Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prostořekost může Elona Muska přijít draho. Tesla byla kvůli jeho prohlášením zažalována

Musk se kvůli svým dřívějším výrokům stal terčem žalob ze strany investorů. Spekulanti, kteří sázejí na pokles ceny akcií, šéfa Tesly obvinili, že zveřejnil zavádějící informace.
Zpět na článek
20. 9. 2018 20:17
20. 9. 2018 20:37
20. 9. 2018 22:51
21. 9. 2018 07:39
21. 9. 2018 08:13
21. 9. 2018 09:34
21. 9. 2018 09:51
21. 9. 2018 09:56
21. 9. 2018 11:13
21. 9. 2018 12:48
21. 9. 2018 14:51
21. 9. 2018 20:57
22. 9. 2018 10:24
21. 9. 2018 09:51
21. 9. 2018 08:23
21. 9. 2018 00:44
20. 9. 2018 19:39
V dalsich zpravach
Tesla model 3 dostal v crashtestech NHTSA maximalni pocet hvezd ve vsech kategoriich a prekonal tak BMW 3er, Audi A4, MB C-klasse nebo Volvo XC90 [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2018 20:17
elon
ty se z toho vylížou, musk má dost peněz :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2018 20:37
Medialni masaz
Nechtel bych byt v kuzi Elona Muska.

Dokazal toho hodne a cim bude uspesnejsi, tim na nej bude tlak vetsi..
Proste ne kazdemu se rEVoluce libi.

Ja muzu jen napsat, ze blahopreju Tesle k 15. mistu v zebricku prodeju modelu za srpen!
[odkaz]
A jsem presvedcenej o tom, ze tyhle laciny pokusy o kriminalizaci brzy skonci.

Uprimne obchodovani na burze uplne nerozumim, ale spis bych kriminalizoval shortsellery, kteri maji zajem na tom, spolecnost poskodit, nez nekoho, kdo se snazi hodnotu firmy zvysit.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Uživatel_5340709
20. 9. 2018 21:48
Re: Medialni masaz
Máš pravdu, taky bych nechtě být v kůži Elona Muska, až se jednou akcionáři zeptají, kde je mění, které nashromáždili, investovali, nebo kde je zisk a dividendy.
20. 9. 2018 22:09
Re: Medialni masaz
Amazon ma miliardovy zisk a dividendy neproplaci. Kdo koupil akcie Tesla pri IPO, tak si urcite nestezuje, protoze ted muze prodat s 22x ziskem. Toto ctvrtleti budou rekordni prodeje, mozna uz pujde i do zisku a cena akcii nahoru...
20. 9. 2018 23:04
Re: Medialni masaz
Kriminalizovat shorting? A sázkaře co si vsadí na to, že Sparta, Real nebo Hamilton nezískají letos titul bys kriminalizoval také?
21. 9. 2018 08:21
Re: Medialni masaz
Ne, ja bych nekriminalizoval ani jedno.

Ale kdyz, tak shorting. Uz jeho podstata mne prijde zvrhla.

