úroveň informovanosti o pokroku v autonomním řízení a očekávanou změnou dopravy, tak občas neodolám a šířím osvětu.
21. 9. 2018 13:35
Re: Nuda nikdy nebude ....
To asi nevysvetlíš.
Avatar - _Karel_
21. 9. 2018 10:56
Re: Nuda nikdy nebude ....
Ne, že bych tě chtěl z auto webu nějak vyhánět - vážně ne. Ale zdá se, že tě řízení a asi ani auta fakt nebaví? Já teda vůbec nejezdím stylem "okruh", nemyslím, že bych agresivní rychlou jízdou někoho ohrožoval, a přesto je pro mě auto kupodivu poměrně zásadní životní potřebou a radostí. I kdyby od zítřka jezdily po celé ČR zdarma taxíky a luxusní MHD, stejně bych svoje peníze rád utratil za auto. A proto trávím nemálo svého času na webu o autech. Asi se budeš muset smířit s tím, že ostatní zde to mají +- podobně a po autonomních "taxících" tu nikdo touhou vzdychat nebude.
21. 9. 2018 09:38
Re: Nuda nikdy nebude ....
Tak mimo proud jsem byl vždycky, ale firmy mi za můj mozek vždycky platily dobře, takže od 43 let už nemusím pracovat ;-) . Pokud jsi nějak finančně vázaný na řízení aut, asi bych doporučil se začít přeorientovávat, třeba studovat - moc pěkné programy jsou na Khan Academy. Pokud jsi v autě jen odpočíváš a užíváš si svobody od prudící manželky nebo otravné práce, tak i to se dá řešit.
20. 9. 2018 22:19
Vlastně nelíbí...
Tak já osobně se bohužel k nadšení některých zdejších diskutérů tentokrát nemohu připojit. Svému historickému originálu totiž design této futuristické šílenosti sahá tak sotva do pasu (a to jen proto, že "po ventilky" by bylo přece jen příliš přísné hodnocení). Nejotřesnější je ovšem "interiér", resp. "přístrojová deska", pokud se to co je na jejím místě tak vůbec dá nazvat. Děkuji, ale po počítačové laboratoři v autě fakt netoužím! 8-s 8-s 8-s
20. 9. 2018 22:15
Re: Nuda nikdy nebude ....
Přesně, že může automat v manuálním režimu nahradit požitek ze skutečného řazení a práce se spojkou je samozřejmě naprostá pitomost! 8-s
20. 9. 2018 22:11
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
Přesně tak, podobnými hemzy ten kravaťák přímo uráží inteligenci klientely své značky!!! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
20. 9. 2018 21:44
Re: Nuda nikdy nebude ....
Ty si kamarát celkom mimo.
20. 9. 2018 21:43
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
Vpohode, však som vysvetlil a ideme ďalej. ;-)
20. 9. 2018 17:43
Re: Tak to je pecka
A jo, ta podoba je ještě blíž ;-)
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 16:01
Re: Nuda nikdy nebude ....
je to marný, je to marný, je to marný ....
20. 9. 2018 15:29
Re: Nuda nikdy nebude ....
Autonomní auto (v pátem stupni) je poskytovatelem pocitu, že se nemusím o to co se děje kolem starat a můžu si v průběhu přepravy dělal/bavit se čím chci. Pokud chci řádit a jet na hraně, aby se mi dostavilo opojení z dokonalého řidičského prožitku, tak si myslím, že by to bylo lépe provozovat někde na okruhu.
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 15:10
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
jo taaaak, tam jsem diskuzi nečetl, takže jsem to tím pádem nepochopil >:D
20. 9. 2018 14:19
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
Ale nie... >:D To len citujem, čo topper trepal pod článkom o Š1203... Na smrť v očiach a strašný pocit neistoty má autorské práva ;-) >:D .
20. 9. 2018 14:01
Re: Nuda nikdy nebude ....
Kazdy si pod pojmom zabava predstavuje nieco ine. Spojka mi chybat nebude uz nikdy.
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 13:37
Re: Nuda nikdy nebude ....
Ano i ne... můžeš tam plácat plackou pod volantem, nebo řadit sekvenčně na páce, ale pocit s práce se spojkou ti to nenahradí. Klidně by jsem snesl pádla pod volantem, ale v manuálním módu se spojkou, než "manuální" řazení bez spojky. Pokud máš to auto po nějakém tom najetém kilometru "v noze" tak je to prostě zábava.
Ale pravda je, že za chvíli budeme rádi, když budeme moct sami držet volant. Natož jakkoli promlouvat do zařazeného kvaltu.
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 13:34
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
Ty když řídíš, tak máš smrt v očích? To tě dost lituji. Doporučuji vlak, bus, tramvaj, nebo taxi, tam můžeš sedět v klidu. A pokud tě vzrušuje "jen sedět" a neřídit, tak si tam přijdeš na své ;-)
20. 9. 2018 13:30
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
"ved co uz je na tom ze auto neriadim vzrusujuceho... - Kokso to sú slová hodné génia, ale asi ani génius ich nepochopí.

