Také Peugeot reaguje na zpřísňující se emisní normy. Přeplňovaná benzinová šestnáctistovka posílila a má filtr pevných částic. Vyzkoušeli jsme ji ve sportovně střiženém kombíku 308 SW GT.
Záleží na preferencích.
S Focusem nejlepší podvozek ve třídě. Nejlépe odhlučněný interiér ve třídě. Pořádné pohodlné sedadla se slušným bočním vedením. Nejspolehlivější automat ve třídě. Na všechny tyhle body koncern absolutně nemá.
Mám zkušenosti z NGCC auty mercedesu s 7G-DCT, je to půl levelu jinde než malé DSG koncernu VW/Škoda, ale pořád je to o půl levelu horší než klasický planétový měničový automat. U těch malých bobíků je možná část podílu na té katastrofě ten tříválec, ten potřebuje totiž vyšší otáčky aby běžel plynule a navíc má malý zdvihový objem = než zatlačí turbo nemá co tahat klouzající spojku. A cit zkušeného řidiče nebo měnič momentu to z principu nikdy nebude.
1) Nikoliv, lze to exaktně změřit, stačí porovnat na kombi přehnanou délku rozvoru vůči celkové délce karoserie, 2) I těch 30 cm rozdílu je při manévrování ve městě nebo v garážích sakra znát a možná je to i víc (nechce se mi to dohledávat) 4) Netvrdím, že je 1.2 Pur Tech nepovedený motor, ale čtyřválec s manuálem prostě chybí v nabídce, a to je špatně, 4) Souhlas, pro mě to ale povedené rozhodně není :-(
1) to je subjektivní pocit.
2) Poloměr má 11,2 m, například 5 dveřový Golf cca 10,9. Čili žádný problém mohu potvrdit.
3) Tříválec 1,2 130 k je brán jako velmi povedený motor, v této kategorii vzhledem k hmotnosti auta dostatečný.
4) pro někoho nešťastné řešení, pro druhé velmi podařené. Po přesednutí z 308 do čehokoliv jiného je naopak každý jiný volant lodní kormidlo.
iudex suhlas, jazdim s dsg vyhradne v sport rezime, v Dcku to tak podtaca ze mam problem drzat volant ktory tak vibruje ze to citim aj v lakti a ramene.
mariachi co tym myslis posledna generacia dsg? kedze pre rozne motorizacie sa stale pouzivaju rozne verzie dsg, neviem ktoru myslis tou poslednou. v mojej octavii3 s 2,0tdi pracuje dsg 6st uplne katastrofalne, ale ked som mal nahradnu na tyzden 1,6tdi s dsg7st tak pracovala perfektne, takmer ako klasicky automat.
Neignoruju = jen na ní mám furt stejnej neměnící se názor. Nejaktuálnější = závěr německýho testu na 100 t. km Golf 1,4 DSG: "Start-stop system a DSG sou tristní kombinace. Rozjezdy připomínají první lekci v autoškole"
2 spojka má smysl = tak jak byla vymyšlená. Pro sportovní auta. A v drahejch autech funguje bez problémů = no v novym Bentley W12 taky ne = ale to je výjímka. Jedno jestli Ferrari nebo McLaren nebo Porsche = funguje :yes:
V levnějších = víceméně všude problém. Dělí se spíš na menší a větší = než na zcela absolutně bez problémů = plně konkurenceschopná = třeba tomuhle 8st. Aisinu
Dřívější argument rychlost řazení = je už taky pitomost. Už od doby kdy bylo nový ZF8HP = sou HDM stejně rychlý = ale v komplexu komfortnější
Viz příspěvek na kterej reaguješ = zajímavý jaká bude náhrada tohohle Aisinu 2spojkou vlastní konstrukce. Laťku maj docela vysoko
Na současné 308 SW mi zásadně vadí hned několik věcí:
1) Nepovedené jezevčíkovité proporce (zadní dveře vůbec nezasahují nad zadní podběh)
2) Navzdory gigantickému rozvoru (který citelně zvětšuje poloměr otáčení a tedy i obratnost) je vzadu velmi málo místa pro nohy (ve srovnání s některými přímými konkurenty s kratším rozvorem)
3) Benzinový čtyřválec 1,6 l je k dispozici pouze s automatem, pod ním jsou jen tříválce. Benzinový čtyřválec s manuálem tedy vůbec není v nabídce!