Se sportem bych to vubec nesrovnaval ;-)
Avatar - Ham.
21. 9. 2018 09:03
Re: Medialni masaz
*** na vývoj akcií stejně jako *** na sportovní výsledky (nebo třeba na výsledky voleb nebo jiných událostí) nejsou sporty, ale prostě ***. A na akciovém trhu je stejně zvrhlé/nezvrhlé sázet na vzrůst ceny akcii stejně jako na jejich pokles. A při obojím se dá podvádět.
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2018 09:45
Re: Medialni masaz
Ten falešný don Seladon by hlavně kriminalizoval cokoli, co by mohlo třeba jen teoreticky poškozovat jeho modlu - Teslu, a jeho boha - Muska.
A takových ocasů je tady víc.
21. 9. 2018 09:47
Re: Medialni masaz
Našťastie takých chvostov ako si ty, je tu iba pár. ;-)
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2018 09:55
Re: Medialni masaz
No neboj, s tebou soutěžit nebudu, ostatně na to ani nemám čas.
Nějak zbytečně diskutovat o něčem, čeho se na světě vyrábí asi 1% nemá moc cenu.
Beru Teslu jako vcelku luxusní sporťák, tedy ty vyšší řady, a jestli to má elektromotor nebo spalovák je úplně jedno.
21. 9. 2018 10:13
Re: Medialni masaz
Ahoj wine, asi jsi prehledl, co jsem napsal - nekriminalizoval bych ani jedno ;-)
21. 9. 2018 09:47
Re: Medialni masaz
Tady nejde o žádný laciný pokus o kriminalizaci. Musk svým tweetem ovlivnil cenu akcií a to je prostě za určitých okolností trestné.
21. 9. 2018 14:48
Re: Medialni masaz
Trestať sa dá úmysel, nie náhodný vplyv.
Avatar - KANKUNEN
20. 9. 2018 22:24
Chtěl bych být jako Elon,
snad nikdo jiný nedokáže ovlivnit lidi jako on.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2018 22:57
Re: Chtěl bych být jako Elon,
pritom Jobsovi svojim spravanim nesiaha ani po clenky ;-) to bol iny level
21. 9. 2018 09:39
Re: Chtěl bych být jako Elon,
A čo tvoj level? Smrť v očiach a strašný pocit bezmocnosti, ty truľo?
21. 9. 2018 11:57
Re: Chtěl bych být jako Elon,
Proč nejdeš diskutovat třeba s důchodcema na novinky? Tam se můžete urážet až do zblbnutí. Tohle je server o autech, ne prostor pro tvoje neslušné chování.
21. 9. 2018 14:49
Re: Chtěl bych být jako Elon,
Nevieš o čo beží, tak sa nestaraj.
20. 9. 2018 22:26
Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Škoda že se místo propagačně negativních článků nenajde na auto.cz nějaký informačně vyvážený článek o Tesle a jejím rostoucím prodejním úspěchu a technickém náskoku před konkurencí.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - _Karel_
20. 9. 2018 22:40
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Taky by me potesil nejaky informacne vyvazeny clanek, jak se delfini naucili behat a konecne na olympiade vyhrali patnactistovku.
21. 9. 2018 07:36
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Přesně tak. S tímto bohužel nikdo nic nenadělá. Plátek je soukromý, mohou si svobodně dělat co chtějí. Můžeme s tím nesouhlasit a to je asi tak vše, co s tím můžeme dělat.

Většina lidí nemá schopnost vidět tu propast v technologiích. Lidi brání to, v čem teď jezdí. Až všichni nafasujou elektromobily a třeba i od Tesly, ono to poleví. Dřív se u nás taky kydalo na TSI a nikdo to nechtěl. Dneska to každej má a najednou už to není tak špatné. Takhle to prostě funguje.

Naštěstí to nemá na skutečný vývoj žádný vliv. To že firmy jako Tesla vyhráli a ostatní prohráli je vidět z vývoje. Všichni se snaží dohnat Teslu. Jen se to zatím podařilo jen Jaguaru a to ještě z části (co se pohonu, dojezdu, rychlosti a podvozku týče). Ale Tesla je špatná. Jen by všichni chtěli to co oni, protože je každému jasné že to jednou přijde.

Nechápu ty protesty. Naopak přítomnost elektromobilů na silnicích znamená mnohem lepší tolerovatelnost petrolhead aut.
21. 9. 2018 09:32
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Tesla produkuje zanedbatelné množství aut o sporné kvalitě. Prodejni a servisiní síť téměř neexistuje a na opravy se čeká i několik měsíců. S termínem že Tesla vyhrála bych byl velmi opatrný.
21. 9. 2018 09:41
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Vymeň si okuliare.
21. 9. 2018 09:43
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Zkus normálně argumentovat. Od toho ostatně diskuze je.
21. 9. 2018 09:47
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Argumentujem normálne. Vymeň si okuliare. Pretože sa nedá na všetko pozerať cez jedny. V prípade Tesly asi hromadná výroba áut nie je cieľom a tým pádom ani výhrou. Výhrou je to, že ju všetci musia nasledovať a prv-neskôr aj budú. Muskove zámery sú podľa mňa inde, ako primárne vo výrobe automobilov, väčší a bezpečnejší trh sa ponúka v ich zabezpečení, batérie, nabíjacie stanice... A možno ešte ďalšie veci, o ktorých neviem alebo o ktorých nevieme všeobecne. Musk potrebuje roztočiť kolotoč, a ten sa pomaly rozbieha.
21. 9. 2018 09:51
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Hm to už jsem slyšel. Ale to je zcestná argumentace fanouška Tesly. Já se na to snažím dívat racionálně. Pokud o někom napíšeš že vyhrál, mělo by to znamenat že je skutečně první. Ne že si nasadíš jiné okuliare a zvrácenou logikou ostatním vysvětlíš že závodník co ani neodstartoval je vlastně vítěz.
21. 9. 2018 10:03
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Myslím, že to berieš všetko príliš vážne. Že je niečo pre Teslu výhra, alebo že vyhral, neznamená, že je za vodou. Proste len niečo vychádza tak, ako to zrejme chcel, čiže čiastočná, možno dočasná výhra. Víťaz nie je nikto, a dlho nikto nebude, ak vôbec niekedy. Toto je večný kolotoč, žiadny závod na krátkej trati. ;-)
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2018 09:49
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Klid, nemá cenu se přít s vocasy jako je on. Pro něj Tesla vyhrála, Musk vyhrál, i když ani dolar nevydělali a bez pumpování kapitálu investory by měli po ptákách.
Ono je otázka, jak dlouho budou ještě investoři čekat.
A pokud tady není zisk, bude se muset i Musk i jeho obdivovatelé smířit s tím, že bude fungovat jen díky rizikovému kapitálu, tzn. díky hráčům na burze.
Ti ostatní už odešli protože na rozdílení zisku nemůže nikdo čekat 10 let.
21. 9. 2018 10:04
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Bacha, aby ti pri tej horlivosti nepraskli gate. ;-) Z tej jedinej správnej modly, zisku, ste už všetci chorí.
21. 9. 2018 10:10
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Nejsem si jist, ale nebyl si to ty kdo mi vysvetloval ze Muskovi vubec nejde o zisk ale pouze o zmenu trhu s automobily?
21. 9. 2018 14:50
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Je to možné, ale nie isté. Nezvyknem veľa vysvetľovať, nemám na to bunky. ;-)
Avatar - Katikakus
22. 9. 2018 08:01
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
To jde videt.
22. 9. 2018 10:21
Re: Tesla a úspěchy a mediální prostituce
Tak aspoň niečo vidíš. To vieš, nemôže byť každý kantor. ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2018 22:51
ved ho
prejde sranda ... tesla bola vynimocna len a len prave v tom ze bola "bez konkurencie" ... lebo ked sa do elektroaut obuju uz klasicki kvalitni a seriozni vyrobcovia aut na urovni tak z nej neostane kamen na kameni... a ten cas sa uz blizi :yes:

ved uvidime za 5 rokov... ;-)
Rozbalit vlákno
12
21. 9. 2018 07:39
Re: ved ho
Ten čas se blíží už 5 let a v tento měsíc už měla být Tesla 100x na hadry. Skutečnost je jiná.

Navíc Tesla není je no elektropohonu. Mají nejlepší šasi na světě v dané třídě - nejlepší crash testy. Mají nejlepší technické vychytávky a ta auto jsou dneska už skoro schopná řídit sama, fakt už to dneska není o adaptivním tempomatu, jak se to tu někdo snaží zlehčovat.

Neříkám, že jsou svatí, ale mají v autech dobré technologie na které ostatní zatím nedosáhnou. Zejména mají zmáknutou výrobu baterií a jejich PO a kapacita je zatím nepřekonaná, byť někteří se k tomu jakž takž blíží.

Za dalších 5 let možná uvidíme. Tesle určitě vyroste konkurence. Samozřejmě že ano. Jedna už je na světě. Ale že by se ten Jaguar nějak prodával nebo kupující Tesly nějak zajímal, to zatím nevidno. Tím neříkám, že to je špatné auto.

A už vůbec nechápu, co je na Tesle neseriózního. A třeba na v poslední době tolikrát skloňovaném Audi seriózního. Emisní skandály ? Zatčený CEO přes soudem ? To je ta serióznost ? Ano, Tesla se učila rozjet výrobu. To se mimochodem podařilo. A zejména u výroby elektromobilů se to tradiční automobilky také učí téměř odznova. Vyrobit baterku se ještě nenaučili a Tesla to umí mnohem lépe. Chce to jen přemýšlet bez zaslepenosti vůči Tesle, ale k tomu vás samozřejmě nemůžu nutit.
Avatar - N6600
21. 9. 2018 08:13
Re: ved ho
Povodne som nechcel reagovat, ale Tvoj prispevok ma vyjadrenia, ktore by som rad vyvratil.

1. Auta jsou schopna ridit sama. Tak to ani nahodou. A co si budeme hovorit, BMW/Audi su o znacny kus dalej nez Tesla. Jeden priklad o Autopilote - [odkaz]

2. Baterie mozno, ale napriklad software je kus exkrementu. Tu mas pribehy exTesla programatora - [odkaz] Nehovoriac o tom, ze vyraba z fleku nepodarky, ktore sa musia opravovat.

