Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

laciné plasty
apop
| 30. 9. 2018 11:16
Tak snad kdo chce luxusní plasty a auto jako kolchozák, tak si koupí mercedes G nebo Range a ne Suzuki. To snad byl jen nemístný šťulec od redaktora. >:-[]
laciné plasty
norday
| 30. 9. 2018 12:48
Proč ho neudělali o 20 cm delší aby měl aspoň nějaký kufr:))
Avatar - Beefcake
laciné plasty
Beefcake
| 30. 9. 2018 13:00
Pretoze priechodnost v terene by tym utrpela.
laciné plasty
norday
| 30. 9. 2018 13:07
... Naprosto minimálně.
Výbava
adamzprahy
| 30. 9. 2018 12:56
Vypadá to zajímavě, ale moc nechápu ty komfortní možnosti výbavy, trochu se bojím, že to auto zbytečně prodraží. Jimmy mi nedává jiný smysl než v základu, resp. s doplňky pro jízdu do terénu. Vždyť ta technika sama předurčuje, že se s tím po silnici, s nadsázkou řečeno, nedá jezdit.
Avatar - SCHROJF
Výbava
SCHROJF
| 1. 10. 2018 13:32
Prečo je tá anténa v pravom zadnom rohu, a nie v strede?Má to nejaký dôvod,význam?
Výbava
adamzprahy
| 3. 10. 2018 23:07
To je zajímavý detail >:D
Avatar - Beefcake
S
Beefcake
| 30. 9. 2018 12:59
Konecne poriadna Niva.
Len som sa nedocital, ci ma vzadu mech.uzavierku diferencialu. Nie, ze by sa to nedalo dohladat inde, ale i tak...
Avatar - Beefcake
Rasto
Beefcake
| 30. 9. 2018 13:25
Kto chce ozajstne predstavenie auta, musi zabludit inde: [odkaz]
Chutne a dobre auticko. Taky maly Wrangler ci G.
Kto to auto navrhoval, evidentne rozmyslal a riesil veci z pohladu sofera a nie marketingu.
Chvalim hill holder a asistent zjazdu.
Avatar - Panamira
Auto do terénu.
Panamira
| 30. 9. 2018 13:55
Neotřelý vzhled, malý rozvor, do terénu super, ale cena pro ČR odporně nezajímavá. Na okresku jo, ale dálnice oklikou. Prdítko o kilečko předražené.
Auto do terénu.
norday
| 30. 9. 2018 16:59
Mě se líbí a je to od Suzuki odvážný počin. Ale neumím si představit typického kupce. To auto je moc malé na a tedy zcela nepraktické na běžné používání, nebo na expedici nebo na cokoliv. A aby někdo utratil půl milionu za auto do lesa, které je jinak k ničemu. To nevím. Duster zvládne 90% věcí v terénu a je použitelný i na silnici.
Auto do terénu.
peterle
| 30. 9. 2018 18:35
Duster je klasik SUV. Toto je pravý offroad. Rám, tuhé nápravy, závierky dif..... Duster v teréne nemôže zvládnuť to čo Jimny, nemôže byť tak odolný a trvanlivý
Avatar - Beefcake
Auto do terénu.
Beefcake
| 30. 9. 2018 19:00
Plne suhlasim >:-[]
Duster je univerzalna nahrada vsetkych pseudo SUV a offroadov >:D
Auto do terénu.
norday
| 30. 9. 2018 20:03
Ano Jimny toho zvládne asi víc, ale časem, až někdo udělá srovnání (a to udělá) zjistíte, že ten rozdíl je ve skutečném světě menší, než si troufnete přiznat. A jak říkám, Duster bez problémů dá i dálniční cestování ve více lidech a plnohodnotný rodinný život. A to se mi Suzuki moc líbí.
Auto do terénu.
norday
| 30. 9. 2018 20:08
Kombinace možnosti uzamknout 4x4, krátká jednička, nízká váha, stejná světlá výška jak Jimny a absurdní nájezdové úhly dělají z Dustera auto, které v 90% případů projede to co Jimny.
Avatar - Beefcake
Auto do terénu.
Beefcake
| 30. 9. 2018 21:03
Fakt zboznujem taketo percentualne vyjadrenia.
Zaujimavych je prave tych zvysnych do 100%.
Ak ma absurdne najazdove uhly Duster, co potom Jimny ? Vpredu 37 vs 30 a vzadu 49(!) vs 33. Prejazdovy uhol myslim ani Dacia neuvadza.
Jimny sa vojde tam, kde ine auta nie.

Okrem toho argumentovat pri takomto aute, ako sa sprava na ceste, ci rodinnym zivotom, je fakt smiesne.