"ved prave ta moznost riadit auto sam je vzrusujuca" - Chápem, smrť v očiach a strašný pocit bezmocnosti, to musí byť vzrušujúce.
20. 9. 2018 13:21
Re: Nuda nikdy nebude ....
Pravdu mas, nastastie s automatom mas oproti manualu aj na vyber - ci chces radit sam, alebo ma radit on ;)
20. 9. 2018 13:17
Bravo Peugeot!
Konečně někdo, kdo si nepředstavuje budoucnost jako něco neforemného s extrémními hranami a oblinami, nebo jako bublinu.
Jeden z mála konceptů, který v sobě kombinuje perfektní retro design a future technologie, o kterých koncepty jsou.

Tímhle chci jezdit (v pomalu se blížící době bez benzinu) do práce!
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 13:09
Re: Nuda nikdy nebude ....
Je mi jich skoro líto, že toto za nedlouho lidé ani nepoznají. Jenže pravda je, že jim to chybět nebude a ještě budou tvrdit, jak to muselo být otravné řidit sám, nedej bože řadit sám.
20. 9. 2018 12:41
Re: Nuda nikdy nebude ....
auto nadšencov ubúda, online pribúda, to sa už nedá zmeniť, istú dobu ešte bude obdobie nepatričných archaických kecov o zážitku z jazdy, ale časom recenzie áut samotné auto ani nezmienia, len budú hodnotiť info a entrteinment. Hovoriť o emóciách pri autonómnom aute je fakt smiešne. Ber to tak, že máš šťastie, že ešte stále sa dá zohnať poctivá kára a dá sa svojprávne jazdiť, ďalšej generácii to už bude jedno, ale tebe tiež >:-[]
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 12:41
Re: Nuda nikdy nebude ....
tak znova:

"Pro Peugeot je autonomní provoz a elektromobilita synonymem pro ještě silnější pocity. Nuda nikdy nebude v našem DNA,“

Co je víc nudné, než elektrické autonomní auto? To je to hlavní na co reaguji.
20. 9. 2018 12:33
Re: Nuda nikdy nebude ....
Určitě jsou lidé, kteří se řízení věnují a jezdí rádi, už jsem u jiného článku zmiňoval dokument, který dneska opakují na ČT 2 v 16.30. Podle Anglánů je to 50 na 50, tedy polovina lidí ráda řídí a polovina by se radši vezla. Tenhle konkrétní Peugeot bude pro první skupinu takový předstupeň ke krabičkám, u kterých se úplně jedno, jak vypadají a jejichž účel je doprava z A do B.
S těma pomocníkama máš naprostou pravdu, sám jsem boural s autem se zadním náhonem v roce 1992, kdy těch pomocníků ještě tolik nebylo. Na druhou stranu jsem se jednou trochu nevěnoval na 100% a RAV4 mě vytáhla z pangejtu, když jsem si myslel, že tam zahučím.
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2018 12:25
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
obcas mi pripada za sa niekto zblaznil suhlas Karle .. ved co uz je na tom ze auto neriadim vzrusujuceho... ved prave ta moznost riadit auto sam je vzrusujuca a ludi prave toto u aut bavi ... ale tak musia to nejako kecami prekrutit na svoju stranu ... pritom je jasne ze sadnut si a nic neriadit ani nerobit to nemoze byt zabavne aj keby auto malo neviem aku cenovku a super silny motor... ale nastastie je tolko okolnosti ci uz tykujucich sa samotneho auta alebo vonkajsieho prostredia v ktorom sa pohybuje ( raz darmo niektore veci elektronika nedokaze nikdy predvidat ) a aj legislativy ze ciste autonomne riadenie nam dalsich 30 rokov nehrozi ( a tieto sucasne pomocne autopiloty odrovna aj snehova vlocka.. k autonomnemu riadeniu tu je fakt este hodne daleko ) .. to skor dojde aj ta ropa ktora dochadza uz 100 rokov a furt jej mame akosi dost ;-)
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 12:22
Re: Nuda nikdy nebude ....
A protože si rád řídím auto sám, rád se věnuji řízení, tak jsem nebezpečný, nebo to znamená, že musím nutně porušovat pravidla silničního provozu?
A jak se tohle tvrzení shoduje s tím co napsali? I kdyby to mělo být určeno pro zábavu na okruhu, tak jak se má ta zábava dostavit v elektrickém autonomním voze?
A přijde ti, že bezpečnost je lepší, když lidé čím dál tím více spoléhají na to, že jim to samo zabrzdí, zatočí, ohlídá značky a já nevím co všechno a pak místo aby se sami koncentrovali na jízdu, pomalu usínají, nebo řeší kraviny za volantem (nebrat paušálně) a nejhorší je, že čím dál tím častěji jsou řidiči těchto "chytrých" aut celkem zaskočeni, pokud musí sami v nějaké "prekérní" situaci zasáhnout do řízení. Ale těžko jim to vyčítat, když právě spousta z nich už "naskočila" do doby, kdy se spoléhají, že auto vše vyřeší za ně.
20. 9. 2018 12:16
Re: Nuda nikdy nebude ....
Asi by bylo lépe, kdyby se emocí a zážitků dosahovalo spíše na uzavřeném okruhu než v běžném provozu, tam jde hlavně o bezpečnost těch druhých.
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 12:16
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
To budu, ale určitě ne o řízení >:D , tak maximálně si tam za jízdy můžu vařit kafe a koukat u toho na film. Naprostý řidičský sen >:D a nejhorší je, že jsou tací, co jim tyhle žvásty o pocitech z řízení fakt žerou
Avatar - _Karel_
20. 9. 2018 12:06
Re: Nuda nikdy nebude v našem DNA....
>:D :yes: tak věřím, že v plně autonomním režimu a s elektromotorem budeš mít dost silné pocity.
Holt de.bilní marketingové kecy, kdo je nemá...
Avatar - kari.laz
20. 9. 2018 11:47
Nuda nikdy nebude v našem DNA....
"Pro Peugeot je autonomní provoz a elektromobilita synonymem pro ještě silnější pocity. Nuda nikdy nebude v našem DNA,“