3. Jaguar je zaciatok. Co ale Teslu dostane na kolena je objem aut, co vyrobi. Emisne povolenku su len do urciteho poctu vyrobenych aut.

4. Pleties si serioznost a etiku. Serioznost je napriklad to, ze dostanem to, co si objednam a funguje to. Nehovoriac o servise a nahradnych dieloch. Tesla se ucila rozjet vyrobu? Myslis ten otvoreny stan, do ktoreho sa prasi pocas skladania auta? Musk ma pocit, ze vie vsetko lepsie a to je kamen urazu. Dovolit si tvrdit, ze Toyota TPS je blbost, moze len on. A tak ta vyroba aj vyzera.

O Audi si myslim svoje, ale je rozhodne dalej nez Tesla. Ak si myslis, ze Tesla je seriozna, tak si precitaj ten Twitter feed znovu.
21. 9. 2018 09:34
Re: ved ho
Já si myslím že Teslu konkurence moc neohrozí. Tesla totiž není o nákupu auta, je to kult a to žádná jiná automobilka nemůže nabídnout. Spíš bych se bál jestli Tesla nepoloží sama sebe.
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2018 09:51
Re: ved ho
Ano, Tesla je modla a kult a Musk je jejich bůh >:-[]
21. 9. 2018 09:56
Re: ved ho
Netrep, radšej si daj panáka nafty, elektrina ti nerobí dobre.
21. 9. 2018 11:13
Re: ved ho
Máš pocit že podobné příspěvky jsou k něčemu dobré?
Avatar - Blue Sun
21. 9. 2018 12:48
Re: ved ho
Stále lepší, než tvé.
21. 9. 2018 14:51
Re: ved ho
Mám z teba rozporuplné pocity. Občas sa blysneš niečím normálnym, ale vzápätí to zabiješ takouto hlúpou poznámkou...
21. 9. 2018 20:57
Re: ved ho
Nato si zvyknes,ze najprv ta jedna ***ska Elonovska ovca Trapkodrive bude napadat a nasledne nato doleze jeho ritopich a cocot v jednej osobe Blue dick a zapoji sa do debaty ochranovat svojho tepleho frajera.
Sa cudujem,ze sa ti chce s tymi teplymi homosmi vobec diskutovat.
22. 9. 2018 10:24
Re: ved ho
Predstavil si sa ukážkovo, chudáčik. To vypadá na riadne vyvinutý syndróm.
21. 9. 2018 09:51
Re: ved ho
Jeden z mála, kto toto pochopil. :yes:
21. 9. 2018 08:23
Re: ved ho
Jo kde jsou dneska klasicti a seriozni vyrobci mobilu jako Motorola, Nokia, Siemens? :-)
21. 9. 2018 00:44
Co dodat...
...než klasický citát: "Žádný strom neroste do nebe". buďme ale objektivní - elektromobily Tesla jsou katastrofa, ale výkony Muskovy vesmírné divize jsou fantastické. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
21. 9. 2018 09:54
Re: Co dodat...
Katastrofa to rozhodne nie je, to sa mýliš. ;-) S podobnými problémami ako Tesla sa potýkajú modely mnohých značiek, len sa to v takej miere nemedializuje, resp. výrobcovia to často nepriznávajú.
21. 9. 2018 07:31
Nevyváženost informací
Tesla zatím stejně nemá v elektromobilech konkurenci.

Je to jen žaloba. Těch na něj chodí spousty. Zatímco šéfa automobilky co vyrábí konkurenční elektromobily už regulérně zatkli za to, že jeho firma zabíjí lidi: [odkaz]

Ale to je přece v pořádku, tam se na to hledí jinou optikou. Je to přece Audi ! To může všechno. To je vlastně jen nedorozumění a zlá EU. Zatímco za pouhý tweet je potřeba Muska potrestat.

Ta zaslepenost je do očí bijící.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - N6600
21. 9. 2018 08:18
Re: Nevyváženost informací
Byt zalovany za to, ze niekoho nazval pedofilom, len preto, ze mu urazil jeho nabubrele ego je tiez len zaloba, ze? To bol predsa len tiez obycajny tweet. Alebo ako nazval v maily redaktora falusom. Ved to bol len obycajny mail. Ze?
21. 9. 2018 09:55
Re: Nevyváženost informací
No, také niečo sa nepíše pre nič-za nič, takže by som sa dotyčného redaktora až tak nezastával.
Avatar - N6600
21. 9. 2018 10:43
Re: Nevyváženost informací
Pre nic za nic?

