Opět se chlubí jakýmsi designem, protože ničím jiným to auto snad ani oslovit nemůže. Upřímně, v kategorii lowcost a zejména ultra-lowcost aut (zařazení Rapidu) by kupce mělo zajímat něco jiného, než design. Třeba životnost spojky .... reálná spotřeba, nebo emise.
Nevidím tam jediný hybrid nebo náznak elektropohonu. Vzhledem k provozu Rapidů převážně na okreskách a ve městě (Praha !) je to opět hřebíček do rakve nám všem. Fakt si to někdo koupí za svoje prachy ? Opravdu ještě nejsme vyspělá společnost, která tahle auta odmítá ? Ty benzíňáky s filtrama nás fakt jednou můžou zabít, stejně jako nafta.
to nevadí, on bude argumentovat tím, že uhelný elektrárny nejsou v Praze, ostatní na dědinách at si vychcípaj, že...
Nákladní lodě a letadla taky neplujou a lítaj v ulicích Prahy, ale sakra snad jsme jedna planeta ?
Amík, Rus a hlavně Čínan se regulema neřídí, zase to odsere jen evropan se snad nejchudší kupní silou, v ČR to platí 100x víc >:D
Ano a ne: "Základem automobilu bude platforma MQB A0. Ta je původně určena pro malé vozy, Škoda jej však využije i pro kompakt." Tedy na podvozku Fabie budoucí ;-) Uvidíme nakolik se "Spaceback" bude rozměrově lišit od stávajících generací Pola a Ibizy .......
A co jako? Není to špatná náprava a má vysokou nosnost a před ní se ještě vejde nádrž o objemu 55 l. Které jiné auto této kategorie dnes takový objem nabízí? :-!
kukisky prispievajú k mojej vytočenosti, majte si ich tam, ale neotravujte s nimi a netrepte sprostosti, že prispievajú k mojej spokojnosti.
A teraz k veci. Nový rapid bude zas trošku technický oblb, škoda, nebude to poriadna konkurencia mejn hečom, ale ich vec. Myslím, že oblbujú aj so zmenou mena, vraj rapid sa neuchytil. S menom rapid ľudia problém nemali, akurát sa chce škoda zbaviť pachu lowendu, ktorý terajší rapid šíri.
Neviem koho toto zaujima, mozno zopar skalných CZ/SK fanusikov skodovky. Pockam si pekne na cennik, vybavu a technicke udaje. Dizajn ma okej dobrych 95% aut. Automobilky sa sice snazia hrat na city ale investicia do auta je pre logicky zmyslajuceho cloveka racionálnou volbou, nie pocitovou.
Menovka Rapid problémom nebola, skor konkurencia za tie prachy, "extra" ponuka, ktora momentalne je, je okej (najma liftback, ten kufor je paradny). Ten maly trojvalcek urcite nepomaha a bez nejakej super akcie sa to v normalnej vybave splha k 15000€ co su aj ine slusne auta. Za take prachy si mnoho ludi radsej kupi mazdu alebo toyotu.
Že je dizajn nekonfliktný a človek ako ty si povie, že vlastne mu nepotrebuje venovať pozornosť, je celkom ťažká úloha, pretože práve pri takýchto mainstreamových autách sú ľudia veľmi citliví na každý výstrelok.
Treba im to naservírovať tak, aby nemali pocit, že kupujú niečo zastaralé, ale zároveň nič ultra moderné, lebo inak by sa tu potom neozval, že dizajn ti je nanič ale miesto toho písal rozhorčené komenty, ako si niečo také mohli dizajnéri dovoliť.
tak tentokrat by to uz mohlo byt auto ( danej triedy ) seriozne na urovni ceedu astry a pod :yes:
sucasny rapid nie je vobec spatny ale pride mi ozaj kusok tak na pomedzi segmentov... ani vyslovene male auto to nie je ale ani plnohodnotna nizsia stredna trieda ... a octavka je sice paradna ale uz obrovska a nadalej jej chyba kasna typu hatch v danej triede takze snad to konecne napravi novy rapid a v nizsej strednej triede sa skoda konecne docka svojho prveho hatchu ... vzdy som chcel konkurenta astry hatchback ci ceedu hatchback od skody s rovnakym typom kasne ( a vzdy som aj veril ze raz urcite pride ... hoc obcas verim naivne ale tentokrat sa oplatilo verit ) .. tak konecne sa dockam :yes: