Novinky
www.skodaoctavia.cz
0
Škoda SuperB vyhraje si pište :yes:
Přejít do diskuze
Nad 400 prispevku je to naprosta tragedie, mam pocit, jakoby se redakce snazila, aby dalsi prispevky uz nebyly, a aby se fakt na tech 400 zastavila diskuze.
Podle me by bylo idealni, kdyby se daly zobrazit alespon pocatky jednotlivych vlaken a pak uz si jen rozliknout jednotliva vlakna, aby si je clovek mohl precist, tento zpusob chronologickeho razeni celou diskuzi zabil a je to velka skoda, protoze tady nez dohledam odpoved a sve prispevky, radeji to zabalim.. 😒 bohuzel..
Podle me by bylo idealni, kdyby se daly zobrazit alespon pocatky jednotlivych vlaken a pak uz si jen rozliknout jednotliva vlakna, aby si je clovek mohl precist, tento zpusob chronologickeho razeni celou diskuzi zabil a je to velka skoda, protoze tady nez dohledam odpoved a sve prispevky, radeji to zabalim.. 😒 bohuzel..
Tohle není ani tak příspěvek k nominacím na auto roku... spíš jen povzdech nad novým designem diskuze, který se nyní koncepčně podobá té na autofun.cz... Vůbec netuším, zda mluvím pouze za sebe, nebo se mnou bude souhlasit více uživatelů... ale tahle diskuze se mi vůbec nelíbí... Kde je přehlednost a snadná použitelnost té předchozí?? Nic proti, určitě se na ní někdo nadřel a práci je nutno ocenit, ale přesto... Největší slabinou té aktuální je nepřehlednost... když vidím odpověď na nějaký příspěvek, u staré stačilo abych se podíval kousek nahoru a viděl jsem na co kdo reaguje. Tady abych pracně hledal původní příspěvek....
Takže na závěr: Oceňuji, že se někdo snažil, ale výsledek shledávám :no: :no: 😒
Takže na závěr: Oceňuji, že se někdo snažil, ale výsledek shledávám :no: :no: 😒
Zdravim. Ja si myslim, ze si cesi si potrpia na svojej znacke. S velkym naskokom vedie Superb, pretoze vacsina uzivatelov na tomto portali je ceskej narodnosti, takze si nedaju dopustit na svoju znacku, cest vynimkam. Myslim si, ze keby sem dali novu fabiu, vsetci vieme, ze aktualny modelovy typ sa moc nevyviedol, tak by tiez vacsina ludi hlasovalo za nu. To je aspon moj nazor, ale aj tak neviem, co vsetci vidia na novom Superbe take skvele, dizajn nic moc spon pre mna (hlavna zadok auta) a po technickej stranke tam nieje vela zmien k ,,dokonalosti´´. Dalo by sa vybrat hocijake ine auto ako Superb, napr. Opel Agila - novinka s technickymi novinkami, VW Scirocco - ,,neprebadane auto´´, Ford Kuga - myslim ze je to skvele SUV s vybornymi motormi..atd
Je to len moj nazor a nechcem sa nikym hadat
Je to len moj nazor a nechcem sa nikym hadat
Matelko prosím ťa ešte raz nerozvíjaj túto debatu ďalej. Myslím že povedané už všetko bolo. Napríklad ja subprémiu nepopieram. Niektorým kolegom ten výraz nesedí. Tak ich pri tom nechaj. Touareg je velké drahé SUV postavené Volkswagenom, celkom úspešné. Phaeton je limuzína, výkladná skriňa technológií, čo vie ponúknuť VW. A tiež jeden velký a ztratový projekt. Tečka. Nič viac a nič menej. Obe autá sú plodom Piechovej megalománie. V dnešnej dobe by sa VW najskôr do podobných e😜erimentov nepúšťal. :-!
Klud matelko. To bude dobré. Bežkaj si vymeniť plienku a neboj tvoja trojkolka je subprémiová.... >😒]
O C5 zase zatim nic nevim... Ale filosofie "zabozroutu" mi nesedi, nicmene to neznamena, ze to nemuze byt spatne auto! 😉
Vidíš, já volil Citroena C5. Jinak Mazda6 i Accord velice dobré volby. Superba bych vynechal také. Mě se to auto jednoduše nelíbí.
Sice tomu moc nerozumim, ale jestli chce nekdo vedet, co ridim, neni nic lehciho, nez kliknout na avatara a podivat se do karaze... Ridim Mazdu MX-5. A vim ze je to auto pro hodne specifickou skupinu lidi, ale kdyz se budu bavit o superbu... Proc ho koupit? Design necham stranou, ale v cem je vubec dobry? Ze konecne nabidne motory, ktere jsou uz davno jen prumerem? Nebo opravdu jen ten system twin-door? Aha, vlastne, prostor. Opravdu chcou vsichni objetovat spolehlivost, jizdni vlastnosti, bezpecnost a spickove technologie za PROSTOR? Ja volil Mazdu 6. A vahal jsme mezi ni a Accordem. Jenze o Accordu jsem toho jeste moc neslysel... No a Mazdu proto, protoze je lehci nez predchozi model, ma uzasny podvozek...
Henry a kohos volil ty?? Řekni mi co řídíš a já ti řeknu jaký jsi. Já volím jedině Algidu na klacku.... >😒]
Co to jsme za narod? Hlasovat pro auto, protoze ma system dvojtych dveri kufru, ktery je uplne na nic... ;-\ Je mi zle. Nektera auta v tom seznamu prisla s necim novym, nebo jsou alespon extremne dobra. Ale superb? No nic...
Lepší takhle neškatulkovat. Nikdy se neshodneme na tom, co kam patří. Budou tady vždycky ti, kteří budou tlačit právě tu svou značku tam kam nepatří. Tak jako právě DiGTInár už nějakou dobu tady předvádí.
I já si ho pro pobavení přečtu, ale když začal plácat o odborný veřejnosti a "branži", tak s tou komedií zašel moc daleko.
I já si ho pro pobavení přečtu, ale když začal plácat o odborný veřejnosti a "branži", tak s tou komedií zašel moc daleko.
Premdo, myslim, ze to zbytecne moc resis. Ono to rozdeleni takto asi oficialni funguje jen v diskuzich na auto.cz a to, ti kteri ctou i jine zdroje a maji v hlavne vic nez seno samozrejme vedi. GTI-ho si tu radi se zajmem a pobavenim prectou, ale ze by to brali jako slovo bozi si snad nemyslis 😄 Prilis mnoho vzruchu. Nic-mene, pokud se na to podivas, tak to rozdeleni samo o sobe budiz, nemuselo by byt spatne takto skatulkovat, rekl bych, ze jediny problem nastava v tom, co kam patri, tot vsjo ...
Aha, teď jsem kápnul na DiGTInárovu citlivou notu. No, až se jednou opravdu svezeš v nějakým autě, pak si o tom můžeme pokecat. Do tý doby cvič anglinu.
Se sepermainstreamem a překroucenou subprémií pochodíš tak u Danielka. Jsem rád, že většina pochopila, že tyhle rádobysegmenty jsou jen výplodem velký fantazie DiGTInárovy.
Se sepermainstreamem a překroucenou subprémií pochodíš tak u Danielka. Jsem rád, že většina pochopila, že tyhle rádobysegmenty jsou jen výplodem velký fantazie DiGTInárovy.
...Vietname! Koukam, ze jste po ranu zase plodny...Jen pockejte az vam zacne prat slunce do kanclu >😁
>😁 >😁 ty jsi tak dojemně shovívavý. 😉 Pořád ale nechápu jak ti ta subpremie, herdek, mohla uniknout, je o tobě přece všeobecně známo, že se zajímáš o automobilové trhy, a to prosím osobním kontaktem, kolikrát třeba cestou z letiště zaskočíš do Renaultu posedět v Laguně a tak. Přemdo, tvůj mudrlantismus, dobrý, ale to funguje tak na gldy a podobné, pro mně jsi průhledný jak dutá koza. 😉
Spíš to vypadá, že čte hodně automobilovýho tisku. Chybí mu ale osobní kontakt, proto často, asi nevědomky plácá reklamní slogany namísto faktů. Já mu to nemám za zlé, jen nechci, aby se tady pletly nesmysly s fakty.
Jasně, bavíme se o hovadině. Jde mně jen o vyvrácení fámy.
Jasně, bavíme se o hovadině. Jde mně jen o vyvrácení fámy.
No, vypadá to, že by se svět měl od tebe učit, jen on nějak ne a nechce. Ale třeba si to vyvztekáš. 😉
No, je to bohužel jinak, ten původní článek z Autocaru, na který odkazuju, se týkal verze TI, a na netu je tady [odkaz] (je to poslední odstavec), a jak to vypadá, některé části textu použili později v obecném hodnocení 159ky "159 Range", na který odkazuješ ty. Na obsahu vět to stejně nic nemění.
Přemdo, já bych o Dinarovi rpozhodně netvrdil, že si hraje na něco o čem nemá páru. Možná by ses hodně divil o čem všem on má páru... 😉 Ale neymslíš, že tu řešíte uplnou hovadinu??
Tady jde o to Dináre, že si hraješ na něco, o čem nemáš páru. Supermainstream se výmysl jedoho vymylmozku. Subprémie překroucenej výraz docela novýho "pojmu" jednoho žurnalisty, který se snaží definovat postavení Alfy.
Sakra chlapi, nehádejte se. Dinare, ty raději napiš jak bylo o víkendě?? Co ta X6?? Byl to pro tebe motoristický direkt na solar?? 😉
Kopii stejnýho článku si jednoduše můžeš najít na netu. Ten tvůj odstavec je vytrženej z kontextu.
[odkaz]
[odkaz]
Pleteš si nicky, Přemdo, to zaprvé, zadruhé slovosle(t) je přesně to, co charakterizuje tvé texty, takový slet slov. A že se neorientuješ, to je jen a jen tvůj problém.
Ten odstavec, který jsem citoval, žádnou první polovinu nemá, vypisuješ tu zcela jiný text.
Nicméně, než budeš hodnotit mou angličtinu, zaměř se na tu svou, věty v tom mnou uvedeném odstavci jsou celkem jasné. Není tam nic o pohonech, za to o tom, které značky (resp. modely ve střední, o které je řeč - Alfa 159) naplňují subpremii, tedy "sub premium compact executive sector", což česky znamená subpremie v kategorii malých manažerských sedanů.
Tady to máš česky.
BMW 3 nejspíše není tím správným autem, se kterým Alfu 159 srovnávat. Mnohem více se jeví být konkurentem vrcholných verzí Hondy Accord nebo Saabu 9-3. Tato Subpremie v malých manažerských sedanech stále dokáže poskytnout plnohodnotnou alternativu a je obsazena auty jako Volvo S60 a Jaguar X-Type, auta, kterým Alfa 159 konkuruje velmi úspěšně. Žádný z těchto konkurentů nevypadá tak žádoucně jako 159ka, zvlášť ve verzi TI.
Nicméně, než budeš hodnotit mou angličtinu, zaměř se na tu svou, věty v tom mnou uvedeném odstavci jsou celkem jasné. Není tam nic o pohonech, za to o tom, které značky (resp. modely ve střední, o které je řeč - Alfa 159) naplňují subpremii, tedy "sub premium compact executive sector", což česky znamená subpremie v kategorii malých manažerských sedanů.
Tady to máš česky.
BMW 3 nejspíše není tím správným autem, se kterým Alfu 159 srovnávat. Mnohem více se jeví být konkurentem vrcholných verzí Hondy Accord nebo Saabu 9-3. Tato Subpremie v malých manažerských sedanech stále dokáže poskytnout plnohodnotnou alternativu a je obsazena auty jako Volvo S60 a Jaguar X-Type, auta, kterým Alfa 159 konkuruje velmi úspěšně. Žádný z těchto konkurentů nevypadá tak žádoucně jako 159ka, zvlášť ve verzi TI.
A je to zase tady. Danielek nám zabral tolik místa, že diskuze končí. Škoda, mohli jsme si konečně udělat jasno.
Tak to cítím i já.
:yes😒br />
Co se týče subpremie, v automobilovým světě je slovoslet "sub premium compact executive sector" což je označení pro postaveni Alfy v premium compact executive sector. Nejde o žádnou třídu, jak se tady GTI a přimazálkové snaží vnutit, jen, v přípedě GTIho, úplně náhodná shoda použití SUB v něče, čemu vůbec nerozumí.
:yes😒br />
Co se týče subpremie, v automobilovým světě je slovoslet "sub premium compact executive sector" což je označení pro postaveni Alfy v premium compact executive sector. Nejde o žádnou třídu, jak se tady GTI a přimazálkové snaží vnutit, jen, v přípedě GTIho, úplně náhodná shoda použití SUB v něče, čemu vůbec nerozumí.
Bože, přestaňte už konečně rozebírat tu p.í.č.o.v.i.n.u. zvanou subprémie. Jestli se někomu z vás tenhle termín nelíbí, ignorujte jej. Jestli je oficiální nebo ne, to snad není podstatné. Já osobně bych věděl o značkách, které by přesně do této kategorie zapadly. Nicméně stejně tak uznám, že kupříkladu Saab, Volvo, Lancia, Alfa, Cadillac jsou značky prémiové, jen dejme tomu ne tolik hodně jako třeba německá trojka, japonská dvojka a třeba Jaguar. Zbytečně tu slovíčkaříme a postupně se debata sklouzává k osobním útokům. Ale abych tu nebyl za moderátora (zdar Berane >😒] ) rejpnu si taky: za p.í.č.o.v.i.n.u. diskuze pokládám slovo "supermainstreem".. >😁 >😒] A neříkám to proto, že tahle blbost je spojována s jednou výše zmíněnou koncernovou značkou... :-!
proboja panstvo, to jsem netušil, co tu vyvolám za neskutečnou debatu o h.o.v.n.ě.. Začalo to lehkým špičkováním s PREMNDOU na téma subprémie a supprémie a kam jsme se to dostali?? Jinak GTI, kovboji ty ses včera moc nepředvdvedl. Ctím tě jako velice dobrého diskutéra a člověka, který umí i argumentovat. Včera to však bylo velmi slabé. V diskuzi s kolegou Andromedou jsi se svými ossbními útoky dostal prakicky na úroveň jednoho nám všem známého diskutéra juniora, od kterého tu však ani nikdo nic jiného neočekává. Zřejmě se včera moc nepovedl den co?? Jinak nic ve zlém, přeju pohodové dopoledne... 😉
Nevím, ale vzpomenout si v souvislosti s fakt nej.. autem ne nějaké BMW 7, to by mě ani ve snu nenapadlo, a stejně tak 95% lidí, to nějaké e-F-ko, 430,599, to je jiná káva. :yes:
Pokud by se dotyčný pán k vynalezení supermain hlásil není problém. Jenže on se tváří jako by to byl celosvětově uznávaný termín. Nejhorší na tom je, že se zaštiťuje Markovým jménem. Což mi osobně vadí.
Takže zde nejde o samotné slůvko supermain, ale o přístup jeho stvořitele k němu. :-!
Takže zde nejde o samotné slůvko supermain, ale o přístup jeho stvořitele k němu. :-!
Asi ti angličtina moc nejde. Překrucování článků, teď už nejen na auto.cz, to ano.
Zde je první polovina tohoto odstavce😒br />
How Audi must be galled. First Jaguar steal their thunder with the all-wheel drive X-TYPE, Volvo show their S60 with drive to both ends and then Alfa unveil the Q4 four-wheel drive variants of the 159. Perhaps the 3 Series is the wrong car against which to benchmark the 159.
Tady jde o porovnání pohonů. Sub premium compact executive sector a Premium compact executive sector, tedy česky po našem prémiovky je jedno a to samý. Takže žádná subprémiová třída nebyla a není.
Zde je první polovina tohoto odstavce😒br />
How Audi must be galled. First Jaguar steal their thunder with the all-wheel drive X-TYPE, Volvo show their S60 with drive to both ends and then Alfa unveil the Q4 four-wheel drive variants of the 159. Perhaps the 3 Series is the wrong car against which to benchmark the 159.
Tady jde o porovnání pohonů. Sub premium compact executive sector a Premium compact executive sector, tedy česky po našem prémiovky je jedno a to samý. Takže žádná subprémiová třída nebyla a není.
Zase diskuse o ho.vně. Opravdu se musí pokaždé objasňovat každému neználkovi, že automobilová branže je, stejně jako jakákoliv jiná, rozdělena, a pohybují se v ní výrobci s rozdílným tržním postavením? Opravdu se musí v každé druhé diskusi vypisovat názvy kategorií? Je tohle Auto.cz nebo Kůň a pes?
Takže, termíny: lowend, mainstream, subpremie, premie, lux segment, exkluziv segment jsou v autobranži běžně používané, a to jak samotnými výrobci tak odbornou veřejností. Celé se to tu točí kolem GTIho termínu supermainstream, který vzešel ze zdejších diskusí, jako produkt úvah o současné produkci a postavení růz. mainstreamových automobilek a jejich modelů. Hlupák argumentuje gůglem, další přikyvují, přestože všichni, co sem pravidelně chodí, se do debat o supermainstreamu zapojili nebo je alespoň četli, všichni tedy vědí, že je to GTIho termín, o jehož obsahu se vedly obsáhlé debaty. A to je právě ono, tyhle debaty, přemýšlení o věcech kolem aut, to je to proč tu snad většina z nás chodí, ne? Takže, dělat tu ze sebe osla a tlouct do GTIho, ukaž mi supermainstream na gůglu, ha??!!! Šmarjapano! Pokud tento termín neuznáváte, nepoužívejte ho, ale neberte ostatním schopnost rozebírat a pojmenovávat s větším rozlišením než sami chcete, umíte nebo považujete za užitečné.
A neodpustím si poznámku. Všichni ti, co tu kopete do GTIho, nahlédněte do svých debatních příspěvků a textů, hemží se to v nich bazarovými kovboji, bráchy, guru, švorcáky atd. GTI prostě umí vystihnout, najít výraz, a to vtipně a s naplněním obsahu. Každý se zamyslete, jak jste vy sami schopni zdejší debaty ovlivnit, vnést do nich nějaký svůj prvek, to jen, aby si kdejaký zdejší diskusní glg nebo grg při psaní svého příspěvku na téma, GTI je *, uvědomil, že jeho pokřik je někde na úrovni psa štěkajícího na měsíc.
Takže, termíny: lowend, mainstream, subpremie, premie, lux segment, exkluziv segment jsou v autobranži běžně používané, a to jak samotnými výrobci tak odbornou veřejností. Celé se to tu točí kolem GTIho termínu supermainstream, který vzešel ze zdejších diskusí, jako produkt úvah o současné produkci a postavení růz. mainstreamových automobilek a jejich modelů. Hlupák argumentuje gůglem, další přikyvují, přestože všichni, co sem pravidelně chodí, se do debat o supermainstreamu zapojili nebo je alespoň četli, všichni tedy vědí, že je to GTIho termín, o jehož obsahu se vedly obsáhlé debaty. A to je právě ono, tyhle debaty, přemýšlení o věcech kolem aut, to je to proč tu snad většina z nás chodí, ne? Takže, dělat tu ze sebe osla a tlouct do GTIho, ukaž mi supermainstream na gůglu, ha??!!! Šmarjapano! Pokud tento termín neuznáváte, nepoužívejte ho, ale neberte ostatním schopnost rozebírat a pojmenovávat s větším rozlišením než sami chcete, umíte nebo považujete za užitečné.
A neodpustím si poznámku. Všichni ti, co tu kopete do GTIho, nahlédněte do svých debatních příspěvků a textů, hemží se to v nich bazarovými kovboji, bráchy, guru, švorcáky atd. GTI prostě umí vystihnout, najít výraz, a to vtipně a s naplněním obsahu. Každý se zamyslete, jak jste vy sami schopni zdejší debaty ovlivnit, vnést do nich nějaký svůj prvek, to jen, aby si kdejaký zdejší diskusní glg nebo grg při psaní svého příspěvku na téma, GTI je *, uvědomil, že jeho pokřik je někde na úrovni psa štěkajícího na měsíc.
Britský Autocar a pojem Subpremie😒br />
Perhaps the 3 Series is the wrong car against which to benchmark the 159. It seems a more natural competitor to top-end Honda Accords and Saab 9-3s. This sub premium compact executive sector still yields significant returns and is populated by cars like the Volvo S60 and the Jaguar X-TYPE, cars which the Alfa compares very favourably to. None of these rivals have the visual desirability of the 159, especially in TI guise.
Perhaps the 3 Series is the wrong car against which to benchmark the 159. It seems a more natural competitor to top-end Honda Accords and Saab 9-3s. This sub premium compact executive sector still yields significant returns and is populated by cars like the Volvo S60 and the Jaguar X-TYPE, cars which the Alfa compares very favourably to. None of these rivals have the visual desirability of the 159, especially in TI guise.
Subpremie je pojem v autobranži naprosto běžně používaný, že jeho autorství přičítáš jednomu ze zdejších diskutérů je dílem neznalost dílem psychický komplex z dané osoby.
Tady je část textu věnovaného subpremii je to z článku o Alfě 159 z britského Autocaru, který snad nepřebírá definice katagorií z diskusí na Auto.cz.
Perhaps the 3 Series is the wrong car against which to benchmark the 159. It seems a more natural competitor to top-end Honda Accords and Saab 9-3s. This sub premium compact executive sector still yields significant returns and is populated by cars like the Volvo S60 and the Jaguar X-TYPE, cars which the Alfa compares very favourably to. None of these rivals have the visual desirability of the 159, especially in TI guise.
Tady je část textu věnovaného subpremii je to z článku o Alfě 159 z britského Autocaru, který snad nepřebírá definice katagorií z diskusí na Auto.cz.
Perhaps the 3 Series is the wrong car against which to benchmark the 159. It seems a more natural competitor to top-end Honda Accords and Saab 9-3s. This sub premium compact executive sector still yields significant returns and is populated by cars like the Volvo S60 and the Jaguar X-TYPE, cars which the Alfa compares very favourably to. None of these rivals have the visual desirability of the 159, especially in TI guise.
preco by si niekto mal (akoze musel) kupit BMW 7? Naco? Aby za volantom vyzeral ako pansky koci?
Ne DiGTInáre. Tohle vyjadřuje tvoji diskuzní úroveň. I já jsem se ti slušně snažil vysvětlit, že píšeš blbosti. Konečně si přiznej, že VW je úplně normální mainstream. Supermainstream není. Stejně jako subpremie.
Marko, ač ho zde uznávám, nepíše světově uznávané definice. Tatrovák dobře napsal, že ani v jeho blogu se o zádným supermainstreamu nezmiňuje. Za to, že se na Marka úplně sprostě odvoláváš, by ses měl všem omluvit, stahnout ocas mezi nohy a poslušně si dát od psaní krátkou dovolenou. (smajlík dávájící pohlavek)
Do toho pralesa by sis měl zajít. Je to pro tebe dobrej začátek. Tam se od orangutánů můžeš učit chovat. (smajlík kopající tě do zadku)
Marko, ač ho zde uznávám, nepíše světově uznávané definice. Tatrovák dobře napsal, že ani v jeho blogu se o zádným supermainstreamu nezmiňuje. Za to, že se na Marka úplně sprostě odvoláváš, by ses měl všem omluvit, stahnout ocas mezi nohy a poslušně si dát od psaní krátkou dovolenou. (smajlík dávájící pohlavek)
Do toho pralesa by sis měl zajít. Je to pro tebe dobrej začátek. Tam se od orangutánů můžeš učit chovat. (smajlík kopající tě do zadku)
A víťazom kategórie supermainstream sa stáva... otváram obálku... nominovaní boli VW, VW a VW, no a víťazom je...
Takto si to predstavuješ? >😁 >😁 >😁
Takto si to predstavuješ? >😁 >😁 >😁
MiTo je hezký auto. O tom nic. Ale v roce kdy Ferrari představilo zbrusu novou modelovou řadu, v roce kdy bude nová sedma, je nové baby Lambo... to přece neni nejlepší auto roku. At klidně vyhraje i hjůndaj, mě je to jedno, ale at tomu neříkají auto roku.
Nejsem náročnej. Týden se promění ve 3 roky. S tím už tak nějak léta počítám. Moje dreamy jsou jen dostupná realita bez e😜erimentů. 😉
Na kategóriách sme sa zhodli, ešte by som pridal kategórie "detailov" (vzhľad, interiér a ergonómia, podvozok, motory,...) a každý parameter by mal určitú váhu. Hodnotí sa samozrejme v rámci triedy a víťaz je daný súčtom vážených priemerov 😉
A celkový víťaz? Len podľa preferenčných bodov čitateľov, normálne aucoty 😉
A celkový víťaz? Len podľa preferenčných bodov čitateľov, normálne aucoty 😉
No jo, když ta cena u 90% kupujících je naprosto stěžejní při výberu auta...já vím, není to o ceně, ale...vlastně je 😐
Kamaráde, děs se chvíle, kdy ten dream v té garáži fakt zastaví...týden nadšení a pak už jen pocit prázdnoty...a hledání dalšího dreamu 😉
Dělit lze jen ještě na mainstream a prémii, ale tohle by to moc komplikovalo. Cenu bych do toho netahal.
Dělit lze jen ještě na mainstream a prémii, ale tohle by to moc komplikovalo. Cenu bych do toho netahal.
Ronaulte díky 😉 ,ale znáš Goťťáka(my mu říkáme jednička >😁 ):"To musím zvládnout sám..." :-! Nechci rozpoutat "osobní" hromadnou výměnu názorů,flame,snad ještě něco snesu ne? >😁
Tak vypadá i většina diskusí >😁 Nakonec je nejdůležitější, když ten dream je doma v garáži a ne v pokojíčku na zdi.
Vím... vypsat nominace v jednotlivých kategoriích (budeš mě velebit za neúnavný akcent na kategorizace), a udělat též "žolíka" tedy napříč třídami vyhlásit i nejlepší auto roku.
Vrátim se báječně naladěnej,po 25 letech stoupnul na něco čemu se říká brusle(ale kolečkový a brzo jsem si pokecal s asfaltem 😉 ),naladím comp a hle - co jiného a kdo jiný a konečně JAK JINAK,že ,klávesnicový kovboji 😉 .Tříkolka vydržela,že jsem vyosenej bylo znát na kolečkáčích - asfaltový valčík(za 15 minut snahy nacházím zalíbení),a server o šlapacích zhroucenej 8-s (ten o in linech jsem zatím nehledal.
A co říci k tobě,Božský II?Vlastně člověče nic,ty jsi persona,která vlastně za urážení a odvety vůbec,ale vůbec nestojí.Jako chlap,klávesnicový kovboji,jako chlap jsi .....Schováváš se za autoritu Marka,podpásovky a "vtipný glosy" z vyšší matelkovský,pavlačový pokřik na oponenty a jejich "historické znemožnění"(viz třeba mates,dále mariánek,a odešli mnozí další..),etc.Nestojíš mi "klávesnicový kovboji ani za zkažený večer,ani za opuštění webu".Jsem zvyklý se problémům dívat do očí - né na monitor >😁 - reál Božský II,reál.Užívej si svoje "hvězdné chvíle",definuj,pojmenovávej,klidně i tvoř-budiž ti to přáno Guru.Při té vší slávě a ovacích,koukni na toto- [odkaz] ,vlevo zvol odkaz Témata,a přichází finále:Výběr tématu - a nepodváděj >😁 >😁 >😁 .Príma večer,mnoho úspěchů ve virtuální realitě(i v té skutečné)Ti klávesnicový kovboji vinšuje Andromeda 😉 PS:Zkusíme džentlmenskou dohodu - nebudeme na sebe reagovat a ztrácet čas...a urážet zbytečně další...
A co říci k tobě,Božský II?Vlastně člověče nic,ty jsi persona,která vlastně za urážení a odvety vůbec,ale vůbec nestojí.Jako chlap,klávesnicový kovboji,jako chlap jsi .....Schováváš se za autoritu Marka,podpásovky a "vtipný glosy" z vyšší matelkovský,pavlačový pokřik na oponenty a jejich "historické znemožnění"(viz třeba mates,dále mariánek,a odešli mnozí další..),etc.Nestojíš mi "klávesnicový kovboji ani za zkažený večer,ani za opuštění webu".Jsem zvyklý se problémům dívat do očí - né na monitor >😁 - reál Božský II,reál.Užívej si svoje "hvězdné chvíle",definuj,pojmenovávej,klidně i tvoř-budiž ti to přáno Guru.Při té vší slávě a ovacích,koukni na toto- [odkaz] ,vlevo zvol odkaz Témata,a přichází finále:Výběr tématu - a nepodváděj >😁 >😁 >😁 .Príma večer,mnoho úspěchů ve virtuální realitě(i v té skutečné)Ti klávesnicový kovboji vinšuje Andromeda 😉 PS:Zkusíme džentlmenskou dohodu - nebudeme na sebe reagovat a ztrácet čas...a urážet zbytečně další...
Udělej co chceš. Teď vede X6 a kde ne, tak je to anketa na prd. Nebo vlastně Ceed? Teď nevim >😁
rozdělení do kategorií je nutnost...otázka je, zda podle ceny (jak tu byla starší diskuze nej auto do XY Kč) nebo podle tříd.
Ne, jen tak přemýšlím nahlas , jak udělat pěknou velkou anketu třeba na mém blogu nebo tak, víš... 😉
No to jo, to je fakt...tak třeba nominace by mohly být veřejné a porota by byla složená klasicky, páprdama profíkama >😁
no zatím vede sup >😁
a 613 bych vedle těhle šuntů nedal, ještě by se mohla nakazit jejich průměrností :-!
a 613 bych vedle těhle šuntů nedal, ještě by se mohla nakazit jejich průměrností :-!
A samozřejmě, pokud máš na mysli anketu na auto.cz, pak jo, všichni kdo budou chtít zakliknou. To je tu na běžném pořádku. Vždyť nahoře se též hlasuje.
Já jako člověk z výroby beru VW jako firmu se širokým záběrem. Někdo z kanceláře se nad tím diví a říká si:"ti jsou ale super" No divíš se jim? Já ne, ale mě to jako něco super nepřijde. Prostě vedle obyč rohlíku dělají i spešl rohlík 😄
Volit musí profíci. jinak to nemá prestiž. Vždyť jen se tu rozhlédni - první by byl Míťa, druhá šestsettřínáctka a poslední by byl golf... >😁
Lákavě, ale bude to ještě méně vypovídající než odborná porota. ta si ty auta může ošahat. A vox populi? Podívej se na anketu. Vážně je Sup na auto roku?
No a co kdyby volili třeba i "normální" lidi? nebo třeba nějak namxovaně, půl na půl? To by bylo lepší, ne?
😄 nevím jak je to s priusem, ale toho Míťu zde musíme akceptovat. Totiž, mladej plejstejšnovej diskuzní kovboj samozřejmě si neumí představit, že by si mohl a měl jednou koupit BMW 7 či 599 GTB... rozumíš, táááková obrovská auta. To Míťa, to je jiná káva... Kovboj už se vidí jak šlajfuje před mekáčem a souká se z Míti... je to přirozený postoj mladých kluků, kteří sice o autech zatím jen něco tuší, leč (logicky) jejich mládí je nepustí zatím ani úvahově dál.
P.S. Cením tvou myšlénku, že tahle anketa je o společensky nejúnosnějším autě :yes:
P.S. Cením tvou myšlénku, že tahle anketa je o společensky nejúnosnějším autě :yes:
jinak tvá odpověď byla skvělá! Uspokojila jak mě tak i GTIho a každý si myslí, žes na jeho straně 😉 >😒]
však o to mi jde, že škatulkovat mainstream je .. nenapadá mě žádné jemné slůvko 😄
Například o předválečném Baťovy bychom díky jeho záběru mohli říkat supergumárenský podnik 😄
Například o předválečném Baťovy bychom díky jeho záběru mohli říkat supergumárenský podnik 😄
Když už teda nevyhraje auto s nejměkčími plasty, tak co aspoň spešl kategorie "Auto s nejměkčími plasty"? Recese musí být >😒]
Fakt jedině rozdělit na kategorie. Jednotlivé třídy, nejlepší design, nejlepší technologie. Postavit proti sobě Tatu a RR je nic neříkající. Všichni ví kdo je lepší, ale všichni se budeme tvářit, že nejlepší je čínský Honqfenq
Tohle neni soutěž o nejlepší auto roku, ale o společensky nejpřijatelnější auto roku. Protože kdyby to byla soutěž o NEJ AUTO 2009 2/3 aut by ve výběru chybělo. To že je Ferrari /jákékoliv / drahé, neekologické, má kufr jen na kreditky a nemá dost měkčených plastů (všude je kůže a karbon) neznamená že je Prius nebo MiTo lepší. Vybírat opravdu jen AUTO nikdo po i10 ani nevzdechne.
Kategorie - takže tedy nižší střední atd? To se bojím, že pak vyhraje něco mimoprémiového a bude oheň na střeše, že anketa je blbost atd...
Anketa, aby měla smysl, musí vybírat mezi pomeřitelnými. Tedy mělo by se to dělat obdobně, jako jsou vyhlašované motory roku. Tam se také jde po kubaturách. Tedy - nejlepší subkompakt, kompakt atd... Na závěr bxy se mohlo vybrat nejlepší auto. Tam nahoře ho každej zná, ještě nevyjelo z pásu - BMW 7.
P.S. Já chápu, že ti novináři se z toho snaží dělat regulerní anketu - bodují jednotlivá auta a tak... ale podstata je zcestná. a o to jde. Osobne se divím, proč nesouteží i šlapací autíčka z kotvy.
P.S. Já chápu, že ti novináři se z toho snaží dělat regulerní anketu - bodují jednotlivá auta a tak... ale podstata je zcestná. a o to jde. Osobne se divím, proč nesouteží i šlapací autíčka z kotvy.
Pokud by byl GTI středověkým obchodníkem, pak by byl lámán v kole...takto jen odročení >😁. PS: marko se o Supermainstramu bavil myslím v diskuzi pod jeho článkem o třídách,ne? Nakonec myslím vyšlo najevo, že mainstream je tak široké pojmenování, že jeho rozdělení není nic proti ničemu...ale jak říkám,mě jedna škatulka s názvem "mainstream" bohatě stačí. Hlavní je se totiž projet 😉
Tak rozdělil bych to jako Oscary. A absolutním vítězem by se stal automobil z nejměkčími plasty
Ach jo... Ty jsi to zase překroutil při přehrnovačce k obrazu svému.
Zaprvé Ti tady nikdo netvrdil, že prémie neexistuje, stejně jako neexistují třídy aut, jen ti nikdo nepotvrdil (krom Matelka, který by ti sežral i geocentrismus) tvůj spermainsteam.
Pak tady většina lidí s Tebou souhlasí, že anketa Atuto roku ještě nic neznamená, leda když je vylepená na zadním skle, jako to mívají třeba Fabie Combi >😒]
Ono auto roku by mělo spíš než o kvaitě auta říci něco o zařazení mezi legendy. Ne každý si vzpomene na každé označení Ferrari. ne každý na názvy R-R a mimo 911 si taky nikdo nevzpomene na jiné modely od Porsche (mimo znalců), ale takový UNO, Punto a mnoho dalších zná téměř každý a nejsou to ti nejlepší ze všech. A o tom zřejmě COTY je...
Měl bys používat jiné maskování svých blábolů o supermainstreamu než převrácení faktů, to dělali v Tebou tak nenáviděném minulém režimu 😉
Zaprvé Ti tady nikdo netvrdil, že prémie neexistuje, stejně jako neexistují třídy aut, jen ti nikdo nepotvrdil (krom Matelka, který by ti sežral i geocentrismus) tvůj spermainsteam.