[odkaz]

CEO ako sa patri :-)
21. 9. 2018 09:57
Re: Nevyváženost informací
Tak si vymenili par ostrych slov a co? Ked je niekto tak labilny, ze sa nedokaze pousmiat nad tym, ze ho niekto nazve pedofilom alebo sasom, tak budeme hned zahlcovat sudy kravinami nie? Treba pracovat na sebavedomi. Na svete sa deju horsie veci, ktore zostavaju nepovsimnute. Nastuduj si pripad Daimler AG v Bauman. Mercedes vedome spolupracoval v Argentine s tamojsou juntou pri unosoch a muceni svojich vlastnych zamestnancov vo svojej vlastnej fabriky, z ktorych mnoho zomrelo alebo sa uz nikdy nenaslo. Trest nikde. Chapem, ze Mercedes bola nacisticka znacka a do Argentiny vela nacistov utieklo, takze patriotizmus funguje, ale nemal by ist za to niekto sediet? Ale ludia ziadaju Muskovu hlavu za to, ze nazval nejakeho dilina o ktorom nikto pred tym nevedel pedofilom. Mal svojich 5 minut slavy, karavana ide dalej. Nech uvolnia sudy pre horsie zaloby. Mimochodom, zaloba na Daimler pre emisie sa dako zasekla na sude. Ani na tomto portali sa velmi o kauzach Mercedesu nepise. Ale Tesla je vzdy vdacny objekt, staci ze si Musk prdne a akcie klesnu o 0.1% a senzacia je na svete.
Avatar - N6600
21. 9. 2018 11:01
Re: Nevyváženost informací
Nerozumiem Tvojim argumentom...

1. Ak niekomu svojim vyjadrenim znici sukromny zivot a karieru, tak je to v poriadku? Musk si mysli, ze je Boh a ze moze vsetko. Sorry jako, nemoze.

2. Za to, ze nie je prepierany v bulvaroch na celom svete, je to neznamy dilino?

Ale dam Ti otazku - Ako by si sa tvaril Ty, keby si Tvoji kolegovia a zena/rodina o Tebe precitali na v novinach, ze si pedofil a ze znasilnujes deti? Mavol by si nad tym rukou?
21. 9. 2018 12:17
Re: Nevyváženost informací
A komu akoze tym tweetom znicil zivot? Ja osobne som uz v novinach bol, tiez ma niekto nazval nie zrovna civilizovane a co? Kaslem na neho :-) Moj zivot je prilis kratky na to, aby som sa zaoberal kecami cloveka, ktory je v mojom zivote uplne bezvyznamny. I dont give a * co si kto mysli. Nech ma nazve hoci zlodejom, pedofilom alebo mafianom. Je to jeho nazor, ktory sa od reality riesi. A ak to zmeni nazor ludi na mna, ktori ma nepoznaju, tak tiez mi je to jedno. Ti ludia budu s velkou pravdepodobnostou tiez pre mna nepodstatni :-)
21. 9. 2018 12:18
Re: Nevyváženost informací
riesi = lisi :-)
Avatar - N6600
21. 9. 2018 12:29
Re: Nevyváženost informací
Az budes tak bezvyznamny dilino, ako je ten bohaty financnik, co vo volnom case preskumal jaskynu a mal najvacsie vedomosti o danej jaskyne, tak daj vediet. Rovnako tak, ak Ta Tvoji klienti zacnu opustat z dovodu renome a Ty budes bez prace a penazi.

Inak, prave preto, ze sa obvinenie od reality lisi, to potrebuje dokazat. Ide o meno, ktore ho zivi. Na rozdiel od Teba, zda sa.
21. 9. 2018 14:21
Re: Nevyváženost informací
Ak sa ho klienti drzia len kvoli menu a nie kvoli dobrej a kvalitnej praci, tak urobil panko niekde chybu :-) a klienti asi najdu takisto lepsie sluzby inde, takze si vlastne polepsia :)