4) Nešťastně řešené pracoviště řidiče (maličký volant příliš dole, omezený výhled na budíky (s nesmyslně protiběžnými ručkami rychloměru a otáčkoměru), příliš široké spektrum funkcí ovládané dotykovými ovladači.
Sorry, ale to jsou tak zásadní lapsy, že jsem toto auto nemohl zařadit ani do finálového výběru, když jsem si kupoval svůj vůz této kategorie. :-O:'-(8-s Dřívější Peugeoty z 90. let prostě byly nejen hezčí, ale i celkově povedenější auta... :-O (206, 306/306 SW, 405 a 406, ze starších pak 205 a 505...
Ešte poznámka k tomu sygic-u. Môžeš ho mať nainštalovaný súbežne na troch zariadeniach (licencia pre android) . Tiež ma zatiaľ vždy doviedol bez problémov do ciela, používam ho vyše dekády
Já mám poslední rok akorát srovnání low bixenonů a H4, a že bych byl přesvědčen o nezbytnosti statických xenonů/LED, to se říct nedá. Matrix bych zase nebral tehdy, kdybych si chtěl nechat auto i po záruce. :-)
Mam staticke LEDky a je to o 2 triedy horsie ked sadnem do auta, ktore ma halogeny. Pri porovnani bixenon vs priemerny LED rozdiel velky nie je - avsak dnes ti nikto v novom aute neponuka xenony a LEDky by museli byt vyslovene odflaknute aby boli porovnatelne ako halogeny.
Bol, nebol, veľa urobí aj odladenie v konkrétnom vozidle. V merive, ktorú som chvíľu používal dokázal brutálnym spôsobom meniť palivo na hluk a zo sto koní snáď 20 popravil >:D
Súhlasím s tými stretávačkami, nepomôžu ti xenóny ani LEDky, keď sú nastavené na krátku vzdialenosť a kvôli premávke nemôžeš zapnúť dlhé, tak Ti je naprd, že vidíš super 20 metrov pred auto, keď potom je čierna tma (a práve o čo lepšie svietia, o to väčšia tma je vpredu). Skrátka statické xenóny či LED citeľný prínos k viditeľnosti neprinášajú. To riešia tie najmodernejšie Matrix a podobné svetlá, ktoré sa prispôsobujú premávke, pracujú v segmentoch a fakticky nahradia aj diaľkové a takéto svetlá už naozaj znamenajú veľký prínos.
Tak ono nie su svetla ako svetla.
Ak svetla nemaju pokrocile funkcie - teda nie su adaptivne tak za vela nestoja. Tam je skoro jedno, ci to bude halogen alebo LED / xenon. LEDky zvyknu svietit viac do stran, a halogeny su vacsinou zle prevedene v modernych autach, ale rozdiel je vcelku maly.
Ak vsak porovnas matrix led resp. aspon adaptivne led (vedia napr. nechat svietit krajny svetlomet pri oproti iducom aute) s neadaptivnymi svetlami je to obrovsky rozdiel.
Mne prave vadi, ze v dnesnej hustej premavke skoro nikdy nezapnem dialkove a klasicke stretavacky dosvietia velmi blizko pred auto. To je potom viac menej loteria ist v noci po okreske 120 ;-\
Asi som zdeformovaný, alebo zvyknutý, ale ani parkovanie nie je problém. Dokonca som nemal problém parkovať ani s robotom od psa, až tu webe som sa dozvedel, že redaktor mal s tým mal problém (vrátane strááášne drahého nastavenia spojky) >:D . Napríklad trafiť sa presne guľou pod spojovačku prívesu prakticky na jeden cm nie je prblé ani s jedným z nich, horší bol 6 st aisin.
A teraz to schytám :-!:-!
Vzhledem k faktu, ze existenci DSG ignorujes, tak pripominam, ze DSG dvojspojka byla uvedena v Golfu, a i kdyz to byl model IV R32, tak se o ultradrahy model nejednalo. Kratce pote sla do TT 3,2, a pak do Beetlu i s TDI, a pak do dalsich verzi Golfu, vcetne GTi. Nic z toho neni ultradrahy sportovni model.
Já jsem hledal předloni (2016) v Polsku dálnici s navigací v tu dobu 3 roky neaktuální. Po půl hodině jezdění mezi dvěma vesnicemi jsem si všiml cedule, zde bude stát v roce 2013 dálnice >:-[] >:D
V zime sa bezne jazdi za tmy rano, aj poobede. Aspon ja z prace. Ja celkom vidim rozdiel, tiez som mal kadeco, ale najlepsie boli adaptivne bixenony. Full led v Renaulte su tiez celkom dobre. A halogeny v Citroene otras. Aj v Peugeote 407 su slabe. Kvoli vzhladu nikdy auto nekupujem, ale uznavam, ze kazdy ma ine priority. Len mi to nedalo z hladiska bezpecnosti, podla mna urcite nie je bezpecne auto so silnym motorom a bez vybavy.
Ja pisu - na rozdil od tebe - vzdy sve vlastni zkusenosti, a DSG 7 v posledni generaci je stejne plynule jako ZF8.
Mimochodem BMW pouziva dvojspojku od zacatku vyroby 2AT/GT, nejen Aisin, jestli neveris, zeptej se Vaculika.
Jj to bejvá = to správně psal Frei nebo Vaculík v poslednim speciálu = a budu parafrázovat hodně volně = hospodský představy sou většinou přesně naopak, kdyby si lidi házeli korunou, trefili by to spíš :-)
Nevim čim to je = ale blábol často zní hodně věrohodně, zatimco pravda.. >:D
Dlouho platilo že 2 spojky jen a pouze v ultradrahejch sportovních modelech. Absolutní převahu HDM potvrdil ZF8HP do dražších a tenhle 8st. Aisin do levnějších aut
Teď poslední dobou se zase 2spojky objevujou a jedno jestli MB, nebo třeba Alpine = ne Alpina = frantíci = který docela fungujou
Na svý vlastní 2spojce pro Opel, Citroen a Pažouty = dělá PSA. Sem fakt zvědavej jestli se vyrovná týhle povedený HDM pro předokolky
Pro slabší motory to asi nemá smysl = pro velkej V8 určitě. A krom počtu stupňů který uměj i slušnou spotřebu = je to v tuhle chvíli nejrychlejší HDM automat
7st. Mercedes byl nic moc = to svý doby porovnávali neteta s nestrejdou = Citroen za milion V6 s tuctovmy 6st. Aisinem a AMG převodovka v SL. Obří atmo motor AMG skvělej, ale převodovka nebyla lepší = což byla asi docela dost ostuda
Dnešní převodovky MB sou naopak skvělý
ZF8HP se neskutečně poved = ale už je to nějakej rok = a novější bejvá prostě zase o kousek dál
Neskúšal som, neviem. Len takto od stola mi príde, že tých stupňov už je tam priveľa a prevodovka musí stále radiť hore-dolu. Osobne aj 8st považujem za zbytočných, z môjho pohľadu sa dosiahol potrebný počet pri 7 stupňoch, žiaľ 7st HDM robil tuším len Mercedes a to nebola úplne najvydarenejšia prevodovka, 8°ZF je o level lepšia.
Tak zase netreba si robiť ilúzie, že tento motor bude trhať asfalt, bude to skôr taký príjemne výkonný motor, aby človek nikdy nepociťoval deficit na bežných cestách (čo sa pri 1,2T asi stane).
