>:D >:-[]:yes: Kam se hrabe Volvo, tohle má nejlepší pasivní bezpečnost ze všech aut! A když nemůže projet, tak se rozkročí a ten most před sebou jednoduše zdvihne...a postaví vedle. PS: 1200 tun nosnost? To by už zvedlo Jyrku i s jeho bývalou paní i s postelí!!! PPS: nevíte někdo, proč tam je u toho "radius 2,5 m" ? PPPS: představte si 1000 fábií, svázaných řetězem---tahle pojízdná lednička je jednoduše všechny zvedne :-O
Je to tak, že každý jeřáb má určitý "diagram" podle kterýho může zvedat. Celý je to vpodstatě zákon o páce, čím víc je rameno vyložené, tím míń může zvedat, ale nejsem odborník, samozřejmě to má spoustu jinejch úskalí (vítr, tuhost ramene, protizávaží atd.). I tak je 1200t nejvíc ze všech mobilních kolových jeřábů. i když zas tak mobilní není, myslím, že kus se musí přivést zvlášť. Dobře se to chápe z leafletu - [odkaz]
Jo, mel jsem z toho jednu zkousku...takze ty pracovni diagramy jsem mel celkem zmaknuty vcetne nejakejch navrhu stavebnich jerabu. Ale zrovna tohle monstrum me nejak minulo...No musi to bejt docela zazitek to videt v akci...asi i ta instalace bude stat za to, nez se to zafixuje atp. pekna hracka. Skoda ze na youtube jsem nic nenasel >:-[]
No vida tak tu máme odborníka. :-):yes: Snad jsem to jakž takž vysvětlil správně. Jinak tenhle prcek, resp. technické řešení získalo nějaké ocenění v roce 2007. Zajímavý je i "menší" bráška LTM 1500, když si projdete pdfko, tak zjistíte že má 12 rychlostí vpřed a dvě s redukcí.
Tak se omlouvám, oni to budou asi dvě zpátečky, mě přišlo nelogický, aby mělo něco tak obrovskýho zpátečku. Ale našel jsem skvělý video, sice s modely, ale i tak [odkaz]
Tady se dá najít spousta pěknejch fotek, i historickejch, zejména starý tahače, měly něco do sebe... [odkaz] Taky v sekci Kraneinsatze jsou pěkný fotky z natáčení.
ten je dobrý ;-)
jinak se omlouvám! Jmenuje se to Rigs of Rods
[odkaz]
dá se tam jezdit se vším možným. Hákový nakladač, řetězový, jeřáby. hydraulická ruka apod. a vše funkční ;-) žel na můj noťas to bylo moc ;-\
[odkaz]
Americka auta jsou svym zpusobem paradox...Exterier je pro norlmaniho chlapa stejne pritezlivej,jako zadek modelky v plavkach, interier uz odrazi spise obsah dutiny mozkove dane modelky (nerikam ze vsechny jsou hloupe,ale inzenyrky to vestinou nebejvaj :-) ).Ale je to take v tom,co kdo hleda v interieru,nekdo hleda ucelovost nekdo hleda plasty,ketry se daj olizova.Me osobne se libi zpracovani US interieru,protoze to je zdvizeny prostrednicek evrope...hlavne co se vyuziti prostoru tyce..Kdyz jsem jel po NewYorku Svagrovo Hummerem,musel jsem se smat kdyz jsem vydel jak je zakrytej bezpecnostni pas..stejne tak ve fordu 350tkce...otvor v plastu ze ktereho vyjizdel pas,byl dobre 4 cm velky >:-[] dalsi detaily asi nemaj smysl,tohle mluvi za vse... :-!
No snad se z toho GM dostane, jinak nevím nevím, jak by to dopadlo se Saabem. A to by byla věčná škoda, kdyby skončil jako Roewe - tahle automobilka by mě z celého portfolia GM mrzela jednoznačně nejvíc.