U VW klasika:Skica vypadá náramně dobře,realita je však jiná,nikoli však zlá.Nepočítal jsem však s relativně nízkými cenami...
Tímto dnem jsou dny Mercedesu E sečteny.VW sice nemá takový věhlas,ale M-B kvalitou na tento kousek asi stačit nebude a designem ho CC taky skásne jedna dvě.A to VW dvakrát nemusím...
Neporovnaj ceny, tie autá majú iba podobný "look" ale mieria na inú klientelu. Kde CC končí tam CLS iba začína... Je možné, že pár ľudí čo sa chystali do CLS sa rozhodnú ušetriť a "uskromnia" sa s CC ale to je iná káva. ;-)
Povedal by som, že tých ľudí bude docela dosť. Aj vďaka silnej mozgomasírke VW. Ale účel svätí prostriedky, hoci VW vyzerá skoro ako kópia Mercedesu, predpokladám, že ich na cestách uvidíme dosť.
No neviem kde tie reklamy sleduješ no ja som na Slovensku videl aktuálne iba jednu na TA3 a aj tá je o všetkom a o ničom - vlastne ani neviem načo... Noviny nepočítam, tam inzeruje každý a bilboardy s VW som nevidel vôbec žiadne.
Tady nejde o ovlivňování. Podívám se na výrobek koncernu, vzpomenu si na GTI a Matelka z čehož se mi rázem zvedne pajšl. 8-s To je totož, jako ty se podíváš na Italské auto a vidíš homosexuála >:D
Predstav si, že si máš vybrať služobáka do milióna, výber je na Tebe, ale musí to byť Volkswagen...v tom prípade by som bral najradšj CC, ak beriem do úvahy súčasnú produkciu, alebo ako alternatívu dobre vybavený Tiguan, aj keď SUV-obludy až tak nemusím. S ohľadom na budúcnosť by som asi počkal na nástupcu Sharana. ;-)
Co jsi pil kámo?? íš že ti ten Henessy dopoledne nesvědčí... >:-[] Jinak ouhlas v cenách a designu. Obojí se povedlo. po dlouhatanánské době opravdu pěkný Volkswagen. ;-)
No tak to si asi ešte vo vývoji a musel si narásť aspoň o 15cm... Ja mám 193 a sedelo sa mi vzadu dobre, je pravda že ku streche som to nemal ďaleko ale kľudne si viem predstaviť aj dlhšiu cestu na zadnom sedadle. A kde si to inak probol, prvé autá sa dostávajú práve k predajcom???
V tom CC jsem seděl už před více než 14 dny a to tady v ČR.Dokonce jsme měli vedle sebe postavené CC a Passata pro porovnání. Nemůžu si pomoct ale vzadu pro vyššího člověka je to opruz.
Záleží na postave, niekto je vysoký, ale má aj dlhé nohy, takže výška nad sedákom mu môže stačiť. Niekto má robustnejšiu postavu a aj keď nemeria toľko čo Ty, môže mať nad hlavou v tom istom voze tesno. ;-)
Takových aut jsou desítky, kam si nesedneš. Od toho je trh a každej si vybere. Pokud si budu kupovat auto s tim, že budu věčně vozit někoho vysokýho, tak jdu jinam. Tyhle "chatařský" charakteristiky jsou dobrý pro jinou třídu.
O několik pater výše jsem psal, že pro CC je konkurence CLS (vždyť VW se přiznal,že se při návrhu Passatu CC inspiroval CLSkem-koukněte se na profily obou vozů),ale CLS je cenově úplně někde jinde,takže jsem tam započítal Éčko
Jako vždycky je z toho jeden velkej guláš.Ale s tím Jagem bych to i věřil.CLS má v sobě určitou dávku aristokracie a je to vidět hlavně v profilu a v interiéru
Další obrflus do tváře českého spotřebitele. Ale když to ti pitomí Češi kupují za ty peníze.... . Co mě se týká, tak pokud auto z VW, tak jedině do Německa, Švýcarska, Rakouska.... ale ne v ČR. Za ty peníze ať si to strčí.... :-!
Copak ty sis nezvykl na vyšší ceny automobilů v ČR než v zahraničí? Já bohužel ano,jasným důkazem je naše česká Škodověnka,která má sloužit spíše Čechům než zahraniční mládeži,která si škodovky kupuje ve vyšších verzích jako první auto,kdežto spousta lidí dlouho spoří na Octavii...
Koukám na ty ceny s vytřeštěnýma očima.. Upřímně, čekal jsem tak alespoň o sto padesát víc.. VW seznal, že je na čase vykopat osvědčenou válečnou sekeru jeho západních sousedů.. A nebo si až tak příliš nevěří :-!
Nevím proč, ale myslím si, že doppeldecker díru do světa neudělá, nehledě na Svatouška.
Chalupáři všech zemí si spíše počkají na überkombi, ale jak jsem si Superb otestoval, nenabízí oproti konkurenci žádnou relevantní (!) přidanou hodnotu.. Vyjma toho nadkufru. A to nestačí. CC je sice tak trochu vykradač mumií, ale nesporně je elegatním vykradačem a o image bych se taky nebál.. Snad jen ta čtyřpr.delní opice vzadu je malinko násilná, zbytek je dotažený a to je důležitý, protože to absulutně nejdůležitější u aut, to je forma - vzhled. Obsah (technika) dle mého obvykle obsazuje až těsnou druhou příčku...
Chataři do 150ti >:D:yes:
Jinak, sup to nebude mít lehké, ale pořád tam bude těch stopade rozdíl, myslím, že ty fleetové jednačtyřky na plecháčích a s rádiem ho podrží. ;-)
Jo jo taky jsem toho názoru. Sup bude ve fleetech velice žádyným zbožím. Neím jetli potáhnou jednačtyřky, nicméně diesely určitě. Apropos srovnávat CC se supem mi přijde jako lehce zcestné. Ta auta si konkurovat uritě nebudou a ani to nebyl záměr. Ostatně Dinare, měl už jsi tu čest odřídit si CC?? Jo a abyh nezypomněl, díky za velice pěknou reportage z víkendu s X6, príma článeček... ;-)
Jo, s těmi dýzly máš pravdu, sup 1,9 tdi, to bude ten pravý flítový hráč. CC jsem nejel, ale furt je to passat s jinou kastlí, těžko čekat nějaké překvapení. ;-)
Potvrdzujem, šiel som, CC má sériovo športový podvozok a 17" Run Flety (či jak sa to píše :-) ) čo spôsobuje na Slovenských autobánoch trošku nervozity... Jasne, iná poloha za volantom, vysoký ponton dverí, strecha bližšie k hlave, ale inak Pašák se vším všudy hehe. :yes: