Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Bubáq
Jeden z nejlepších dieselů všech dob
Bubáq
| 27. 9. 2018 08:08
Stručně: ano!
Jeden z nejlepších dieselů všech dob
moan78
| 27. 9. 2018 09:20
Spolahlivost posudit neviem, ale urcite by som sa nerozplyval nad tichostou motoru. V nizsich rychlostiach dost intenzivne prenika do interieru a nastartovanie za studena tiez nie je hitparada tichosti. Proste robustny, traktorovy motor (xc60 d5)
Jeden z nejlepších dieselů všech dob
RS
| 27. 9. 2018 11:43
To je myslím v čase charakteristika všech naftových pětiválců. Co si vybavim asi nejběžnější, tak traktorový volnoběh má 2.4D, 2.4JTD i 2.5TDI, příčemž první TDI byly tedy monstrózně hlučné. Postupně pak všechny R5 celkem ztichly a vlastně i všechny lze považovat za zajímavé a spolehlivé motory.
Avatar - vabis
Jeden z nejlepších dieselů všech dob
vabis
| 27. 9. 2018 21:33
Zas oproti 1.9TDI 96kW PD je to tichoslapek. A to VSICHNI redaktori tehda lhali a psali jen, ze je mirne hlucnejsi, ale po zahrati dobry. Jooo, cela ulice probuzena. Volvacky petivalec zadny dravec neni, subjektivne to jede trosku min jak 270CDI, ale je opravdu bezkonfliktni s moznosti aspon trosku slusneho najezdu. Za me slusny motor, nestydel bych se na nej podepsat :yes:
Avatar - Hammunasakra
Jeden z nejlepších dieselů všech dob
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 22:37
Slušnej a nejlepší všech dob = nejsou zrovna synonyma
Avatar - vabis
Jeden z nejlepších dieselů všech dob
vabis
| 28. 9. 2018 20:43
Jak zeny. Ano mate ji hezkou, ale nejlepsi je samozrejme ta moje. Takze driv M119 a dneska OM656 ;-) Popisovany Volvo je samozrejme fajn a opravdu proti nemu nereknu kriveho slova. Ale to nova 1.6 nafta od Hondy, Sky Activ a par dalsich take.
Avatar - kosmonaut
D5
kosmonaut
| 27. 9. 2018 09:41
"Následující verze nabízená do roku 2010 byla koncipována pod diktátem Euro 4"
>:D To je jak vystřižené od toho zmr.da Okamury

Jinak to tvrzení o nejlepším dieselu všech dob v nadpisu... já D5 136kW měl. Zvuk měl nádherný, ale to je charakteristikou chodu pětiválce. Ale jinak jel o něco hůře než soudobé čtyř a šestiválce podobných objemů od D3 (zoufale líný Geartronic tomu příliš nepomáhal) a za cenu vyšší spotřeby. Spolehlivost až na odpálené turbo při 96t v pohodě.

Spíš než nejlepší diesel všech dob bych psal o šťastné kombinaci V70/XC70 D5 Geartronic, kde k sobě všechno prostě pasovalo. Houpavý podvozek, lodní zvuk motoru, líný automat, pomalý převod řízení, obrovská sedadla, tlačítková palubka Ikea, už nikdy jsem neměl vůz natolik vhodný pro dlouhé cesty.
Avatar - Hammunasakra
D5
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 10:36
Sám bych to líp nenapsal :-)
Avatar - kosmonaut
D5
kosmonaut
| 27. 9. 2018 10:43
no to mám hroznou radost ;-\
D5
Joab
| 27. 9. 2018 12:07
Hahá, teď už se to s tebou potáhne. Píšu si..
Avatar - Ozzman
D5
Ozzman
| 27. 9. 2018 12:59
>:-[]
Avatar - Hammunasakra
D5
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 22:36
Až tak? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
D5
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 17:54
Neboj = když napíše něco dobře = dám :yes:

Když blbě = tak :no:

Jako tobě :-)
Avatar - kosmonaut
D5
kosmonaut
| 28. 9. 2018 01:36
no dopr.... >:D
Avatar - Hammunasakra
D5
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 17:51
To máš jako pechuli = žes to napsal správně? :-)
Avatar - white label
D5
white label
| 27. 9. 2018 18:15
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
D5
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 22:35
Až tak? :-)
Avatar - KANKUNEN
Kdysi byl možná hlučnější, po dalším vývoji by už nebyl
KANKUNEN
| 27. 9. 2018 10:28
Do Volva by se ten motor hodil a vlastně i do spousty jiných aut. Ten traktorový zvuk pětiválec parádně rozloží.
Avatar - speedfred
Kdysi byl možná hlučnější, po dalším vývoji by už nebyl
speedfred
| 27. 9. 2018 21:56
No skúšal som ho kedysi v zime v S80 a potom v XC70 a ten rachot ma zaskočil + letargický automat..... za mna Volvo nebrať.Bolo zo ale pááá rokov S5
Avatar - J@...
Rači
J@...
| 27. 9. 2018 12:44
bych se rozepsal o pětiválci Volvo (Ford) v benzínu, to byla symfonie. :-) :yes:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Rači
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 17:53
:yes: :yes: :-)

Souhlasil bych s VAculíkem = mám takovej pocit že motorum trošičku maličko jako rozumí = a mezi nej bych zařadil 2.2 HDI :yes:
Avatar - Floyd
Rači
Floyd
| 29. 9. 2018 01:01
Trošičku maličko? Tak to dost přidej - myslím že jim rozumí jako málokdo v této zemi!
Audi
MBRANOM
| 27. 9. 2018 17:40
Ja si pamatam, ze 2,5 TDi kupili od Audi, nie nahodouuuuuu?
Avatar - Hammunasakra
Audi
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 17:52
Nojo to byl snad nejhorší nafťák všech dob = tak tim svym to pak vykompenzovali >:-[]
Avatar - _Karel_
Audi
_Karel_
| 27. 9. 2018 19:44
Prvni 2,5 tdi vaculik vychvalil do nebes. Rozsir si obzory.
Avatar - Hammunasakra
Audi
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 22:35
To bylo někdy v pravěku = v nějakym Transporteru? To fakt moc přehled nemám = a dneska nevidim moc důvod si timhle směrem rozšířovat obzory

A R5 je obecně moc zajímavá konfigurace = a benzín R5 koncernu je super
Avatar - white label
Audi
white label
| 27. 9. 2018 23:50
R5 2.5 TDI se poprvé objevil v Audi 100/C3, následně v Audi 100/C4 a A6/C4.
Volvo dávalo R5 TDI do modelu 850, později S70/V70.
Že sis myslel, že tam Volvo dávalo V6 2.5 TDI mě vlastně ani nepřekvapuje, prostě ses zrovna neměl možnost poradit s Vaculíkem...
8-s >:-[]
Avatar - white label
Audi
white label
| 27. 9. 2018 19:57
Buď si pleteš R5 s V6 (oba 2.5 TDI), přičemž V6 se do Volva nedávalo, nebo klasika = tvé antikoncernovwé klapky na očích...
Avatar - Hammunasakra
Audi
Hammunasakra
| 27. 9. 2018 22:32
To sorry = máš samozřejmě daleko lepší přehled o koncernovejch motorovejch katastofách

V6 2.5TDI = jedna z nej motorovejch katastrof
R5 2.5TDI = naprostá katastrofa ve spolehlivosti = až v double verzi = jako V10

Škoda že R5 benzín i ta blbá nafta = nedali víc prostoru
Avatar - vabis
Audi
vabis
| 27. 9. 2018 21:39
Velky pozor, obchodni oznaceni je stejne, ale jedna se o naprosto odlisne motory.
2.5TDI napriklad v Audi A6 generace C4 byl opravdu drzak a jezdil velmi slusne :yes:
2.5TDI napriklad v jednickovem Superbu, pokus omyl, spis teda omyl 8-s
Avatar - eLzyx
Audi
eLzyx
| 28. 9. 2018 09:29
koupili, je původem z Audi 100 resp. LT. Používal se ve Volvu 850, S/V70 I.gen, a v S80/V70 do roku 2001. Tyto motory jsou u Volva označovány jako TDI (850) resp. 2.5D. Pozdější motory D5 (2.4D atp.) jsou vývojem od Volva, vznikly přepracováním benzinového pětiválce.
Olej Volvo nafta
peetan
| 27. 9. 2018 18:16
Pane redaktore Dusile, nevím odkud jste čerpal, ale specifikace oleje ve vaší radě ohledně výměny oleje - Olej SAE 0W-30, ACEA A5/B5 je pro benzínové motorya/dieslové motory, a divil bych se , že Volvo obzvlášť pro motory vybavené DPF nepředepisuje specifikaci bezpopelných olejů C2/C3/C4?
Olej Volvo nafta
mariob
| 27. 9. 2018 21:11
Ja mam v manuali napisane SAE 0W-30, ACEA A5/B5. Davam ho tam uz 150 000 km a funguje.
Avatar - white label
Olej Volvo nafta
white label
| 27. 9. 2018 21:18
A máš diesel (s dpf)?
Volvo je mrdka z Ciny
dakk68
| 1. 10. 2018 00:30
Pan Dusil pise kraviny..Volvo bylo dobre..a dobre je za tri.v dobach kdy pouzivalo petivalce audi,ci sestivalce vw.samozrejme dizl,protoze automobilka co neumi vyrobit dizl na milion km,bez vetsich oprav by se mela zavrit..Benzin umi vyrobit i renolt..Volvo bylo dobre diky temto motorum,jinak kara nic extra,a interier se rozlepoval vcetne sedacek.brr..Dnes je volvo promiskujitni cinska sracka,co bere dily z podvratneho neumetelskeho p.s.a.Tvari se nadpozemsky,ale to umi i hundaj..
Jedině r5 od audi
dakk68
| 1. 10. 2018 00:45
Tyto pětivalce se měly vyrabet do dnes..,auta by vydržela statisice a planeta by se nezisarala od absurdit a zbytecností konstrukterskych katastrof zbytku automobilek sveta..Vsechny zbyvajici dizly az na tri povedene typy ,jsou omyl a nemely se nikdy vyrabet..Ulevilo by se vsem a hlavne dnes zminovane ekologii nadvyrobou uplne vseho..blbost vladne a stado kupuje

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku