Ekonomika
Šimpanz
To, že mají oba 200Nm je vedlejší, 1,5 96kW je dělaná vyloženě na spotřebu a v takto velkém autě pojede se stejnou spotřebou jako 1.0 TSI a při vyšší rychlosti na dálnici nebo při plném obsazení i za o něco méně. Celkovým projevem pak je to nebe a dudy (samozřejmě ve prospěch 1.5 TSI). Myslím, že těch 13 tis. jsou sakra dobře investované peníze, které dostávají auto z oblasti "motor do dětského autíčka" do oblasti "normální motor".
Jenik3
Leon se mi libi vice nez O3 nebo Golf. Zaujala mne take cenove politika spanelu. Motor 1.0 R3 vyjde na 454k a 1.5 R4 je jen o 13k drazsi, coz je pro mne jasna volba. Sice oba maji max 200Nm /to uplne nechapu/, ale 1.5 dosahuje maxima v rozepeti otacek 1400-4000, coz je skvele.
LeonST
Souhlas, já rovnou volil 17', je to tak akorát. Navíc v kombinaci s TDI, kde předek je přeci jen o takových 60-80 kg těžší.
Michal220
že 2.0tsi je jen s automatem ale cena oproti 1.5ce už není tolik navrh.18ky bych už nechtěl.Jedny mám v garáži a koupil 2sady 17palců na let👋zimu
Ozzman
Ta barva je super. Sakra, vím, že je to prohnily koncern, ale tohle auto se mi líbí čím dál víc >😁
kyklop
Už ani nemecké kone nie sú to čo bývali >😁 Že by gpf, prípadne inák poskladané prevody?
bobeszchaloupky
Seat. Nikdy. jsem zvědav kdy v zájmu ekologie bude mít Rolls Royce moto 0.9 cc
woody-alien
Neblázni, tyhle promo obrázky jsou vždycky kašírka. Takhle vypadá třeba FR na 18" (což je pro danou výbavu maximum) v konfigurátoru [odkaz] a takhle v reálu. Ani 18" Performance II nevyplňují výřezy blatníků tak dokonale a netrčia frajersky ven z karosérie. 😉
[odkaz]
[odkaz]
traveldrive
Naozaj má Leon také parádne kolesá? Dokonale vypĺňajú výrezy blatníkov a fakt že frajersky trčia von z karosérie. :yes:
Anonym
Před měsícem byla cenová politika ještě zajímavější. Za 1.4 TSI ve výbavě Xcellence a FR se připlácelo jen o 19 tisíc víc než stál 1.2 TSI v nižší výbavě Style.
200 Nm mají oba dva proto, že více by převodovka MQ200 nezvládla. Převodovku MQ250 dávají jen silnější verzi 1.5 TSI.
Zajímavé však je, že nová 1.5 TSI 96 kW má horší uváděné zrychlení než dosud montovaná 1.4 TSI 92 kW.
200 Nm mají oba dva proto, že více by převodovka MQ200 nezvládla. Převodovku MQ250 dávají jen silnější verzi 1.5 TSI.
Zajímavé však je, že nová 1.5 TSI 96 kW má horší uváděné zrychlení než dosud montovaná 1.4 TSI 92 kW.
car
Vidím to stejně.Pokud bych z nějakého (neznámého) důvodu chtěl v této třídě koncern vw,Seat Leon je jasná volba..moc hezký.
Čím víc koní, tím víc spreje. >😁 😉