Novinky
no příď je hezčí ale je pravda že je pořád hodně hranaté a ty kola jsou v těch podbězích dost utopené. plus bych vyměnil to zelené podsvětlení v interiéru to už je opravdu out...
jinak svoje zákazníky si určitě najde tak jako každé auto. sportagi vídám na cestách už teď docela hodně
jinak svoje zákazníky si určitě najde tak jako každé auto. sportagi vídám na cestách už teď docela hodně
Kecy o kórejskej nekvalite, mizerných vlastnostiach, drahých dieloch, atď...a pritom najzarytejší odporcovia v takom aute nikdy ani nesedeli, nie že by s ním mali praktickú skúsenosť.
Myslím, že 7 rokov záruka svedčí o viere výrobcu v niečo iné ako je tá strašná "nekvalita"...
Myslím, že 7 rokov záruka svedčí o viere výrobcu v niečo iné ako je tá strašná "nekvalita"...
Moje řeč, dřív sem taky jenom nadával na Korejský šunty, ale právě Kia Sportage můj postoj změnila, jediný co se mi na tomto autě nelíbí, tak to, že ve vyšších rychlostech dochází k hučení při obtékání vzduchu přes prolisy ve střeše a je to rachot opravdu nezanedbatelný, ale jinak je auto opravdu pohodlné, vzadu docela málo místa, ale já sedávám ve předu, takže mi to zase tak moc nevadí😄
Sportage patří globálně do první pětky modelů Kie, s ročními prodeji přes 100.000 kusů. Takže i přes zřetelné konstrukční stáří se výrobci ještě pořád vyplatí udělat facelift s trochou kosmetiky, prodloužit tím životnost stávající generace a nechat ji vydělávat. Je to imho i logické, protože Kia teď vložila velké investice do svého landcruiseru Borrego a ještě bude muset vrazit další peníze do jeho zaváděcí kampaně v USA, nelehká věc při současném propadu trhu velkých kár. A současně po druhé linii Kia finišuje s přípravami na další stupeň e😜anze v segmentech malých - nová generace Cerata/Spectry/Forte, zaváděcí kampaň na Soul a příprava prezentace malého MPV. Nehledě na potřebu nějak reagovat na velké změny v mikrosegmentu, které věstí VW Up! nebo Toyota IQ (a neoficiálně avizované "mikroverso", které by mělo uvézt nějakých 6-7 lidí). Takže je myslím tenhle facelift Sportage docela ok kompromis. Uvidíme, jestli později Kia reálně přikročí k produkční verzi Sportage s ekologickým pohonem, kterou docela vážně vyvíjí. Což se možná už bude týkat spíš další generace modelu.
I když kdybych si měl vybrat, tak radši volím Tucsona. Na druhou stranu pro potencionální kupce určitě velkým plus bude, že se Sportage vyrábí v Evropě, tedy na Slovensku. Jsou tu kratší dodací lhůty a náhradní díly budou k dispozici téměř ihned. Ovšem než bych si koupil nový model, tak bych radši vzal současné provedení 4x4, které stojí 519,900 Kč, tedy o cca 20 tis víc než stojí inovované s pohonem 4x2. Protože o tolik se zase moc neliší.
cee'd uznavam. podareny evropsky design, slusna cena a kvalita. jenze toto, no slusne receno to nedozralo takove kvality jako cee'd. design jak prvni model (tzn. spatny), interier velice spartansky, motory nic moc a 4x4 schopnosti o kterych se da minimalne polemizovat. pro me je kia zatim pouze cee'd...
btw: zarukou to nezachranej..
btw: zarukou to nezachranej..
Jak už bylo mnohokrát řečeno, tvor zvaný 507, alias Matelko, Daniel, atd. není schopen porozumět psanému textu.Proto všem členům a sympatizantům mattel klubu doporučuji důslednou a precizní ignoranci všech příspěvků tohoto jedince, neboť se jedná o jediný možný způsob jak se přestat bavit donekonečna o exkrementech a zabřednout v nikdy nekončících diskusích. Nemá holku, nemá přátele, jest zoufalým a Vy ho v tom podporujete, neboť mu dáváte životní náplň sedět u PC psát pořád ty samé blbosti o exkrementech. A GTI má pohůnka, co za něj dělá špinavou práci. Je to vůči němu kruté. Tento jedinec nikdy nebude užitečným členem společnosti, nezařazeným a nepochopeným. Pokud se nestane vrcholovým politikem, bude jeho životní existence ztraceným životem. Ignorujte ho! Třeba půjde ven, nechá se od nějaké čubičky na diskotéce vykouřit, zalíbí se mu to, ubude mu sperma v mozku, přestane onanovat nad kombinací slov VW a stane se normálním, průměrným měšťákema nebude tu ztrácet čas takovýma pitomostma, jestli má lepší jízdní vlastosti Mazda nebo Audi. Jedno jaká. Jsou to přibližovadla.Mějte na mysli jeho budoucnost. Je to přece jen mládě.
Čo sa plašíš? Veď už skoro nepíše. Si sa zobudil už trochu neskoro, kamoš... 😉
Já osobně bych byl pro zveřejňování IP adresy. Multiúčtů tu bude víc než dost...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kia potvrdila, že z konceptu kupé Koup skutečně udělá produkční verzi. Začátkem roku 2009 má přijít na (US) trh nový sedan Spectra/Forte a jen za několik měsíců potom Koup (možná jako Forte kupé). Jelikož Kia má poměrně samostatná designová a vývojová centra v jednotlivých regionech, lze asi předpokládat, že hlavní díl finalizace bude svěřen nedávno nově otevřenému Kia Design Center America v Irvine (Kalifornie). Jistěže je v tom zároveň cítit nutkavá záliba Petera Schreyera ve sportovně orientovaných modelech. Imho také jasný signál přesunu váhy ve prospěch malých lehkých (= úsporných+ekologicky šetrných) vozů v USA. Koup má zároveň nahradit Spectru/Cerato hatch (u nás vnímaný jako předchůdce cee'du), kterému se v Americe (na rozdíl od sedanu) příliš nedaří. [odkaz]
spokojenost zákazníků s mozkem - jednou a dost...
niva by mi byla sympatičtější >😒]