Mimochodom, ziadny dizel ani turbo, 130Nm musi stacit aj pre offroad.
Auto do terénu.
norday
| 30. 9. 2018 22:15
Nejde o procenta. Chtěl jsem říct, že reálně požadovaná průjezdnost terénem se nebude moc lišit. Kolik lidí ten extrém co Duster nezvládne a Jimny jo kdy využije. A vlastnosti na silnici a každodenní použitelnost je samozřejmě relevantní, pokud uvažujeme o jednom autě. Pochopitelně pokud máte budget na víc aut, můžete mít jednostranně využívané Jimny. Tak se ale bude Jimny kupovat až hodně ojetý, na zničení do lesa. Nikoliv nové za 400 000.
Avatar - Beefcake
Auto do terénu.
Beefcake
| 30. 9. 2018 22:31
To su len tvoje teorie a fikcie.
Tazko si niekto kupi Jimny ako jedine auto. A ver tomu, ze sa nove predavat budu.
krasne auto
H/K_svwet
| 30. 9. 2018 13:57
a prave takito sikovni drobci mi medzi sucasnymi "terenakmi" stale dost chybaju.... aspon ze jimny stale "zije" .. velka poklona pre suzuki :yes:

lebo kedysi tu bolo aj malicke pajero pinin .. aj prva RAV-ka je vlastne na dnesne pomery uz malicka a dokonca prave este v trojdveraku krasne kompaktna a hodne sikovna v terene.... aj prvy sportage bol vlastne hodne maly ako si na to teraz tak spominam ale zaroven uz slusne terenny... ale dnes? vsetko mame uz len velke radoby-terenne lode ktore ale v realne v terene ho.no uz zvladnu ale skor nahanaju dialnice a luxus ( cest vynimkam .. ako prave niva jimny a pod... )

takze palec hore jimny :yes:
Avatar - wakantanka
krasne auto
wakantanka
| 30. 9. 2018 14:04
Aj Pinin aj prva RAVka boli o level vacsie auta ako Jimny ci Samurai. Ci takyto velky/maly offroad na trhu chyba povie trh. Tipujem ze v Suzuki vedia preco vyvinuli novu generaciu.
krasne auto
H/K_svwet
| 30. 9. 2018 14:15
ale stale boli dost male a sikovne... a aj terenne.... ;-) .. proste do tych 4m je to parada... lenze dnesna aj taka ravka ma uz 4,6m .... sportage tiez 4,5m .. teda nic proti keby mali aj nieco mensie ako boli ich predchodcovia ... lenze oni povodne modely rokmi len zvacsili a nic mensie do terenu miesto nich uz neponukaju... C-HR ani niro neberiem.. ani Soul .. to ozaj nie su auta ktore by nahradili koncepciou nejaky ten povodny sportage aj RAVku ... proste vznika tu akasi diera na trhu.... ze mas uz len 4,3m "terenaky" a vacsie .. a prave tie male uz nemas... este vitara je ako tak sikovna ale aj to uz nie je ziadny drobec uprimne.... skoda prave konca takych tych malych terenakov z minulosti ale chapem ze doba hra proti nim..... to je asi ako kabria a kupatka... uz taketo vozy dnes moc ludi si nekupuje no ;-\

PS: prva RAV-ka v 3dveraku mala dlzku 3,8m ... aky to rozdiel voci tej dnesnej ropuche :-(

PS: pajero pinin malo v 3 dveraku dokonca len 3,7m... dnes proste taketo nieco uz na trhu nemame... len prave jimny a nivu inak vsetko uz obludy nahanajuce luxus za neskutocne prachy
krasne auto
Mig_35
| 30. 9. 2018 14:46
RAVka je průkopníkem kategorie SUV. Tzn. s terénním autem to nemá nic společného...
Avatar - Beefcake
krasne auto
Beefcake
| 30. 9. 2018 19:03
Neviem, ci si to dobre pamatam, ale nemali prve RAV dokonca ram ?
Avatar - Beefcake
Jimny
Beefcake
| 1. 10. 2018 22:35
Pekne videjka:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Z toho sa uz da, co to odvodit o pouzitych rieseniach.
LSD je rieseny elektronicky pribrzdovanim a evidentne funguje ok.

Paradne auticko, hlavne v tej tmavej farbe.
Mam slabost na taketo hranate auta :-)

Lesáci
otatomekahoj
| 2. 10. 2018 19:45
Do nedávna to měli lesníci, teď mají Yetiny. Průchodnost prý horší..
Avatar - Beefcake
Cena
Beefcake
| 3. 10. 2018 23:54
V cerstvom Autobilde sa uvadza 16000E.