Testy
na to, že nemá odvětrávané sedačky...
Kolko aut nizsej strednej ma odvetravane sedacky? A kolko aut ma odvetravanu alcantaru?
První co mě napadá tak Hyundai i30 😄
Asi som slepy ale v konfiguratore o tom ziadna informacia nie je.
V zasade iba Astra. i30 a asi aj Ceed ich vie, ale nie v kombinacii so silnymi motormi, takze to vlastne nie je alternativa tohto auta 😄
Alcantaru + odvetravanie nerobi nikto.
Alcantaru + odvetravanie nerobi nikto.
Technické údaje: Objem nádrže (l): 530 ... to je jako u náklaďáku 😄
i-cocpit mne nevadi, ale😒br />
- klima cez digital
- nepouzitelne zadne operky hlavy vzadu (u dealera pamatna veta: kupite si nejaky z aftermarketu)
- celkovo stiesnenie priestor v interieru
su neprekusnutelne designove faily, skoda...
- nepouzitelne zadne operky hlavy vzadu (u dealera pamatna veta: kupite si nejaky z aftermarketu)
- celkovo stiesnenie priestor v interieru
su neprekusnutelne designove faily, skoda...
Treba kupit 3008, alebo 5008. Toto su nizke a stiesnene auta pre odporcov suv, ktori chcu v aute lezat 😄 A digitalna klima vobec nevadi. Tiez som sa bal, ale to sa nastavuje 2x rocne a nie je dovod do toho zasahovat. A keby aj, nie je to problem.
V normálním autě se leží? I v kupé se normálně sedí. Nastavovat klimu přes menu je samosebou horší než mít na ní panel.
Stazoval sa na stiesneny priestor, co trosku aj chapem, lebo ked sa normalne posadi kolmo, tak moze sa to zdat stiesnene. Iste, to nastavovanie par krat rocne cez menu je asi horsie, zato potom cistenie displeja je lepsie, ako cistit zaprasene ovladace. Este manualnu klimu by som chapal, ale do automatickej nie je dovod zasahovat.
Ironicky ako som nadaval na iCockpit, tak nakoniec moje vyberove konanie na nove auto vyhrala prave 308 GT SW. Ponukla najlepsiu kompromis medzi kufrom, vykonom, spotrebou, faktom, ze auto musi byt pouzitelne aj zenou a designom. Samozrejme svoje urobil aj cenovy jemnocit dealera / importera. Nie je to moj prvy Peugeot.
Jedine, ze by ma este tak ohurila 508, ze ugradujem. Chcem si ju este vyskusat kym urobim objednavku...
iCockpit v tejto verzii je vsak stale hlavne minus tohto auta. Vdaka vyske je jedno ako nastavim volant, stale vidim na budiky, ale fakt, ze pre zmenu nastaveni klimy musim ist do menu je otravny. Otocny ovladac je proste to spravne pre nastavenie hmatom.
Tiez sport rezim je dost stupidny tym umelym zvukom.
Naopak velke plus je slusna prevodovka - to bol jeden z rozhodujucich faktorov. Este tak zistit, ci by k nej slo casom implantovat Torsen z Gti. Mozno tiez tuhsie silentbloky a ramena. >😒]
Jedine, ze by ma este tak ohurila 508, ze ugradujem. Chcem si ju este vyskusat kym urobim objednavku...
iCockpit v tejto verzii je vsak stale hlavne minus tohto auta. Vdaka vyske je jedno ako nastavim volant, stale vidim na budiky, ale fakt, ze pre zmenu nastaveni klimy musim ist do menu je otravny. Otocny ovladac je proste to spravne pre nastavenie hmatom.
Tiez sport rezim je dost stupidny tym umelym zvukom.
Naopak velke plus je slusna prevodovka - to bol jeden z rozhodujucich faktorov. Este tak zistit, ci by k nej slo casom implantovat Torsen z Gti. Mozno tiez tuhsie silentbloky a ramena. >😒]
Peugeot nasadil teda hodně sebevědomou cenu. Přímá konkurence je o hodně levnější. Např. Opel Astra ST 1.6T AT v nejvyšší výbavě je za 598.000. Leon ST 2.0 TSI DSG 628.000. A to mám tak nějak asi vsugerováno, že zrovna peugeot by měl být levnější než konkurence, aby ho někdo koupil. S touhle cenou se pohybuje ve vodách Octavie RS a Golfu GTI, což jsou už auta někde jinde.
