Testy
Beefcake
3
Pretoze priechodnost v terene by tym utrpela.
Přejít do diskuze
Duster je klasik SUV. Toto je pravý offroad. Rám, tuhé nápravy, závierky dif..... Duster v teréne nemôže zvládnuť to čo Jimny, nemôže byť tak odolný a trvanlivý
Tak snad kdo chce luxusní plasty a auto jako kolchozák, tak si koupí mercedes G nebo Range a ne Suzuki. To snad byl jen nemístný šťulec od redaktora. >😒]
Kombinace možnosti uzamknout 4x4, krátká jednička, nízká váha, stejná světlá výška jak Jimny a absurdní nájezdové úhly dělají z Dustera auto, které v 90% případů projede to co Jimny.
Vypadá to zajímavě, ale moc nechápu ty komfortní možnosti výbavy, trochu se bojím, že to auto zbytečně prodraží. Jimmy mi nedává jiný smysl než v základu, resp. s doplňky pro jízdu do terénu. Vždyť ta technika sama předurčuje, že se s tím po silnici, s nadsázkou řečeno, nedá jezdit.
To su len tvoje teorie a fikcie.
Tazko si niekto kupi Jimny ako jedine auto. A ver tomu, ze sa nove predavat budu.
Tazko si niekto kupi Jimny ako jedine auto. A ver tomu, ze sa nove predavat budu.
Nejde o procenta. Chtěl jsem říct, že reálně požadovaná průjezdnost terénem se nebude moc lišit. Kolik lidí ten extrém co Duster nezvládne a Jimny jo kdy využije. A vlastnosti na silnici a každodenní použitelnost je samozřejmě relevantní, pokud uvažujeme o jednom autě. Pochopitelně pokud máte budget na víc aut, můžete mít jednostranně využívané Jimny. Tak se ale bude Jimny kupovat až hodně ojetý, na zničení do lesa. Nikoliv nové za 400 000.
Fakt zboznujem taketo percentualne vyjadrenia.
Zaujimavych je prave tych zvysnych do 100%.
Ak ma absurdne najazdove uhly Duster, co potom Jimny ? Vpredu 37 vs 30 a vzadu 49(!) vs 33. Prejazdovy uhol myslim ani Dacia neuvadza.
Jimny sa vojde tam, kde ine auta nie.
Okrem toho argumentovat pri takomto aute, ako sa sprava na ceste, ci rodinnym zivotom, je fakt smiesne.
Mimochodom, ziadny dizel ani turbo, 130Nm musi stacit aj pre offroad.
Zaujimavych je prave tych zvysnych do 100%.
Ak ma absurdne najazdove uhly Duster, co potom Jimny ? Vpredu 37 vs 30 a vzadu 49(!) vs 33. Prejazdovy uhol myslim ani Dacia neuvadza.
Jimny sa vojde tam, kde ine auta nie.
Okrem toho argumentovat pri takomto aute, ako sa sprava na ceste, ci rodinnym zivotom, je fakt smiesne.
Mimochodom, ziadny dizel ani turbo, 130Nm musi stacit aj pre offroad.
Pekne videjka😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Z toho sa uz da, co to odvodit o pouzitych rieseniach.
LSD je rieseny elektronicky pribrzdovanim a evidentne funguje ok.
Paradne auticko, hlavne v tej tmavej farbe.
Mam slabost na taketo hranate auta 😄
[odkaz]
[odkaz]
Z toho sa uz da, co to odvodit o pouzitych rieseniach.
LSD je rieseny elektronicky pribrzdovanim a evidentne funguje ok.
Paradne auticko, hlavne v tej tmavej farbe.
Mam slabost na taketo hranate auta 😄
Ano Jimny toho zvládne asi víc, ale časem, až někdo udělá srovnání (a to udělá) zjistíte, že ten rozdíl je ve skutečném světě menší, než si troufnete přiznat. A jak říkám, Duster bez problémů dá i dálniční cestování ve více lidech a plnohodnotný rodinný život. A to se mi Suzuki moc líbí.