Pak tady většina lidí s Tebou souhlasí, že anketa Atuto roku ještě nic neznamená, leda když je vylepená na zadním skle, jako to mívají třeba Fabie Combi >😒]
Ono auto roku by mělo spíš než o kvaitě auta říci něco o zařazení mezi legendy. Ne každý si vzpomene na každé označení Ferrari. ne každý na názvy R-R a mimo 911 si taky nikdo nevzpomene na jiné modely od Porsche (mimo znalců), ale takový UNO, Punto a mnoho dalších zná téměř každý a nejsou to ti nejlepší ze všech. A o tom zřejmě COTY je...
Měl bys používat jiné maskování svých blábolů o supermainstreamu než převrácení faktů, to dělali v Tebou tak nenáviděném minulém režimu 😉
Fakt som nechcel, ja trojku normálne ani nepoužívam, na diaľnici radím 5 a šestku radím až pre radarom nezachytiteľné lety nízko nad zemou :😉
JJ...auto roku...spíš "auto automobilky, která rozdala memberům nejhezčí dárečky a vzala je na nejhezčí výlety". I když, zase nebuďme škarohlídi, třeba se pletu... >😒]... :-! 😉
Já myslím, že VW hraje tímhle na strunu velmi vzdálené budoucnosti, zadělává na svém výsadním evropském postavení. Bude doba, kdy tu bude VW a jeden dva další... všechno ostatní bude pohlceno.
Rád bych se podělil o některé zákulisní pikantnosti o životě "memberů", ale neudělám to. hele, spíš mi povězte, jakou anketu byste si představovali vy? A myslím to vážně, jsem zvědavý na návrhy 😉
bavím se stále a pouze jen o supmain. Prvně (a naposledy) jsem o něm slyšel, pouze a jen u tebe. Jako důkaz se odkazuješ na Markův blog. Zde o tom není nic. Další zdroje nemáš. Asi víš co by tě v tvé profesi za takové důkazy čekalo :-!
Tak jsme se to zase pěkně všechno dozvěděli. Neexistuje kvalitativní kategorizace automobilek, neexistuje kategorizace aut do tříd podle jejich velikosti. Naštěstí existuje anketa auto roku, která nám dá odpověď na neodbytnou otázku, které že to auto vlastně na tom světě nejlepší je.
Ještě, že tu jsou auta... někdo zkouší jejich plasty plakátovou lízačkou nad pelestí, jinej zatína tipec i😜ětce v jedné ze svých garáží. Život je krásnej, akorát ti zapomněli říct´, že návod na život se nikde nefasuje. Zejména ne v anketách. Ale nakonec... hele, alespoň máš naději být v jiné anketě alespoň vyhlášenej za sandokana roku.
Neboť.... jsou komedie, brácho, u nichž si člověk uvědomí, že v nich hraje hlavní roli, až když mu při děkovačce spadne opona na záda...
Ještě, že tu jsou auta... někdo zkouší jejich plasty plakátovou lízačkou nad pelestí, jinej zatína tipec i😜ětce v jedné ze svých garáží. Život je krásnej, akorát ti zapomněli říct´, že návod na život se nikde nefasuje. Zejména ne v anketách. Ale nakonec... hele, alespoň máš naději být v jiné anketě alespoň vyhlášenej za sandokana roku.
Neboť.... jsou komedie, brácho, u nichž si člověk uvědomí, že v nich hraje hlavní roli, až když mu při děkovačce spadne opona na záda...
já nic neodtušuji, jen jsem si přečetl Andromedův příspěvek a čekal na Tvůj. Vyplnilo se přesně to, co Ti předpověděl. Kdyby ses chtěl dostat na jeho úroveň, tak v řeči řidiče by před tím úsekem byla značka "nebezpečné stoupání" 😉
Přiskakovačům možná takhle říkáš ty, ale dodnes jsi nepochopil, že ty nejsi server auto.cz, jsi jen jeden z diskutujících, což je podstatný rozdíl 😉
No a pokud máš nervy jako provazy, tak se tedy opravdu není čemu divit, to pak těch vzruchů moc nepřenesou 😉
Už jsi někde našel nějakou zmínku na ten supermainstream? Stále jsi nic konkrétního nedodal na obhajobu tohoto Tvého výmyslu 😉
Přiskakovačům možná takhle říkáš ty, ale dodnes jsi nepochopil, že ty nejsi server auto.cz, jsi jen jeden z diskutujících, což je podstatný rozdíl 😉
No a pokud máš nervy jako provazy, tak se tedy opravdu není čemu divit, to pak těch vzruchů moc nepřenesou 😉
Už jsi někde našel nějakou zmínku na ten supermainstream? Stále jsi nic konkrétního nedodal na obhajobu tohoto Tvého výmyslu 😉
Samozrejme subprémia, do úvahy berieme iba európsky trh a ak by to nestačilo, tak teritórium ešte zmenšíme. Veď ako by sme k tomu prišli, že v US sa predá hodne viac LS460 v plnej poľnej, ako všetkých Rabbitov so švihadlami ako bonus?
Tak nějak bych to viděl. Nebo je ta slavná "joury" přímo protápěná automobilkama, co to potřebujou.
Tak to je slovo do pranice! >😁
Ale na Andejku a Ivu Borhy nemá.. ty dvě jsou prémie, ale ona lowend
Ale na Andejku a Ivu Borhy nemá.. ty dvě jsou prémie, ale ona lowend
Ne, práci jsem si s tím nedal, jen reaguji a pokouším se sestoupit na úroveň Andromédy aby to pochopil. Možná proto ta kostrbatost. Nervy? Ty mám jako provazy, saniťáku >😁 P.S. Neodtušuj lidi podle sebe. Mimochodem, přiskakovačum k takovýmto diskuzím se tu říká vometáci. Dej si na to pozor.
To ale potom musíš vysvetliť tým neznalým novinárom, nech v tejto krajine nekladú Lexus do prémie.
Ak by sa náááhodou pridal, to už vás bude celý dav >😒]
Vizionári to nikdy nemali ľahké a ak Ti vyjde tá F2, tak začnem zvažovať čítať Ťa poctivejšie, ale zatiaľ mám myslím dosť času a skúsim pohľadať nejaké hlboké idey v Mattelkových príspevkoch 8-s
Vizionári to nikdy nemali ľahké a ak Ti vyjde tá F2, tak začnem zvažovať čítať Ťa poctivejšie, ale zatiaľ mám myslím dosť času a skúsim pohľadať nejaké hlboké idey v Mattelkových príspevkoch 8-s
Myslíš tu banalitu, jak si tady bereš do huby Markův blog, že píše o supermainstreamu? Právě o tom by se Marko mohl dozvědět, určitě by zíral 😉
No, neviem, ako vyzerá Borhyová, ale tá Maruš Kabrhelová už bude tak 50 rokov po záruke. Pokiaľ ma pamäť neklame, tak to bola šéfka Socialistického zväzu žien, a to už na konci socializmu bola pekná múmia. >😁 >😁 >😁
Poslední dobou jen v GTI odborném blogovém věstníku ze světa motorismu, kovbojů a axiomů >😁
Víš jak bude Borhy vypadat po dvou děckách? Helena Růžičková (nech je ji zem lehká) proti ní bude štipka. Když česká sexbomba tak Andrejka Vránová, či Iva Kubelková. :-! A neodvolám >😒]
Borhyová je hnusná? Nekoukej na to, jak do časáku s legem! Podívej se na tu její tlamu a stehna! S tou projedeš zatáčku, jak v M3 a ne, jak v očipovaný oktávce! Ta má stisk! Kabrhelovou asi nepamatuješ. To byla vedoucí ikona všech pracujících soudružek! 😄
Je to tu každej rok stejné. Po skončení se na diskuzi dozvíme, že teď už to konečně mohou ty šunky jako je Ferrari a eska a osmy a 911ky a astony sbalit.
Já si vlastně tiše myslím, že je to nějaká zakuklená socialistická evropská anketa (podobně, jako zde před lety v TV porazila Octavia fakt to Ferrari), která má za úkol zejména uklidňovat revolučnější spoluobčany a vytvářet jim iluzi, že malej je vlastně velkej, chudej že je vlastně bohatej, a intelektuálně nesmělej, že je vlastně génius.
Všichni zde víme, že vyhrát musí BMW 7... jenže pak se dočteš, že proti němu stojí jeho vysoká cena. Jaká vysoká cena? Kdyby měl mít kia rio stejné technické parametry jako má sedmička, stál by přece stejně.
Tahle anketa musí vadit principiálně. Neb przní realitu a vytváří nesmyslné iluze.
Já si vlastně tiše myslím, že je to nějaká zakuklená socialistická evropská anketa (podobně, jako zde před lety v TV porazila Octavia fakt to Ferrari), která má za úkol zejména uklidňovat revolučnější spoluobčany a vytvářet jim iluzi, že malej je vlastně velkej, chudej že je vlastně bohatej, a intelektuálně nesmělej, že je vlastně génius.
Všichni zde víme, že vyhrát musí BMW 7... jenže pak se dočteš, že proti němu stojí jeho vysoká cena. Jaká vysoká cena? Kdyby měl mít kia rio stejné technické parametry jako má sedmička, stál by přece stejně.
Tahle anketa musí vadit principiálně. Neb przní realitu a vytváří nesmyslné iluze.
No ale ty sis s tím tedy moc práce nedal. Tečou nervy, tak jsi napsal přesně to, co Andromeda předpovídal. Bída dědo, bída... >😒]
vzhledem k tomu, že nevím kdo je maruš, a borhy je hnusná jak noc, tak bych byl s výsledkem spokojen 😉
Díky sobě se omlouvat nemusím. Já jsem se sebou spokojen. Hele celou dobu se vymlouváš na tento blog, a najednou to tam není? Najednou ti vadí, že jsem mu napsal, i když si mě na něj odkázal? Připadá mi to jako by ti cvakalo u *. :-!
Jak by tam mohl Marko psát o supermainstreamu, když psal o prémiovém segmentu? Mně se nemusíš omlouvat, omluv se sobě. Čučo beru, vypijem ho společně.
Bingo je príma, ale cpát do nějaký soutěže Dacii a auta, je stejně dementní, jako když v Miss universe v plavkách vyleze Borhyová a Maruška Kabrhelová na jednom molu. Pak si představ, že vyhraje ta Kabrhelová a ty to jdeš koupit na leasing s pocitem, že je to pecka roku!
Ano přečetl jsem si ho. A o TVÉM supmain je tam hádej co..
Pokud chceš být osobní, tak ti to moc nejde. Je to spíše k pousmání nad tvým dnešním výkonem.
Já si počkám na vyjádření Marka na TVŮJ supmain. A když mi řekne, že to tak je, tak klidně tady napíšu omluvu tvé osobě. A jako bonus ti pošlu do kanclu karton dvoudenního čuča :-!
Pokud chceš být osobní, tak ti to moc nejde. Je to spíše k pousmání nad tvým dnešním výkonem.
Já si počkám na vyjádření Marka na TVŮJ supmain. A když mi řekne, že to tak je, tak klidně tady napíšu omluvu tvé osobě. A jako bonus ti pošlu do kanclu karton dvoudenního čuča :-!
Tys to zatím se svými vědomostmi dotáhl tak daleko, že se musíš Marka ptát zda existuje kategorizace automobilek... bože. Ano, i tohle je asi možné. Pro tvou ostudu snad jen napíši, že se ti divím, že můžeš ztrácet čas tu kolem sebe bezděčně kopat namísto toho, aby sis podrobně přečetl třeba markův blog. Nauč se ho nazpaměť. Připadám si jak v mateřské školce, tady lidé neznají základní členění, základní hierarchii a troufají si veřejně psát myšlénky. No... myšlénky, troufají si veřejně psát.
Já auta nikam necpu, ona tam jsou již nacpaná dávno. Pokud jsi placeným dopisovatelem z prostředního oddělení školky u vás na sídlišti, mohl bych nad tvými příspěvky máchnout velkoryse rukou, pokud ovšem to cos napsal je výsledek práce despělého člověka, je to než k pláči. Dokonale, pajo.
a taky se to dá vysvětlit tak, že jsou zde i tací, kteří za tím dalším kopcem vidí dračí zemi. Tak jak se to kdysi cestovatelům stávalo :-!
Myslím, že tohle tak asi nejvěrněji vyjadřuje tvou diskuzní úroveň. A tvá první věta o tom nevěření... 😄 bože bože... to jen dokumentuje tvou lidskou vyspělost. Jo, prémiová automobilka dle Přemka existuje a subprémiová nikoliv >😁 Hele, popros do osobní zprávy Marka, on už ti to vysvětlí. Nebo si přečti jeho blog, má tam o tom velmi podrobnej článek.
P.S. Diskuze nad kategorizacemi automobilek a následným dělením aut do tříd mi zde připomíná návštěvu brazilského pralesa, kde objevím u ohně polonahého premdu, kterej udiveně zírá nad informací, že svět nekončí za prvním kopcem...
P.S. Diskuze nad kategorizacemi automobilek a následným dělením aut do tříd mi zde připomíná návštěvu brazilského pralesa, kde objevím u ohně polonahého premdu, kterej udiveně zírá nad informací, že svět nekončí za prvním kopcem...
No pravdaže ten, kto najviac osloví. A nezáleží ani tak na spôsobe. Niekto ohúri zjavom, ďalší detailami, niekto materiálmi, technikou, inovatívnosťou, novými nápadmi, vyváženosťou vlastností alebo niektorými výnimočnými vlastnosťami...
V konečnom dôsledku mi je ako spotrebiteľovi a zákazníkovi srdečne jedno, kto bude prvý, druhý, alebo hoci desiaty. Ak budem porebovať auto, kúpm si ho podľa vlastného vrecka, vlastných potrieb a vlastného vkusu. Alebo si trúfne niekto z prítomných tvrdiť, že pri výbere auta sa riadi tým, či vyhralo nejakú anketu alebo súťaž?
V konečnom dôsledku mi je ako spotrebiteľovi a zákazníkovi srdečne jedno, kto bude prvý, druhý, alebo hoci desiaty. Ak budem porebovať auto, kúpm si ho podľa vlastného vrecka, vlastných potrieb a vlastného vkusu. Alebo si trúfne niekto z prítomných tvrdiť, že pri výbere auta sa riadi tým, či vyhralo nejakú anketu alebo súťaž?
Koukám, žes na tom nechal celej podvečer. Já vím, máš s tím fušku. No, tak snad ti to kolo jde lépe než psaní. Neb pokud bys měl jezdit tak, jak píšeš, viděl bych to tak někde kolem dřevené tříkolky. A vůbec, děláš na mně dnes dojem jaksi trochu vyoseného, jaksi podrážděného, nějak příliš křečovitě se nutíš do pózy šviháka diskuze. Na to ovšem nemáš, Andromedo, tak to tu hlavně podrobně čti, třeba někdy ty informace i vstřebáš.
P.S. Příště to tu zkoušej o autech, o světě aut, na tvoje mindráky tu zvědavej není nikdo. Možná bys ale moh´s touhle pózou oslnit na serveru o šlapacích kolech, zkus to tam, takovejch jako ty tam bude hafo.
P.S. Příště to tu zkoušej o autech, o světě aut, na tvoje mindráky tu zvědavej není nikdo. Možná bys ale moh´s touhle pózou oslnit na serveru o šlapacích kolech, zkus to tam, takovejch jako ty tam bude hafo.
Já těm supersubmain blábolům nevěřím. Podle odbornýho tisku tam patří jen ¨LOWENDKING¨GTI, SUPERLOWEND 507 a přimazávající za pomocí tvý známý Indulony SUBLOWEND Navtech (SUB si můžeme přeložit i jinak, stejně to bude sedět)
>😒]
>😒]
Ano automobilky vyrábějí auta...nic víc, nic míň, ale jedno je víc; jak jsi ty a pár tvých "lowendových" kámošů z toho úplně na plech >😁 Prémie, neprémie, supermain, nesuper... pro mě je to dost >😁
Na ceste som ešte nemal takú česť, ale dnes som zažil hneď dva vrcholy blaha! Oba v červenej, jedna db9 a jedna Fabia (tú som si dovolil na diaľnici predbehnúť, sorráč, zaradil som trojku a to auto mi nejak poskočilo dopredu...)
Tady na auto.cz se v posledni době opakovaně zobrazují dva nešvary. Prvním je podle odborného tisku tzv. polomozek Daniel. Jasně nejsem sám, koho otravuje. Dalším je natvrdlost jednoho kolegy, který vytváří fámy o existenci zařazováni automobilek do segmentů.
Světe věz, že Subprémie není. Supermainstream je blbost absolutní. Lowendový je jen mozek, který tomu věří.
Automobilky vyrábějí auta do mainsteamu, prémie, nebo luxu. Nic víc není, nic víc není potřeba.
Světe věz, že Subprémie není. Supermainstream je blbost absolutní. Lowendový je jen mozek, který tomu věří.
Automobilky vyrábějí auta do mainsteamu, prémie, nebo luxu. Nic víc není, nic víc není potřeba.
Čože? Však eskový Meďák má len 20. Okamžite v predstihu udeľte Superbu titul COTY 2009. Počujete všetci? Okamžite!!!!!!!!!!!!!
Danielku, ani já a tuším ani Mariánek jsme o BMW nenapsali ani slovo. T ty tady kvákáš nesmysly o tom, že si s Deltou vzájemně konkurujou.
Ach so! La pardon magicka koule...za trest zitra olizu kolegyni....
....packy u firemniho Gecka 😉
....packy u firemniho Gecka 😉
Mohol si len naznačiť, ako si mladý pán prial. Ale to by zase nepochopil a bolo by 10 dohadov, či si myslel áno, alebo nie. No škoda. Ale zase keby zapremýšľal, možno by prišiel k nejakému závitíku šedej kôry mozgovej. Teda je otázka, či sa mu v už tak mladom veku môže robiť závitík, neškodí to? Mohol silen naznačiť >😒]
nechcelo sa mi čítať celú diskusiu a preto sa len narýchlo spýtam... ako ste sa nakoniec zhodli ohľadom Lexusu - kladiete ho do subprémie, alebo tam, kde ho zaraďuje 100 % automobilových novinárov? 😄
Fiesta mozna rozdeluje nazory, ale... Sedmicka ma nabidnout xdrive spolu s 4WS a obecne spoustu preplnovani. Q5 je v zasade A4, ne? 😉
Já ti nevím.. Ta Q5 je takový obecně přijatelnější ryborak.. BMW7 je v tomhle světle spíš garnát, prostě specialitka pro gurmány, co ho umí ocenit.. Jen tu Fiestu pořád nějak nemůžu skousnout 😄
Škodě věřím, ale je třeba se na ní podívat očima Evropana, ne "Čechoslováka".. Značky jsou dnes napříč srovnané více, než kdy předtím.