Inak čo sa týka svetiel, myslím, že sa to dosť preceňuje, aj tak 90% času človek jazdí za svetla a jednak ten rozdiel medzi halogénmi a LED nie je nejak dramatický. Mal som adaptívne natáčacie bixenóny a teraz mám full LED, ale nejak extra prínos necítim. To už tvrdím, že väčší zmysel má priplatiť si za lepšie svetlá z estetického hľadiska, keď autá so základnými svetlami vyzerajú o triedu horšie, ako s príplatkovými, ktoré dnes vo veľkej miere dotvárajú výzor auta (najlepší príklad Leon: s full LED vyzerá o parník lepšie, ako s halogénmi).
Ani, na základě toho co jsem zkusil si umím udělat názor, co se mi líbí a nelíbí.. Neříkám že je to to nej. Ty musíš znát veškeré detaily, aby sis udělal názor má věc, kterou používáš, jestli ti vyhovuje? Pochybuji, že sám bys věděl jak je zapojené audio o kterém píšeš a uměl by si to vše připočítat... A taky řekneš co se ti líbí a co ne..
Najhoršie je, keď Ti ani tá vstavaná ultradrahá navi nenájde cestu, naposledy keď som šoféroval auto so vstavanou navi (išlo o auto r.v. 2018), tak na neraz posielala na cestu, ktorá očividne neexistovala a naopak, išiel som po ceste, ktorú navi neregistrovala. To mi fakt príde rozumnejšie mať navi v mobile, ktorá je buď zdarma, alebo za symbolické peniaze. Ja mám Sygic s doživotnou aktualizáciou za 14,99 € a aj keď aj tej sa občas stane, že ma pošle dokelu, človek si povie, že to stálo 15 eur a nie 1500.
Ja Ti nevím, je mi jasné, že mokrá 7°DSG pre silnejšie motory (do 500 Nm?) nie je suchá 7°DSG pre motory s krútiakom tuším do 250 Nm (čo je úplný des), ale ani tá najnovšia DSG ma (v Arteone) úplne nenadchla. Radí super rýchlo, ale tá hladkosť tam nie je ako pri HDM, plus ten jej eko softvér mi lezie na nervy, inak ako v športe sa s tým pomaly nedá jazdiť, v Déčku to strašne podtáča a dusí motor. Nový 8st Aisin pre priečnu zástavbu je fajn, hladký ako maslo, ale zase nie tak rýchly, ako ZF pre pozdĺžnu zástavbu. To je z môjho pohľadu jediný automat, ktorý by som akceptoval: rýchly ako dvojspojka, zamatový ako HDM má byť.
Menic?
Cos vcer pil, Ozzmane? >:D
Prevodovka je bud primo razena (manual v aute, nebo nohou na motorce), nebo automaticka, kde za tebe radi nejaky system, rizeny vetsinou elektronicky (dvojspojky, roboty, planetovky s hydromenicem ktery nahrazuje spojku i setrvacnik), nebo je to jednoduchy variator, kde se plynule memi prevodovy pomer (levne skutry), nebo elektronicky rizeny variator (drazsi skutry treba Burgman 650, z aut napriklad Subaru CVT)... Nevim o zadne motorce, ktera by od vyroby byla vybavena prevodovkou s menicem. Honda pouziva dvojspojky, levnejsi skutry maji variatory...
Vyspi se a vrat se do diskuse pozdeji ;-) >:D
Nevím jak nová, ale minulá i30 měl odvětrávané sedačky. Problém byl v tom, že vzduch "nevysával", ale foukal studený na záda. Což určitě ocení zejména někdo, kdo má jakýkoliv problém se zády, ledvinami apod.... Tento systém mě hodně překvapil (asi je holt levnější).
Aisin 6kvlat byl...jak jen to slusne napsat...ne moc povedeny.
Osmikvalt je jina liga a pokud se dobre odladi (treba v BMW2), tak je to prava spicka automatu pro pricnou zastavbu.
Dnesni nejnovejsi verze DSG 7 mu ale zdarne slape na paty.
Zoženiež, ale sú v menšine. Predpkladám že je to pre výrobné náklady a emisie. Okrem toho naša tetička neakceptuje fakt, že aj mizerne odladených aplikácií jeho aisinu (staršie 6 kvalty) sa nájde za v mainstreame kopa. Ale čo už, on povedal (a) a bodka
Poskakovanie v kolóne bez "poskakovania" zvláda bez problémov napriklad aj 7st edc od rendlíku :D. Ale až na tomto webe som sa dozvedel pravdu, t.j. dvojspojka MUSÍ byť uskákaná >:D >:D .
Ono je to ešte aj o "hustote" používania. Pri poslednom aute som zaškrtol položku navigácia a použil som ju spolu tak 5x (za niečo vyše rok používania). V kontexte s tým to boli vyhodené peniaze, za ktoré som si asi mal zobrať niečo iné, alebo ich neminúť >:D
No, ja mam občas problém nepoposkočit v garáži do stěny >:D Ale nejsem odborník, jako někteří, jinak řadí absolutně plynule a i odezva je super. Měnič znám... jen z motorky >:D A dvouspojka reaguje o dost rychleji >:D
S dvojspojkou se da plynuloe popojizdet celkem v pohode, ale jak s kterou. Jsem si celkem jisty, ze kdybych vzal par zdejsich odborniku na prevodovky a provezl je v posledni generaci DSG a ZF8HP, nepoznali by, ktera je ktera ;-)
S dvouspojkou se nedá moc plynule popojíždět >:D Ale díky za osvětu, a v niží středním mainstreamu má hydroměnič více aut, ne ? Vím hlavně o novém Fokusu, kde mění za dvouspojky, ale jestli je lepší-horší, to nevím, dle Sakry bude vždy PSA lepší, protože PSA, tetička,Citroen.. takže to neberu jako relevantní informaci, proto se ptám :-)
Aisin je hydromenic ala ZF v BMW. Len tento je pre priecnu zastavbu a nedosahuje kvalit ZF.
Pouzivaju ho ale okrem PSA prave BMW a Volvo, co je same o sebe slusna referencia. Vramci automatov pre priecne ulozenie motora je to najlepsie co sa da aktualne kupit. Samozrejme zalezi na zladeni s konkretnym motorom.
Pre ostre HH bude samozrejme dvojspojka lepsia volba :-)
Ironicky ako som nadaval na iCockpit, tak nakoniec moje vyberove konanie na nove auto vyhrala prave 308 GT SW. Ponukla najlepsiu kompromis medzi kufrom, vykonom, spotrebou, faktom, ze auto musi byt pouzitelne aj zenou a designom. Samozrejme svoje urobil aj cenovy jemnocit dealera / importera. Nie je to moj prvy Peugeot.
Jedine, ze by ma este tak ohurila 508, ze ugradujem. Chcem si ju este vyskusat kym urobim objednavku...
iCockpit v tejto verzii je vsak stale hlavne minus tohto auta. Vdaka vyske je jedno ako nastavim volant, stale vidim na budiky, ale fakt, ze pre zmenu nastaveni klimy musim ist do menu je otravny. Otocny ovladac je proste to spravne pre nastavenie hmatom.
Tiez sport rezim je dost stupidny tym umelym zvukom.
Naopak velke plus je slusna prevodovka - to bol jeden z rozhodujucich faktorov. Este tak zistit, ci by k nej slo casom implantovat Torsen z Gti. Mozno tiez tuhsie silentbloky a ramena. >:-[]
No a Aisin je co? Vzhledem k tomu, že to chválí Hamunna, tak to dvouspojka nebude... >:-[] Já se v automatech moc neorientuji, proto se radši ptám.. matou mne tam ty stupně..
Stazoval sa na stiesneny priestor, co trosku aj chapem, lebo ked sa normalne posadi kolmo, tak moze sa to zdat stiesnene. Iste, to nastavovanie par krat rocne cez menu je asi horsie, zato potom cistenie displeja je lepsie, ako cistit zaprasene ovladace. Este manualnu klimu by som chapal, ale do automatickej nie je dovod zasahovat.
Ti uz je otazka priorit, ja by som tiez nepriplacal za navigaciu, u mna boli v oboch autach v zaklade. Je to pohdlnejsie, ako cez mobil. Skor som myslel, ze ked tam je normalne online navigacia, naco android auto :-)
Než platit za vestavěnou navi i vysoké desetitisíce a k tomu tisíce za online služby, to mi přijde lepší připojit mobil a ty peníze dát do něčeho užitečnějšího. Sice jsem v tomhle trochu farizej, protože jedno z aut v rodině jsme teď pořídili s navi bez AA co by nejdražším příplatkem, ale výhodná skladovka je výhodná skladovka.
Treba kupit 3008, alebo 5008. Toto su nizke a stiesnene auta pre odporcov suv, ktori chcu v aute lezat :-) A digitalna klima vobec nevadi. Tiez som sa bal, ale to sa nastavuje 2x rocne a nie je dovod do toho zasahovat. A keby aj, nie je to problem.
Ja zase android auto vypinam, navigaciu ma auto vstavanu a cez bluetooth si vie streamovat lubovolne pesnicky. Android auto sa snad hodi len pre hole auta bez navigacie a radia, tam by stacil len velky displej a vsetko by nahradil mobil.
Ano, pokial chces konkretny motor, tak casto musis zobrat vybavu, ktoru mozno nechces a zbytocne ju priplacas. To je uz politika automobilky a vsetci to maju +/- rovnako. Ja mam zase opacny problem. Chcem niektore prvky vybavy, cez ktore vlak nejde a tie su zvycajne vo vybave najvyssej resp casto ako doplatok ale mozny len s najvyssou vybavou. Kazdopadne ak porovnavame porovnatelne tak konkurencia je viacmenej vyrovnana a rozhoduju uz len detaily a osobne preferencie ku vlastnostiam, ktore ma kazdy vyrobca spickove inde.
Pravda do podrobností jsem nešel, takže je to možný, nicméně třeba mě by u Seatu výbava FR stačila, stejně tak Innovation u Opelu, u Peugeotu nemám na výběr. Třeba Mazda se poučila a u novou šestku 2.5 nabízí tuším už od druhý výbavy.
Priama konkurencia Leon FR 2.0 TSI DSG s doplatkami na dorovnanie vybavy 859 401,- Kč
Astra ST Innovation 805 500,- Kč, Pri Astre mi nefungoval konfigurator, pozeral som to podla cennika. Takze zrovnatelna konkurencia lacnejsia vobec nie je.
Peugeot nasadil teda hodně sebevědomou cenu. Přímá konkurence je o hodně levnější. Např. Opel Astra ST 1.6T AT v nejvyšší výbavě je za 598.000. Leon ST 2.0 TSI DSG 628.000. A to mám tak nějak asi vsugerováno, že zrovna peugeot by měl být levnější než konkurence, aby ho někdo koupil. S touhle cenou se pohybuje ve vodách Octavie RS a Golfu GTI, což jsou už auta někde jinde.
i-cocpit mne nevadi, ale:
- klima cez digital
- nepouzitelne zadne operky hlavy vzadu (u dealera pamatna veta: kupite si nejaky z aftermarketu)
- celkovo stiesnenie priestor v interieru
su neprekusnutelne designove faily, skoda...
Hlavně už považuji za must have Android Auto. To by jeden brečel, když ho třeba Ceed má jen v topu. Jinak na lišty, kola, světla ani polofunkční asistenty si nepotrpím.
308 trpí tím, že i-kokpit v novějších sourozencích je už prostě jinde. Naopak volič automatu podle mě funguje úplně v pohodě, prostě takový joystick (ale po přečtení tvého komentáře už ho nikdy nebudu vidět jako dřív...díky >:D ).
Celkově mi GT v kombíku přijde jako dobře jezdící a přitom praktické auto, které bych si před domem uměl představit. Ale taky si říkám, že už by 308 zasloužila generační obměnu, která napraví chyby současné verze.
No mne to teda tiez vadi najma kvoli vzhladu - niektore elektronicke asistenty nechybaju, ale ked ma auto mensie kolesa, manualnu klimu, horsie calunenie, sedacky a nebodaj halogeny ci okna na kluku, tak je to doslova odpudzujuce.
Vesměs přemýšlím podobně, radši za své peníze motor a výbavu oželím, jenže dnes to s sebou nese i jiné omezení, které se vážou na výbavu a to je i vzhled - nebo u některých značek i technika, odhlučnění...
Nižší výbavy jsou poznat jak z exteriéru (doplňky, jiné nárazníky, kola - ty se dají dokoupit, pravda, lakované díly karoserie, nebo naopak chromované lišty), popřípadě v interiéru jsou to sedačky, výplně dveří, nebo ta tebou zmíněná navigace, auto dnes bez infotainmentu prostě vypadá jak chudý příbuzný.. U svého auta jsem taky říkal, že jí nechci, ale bez ní je interiér s pouhým rádiem naprosto nedůstojný.. atd... :-)
Jo, pokud by šla totální individualizace, motor + zvenku optický paket, ale bez nutných asistentů a blbostí... ideál, který neexistuje :-)
Já ale mluvím o tom, že Megane (nebo jiní konkurenti) mi za stejnou cenu (podobnou) nabídne pro mne zkousnutelný interiér, takže Peugeot by musel být levnější, abych po něm skočil.
Jinak proti 308 nic, líbí se mi opravdu hodně, jak Peugeot šel do sebe s kvalitou materiálů..
Treba ja. Top motor a socka vybava - na dnesni pomery. Do auta mi staci klimatizace - klidne manualni, posilovac rizeni, obycejne radio a elektricka okna. Nic vic navic nepotrebuji. Jeno malo automobilek tohle umozni. Nepotrebuji v aute *, co nevyuziju. Navigace je nejlepsi externa, internet mam v mobilu a gejpod nevlastnim. Motor chci vzdy top kvuli aktivni bezpecnosti. :yes:
Pořád lepší, než kdyby motor zmenšili >:D Cena je pro mne vysoká....ještě jinak, takové auto by mne a asi i dost dalších, dle prodejů v ČR, nalákalo spíše cenou, protože některá konkurence bude podobná a zároveň bude mít konvenční interiér... :-) Třeba Mégane..
edit:
Mégane dle konfigurátoru aktuálně už odpověď nemá >:D Sypu si popel na hlavu.
Cena je podla mna v poriadku, auto dostanes v plnej vybave, a kto uz si len kupi top motor a k tomu social paket? Praveze motor mi pride onicom upraveny - pribudlo sice 20 koni, ale dynamika sa nezmenila. Vyzera to, ze ide o take "papierove" kone, na brzde sice budu, ale krivka vykonu je taka, ze ho realne nepribudlo.
Osobně pořád neumím přijít 308 na chuť, nebo né tak, abych o něm uvažoval. V této konfiguraci mu to sluší, obrovský rozdíl mezi obyč. variantou a GT, jaký je snad největší v mainstreamu. Motoricky super, cenově už tak ne.
Jelikož jsem před nedávnem měnil auto a nakukoval jsem i do nižší střední, tak jsem se s 308 opět setkal a i cockpit je pro mne v této podobě nezkousnutelný, v novém 508 mi to přišlo trochu dotaženější. Jsem rád, že Peugeot něco jako GT kombi v této třídě nabízí, pro mne vhodnější je ale HDi GT verze, která je, nebo do nedávna byla, ještě v nabídce.
Může mi prosím někdo vysvětlit, jak funguje volič automatu? Příjde mi velmi... nevzhledný >:D evokuje mi povislý pen..s >:D