Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot chystá novou řadu sportovních modelů! Budou mít elektrifikovaný pohon

37 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
První věta super "Peugeot chystá novou řadu sportovních modelů! " pokračování mé nadšení dokonale zabilo. ;-\
Avatar - Hittman
Hittman
jj, pro mne bylo sportovní to, když jste šlápli na plyn a šesti a více válec roztřepal auto a zahřměl...
Dnes? Sportovní a vysavač? Bez emocí..
Jezdí tu kolem Golf R, a jediné, když šlápne na plyn, tak venku slyšíte takový divný zvuk z výfuku.... Motorový čtyřválec dokonale potichu.. Co to sakra je??
Avatar - xxc
xxc
Odkedy je sportovanie o roztrepani auta a zahrmeni? Ked ma to rychlejsie dostane do prace, nech je to aj elektromobil 😄 Alebo cez vikend niekde na okruhu dosiahnem najlepsi cas. O tom je sportovanie podla mna.
Avatar - Hittman
Hittman
Jde o emoce a pocity, ne o rychlost. Ty máš z jízdy tramvají či trolejbusem hezké emotivní zážitky?
Avatar - xxc
xxc
Emocie urcite ano, ale nie hlukom z vyfuku 😄
Reco
Ah, ja som myslel, ze sampionat vyhrava najrychlejsi a ono vlastne to tak nie je. Vyhrava ten, kto sa najviac od dojatia rozplace, alebo do slipov vystrieka...
Avatar - Hittman
Hittman
Mimo mísu. 😉
Reco
To mas pravdu, take su tvoje nazory o tom ako si predstavujes "sportovost". Nebudes tiez jeden z tych, co sa posmievaju pri spojeni sportove SUV?
Arese
Nesmyslně pleteš hrušky s jabkama. Jedna věc je zúčastnit se nějakých závodů na čas a něco úplně jiného je požitek z jízdy se sportovním autem na otevřené silnici (nebo i na okruhu). K tomu samozřejmě potřebuješ spalovací motor a nejépe i manuální převodovku. 😄
Avatar - Emel
Emel
O čem konkrétně je ten požitek? O zrychlení, přetížení, trefování ideální stopy, hledání limitů apod., ne?

Občas třeba sjíždíme motokáry, to je taková laciná esence motoristických zážitků... a vem si, že tam většinou taky žádná manuální převodovka není.

Já s tebou souhlasím, že zatím nikdo s puristicky sportovním hybridem typu Toyobaru nebo MX-5 nepřišel. Souhlasím, že Tesla se svým fenomenálním zrychlením shoří po pár minutách na NS jako papír (někdy i doslova). Ale dejme tomu čas, zatím jsme na začátku, když se do toho ve velkém opřou velcí hráči, třeba to přijde.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Myslím, že majitelé Toyobaru by nesouhlasili...
Avatar - Hittman
Hittman
Toyooo!
IPace
kdys pominu nektere zavodni "specialy" jako Cupovou Oktavku, Cupove Clio nebo 3 generqace stary zavodni Megane Trophy, tak nejsportovnejsi auto ktere jsem kdy ridil byl Lotus Exige 111R, tedy auto se 4 valcovim 1.8 od Toyoty, a dokud otacky nepresahli 4500, tak to auto melo zvuk jako kterykoliv bezny bezny model vetsiny automobilek

vnimat sportovnost auta jen podle motoru znaci spise o omezenosti daneho jedince :-!

taktez se staci podivat na reakce novinaru kdys smeli testovat dosud neuvedeny hybridni model Peugeotu 308 R Hybrid ktery mel pod haubnou 1.6 HTP, z videi jasne cisi jak jsou vetsinou nadseni
Avatar - Emel
Emel
Elektrifikace ještě neznamená čisté EV, i v textu se mluví o hybridních variantách. Kdo viděl 919 na NS.... 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bude to asi rychlé, bude to asi i schopné.... ALE...
IPace
na youtube si vyhledej Peugeot 308 R hybrid, a divej se na usmevy novinaru kteri to auto mohli ridit 😉
Arese
A má tedy ten 308 R manuální převodovku a 3 pedály?! 😲
Avatar - Emel
Emel
Zřejmě ne... stejně jako tři pedály nemá třebas Alpina. V principu hybridu s manuálem asi nic nebrání... jen to není momentálně preferované řešení.
IPace
a u sportovniho auta musi bejt 3 pedaly a manualni prevodovka? tak to tedy asi 99% sportovnich aut teda neni sportovnich? Ferrari tedy nedela sportovni auta? protoze v portfoliu jiz manualni prevodovku nemaji
Avatar - Emel
Emel
Ale co? Zábavnost je věc implementace... že je Prius nudné auto neznamená, že nějaké kupé s hybridem bude taky nudné.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
hybridy su stejne najblizsia buducnost... automobilky sa teda budu musiet aj na sportovom poli prisposobit a svoje sportove kusky ponuknut uz ako hybridne .. ved hybridna je dnes uz aj formula a zda sa ze "funguje to" 😉

naopak ciste elektra nadalej neuznavam ako auto na kazdy den do nepohody... a aj ako 100 percentnu nahradu za klasicky spalovak to nebude ono... ale ako auto na vikendove nakupy po meste a navstevy k znamym v blizkom okoli preco nie :yes:
Arese
No tak to jsi mě teda "uklidnil"! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - Emel
Emel
Uklidnit tě nebyl můj cíl 😄
Arese
Vyhozené peníze z okna... 😲
NAD
Trošku sci-fi: Píše sa rok 1895. Diskusia na internetovom ( 😄 ) serveri Lokomobil.at : Zážihový motor? No to snáď nie! Jediná správna budúcnosť je para a uhlie. Správny pohon musí mať poriadny kotol a aspoň 1000 litrovú nádrž na vodu! 😄
Arese
Ááá, opět klasický superdemagogický "parní argument" elektromaniaků! Až na to, že benzinový motor nabídl ve srovnání s párou ve všech směrech daleko lepší provozní parametry (vč. hmotnosti, snadnosti obsluhy, provozních nákladů a hlavně dojezdu), zatímco u elektrického pohonu vs. spalovacího motoru je tomu přesně naopak!!! >😒] >😒] >😒] Proto taky spalovací motor ke svému vítěznému tažení světem nepotřeboval žádné zkur..né levičácké dotace!!! Spalovací motor vytlačil páru zcela přirozenou, tržní cestou - sami zákazníci jej chtěli daleko více, než parní stroj! Až tomu tak bude u elektromobilů, dej mi vědět a já pak uznám, že je cesta automobilové elektrifikace správná a smysluplná! >😁 >😁 >😁
NAD
Myslel som že aktuálne hovoríme o Hybride. Prvé lokomobily mali nad spaľovacím navrch, ale to je nepodstatné. Čo sa týka dotácii - tam samozrejme súhlasím. Kľudne nech sponzorujú vedu a vývoj ale cez dotácie na autá - to je samozrejme ozrutná blbosť. Mimochodom elektromobil je viacmenej technicky plne zvládnutý, už len preto tie dotácie nemajú význam. A reálna ekologickosť je tiež na zamyslenie. Problémom sú tedan "len" batérie a tu sa bojím že evolúciou terajších technológii to asi nepôjde.
Arese
😉 :yes:
westeros
"Parni argument" je urcen tem, kteri tvrdi, ze motorka/auta musi delat kraval a smrdet, jinak z toho "nemaji ty emoce".

On ten elektricky pohon uz ted je lepsi nez benzinovy asi ve vsech moznych parametrech - hmotnost, snadost obsluhy, provozni naklady, trvanlivost, udrzba. Dodam jeste vysoky kroutici moment dostupny od nulovych otacek, moznost precizni a okamzite regulace vykonu, moznost stavet auta s 1-4 motory umoznujici opravdove 4x4 atd. Samozrejme motor je treba napajet z baterie, a tam je zatim nevyhoda v hmotnosti a dojezdu. Ale urcite to neni tak ze by byl benzin ve vsem lepsi.
NAD
presne tak
Avatar - xxc
xxc
Veď to, je lákavé vyjsť z garáže a hneď ísť naplno, nečakať, kým sa motor zahreje.
Ja tu vidím starý Datsun 510.
Avatar - Stejsn
Stejsn
fúzní reaktor, ale ať to proboha nemá volant na kulích!
Nicco
V poslednich 20 letech na to jadro nejak zapomeli.
Avatar - Emel
Emel
Úplně ne, třeba takové RCZ... vím že to je pořád FWD a tak, ale kdo z mainstreamu něco takového za poslední dobu měl?
jiras_
"Sportovní" model a uprostřed přístrojovky údaj o dojezdu, napravo "autonomous"... Kupci sporťáků určitě chtějí v první řadě řešit dojezd a nechat se auto řídit samo.
Avatar - Emel
Emel
Můžeš tam mít rychlost a otáčky [odkaz] , možná dokonce půjde otáčkoměr otočit do normální orientace 😄