Fiestě zato moc nevěřím. Třeba čas ukáže, že jsem se šeredně zmýlil (stává se), ale ten prapodivnej kabátek ukrývá interiér, co starší generace stárnoucí Evropy jen těžko překousne..
C5.. protože je prostě báječná 😉
Fiestě zato moc nevěřím. Třeba čas ukáže, že jsem se šeredně zmýlil (stává se), ale ten prapodivnej kabátek ukrývá interiér, co starší generace stárnoucí Evropy jen těžko překousne..
C5.. protože je prostě báječná 😉
Jasně, matelkovi ani mik, ten by o zase nepobral >😁
taky bych ho předjel, ale jeho aktuální rychlost byla nad maximální konstrukční rychlostí mého vozu >😁
taky bych ho předjel, ale jeho aktuální rychlost byla nad maximální konstrukční rychlostí mého vozu >😁
počuj, keď ťa matka porodila a tvoj vzhlad eventuélne sedel na MiTo, nespýtala sa ťa náhodou či nemôžete ostať len kamarátmi?
Ano, to je velmi dobře vystižený kořen...proč ale VW zasahuje do "teritoria" Audi? Dle mého těží z dobré pověsti VW, přičemž zůstává "o krůček" za Audi.
To ja som pred Pruhonicami na razil na kremoveho Phantoma...vyzera uzasne...ale pst, dovolil som si ho predbehnut! :-!
Takže supermainstreem jsi vytvořil ty a nikdo jiný proto, aby nedejbože vedle sebe v jedné kategorii nestál vedle VW, Opel, Ford, Renault a třeba Fiat?
Zatím jsi proto ze svého blogu udělal prý odborný tisk, co bude dál? Tohle je málo. Zkus třeba založit několik serverů po světě pod různými doménami, kde se o tom bude psát, třeba se o podaří. Za tu námahu ti určitě VW stojí 😉
Zatím jsi proto ze svého blogu udělal prý odborný tisk, co bude dál? Tohle je málo. Zkus třeba založit několik serverů po světě pod různými doménami, kde se o tom bude psát, třeba se o podaří. Za tu námahu ti určitě VW stojí 😉
Hmm,našlapuješ,ale čekal jsem víc...Nu což,každý den není svátek,že 😉 .Kovboji,sklouzáváš na osobní rovinu dřív než by jeden čekal :-! - asi blbej den.Proč,řekni mi proč,bych se měl s tebou webově kočkovat o tak "lihuprostou a alkoholickou" definici tříd.Jestli je znám nebo ne(dokaž),stejně jako odkaz na "Gůglů"(hele trefa,mám ho jako homepage >😁 )je v rámci našeho dnešního "skoropovídání" nepodstatné.Už jednou jsem uvedl,že ofiko členění tebou zmíněnou třídu nezná(a při dotazech na zdroj tříd neuváděj svůj blog jako soustavu SI,nebo se neschovávej za Marka pokud jak sám na tom samém blogu tvrdíš:" my co zde definujeme,pojmenováváme"...),a to ještě lehkou formou 😉 .Můžeme se o prolínání,či sklonu automobilek šplhat výš,přít vcelku kultivovaným způsobem,a o pár odstavců jinde jsi vcelku pochopitelně svůj důvod pro existenci "supermain" vysek,ač jsem přesvědčen,že ona kategorie ofiko neexistuje.Usmívám se argumentům a péči či zvědavosti týkající se mého věku a stavu mého IQ či šedé kůry mozkové -> proč,ptám se proč bych se kvůli tomu měl dneska(sluníčko svítí...)bitově či bytově či framově dohadovat >😁 .Pokud jsme u zkušeností,opakuji,předveď je jinak než Matelko 507,trochu grácie do toho.Milý GTI,ženeš to často na hrahu-jo,tady,schovanej za kupu serverů a anonymitu cyberprostoru je možné ledacos - reál je jiná liga >😁 .Není mým cílem hranit(hele,jedu si provětrat hlavu na kole,vypnout,relaxovat),urážet nebo zesměšnit, a tak ti vinšuju príma večer a hlavně nadhled kovboji >😁 !!!
špatně pochopeno (i mojí vinou!)! Povídáme na úrovni podvozků! 😉 jako auto, celek, je A4 výš (pochopitelně...), i když ani ta šestka není špatná volba.
Ale neblbni, to je maximalne onanisticka tabulka pro toho, kdo nema na BMW, M-B, Lexus apod...
Necpi si auta do skatulek, ktere neexistuji a pokud tak jen v hlave uchylneho, spatne placeneho marketingoveho specialisty, ktery dostal za ukol vymyslet pro to prumerne auto sveho zamestnavatele novou kategorii, specialne pro nerozhodne kupce a neznale. Jsou tridy a par pojmu, ktere si zaslouzi byt vyse...ostatni jsou jen kecy.
Necpi si auta do skatulek, ktere neexistuji a pokud tak jen v hlave uchylneho, spatne placeneho marketingoveho specialisty, ktery dostal za ukol vymyslet pro to prumerne auto sveho zamestnavatele novou kategorii, specialne pro nerozhodne kupce a neznale. Jsou tridy a par pojmu, ktere si zaslouzi byt vyse...ostatni jsou jen kecy.
OK, plati to aj o World Car of the Year, vsak?
Lebo prave si zlozil skvelu poklonu Mazde 2. Vsetci priaznivci znacky ti tymto dakujeme.
Lebo prave si zlozil skvelu poklonu Mazde 2. Vsetci priaznivci znacky ti tymto dakujeme.
Zkoušel jsi někdy googlit slovo supermainstream? Ono to buď vyhodí nějakou hudební skupinu nebo odkaz na Tvůj blog na auto . cz... nikde jinde ve světě se o tom nepíše. >😒]
Jen hlupak dovede napsat esej o vozu, ze ktereho zna jen nazev. Hele, ze ty mas kristalovy koule? >😒]
Hej mladý, čo keby si si ešte raz prečítal tú moju otázku, a potom si sa zamyslel nad tým, akú hovadinu si zase vypotil. Alebo máž zase nejaký mozgový tik, ktorý Ti bráni rozmýšľať?
Pravda, pravda... zrovna včera mě jeden Continental mezi Frýdkem a Příborem předjel. Krásný bílý... a ta ladnost... To na Rollsa narazím tak v Monacu, ne u Frýdku >😁
Asi ide o debatu ktorej si sa nezucastnil...a hodnotili sa tam plusy a minusy podvozkov oboch aut. Ale zasadne len z vlastnej skusenosti. PR kecy z casopisov sa neratali!
Nie zeby ma hry na "vsetci proti jednemu" nejako zvlast bavili ale niekedy sa holt neda...absolutny suhlas.
Prďolko. Luxus není jen o kůži, ale je o kvalitě materiálů, zpracování, náročnosti výroby apod. S tebou nesouhlasit je snadné, protože nikdy nič nenapíšeš. Jsi jediný s kým zde nejde absolutně o ničem diskutovat. S ostatními se dá na něčem neshodnout a o 30sekund později se shodnout nad jiným tématem. A hlavně každá diskuze s nimi člověku něco přinese, ale ty jsi jakou poušť. Myšlenková poušť..
Nie pokoj...ja som uz o deleni na mainstream, premiu atd. pocul, len mi nesedi. Asi som svorcak. >😁
Zkoušej to na mně jinak, ne těmahle profláknutejma diskuzníma evergreenama. Jisté ovšem je, že o kategorizaci nemáš páru, tak tu ze sebe nedělej uskřipnutého komenského a někde to honem nastuduj. Gůgl totiž, Andromedo, gůgl, to je jako štrůdl... musíš ho umět jíst... ne jen si tupě narvat papulu a pak nevědět co s tím.
Tak jsem tedy napsal Markovi s prosbou, ať nám objasní ten GTIho šuplmainsleam. Budu se omlouvat nebo si natáhnu nohy na stůl? Hmm, snad Marko zareaguje brzy 😄
Jinak Golf nehodnotím protože nemám tušení jak bude nakonec vypadat. G III titul získal, pokud bude šestá generace taková pecka jako byla 3 ve své době tak by teoreticky uspět mohla. Ale něco mě napovídá že G6 bude v duchu G5, tzn. od roku 1991 pořád v jednom stylu. Zákazníci to třeba ocení ale tahle anketa hledá přesnej opak.
Ale on podĺa štatistiky víťaza nevyberal, len poukázal na to, kto má aký históriu a tradíciu v anketách.