Mě se líbí a je to od Suzuki odvážný počin. Ale neumím si představit typického kupce. To auto je moc malé na a tedy zcela nepraktické na běžné používání, nebo na e😜edici nebo na cokoliv. A aby někdo utratil půl milionu za auto do lesa, které je jinak k ničemu. To nevím. Duster zvládne 90% věcí v terénu a je použitelný i na silnici.
ale stale boli dost male a sikovne... a aj terenne.... 😉 .. proste do tych 4m je to parada... lenze dnesna aj taka ravka ma uz 4,6m .... sportage tiez 4,5m .. teda nic proti keby mali aj nieco mensie ako boli ich predchodcovia ... lenze oni povodne modely rokmi len zvacsili a nic mensie do terenu miesto nich uz neponukaju... C-HR ani niro neberiem.. ani Soul .. to ozaj nie su auta ktore by nahradili koncepciou nejaky ten povodny sportage aj RAVku ... proste vznika tu akasi diera na trhu.... ze mas uz len 4,3m "terenaky" a vacsie .. a prave tie male uz nemas... este vitara je ako tak sikovna ale aj to uz nie je ziadny drobec uprimne.... skoda prave konca takych tych malych terenakov z minulosti ale chapem ze doba hra proti nim..... to je asi ako kabria a kupatka... uz taketo vozy dnes moc ludi si nekupuje no ;-\
PS: prva RAV-ka v 3dveraku mala dlzku 3,8m ... aky to rozdiel voci tej dnesnej ropuche 😒
PS: pajero pinin malo v 3 dveraku dokonca len 3,7m... dnes proste taketo nieco uz na trhu nemame... len prave jimny a nivu inak vsetko uz obludy nahanajuce luxus za neskutocne prachy
PS: prva RAV-ka v 3dveraku mala dlzku 3,8m ... aky to rozdiel voci tej dnesnej ropuche 😒
PS: pajero pinin malo v 3 dveraku dokonca len 3,7m... dnes proste taketo nieco uz na trhu nemame... len prave jimny a nivu inak vsetko uz obludy nahanajuce luxus za neskutocne prachy
Aj Pinin aj prva RAVka boli o level vacsie auta ako Jimny ci Samurai. Ci takyto velky/maly offroad na trhu chyba povie trh. Tipujem ze v Suzuki vedia preco vyvinuli novu generaciu.
a prave takito sikovni drobci mi medzi sucasnymi "terenakmi" stale dost chybaju.... aspon ze jimny stale "zije" .. velka poklona pre suzuki :yes😒br />
lebo kedysi tu bolo aj malicke pajero pinin .. aj prva RAV-ka je vlastne na dnesne pomery uz malicka a dokonca prave este v trojdveraku krasne kompaktna a hodne sikovna v terene.... aj prvy sportage bol vlastne hodne maly ako si na to teraz tak spominam ale zaroven uz slusne terenny... ale dnes? vsetko mame uz len velke radoby-terenne lode ktore ale v realne v terene ho.no uz zvladnu ale skor nahanaju dialnice a luxus ( cest vynimkam .. ako prave niva jimny a pod... )
takze palec hore jimny :yes:
lebo kedysi tu bolo aj malicke pajero pinin .. aj prva RAV-ka je vlastne na dnesne pomery uz malicka a dokonca prave este v trojdveraku krasne kompaktna a hodne sikovna v terene.... aj prvy sportage bol vlastne hodne maly ako si na to teraz tak spominam ale zaroven uz slusne terenny... ale dnes? vsetko mame uz len velke radoby-terenne lode ktore ale v realne v terene ho.no uz zvladnu ale skor nahanaju dialnice a luxus ( cest vynimkam .. ako prave niva jimny a pod... )
takze palec hore jimny :yes:
Kto chce ozajstne predstavenie auta, musi zabludit inde: [odkaz]
Chutne a dobre auticko. Taky maly Wrangler ci G.
Kto to auto navrhoval, evidentne rozmyslal a riesil veci z pohladu sofera a nie marketingu.
Chvalim hill holder a asistent zjazdu.
Chutne a dobre auticko. Taky maly Wrangler ci G.
Kto to auto navrhoval, evidentne rozmyslal a riesil veci z pohladu sofera a nie marketingu.
Chvalim hill holder a asistent zjazdu.
Konecne poriadna Niva.
Len som sa nedocital, ci ma vzadu mech.uzavierku diferencialu. Nie, ze by sa to nedalo dohladat inde, ale i tak...
Len som sa nedocital, ci ma vzadu mech.uzavierku diferencialu. Nie, ze by sa to nedalo dohladat inde, ale i tak...
Neotřelý vzhled, malý rozvor, do terénu super, ale cena pro ČR odporně nezajímavá. Na okresku jo, ale dálnice oklikou. Prdítko o kilečko předražené.