Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Stane se Jaguar čistě elektrickou značkou? Vedení to prý vážně zvažuje

23 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Mě trefí, ta značka je zajímavá tím, že vyrábí o něco více řidičská auta než německá prémie, a teď tohle....
Avatar - kaa
kaa
Asi je pálí dobré bydlo.
westeros
Ridicska auta = ctyrvalcove naftove traktory? 😄
Avatar - Anonym
Anonym
můžeš si stále koupit jak V6 diesel, tak V6 benzín i V8 benzín....
kyklop
Ha ha ha, predpokladám, že väčšina predaných má pod kapotou dízel :-!
Avatar - Anonym
Anonym
asi jim hráblo no...nebo chtěj vyždímat prachy na dotacích.
99matthew99
Jaguar nezaziva zrovna dobre obdobie. Sollihul ma odstavku na 2 tyzdne, west bromwich taisto. Ich auta sa vacsinou predavali s dieslom ale vdaka idio.om z EU sa ich predaj prudko znizil.
kyklop
Čas na úpravy a homologovanie mali rovnaky ako konkurencia, hľadať za všetkým EU je príliš jednoduché 😉
99matthew99
Co mali homologovat ked auta Jaguar Land Rover sa v 95% predavaju v diesli. Eu povedali ze diesle su zle a tak klesa zaujem o auta JLR. Thats all.
kyklop
V tomto prípade majú rovnaké podmienky ako ostatný výrobcovia. Na eu sa všetko hádzať do nekonečna nedá
Avatar - Anonym
Anonym
Jaguar zdaleka neživí jen EU, oni toho dost prodaj i USA, Kanada, Asie, Arábie...
zlysoused
Což je škoda. Jaguar je na silnicích zajímavým osvěžením.
westeros
Tesla momentalne uz prodava celosvetove vic aut nez Jaguar.
mrazik
A co to ma znamenat ?
westeros
Ze za 10 let uz treba znacka Jaguar nebude existovat 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Přej a bude ti přáno.
Avatar - _Karel_
_Karel_
A ten smajlík znamená, že se u toho usmíváš jak imbecil? Že z toho máš radost? 😐
IPace
hlavne bych v tom videl prave trend, Tesla prodava vesmes podobne drahe portfolio aut jako Jaguar, presto ma prodeje vetsi nez Jaguar a nemusi se starat o nejake emisni limity

v Jaguaru zvazuji proste logicky krok

v Indii, Cine a nekterych statech USA a "domacim" UK zrejme po roce 2030 neprodaj nic jineho nez elektriku ci nejaky plugin, v Evrope asi jiz jen plug-in hybridy, prechod na elektrifikaci je tedy nemine

jejcih prvni elektricky model zaziva realtivne uspech a po par mesicich ma objednavek ktere jinak znamenaji cca 7,5% prodeju Jaguaru za rok 2017, takze model s cenou nad 100k eur ma vetsi uspech nez nektere jine Jaguary s cenovkou okolo 80k eur

logicky tedy zvazuji neco co je nemine a co jim pravdepodobne zajizsi vetsi prodeje nez maji nyni

tak jako Porsche zachranilo od konce vyroba SUV s dieselem, tak ted spoustu automobilek mozna zachrani pred skoncenim vyroby elektrifikace, je to standardni evolucni vyvoj trhu, zakazniku, automobilizmu, a jako my se dnes podivujeme nad tim ze pred 100 lety byli v presile v doprave kone, tak za dalsich 100 let se budou podobne lide divat na dnesni automobilizmus, a docela verim ze to bude v te dobe vnimano jako cerna skvrna v historii lidstva :-!
webpaja
...a jen mimochodem, podobné úvahy řeší KAŽDÝ VÝROBCE. :-!
traveldrive
...elektrina nie je nutné zlo, je to záchranné lano.
Nizmo
Proste toto moze napisat len retardovany cocot ako ty >😁
lavius
no len, či budeme mať dosť uhlia, ak aj ďalší výrobcovia prejdú na uholný pohon.
Škoda Jagu, ale chápem, nepredáva sa, chcú to risknúť. Ale zas zarezať úplne všetky spalováky.... ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
elektrika je nesmysl bez kompletní předělání infastruktury a ekologického zdroje elektřiny. Ani jedno není. Navíc současné baterky sou stále k ničemu.