Motorky
spaleny6
Na nic si nehrajme, JAWA už zemřela. Jen je škoda že podobným firmám musíme přispívat v podobě dotací. Konkrétně tuším 80mil kč na vývoj litrového motoru který svět nikdy neviděl.
gil54
A může tam klidně i natrvalo zůstat. Pokud jí tam vůbec někdo bude chtít.
Marnost, marnost, marnost. Minimálně už 30 let. Nepomůže ani designové kopírování ikonické MV Agusty ze šedesátých let. Je to trapný. [odkaz] [odkaz]
Marnost, marnost, marnost. Minimálně už 30 let. Nepomůže ani designové kopírování ikonické MV Agusty ze šedesátých let. Je to trapný. [odkaz] [odkaz]
josef2911
No nevim co chtěji vyvážet do indie když jawa vyrobila za rok 1300 ks motorek!!!před rokem 89 to bylo 100 tisíc ročně.kapitalisti to zlikvidovali.v indii jsem viděl ještě dnes jezdit staré jawy z 60. let!!!!!! Jawa Čz vše v troskách.kdysi světoznámé a dnes?kapitalusmus nepřežije asi nic.
tadeaskocur
Tak to jsem zvědavej, jaká tam bude prodjenost a jakou nasadí na tamním trhu prodejní cenu.
spaleny6
Kapitalisti to nezlikvidovali. Technicky ani menohli, když nám vládli a dodnes vládnou komunisti a rozebrali si i podniky. JAWA prostě za konkurencí výrazně zaostávala, po otevření hranic se to zlikvidovalo samo. On je rozdíl když se výrobky dodávají často zdarma v rámci soudružské "pomoci", když si je koupit musíte protože nic jiného není a nebo když si můžete svobodně vybrat.
P.S. Čezeta už zase vyrábí.
P.S. Čezeta už zase vyrábí.
Kdybych měl uvažovat o koupi takové motorky, tak místo čínské Jawy za 120 tis. bych se raději viděl na Hondě CB 500 za 140 tis.