Může mi někdo říct, co může být za "volantem" ještě větší nuda, než autonomní elektrické auto?

Pokud by tento koncept měl "zajímavý" spalovací motor (klidně by snad i v dnešní době stačila jejich silná 1,6 ale popravdě něco většího by bylo podstatně zajímavější) minimálně možnost manuální převodovky a zadokola (ale i jako předokolka by to na takové to "domácí" ježdění stačilo) tak by to bylo super.

Vzhledově zajímavé, netuctové coupe, které by mohlo mít i nízkou hmotnost a zábavu za volantem zabijí baterkami, co budou vážit jak P107 samy o sobě.
20. 9. 2018 11:34
je to parádne
posunúť do koncernu ako urobiť moderné auto a nezosmiešniť odkaz legendy
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2018 11:21
muscle car
tak toto uz hej... taketo tvary budu vzdy pekne :yes:
Avatar - Bubáq
20. 9. 2018 11:19
Nelíbí
Chybí tomu něco, co bych nazval souladem. Působí na mě jako výtvor 5-letého hocha, kterému dali do ruky tužku a požádali ho: namaluj auto, Jeníčku. A výsledkem je studie Peugeotu….
Avatar - _Karel_
20. 9. 2018 11:08
Peugeot
Tak za mě toto asi spíš ne. Proporčně to vypadá jako nějaká starší amerika, což není výtka, ale detaily jsou zvláštní- tenoučké sloupky, vykouslý práh... kdyby to umravnili, bylo by to lepší.
Avatar - LuCZiano
20. 9. 2018 10:41
design
Peugeotu se teď daří uvádět hezká auta - 3008, 508, Rifter ... ale taky začal nasazovat dost sebevědomé ceny, což mě začíná dost odrazovat jako potencionálního kupce.
Avatar - rokyta.p
20. 9. 2018 10:26
Re: Tak to je pecka
to mi zase US muscle car :-! ale jinak jo, hezké :yes:
Avatar - kosmonaut
20. 9. 2018 10:25
Re: Tak to je pecka
spíš vypadá jako hakosuka

Ale souhlasím, studie je ohromující :yes:
20. 9. 2018 10:24
Parada
Peugeot veru koncepty vie, skoda len ze do vyroby sa z nich nedostane takmer nic. Este lepsie by to bolo s poriadnym sestvalcom, ale uz aj toto je len nerealizovany showcar...
Avatar - Dinar
20. 9. 2018 09:59
504 coupe
je krásné téma, už Gallix před deseti lety nakreslil tohle [odkaz] bohužel nedošlo ani na koncept. Tenhle nový je krasavec, jen škoda, že čistě elektromobil, ale co už. :yes:
20. 9. 2018 09:46
Tak to je pecka
Fakt paráda :yes: Nevím proč, ale tahle studie mi pripomíná GTR R34...