Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - VDC
...
VDC
| 9. 10. 2018 08:09
Ani náznakem nepřipomínal? :-) Mně to přijde skoro stejný, přední světla sice z lady a zadní z golfa II, ale třeba dveře jsou jak u sériovýho favorita.
Avatar - beibej
...
beibej
| 9. 10. 2018 21:30
kde tam vidíš trojúhelníková světla? >:D
Avatar - DaewooMaster
...
DaewooMaster
| 10. 10. 2018 13:35
Já bych tipnul, že z té Lady jsou přední i zadní světla. Z Golfa jsou kola (resp. disky).
A víc než Golfa mi boční linie připomíná Ritmo anebo právě sériového Favorita.
...
peterle
| 10. 10. 2018 22:22
Zadné z lady nie sú, z akej?
...
peterle
| 10. 10. 2018 22:21
Z golfa 2 určite nie sú.
Avatar - CountachSV
Best of
CountachSV
| 9. 10. 2018 08:28
Předek francie - pežó / renó, zadek golf. Volant ze stodvácy :yes: :yes: >:-[]
Avatar - wakantanka
Best of
wakantanka
| 9. 10. 2018 09:07
Citroen Visa štrajchnutý Renaultom a Golfom >:D
Avatar - rokyta.p
Best of
rokyta.p
| 9. 10. 2018 14:59
Mi to připomíná Yugo nebo Samaru :-| ale Citron Visa, no no, ale taky :-)
Aktuální produkce je také muzeum
Ernesto01
| 9. 10. 2018 08:51
To co aktuálně na silnicích jezdí muzeum není ? Rapid na odrbaných základech majestátní a tehdy výborné Škody Octavia z přelomu tisíciletí, některé díly ještě více ošizené ? Zejména spojka, jak zdejší čtenáři jistě vědí. (Však také základní záruka je 40 tisíc km, za více než 80 nelze ani připlatit).

Ani jeden hybrid. Ani jeden schopný benzín (tam kde vRS Octavia útočí +-160 kW konkurence útočí 2.5 L turbomotory (třeba boxerem) s +- 220 kW, velmi problémové a zdraví škodlivé Diesely. Elektromobil v nedohlednu.

Malé Fabie za půl mega v interiéru k nerozeznání od Dacie. Cukající DSG, problémy s reálnou spotřebou, přehřívání motorů při dlouhé zátěži na dálnici, chlazení palivem a brutální spotřeba .... realita je realita soudruzi, nejen Škoda ale celá Evropa je jedno velké automuzeum. Lidi to kupují snad jenom proto, že nic jiného neznají a nebo ty auta prostě fasují na operáky.

Na svojí dobu byla taková Felicie výborné auto. To samé Octavia, byť výbavy a třeba zavádění ABS trvalo ve škodovce brutálně dlouho a vedlo ke spoustě škod na silnicích, ke kterým by jinak vůbec nemuselo dojít, nebo by byly mírnější. Vlastně to vždycky bylo tak trochu muzeum, jen pojízdné.
Avatar - wakantanka
Aktuální produkce je také muzeum
wakantanka
| 9. 10. 2018 09:06
:-) TWL na čom fičíš? :-)
Avatar - Emel
Aktuální produkce je také muzeum
Emel
| 9. 10. 2018 09:39
Exhalace z boxeru :-)

Smůla je, že zatímco Octavia posílila svůj dvoulitr na 180kW, Subaru s prodejem STi končí, protože toto neplní nové emisní normy.
Avatar - twistedTSD
Aktuální produkce je také muzeum
twistedTSD
| 9. 10. 2018 10:29
Tak tedy popořadě:
- Rapid má z první Octavie jen zadní nápravu.
- základní dvouletá záruka kilometrové omezení nemá, rozšířená 5 let/100 tisíc km je za 2 tisíce kč a maximum je 150 tisíc km.
- ORS má 180 kW...2.5 boxery wtf?
- Pokud uvnitř nepoznáš rozdíl mezi Dacií a Fabií, pak je problém na tvé straně.
- problémy s reálnou spotřebou ?
-zavádění ABS? Počínaje druhou Fabií byla bezpečnostní v základu vždy nadstandardní (s výjimkou O2 Tour). Srovnej s Fiatem, který před rokem prodával auta bez bočních airbagů a ABS byla na mém Puntu z roku 2003 jedna z mála věcí, které chyběly do plné výbavy.

Doufám, že jsi jen troll.
Avatar - KANKUNEN
Aktuální produkce je také muzeum
KANKUNEN
| 9. 10. 2018 11:02
Která automobilka to teda dělá lépe?
Avatar - Ozzman
Aktuální produkce je také muzeum
Ozzman
| 9. 10. 2018 12:28
Subaru, legendární Impreza, auto nižší střední, konkurent Octavie, se prodává výhradně s atmosférickou 1.6tkou a automatem, se zrychlením 0-100 za neskutečně omračujících 12s a spotřebou šestiválcové nafty v SUV...
Avatar - JiVi
Aktuální produkce je také muzeum
JiVi
| 9. 10. 2018 12:48
tak Rapid ma hlavne nahradi O1 Tour .. a rozmerama na to sedi
Avatar - twistedTSD
Aktuální produkce je také muzeum
twistedTSD
| 9. 10. 2018 13:50
Však ano, Rapid je přímým nástupcem O1/O2 Tour. Technikou je ale bližší Fabii.
Aktuální produkce je také muzeum
Arese
| 9. 10. 2018 12:58
>:D >:D >:D Zřejmě dobrej matroš, nic jiného na takovéto kecy nelze říct! >:-[]
Pokolikáté už?!!
Arese
| 9. 10. 2018 13:02
Bože, já proti Škodovce vůbec nic nemám, naopak jí fandím, ale o těch předchůdcích Fáčka se už v českých masmédiích (i zde na auto.cz) psalo tolikrát, že už je fakt nebetyčně trapné to tady zase předhazovat! To zdejším redaktorům fakt nedochází, že tímto škodovce v očích svých čtenářů jen a jen škodí?! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no: