To, že mají oba 200Nm je vedlejší, 1,5 96kW je dělaná vyloženě na spotřebu a v takto velkém autě pojede se stejnou spotřebou jako 1.0 TSI a při vyšší rychlosti na dálnici nebo při plném obsazení i za o něco méně. Celkovým projevem pak je to nebe a dudy (samozřejmě ve prospěch 1.5 TSI). Myslím, že těch 13 tis. jsou sakra dobře investované peníze, které dostávají auto z oblasti "motor do dětského autíčka" do oblasti "normální motor".
Leon se mi libi vice nez O3 nebo Golf. Zaujala mne take cenove politika spanelu. Motor 1.0 R3 vyjde na 454k a 1.5 R4 je jen o 13k drazsi, coz je pro mne jasna volba. Sice oba maji max 200Nm /to uplne nechapu/, ale 1.5 dosahuje maxima v rozepeti otacek 1400-4000, coz je skvele.
Neblázni, tyhle promo obrázky jsou vždycky kašírka. Takhle vypadá třeba FR na 18" (což je pro danou výbavu maximum) v konfigurátoru [odkaz] a takhle v reálu. Ani 18" Performance II nevyplňují výřezy blatníků tak dokonale a netrčia frajersky ven z karosérie. ;-)
[odkaz]
Před měsícem byla cenová politika ještě zajímavější. Za 1.4 TSI ve výbavě Xcellence a FR se připlácelo jen o 19 tisíc víc než stál 1.2 TSI v nižší výbavě Style.
200 Nm mají oba dva proto, že více by převodovka MQ200 nezvládla. Převodovku MQ250 dávají jen silnější verzi 1.5 TSI.
Zajímavé však je, že nová 1.5 TSI 96 kW má horší uváděné zrychlení než dosud montovaná 1.4 TSI 92 kW.