Stale nechapem ten rozruch. Ideme tu rozpitvavat sukromny tweet cloveka, ktory je zhodou okolnosti sefom automobilky na automobilovej stranke? Preco sa tu nerozoberaju milenecke afery inych sefov automobiliek? To je NovyCas.sk alebo Blesk.cz Preco sa tu nepise o preslapoch nemeckych automobiliek, ktore sa stali pod hlavickou automobilky ako takej a ktore ovplyvnuju ako miliony zakaznikov tak aj miliony inych ludi? Jednoducho fakty, ktore sa realne deju v AUTOMOBILOVOM svete? Ked teraz sef Toyoty hodi na svoj twitter spravu, ze mal rano hnacku tak budeme o tom pisat a uprednostnime takuto temu pred automobilovou temou? Aky je realny ciel tohto portalu? Ci auto.cz uz neznamena, ze sa tu bavime o autach?
21. 9. 2018 11:15
Re: Nevyváženost informací
Máš pravdu, my si doma nadáváme do pedofilů každý den. Je to přece zcela normální oslovení.
21. 9. 2018 11:55
Re: Nevyváženost informací
S tím já souhlasím. Ale je to fakt jen obyčejný tweet. Můj příspěvek byl o nevyváženosti.

Za tohle mu hrozí maximálně tučná pokuta a odškodnění. Poškodil tím jednoho člověka na cti. A jsou toho v ČR plné "noviny". Což bych ještě pochopil. Ale lidi tu kafrají něco o tom, že to není seriózní automobilka, že až se do toho obují ti "seriózní" a "zavedení", tak to bude lepší.

Chtěl jsem jen ukázat, jak moc nevyvážené ty pohledy jsou. Ti seriózní jsou aktuálně (a to nejen příkladem zmíněné Audi) v mnohem větším průseru, než je aktuálně Musk. Ten urazil pár lidí a celkově pár věcí podělal, za to bych ho neomlouval.

Mnohem horší věci se u jiných přechází, protože jsou to "naše" firmy a "naši" lidé. Na cizáka s holí v ruce. Tenhle princip se mi nelíbí, protože si tím sami sereme do bot.
21. 9. 2018 11:59
Re: Nevyváženost informací
Co konkrétně myslíš tím průserem?
Avatar - N6600
21. 9. 2018 12:19
Re: Nevyváženost informací
Obycajny tweet to fakt nie je. Ale OK, je to Tvoj nazor.

Ja tiez kafram, ze to nie je seriozna automobilka. Problem Muska je jeho komplex Boha. Keby nebol socialne retardovany, tak by uz davno sekal auta ako Bata cvicky. Miesto toho seka vlastnych zamestnancov. Preco neaplikuje TPS a nevyraba auta, ako sa ma? Preco musia jeho inovacie skoncit tym, ze odpadavaju narazniky, lebo nieco niekde vochcal? To auto je v mojich ociach nepodarok, nezavisle od toho, ze integrovane obvody na doske su uzasne, vratane baterii? Preco si mysli, ze ked bude stavat auto v zaprasenom stane, bude rovnako kvalitne, ako cista, klimatizovana hala? Musk vyskakuje, ze revolucia Tesly nespociva v autach, ale vo forme vyroby. To ma pravdu, akurat inak, nez to myslel. Pretoze vyrobne postupy su presne take, ake nemaju byt. Vysledkom coho su plne parkoviska aut, co musia prejst dodatocnou opravou, lebo ak sa na to z vysoka vyjekasle, tak sa dodaju dvojfarebne dvere. Ved co, Musk moze. Ale nesmie sa na to poukazovat.

Mne je jedno, ci sa do elektromobility pusti Audi, Mercedes, alebo nejaky vyrobca z Azie. Nech to vyraba hoci aj Tata. Je mi to fuk. Co mi ale fuk nie je, je fakt, ze bud uz dodavaju, alebo v blizkej buducnosti dodaju lepsie auta. Samotna bateria auto nerobi. Kvalita ano. A radsej si kupim konkurenciu Tesly, pretoze nikde nebude dolepovana lista na okne (s roznou dlzkou na kazdom okne),chybajuca izolacia, nedoliehajuce dvere a podobne jobovky.

Tymto sposobom bude na Tesle s3xy jedine - spomienky.
21. 9. 2018 14:34
Re: Nevyváženost informací
Ok tvuj nazor.

Akorat nesouhlasim temer v nicem.

Za tve znalosti mluvi poznamka o Tata. Jeji dcerina spolecnost zacala vyrabet prvni poradne EV mezi tradicnimi premiovymi vyrobci :-)

[odkaz]
22. 9. 2018 10:28
Re: Nevyváženost informací
Že si mu to dávno neporadil...