Netvrdím, že je to málo, ale třeba ten Leon má chudší výbavu. Bez zadních parkovacích senzorů, navigace, kola 17"..... Doplň výbavu a jsi tam taky.
Priama konkurencia Leon FR 2.0 TSI DSG s doplatkami na dorovnanie vybavy 859 401,- Kč
Astra ST Innovation 805 500,- Kč, Pri Astre mi nefungoval konfigurator, pozeral som to podla cennika. Takze zrovnatelna konkurencia lacnejsia vobec nie je.
Astra ST Innovation 805 500,- Kč, Pri Astre mi nefungoval konfigurator, pozeral som to podla cennika. Takze zrovnatelna konkurencia lacnejsia vobec nie je.
Pravda do podrobností jsem nešel, takže je to možný, nicméně třeba mě by u Seatu výbava FR stačila, stejně tak Innovation u Opelu, u Peugeotu nemám na výběr. Třeba Mazda se poučila a u novou šestku 2.5 nabízí tuším už od druhý výbavy.
Ano, pokial chces konkretny motor, tak casto musis zobrat vybavu, ktoru mozno nechces a zbytocne ju priplacas. To je uz politika automobilky a vsetci to maju +/- rovnako. Ja mam zase opacny problem. Chcem niektore prvky vybavy, cez ktore vlak nejde a tie su zvycajne vo vybave najvyssej resp casto ako doplatok ale mozny len s najvyssou vybavou. Kazdopadne ak porovnavame porovnatelne tak konkurencia je viacmenej vyrovnana a rozhoduju uz len detaily a osobne preferencie ku vlastnostiam, ktore ma kazdy vyrobca spickove inde.
Motor bych klidně bral. Pěkný výkon, jakž-takž parametry, vynikající spotřeba :yes: Nevidím důvod pro naftu.
Ze zbytku auta bych si nevybral nic.
Ze zbytku auta bych si nevybral nic.
Převodovku = ve třídě a ceně neni lepší
To je variátor ? Ten má třeba Fokus 4 ...
Necetl jsem test, ale mel by tam byt Aisin 8kvalt.
No a Aisin je co? Vzhledem k tomu, že to chválí Hamunna, tak to dvouspojka nebude... >😒] Já se v automatech moc neorientuji, proto se radši ptám.. matou mne tam ty stupně..
Aisin je hydromenic ala ZF v BMW. Len tento je pre priecnu zastavbu a nedosahuje kvalit ZF.
Pouzivaju ho ale okrem PSA prave BMW a Volvo, co je same o sebe slusna referencia. Vramci automatov pre priecne ulozenie motora je to najlepsie co sa da aktualne kupit. Samozrejme zalezi na zladeni s konkretnym motorom.
Pre ostre HH bude samozrejme dvojspojka lepsia volba 😄
Pouzivaju ho ale okrem PSA prave BMW a Volvo, co je same o sebe slusna referencia. Vramci automatov pre priecne ulozenie motora je to najlepsie co sa da aktualne kupit. Samozrejme zalezi na zladeni s konkretnym motorom.
Pre ostre HH bude samozrejme dvojspojka lepsia volba 😄
S dvouspojkou se nedá moc plynule popojíždět >😁 Ale díky za osvětu, a v niží středním mainstreamu má hydroměnič více aut, ne ? Vím hlavně o novém Fokusu, kde mění za dvouspojky, ale jestli je lepší-horší, to nevím, dle Sakry bude vždy PSA lepší, protože PSA, tetička,Citroen.. takže to neberu jako relevantní informaci, proto se ptám 😄
S dvojspojkou se da plynuloe popojizdet celkem v pohode, ale jak s kterou. Jsem si celkem jisty, ze kdybych vzal par zdejsich odborniku na prevodovky a provezl je v posledni generaci DSG a ZF8HP, nepoznali by, ktera je ktera 😉
No, ja mam občas problém nepoposkočit v garáži do stěny >😁 Ale nejsem odborník, jako někteří, jinak řadí absolutně plynule a i odezva je super. Měnič znám... jen z motorky >😁 A dvouspojka reaguje o dost rychleji >😁
Menic znas z motorky?
Ktera motorka ma menic?
Ktera motorka ma menic?
No skútr, ale třeba taky Honda CBX 750 😄
Menic?
Cos vcer pil, Ozzmane? >😁
Prevodovka je bud primo razena (manual v aute, nebo nohou na motorce), nebo automaticka, kde za tebe radi nejaky system, rizeny vetsinou elektronicky (dvojspojky, roboty, planetovky s hydromenicem ktery nahrazuje spojku i setrvacnik), nebo je to jednoduchy variator, kde se plynule memi prevodovy pomer (levne skutry), nebo elektronicky rizeny variator (drazsi skutry treba Burgman 650, z aut napriklad Subaru CVT)... Nevim o zadne motorce, ktera by od vyroby byla vybavena prevodovkou s menicem. Honda pouziva dvojspojky, levnejsi skutry maji variatory...
Vyspi se a vrat se do diskuse pozdeji 😉 >😁
Cos vcer pil, Ozzmane? >😁
Prevodovka je bud primo razena (manual v aute, nebo nohou na motorce), nebo automaticka, kde za tebe radi nejaky system, rizeny vetsinou elektronicky (dvojspojky, roboty, planetovky s hydromenicem ktery nahrazuje spojku i setrvacnik), nebo je to jednoduchy variator, kde se plynule memi prevodovy pomer (levne skutry), nebo elektronicky rizeny variator (drazsi skutry treba Burgman 650, z aut napriklad Subaru CVT)... Nevim o zadne motorce, ktera by od vyroby byla vybavena prevodovkou s menicem. Honda pouziva dvojspojky, levnejsi skutry maji variatory...
Vyspi se a vrat se do diskuse pozdeji 😉 >😁
Sorry je to variátor... >😁 Ten sem měl celou dobu na mysli, jen sem mu říkal jinak >😁 .. Trochu sem to popletl, trochu víc... >😁
Myslim že mariachi to vystih = nechlastej tolik! >😒]
Já narozdil od tebe uznat chybu umím...
Jo to je chvályhodný = to že některý fakta co napíšu = fakt nepochopíš a považuješ zřejmě trvale jak vidno za chybu = už míň 😄
No prostě slušnej motor i převodovka 😉
No prostě slušnej motor i převodovka 😉
Tvá fakta jsou víceméně hodně tendencni a proto neduveryhodna 😄
Jj to bejvá = to správně psal Frei nebo Vaculík v poslednim speciálu = a budu parafrázovat hodně volně = hospodský představy sou většinou přesně naopak, kdyby si lidi házeli korunou, trefili by to spíš 😄
Nevim čim to je = ale blábol často zní hodně věrohodně, zatimco pravda.. >😁
Nevim čim to je = ale blábol často zní hodně věrohodně, zatimco pravda.. >😁
Poskakovanie v kolóne bez "poskakovania" zvláda bez problémov napriklad aj 7st edc od rendlíku 😁. Ale až na tomto webe som sa dozvedel pravdu, t.j. dvojspojka MUSÍ byť uskákaná >😁 >😁 .
V koloně problém taky nemám, mám powershift, což není zrovna nic extra, ale řadí solidně 😄 Spis v té garáží občas..
To je princip = levný 2spojky prostě nefungujou = proto po týhle převodovce sáhlo i BMW
I když nejnovější pokusy v levnějších modelech MB a BMW kam z důvodu spotřeby a asi i ceny dávaj zase 2spojky = prej docela dou
Má s nima někdo vlastní zkušenost? Ale seriozně = ne místní kolorit že DSG je superplynulý 😄
I když nejnovější pokusy v levnějších modelech MB a BMW kam z důvodu spotřeby a asi i ceny dávaj zase 2spojky = prej docela dou
Má s nima někdo vlastní zkušenost? Ale seriozně = ne místní kolorit že DSG je superplynulý 😄
Ja pisu - na rozdil od tebe - vzdy sve vlastni zkusenosti, a DSG 7 v posledni generaci je stejne plynule jako ZF8.
Mimochodem BMW pouziva dvojspojku od zacatku vyroby 2AT/GT, nejen Aisin, jestli neveris, zeptej se Vaculika.
Mimochodem BMW pouziva dvojspojku od zacatku vyroby 2AT/GT, nejen Aisin, jestli neveris, zeptej se Vaculika.
Mám zkušenosti z NGCC auty mercedesu s 7G-DCT, je to půl levelu jinde než malé DSG koncernu VW/Škoda, ale pořád je to o půl levelu horší než klasický planétový měničový automat. U těch malých bobíků je možná část podílu na té katastrofě ten tříválec, ten potřebuje totiž vyšší otáčky aby běžel plynule a navíc má malý zdvihový objem = než zatlačí turbo nemá co tahat klouzající spojku. A cit zkušeného řidiče nebo měnič momentu to z principu nikdy nebude.
Asi som zdeformovaný, alebo zvyknutý, ale ani parkovanie nie je problém. Dokonca som nemal problém parkovať ani s robotom od psa, až tu webe som sa dozvedel, že redaktor mal s tým mal problém (vrátane strááášne drahého nastavenia spojky) >😁 . Napríklad trafiť sa presne guľou pod spojovačku prívesu prakticky na jeden cm nie je prblé ani s jedným z nich, horší bol 6 st aisin.
A teraz to schytám :-! :-!
A teraz to schytám :-! :-!
mariachi co tym myslis posledna generacia dsg? kedze pre rozne motorizacie sa stale pouzivaju rozne verzie dsg, neviem ktoru myslis tou poslednou. v mojej octavii3 s 2,0tdi pracuje dsg 6st uplne katastrofalne, ale ked som mal nahradnu na tyzden 1,6tdi s dsg7st tak pracovala perfektne, takmer ako klasicky automat.
Boha = ty máš v hlavě slušnej guláš >😒]
Je hezký jak napíšeš "o automatech naprosto nic netušim" = ale závěr = ten si udělat umim :yes: >😁
Je hezký jak napíšeš "o automatech naprosto nic netušim" = ale závěr = ten si udělat umim :yes: >😁
Ani, na základě toho co jsem zkusil si umím udělat názor, co se mi líbí a nelíbí.. Neříkám že je to to nej. Ty musíš znát veškeré detaily, aby sis udělal názor má věc, kterou používáš, jestli ti vyhovuje? Pochybuji, že sám bys věděl jak je zapojené audio o kterém píšeš a uměl by si to vše připočítat... A taky řekneš co se ti líbí a co ne..
Pobavim tě = oba sme [odkaz] ekonomové >😒]
Líbí se mi pěkný holky, dobrý jídlo a hodně hudby = poslouchám skoro furt = od klasiky přes popík po jazz
Líbí se mi pěkný holky, dobrý jídlo a hodně hudby = poslouchám skoro furt = od klasiky přes popík po jazz
Variator mas na skutru, Aisin je planetova prevodovka s HDM a premostovaci spojkou.
Ok a něco podobného tedy v mainstreamu neseženu ? Já jen, že Sakrovy komentáře silně ovlivnujě jeho fanouškovství, tak se radši ptám 😄
Zoženiež, ale sú v menšine. Predpkladám že je to pre výrobné náklady a emisie. Okrem toho naša tetička neakceptuje fakt, že aj mizerne odladených aplikácií jeho aisinu (staršie 6 kvalty) sa nájde za v mainstreame kopa. Ale čo už, on povedal (a) a bodka
Aisin 6kvlat byl...jak jen to slusne napsat...ne moc povedeny.
Osmikvalt je jina liga a pokud se dobre odladi (treba v BMW2), tak je to prava spicka automatu pro pricnou zastavbu.
Dnesni nejnovejsi verze DSG 7 mu ale zdarne slape na paty.
Osmikvalt je jina liga a pokud se dobre odladi (treba v BMW2), tak je to prava spicka automatu pro pricnou zastavbu.
Dnesni nejnovejsi verze DSG 7 mu ale zdarne slape na paty.
Ja Ti nevím, je mi jasné, že mokrá 7°DSG pre silnejšie motory (do 500 Nm?) nie je suchá 7°DSG pre motory s krútiakom tuším do 250 Nm (čo je úplný des), ale ani tá najnovšia DSG ma (v Arteone) úplne nenadchla. Radí super rýchlo, ale tá hladkosť tam nie je ako pri HDM, plus ten jej eko softvér mi lezie na nervy, inak ako v športe sa s tým pomaly nedá jazdiť, v Déčku to strašne podtáča a dusí motor. Nový 8st Aisin pre priečnu zástavbu je fajn, hladký ako maslo, ale zase nie tak rýchly, ako ZF pre pozdĺžnu zástavbu. To je z môjho pohľadu jediný automat, ktorý by som akceptoval: rýchly ako dvojspojka, zamatový ako HDM má byť.
A co 10st. Aisin = je rychlejší než ZF8HP 😄
Neskúšal som, neviem. Len takto od stola mi príde, že tých stupňov už je tam priveľa a prevodovka musí stále radiť hore-dolu. Osobne aj 8st považujem za zbytočných, z môjho pohľadu sa dosiahol potrebný počet pri 7 stupňoch, žiaľ 7st HDM robil tuším len Mercedes a to nebola úplne najvydarenejšia prevodovka, 8°ZF je o level lepšia.
Pro slabší motory to asi nemá smysl = pro velkej V8 určitě. A krom počtu stupňů který uměj i slušnou spotřebu = je to v tuhle chvíli nejrychlejší HDM automat
7st. Mercedes byl nic moc = to svý doby porovnávali neteta s nestrejdou = Citroen za milion V6 s tuctovmy 6st. Aisinem a AMG převodovka v SL. Obří atmo motor AMG skvělej, ale převodovka nebyla lepší = což byla asi docela dost ostuda
Dnešní převodovky MB sou naopak skvělý
ZF8HP se neskutečně poved = ale už je to nějakej rok = a novější bejvá prostě zase o kousek dál
7st. Mercedes byl nic moc = to svý doby porovnávali neteta s nestrejdou = Citroen za milion V6 s tuctovmy 6st. Aisinem a AMG převodovka v SL. Obří atmo motor AMG skvělej, ale převodovka nebyla lepší = což byla asi docela dost ostuda
Dnešní převodovky MB sou naopak skvělý
ZF8HP se neskutečně poved = ale už je to nějakej rok = a novější bejvá prostě zase o kousek dál
Vidět že máš znalosti a přehled >😒]
Rozlišujíi dvouspojky a pak to ostatní >😁 Proto jsem tu, abych se přiučil..
:yes: 😄
Dlouho platilo že 2 spojky jen a pouze v ultradrahejch sportovních modelech. Absolutní převahu HDM potvrdil ZF8HP do dražších a tenhle 8st. Aisin do levnějších aut
Teď poslední dobou se zase 2spojky objevujou a jedno jestli MB, nebo třeba Alpine = ne Alpina = frantíci = který docela fungujou
Na svý vlastní 2spojce pro Opel, Citroen a Pažouty = dělá PSA. Sem fakt zvědavej jestli se vyrovná týhle povedený HDM pro předokolky
Dlouho platilo že 2 spojky jen a pouze v ultradrahejch sportovních modelech. Absolutní převahu HDM potvrdil ZF8HP do dražších a tenhle 8st. Aisin do levnějších aut
Teď poslední dobou se zase 2spojky objevujou a jedno jestli MB, nebo třeba Alpine = ne Alpina = frantíci = který docela fungujou
Na svý vlastní 2spojce pro Opel, Citroen a Pažouty = dělá PSA. Sem fakt zvědavej jestli se vyrovná týhle povedený HDM pro předokolky
7 stupnova EDC v Renaulte je celkom dobra, mne sa zda lepsia, ako 6 stupnovy Aisin v Citroene. Aspon prejav ma dobry, uvidime, kolko vydrzi 😄
Vzhledem k faktu, ze existenci DSG ignorujes, tak pripominam, ze DSG dvojspojka byla uvedena v Golfu, a i kdyz to byl model IV R32, tak se o ultradrahy model nejednalo. Kratce pote sla do TT 3,2, a pak do Beetlu i s TDI, a pak do dalsich verzi Golfu, vcetne GTi. Nic z toho neni ultradrahy sportovni model.
Neignoruju = jen na ní mám furt stejnej neměnící se názor. Nejaktuálnější = závěr německýho testu na 100 t. km Golf 1,4 DSG: "Start-stop system a DSG sou tristní kombinace. Rozjezdy připomínají první lekci v autoškole"
2 spojka má smysl = tak jak byla vymyšlená. Pro sportovní auta. A v drahejch autech funguje bez problémů = no v novym Bentley W12 taky ne = ale to je výjímka. Jedno jestli Ferrari nebo McLaren nebo Porsche = funguje :yes😒br />
V levnějších = víceméně všude problém. Dělí se spíš na menší a větší = než na zcela absolutně bez problémů = plně konkurenceschopná = třeba tomuhle 8st. Aisinu
Dřívější argument rychlost řazení = je už taky pitomost. Už od doby kdy bylo nový ZF8HP = sou HDM stejně rychlý = ale v komplexu komfortnější
Viz příspěvek na kterej reaguješ = zajímavý jaká bude náhrada tohohle Aisinu 2spojkou vlastní konstrukce. Laťku maj docela vysoko
2 spojka má smysl = tak jak byla vymyšlená. Pro sportovní auta. A v drahejch autech funguje bez problémů = no v novym Bentley W12 taky ne = ale to je výjímka. Jedno jestli Ferrari nebo McLaren nebo Porsche = funguje :yes😒br />
V levnějších = víceméně všude problém. Dělí se spíš na menší a větší = než na zcela absolutně bez problémů = plně konkurenceschopná = třeba tomuhle 8st. Aisinu
Dřívější argument rychlost řazení = je už taky pitomost. Už od doby kdy bylo nový ZF8HP = sou HDM stejně rychlý = ale v komplexu komfortnější
Viz příspěvek na kterej reaguješ = zajímavý jaká bude náhrada tohohle Aisinu 2spojkou vlastní konstrukce. Laťku maj docela vysoko
Na současné 308 SW mi zásadně vadí hned několik věcí😒br />
1) Nepovedené jezevčíkovité proporce (zadní dveře vůbec nezasahují nad zadní podběh)
2) Navzdory gigantickému rozvoru (který citelně zvětšuje poloměr otáčení a tedy i obratnost) je vzadu velmi málo místa pro nohy (ve srovnání s některými přímými konkurenty s kratším rozvorem)
3) Benzinový čtyřválec 1,6 l je k dispozici pouze s automatem, pod ním jsou jen tříválce. Benzinový čtyřválec s manuálem tedy vůbec není v nabídce!
4) Nešťastně řešené pracoviště řidiče (maličký volant příliš dole, omezený výhled na budíky (s nesmyslně protiběžnými ručkami rychloměru a otáčkoměru), příliš široké spektrum funkcí ovládané dotykovými ovladači.
Sorry, ale to jsou tak zásadní lapsy, že jsem toto auto nemohl zařadit ani do finálového výběru, když jsem si kupoval svůj vůz této kategorie. 😲 😢 8-s Dřívější Peugeoty z 90. let prostě byly nejen hezčí, ale i celkově povedenější auta... 😲 (206, 306/306 SW, 405 a 406, ze starších pak 205 a 505...
2) Navzdory gigantickému rozvoru (který citelně zvětšuje poloměr otáčení a tedy i obratnost) je vzadu velmi málo místa pro nohy (ve srovnání s některými přímými konkurenty s kratším rozvorem)
3) Benzinový čtyřválec 1,6 l je k dispozici pouze s automatem, pod ním jsou jen tříválce. Benzinový čtyřválec s manuálem tedy vůbec není v nabídce!
4) Nešťastně řešené pracoviště řidiče (maličký volant příliš dole, omezený výhled na budíky (s nesmyslně protiběžnými ručkami rychloměru a otáčkoměru), příliš široké spektrum funkcí ovládané dotykovými ovladači.
Sorry, ale to jsou tak zásadní lapsy, že jsem toto auto nemohl zařadit ani do finálového výběru, když jsem si kupoval svůj vůz této kategorie. 😲 😢 8-s Dřívější Peugeoty z 90. let prostě byly nejen hezčí, ale i celkově povedenější auta... 😲 (206, 306/306 SW, 405 a 406, ze starších pak 205 a 505...
Tolik chyb a přitom se pořád prodává a pořád prodává a je o něj zájem...
1) to je subjektivní pocit.
2) Poloměr má 11,2 m, například 5 dveřový Golf cca 10,9. Čili žádný problém mohu potvrdit.
3) Tříválec 1,2 130 k je brán jako velmi povedený motor, v této kategorii vzhledem k hmotnosti auta dostatečný.
4) pro někoho nešťastné řešení, pro druhé velmi podařené. Po přesednutí z 308 do čehokoliv jiného je naopak každý jiný volant lodní kormidlo.
2) Poloměr má 11,2 m, například 5 dveřový Golf cca 10,9. Čili žádný problém mohu potvrdit.
3) Tříválec 1,2 130 k je brán jako velmi povedený motor, v této kategorii vzhledem k hmotnosti auta dostatečný.
4) pro někoho nešťastné řešení, pro druhé velmi podařené. Po přesednutí z 308 do čehokoliv jiného je naopak každý jiný volant lodní kormidlo.
1) Nikoliv, lze to exaktně změřit, stačí porovnat na kombi přehnanou délku rozvoru vůči celkové délce karoserie, 2) I těch 30 cm rozdílu je při manévrování ve městě nebo v garážích sakra znát a možná je to i víc (nechce se mi to dohledávat) 4) Netvrdím, že je 1.2 Pur Tech nepovedený motor, ale čtyřválec s manuálem prostě chybí v nabídce, a to je špatně, 4) Souhlas, pro mě to ale povedené rozhodně není 😒
Jelikož jsem před nedávnem měnil auto a nakukoval jsem i do nižší střední, tak jsem se s 308 opět setkal a i cockpit je pro mne v této podobě nezkousnutelný, v novém 508 mi to přišlo trochu dotaženější. Jsem rád, že Peugeot něco jako GT kombi v této třídě nabízí, pro mne vhodnější je ale HDi GT verze, která je, nebo do nedávna byla, ještě v nabídce.
Může mi prosím někdo vysvětlit, jak funguje volič automatu? Příjde mi velmi... nevzhledný >😁 evokuje mi povislý pen..s >😁
edit😒br />
Mégane dle konfigurátoru aktuálně už odpověď nemá >😁 Sypu si popel na hlavu.
Jinak proti 308 nic, líbí se mi opravdu hodně, jak Peugeot šel do sebe s kvalitou materiálů..
Nižší výbavy jsou poznat jak z exteriéru (doplňky, jiné nárazníky, kola - ty se dají dokoupit, pravda, lakované díly karoserie, nebo naopak chromované lišty), popřípadě v interiéru jsou to sedačky, výplně dveří, nebo ta tebou zmíněná navigace, auto dnes bez infotainmentu prostě vypadá jak chudý příbuzný.. U svého auta jsem taky říkal, že jí nechci, ale bez ní je interiér s pouhým rádiem naprosto nedůstojný.. atd... 😄
Jo, pokud by šla totální individualizace, motor + zvenku optický paket, ale bez nutných asistentů a blbostí... ideál, který neexistuje 😄
Inak čo sa týka svetiel, myslím, že sa to dosť preceňuje, aj tak 90% času človek jazdí za svetla a jednak ten rozdiel medzi halogénmi a LED nie je nejak dramatický. Mal som adaptívne natáčacie bixenóny a teraz mám full LED, ale nejak extra prínos necítim. To už tvrdím, že väčší zmysel má priplatiť si za lepšie svetlá z estetického hľadiska, keď autá so základnými svetlami vyzerajú o triedu horšie, ako s príplatkovými, ktoré dnes vo veľkej miere dotvárajú výzor auta (najlepší príklad Leon: s full LED vyzerá o parník lepšie, ako s halogénmi).
Ak svetla nemaju pokrocile funkcie - teda nie su adaptivne tak za vela nestoja. Tam je skoro jedno, ci to bude halogen alebo LED / xenon. LEDky zvyknu svietit viac do stran, a halogeny su vacsinou zle prevedene v modernych autach, ale rozdiel je vcelku maly.
Ak vsak porovnas matrix led resp. aspon adaptivne led (vedia napr. nechat svietit krajny svetlomet pri oproti iducom aute) s neadaptivnymi svetlami je to obrovsky rozdiel.
Mne prave vadi, ze v dnesnej hustej premavke skoro nikdy nezapnem dialkove a klasicke stretavacky dosvietia velmi blizko pred auto. To je potom viac menej loteria ist v noci po okreske 120 ;-\
Celkově mi GT v kombíku přijde jako dobře jezdící a přitom praktické auto, které bych si před domem uměl představit. Ale taky si říkám, že už by 308 zasloužila generační obměnu, která napraví chyby současné verze.
Já jsem na to zíral, ale bál jsem se dotknout... >😒] >😁