Uf,to bylo na solar jako od matelka >😁 ,máš dneska nervózní den,nebo se nezadařilo 😉 ?Máš recht,jak jsem se pousmál,tak tvoje slova o prázdnu nabrala skutečný podtext :yes: ,uznávám,moje hemisféry jsou prostě neuronůpusté,vazeb neznaje 😒 .Inu někdo holky,jiný vdolky :yes: .Pokud chceš "bodovat" a rýpnout,tak prosím s grácií tvého věku hodné.Ne jako matelko ve formě,dej tomu trochu styl chlape 😉 .Pokud to stačilo na zbytek,tak to je sakra málo...
To jsou třídy aut dělené podle velikosti, vedle toho existuje jaksi kvalitativní kategorizace.
když vidím kravinu tak se hádám. Což u tebe platí stále. Pokud mi Marko řekne, že supmain je, tak se GTImu milerád omluvím. Ale do té doby si stojím za starou kategorizací. Ne VW kategorizací
Neviděl bych to tak tragicky. Každopádně statistika hovoří jasně - Fiat 9 vítězství (+ 2 Alfa a 1 Lancia), Renault 6, Citroen+Peugeot 6 (každý po 3), Ford 5, Opel 2, Toyota 2, další značky buď už nefungují nebo mají po 1
s kategorizací nemám problém. Mě přijde pouze legrační segment supmain. A neboj Marka se zeptám na jeho názor. Jeho názoru si vážím a ctím je. A na jeho blogu o tvém supmain nic není 😄
Možno práve pre tú "hnusnosť, odpudivosť a odpornosť", podľa Teba, sa bude iným páčiť a zaboduje. Vkus je záležitosť veľmi idividuálna, aj v autách. A v motoroch je Delta na špici, Fiat má teraz veľmi dobrú ponuku, pre menšie autá asi najlepšiu v Európe.
Jo, při pohledu na TTT jde než o to, co sem vyváží, a její ambice je držet se velmi při zdi. Zkouší útočit na prémii Lexem.
Prave som chcel dodat...napriek tomu ze Marka aj GTI respektujem a ich nazory si vazim-aj ked nie vzdy suhlasim, predsa len som zvyknuty na delenie: nizsia stredna, stredna, atd.
Nemá 5 metrov 😄 v každom prípade je to zaujímavé autíčko, ktoré si hocikto nemôže dovoliť - už len preto, že z dovodu šetrenia nákladov sa predáva iba v jedinej výbave 😄
Vyhraje mito jako malý dostupný a zábavný sporťáček, dva bratry v triku 507 a gtiho raní mrtvice a konečně bude zase potěšení číst diskuse pod články.
No, hledej, nepochybně patříš ke keneraci gůglu. My starší máme tyhle věci nastudované a v hlavě. Ty tam ale máš jak vidím zase poměrně dost místa, takže se ti tam toho zase ještě hodně vejde. Ale, upřímně, neznat kategorie jako například prémie, lowend, subprémie... to bych zde považoval za totální selhání jedince. Opravdu.
Ok...beriem...ak pridavas Marka ako delsieho referencneho prispievatela tak si to idem nastudovat...aj ked beztak sa mi takato kategorizacia zda zbytocna...auto si hadam vacsina ludi takto nevybera!
Skutečnost, že o kategorizacích nemáš ani páru tu nemusíš dávat tak naivně najevok. Koneckonců, možná bude nejlepší, když poprosíš v soukromé zprávě třeba Marka, ten se ti jistě nebude smát a možná si s tebou dá i náležitou práci.
"Carmik, toto snáď nemyslíš vážne. Toto je o špičkových autách. A k ním patrí špičková technika. " Vychazim z citace, chces snad neco z toho poprit, mily Mattelko?
Nížeji o tom píši. Jinak jsem až šokován z neznalostí o tak základní věci jakou je kategorizace automobilek. Doufám, že k životu nepotřebuješ hledat na gůglu i pojem GT... či Supersport... bože.
Vzhledem k tomu že v této anketě vyhrávají hlavně menší auta a Fiat i Alfa získali titul snad pro každej druhej novej model tak mě něco říká že to MiTo na to má 😄
Ešte by ma zaujímalo, kto vymyslel toto delenie aút, a kto ešte patrí do lowendu okrem Dacie?
Dacia vs. BMW! Někde jsem viděl anketu, kde vedle sebe stál Ruda Hrušínský a Jiřina Švorcová. To vypadá úplně stejně. Věřim, že vyhraje ta Dacia, nebo něco od Fiatu. Člověku jsou některý automobilky a jejich fanoušci tak líto, že jim to i přeje.
Hoj, GTI, prosimte, me se to tvoje cleneni libi, je to vystizne, ikdyz zarazeni jednotlivych automobilek, tak jak popisujes prinejmnesim diskutabilni. Muzes me ale prosimte odkazat na nejaky oficialni zdroj, ze ktereho cerpas? Google mi nic, krom tveho blogu neporadil. Diky..
No samozřejmě, čti například zdejší články a testy, tam se často zařazení automobilek objevuje přes testované modely. Poměrně podrobně jsme to tu na diskuzi rozebírali asi před dvěma roky s Markem (to ale asi nenajdeš), a koneckonců, Marko o prémii napsal rozsáhlý článek na svém blogu. Já na ten článek v blogu svém (Prémiovkou s rádiovkou) odkazuji a v diskuzi pak najdeš konkrétní odkaz na Markův článek na jeho blogu.
Bentley již není exkluzivní, to bylo ještě tak před desíti a možná více lety. Teď je co se týče síly značky na tom lépe než mase, ale mnohem hůře než RR.
A dle mne je na tom lépe než Maybach.
A dle mne je na tom lépe než Maybach.
Sedí, nesedí...zkrátka tam patří, pokud škatulkujeme tak se musíme smířit s tím, že jsou značky, mající přesah nahoru (Bentley) i dolů (Maserati). Ve výše zmíněných škatulích by ale seděli vedle sebe.
Jo už to vidím, dokonale mě zmátl nadpisem "Golf Golf Golf Golf Golf Golf" - myslel jsem že je to od GTI tak jsem to přeskočil >😁
kdyby toyota v Evropě prodávala velký sedan, mohla by tam být také (LC to sám asi nevytrhne)...nebo pokud by jí Honda půjčila Legend 😄. Já tam třeba vidím Hondu, když přivřeme oči nad tím, že nemá velké SUV (ano...v evropě to je hendikep)
Jinak abych 507 ušetřil čas a námahu, odpověď na poznámky "Ricardo si to ty? já ťa nepoznávam", "Ricardo C5 myslíš to vážne?", "XC60? veď BMW robí lepšie autá", "Delta? čudujem sa aké máš divné názory", "MiTo- hnus, fuj, škaredé, ošklivé, nepovedené", "Splash? nerob si z nás srandu" a "Fiesta? Ibiza má predsa daleko kvalitnejšie motory" je následující: " 😄 "
PS: kde je dneska Matelko? >😁
PS: kde je dneska Matelko? >😁
Klid. Jak to můžeš napsat? Šestka má tvrdší sportovnější podvozek, je pomerně lehká a tak hezky jede, ale přece nelze takto bezhlavě odstřelit A4ku. Alessio, teď se mračím. Auto přece posuzujeme jako celek...
S realitou milý GTI na tomto webu(pro tvůj klid),nemá spojitost mnoho příspěvků >😁 .Kdo tu dělá,že dělá,etc...nechám u ledu 😉 ...jde o supermainstream,ten nějak nemohu a nemohu jako definici najít 😲 .Tož nejspíš budu muset kompletně měnit,ale nakonec by to vyřešila buď celková GO,nebo likvidace a odpis(rychlejší,efektivnější) 😉 .Inu,neustále je co zlepšovat,třeba nadhled(na kuří očko ti nešlapu) :yes: .A matelko jako bodyguard není řešení...
Tieto trendy vo vašom českom automobilizme sa tak rýchlo menia. Odteraz už budem vedieť, že ak komunikujem s nejakým českým prispevateľom, musím použiť novú českú kategorizáciu. Ešte by bolo dobré vymyslieť nejakú kategóriu aj pre Toyotu, keď už má toho Landcruisera. Mimochodom, v čom konkrétne presahuje Passat CC? A ešte jedna doplňujúca otázka: ak bude budúci Phaeton bežným autom vyššej strednej na platforme z Audi A6 (o čom sa už dlhšie hovorí), vrátime VW späť, alebo ho tam necháme, aby nová kategória nezívala prázdnotou, kým nevznikne Touareg CC?
Jistě. Continental GT určitě nebude mít takovou prestiž jako Phantom, ne? Bentley se částečně přetransformoval a nabízí i "levnější" auta, postavená na bázi koncernové limuzíny...to v souboji s králem, RR, nemůže ustát a řadí jej to proto po bok Maserati nebo Maybachu (ten v mých očích nikdy do segmentu s RR nedorostl)
vy zíráte, my zíráme vizír. aneb zapomněl jsi na lowlowend, luxlowend, lowmanstream, luxmainstream, sublux a subexkluziv 😄
Ale s ohledem na dřívější výsledky to vidím na MiTo, Deltu nebo dvojčata Agila/Splash, případně novou Fiestu...
Opravdu...Mazda 6 je lehké převlečené mondeo, Audi A4 není špatná ale když už máme dělat pořadí, tak je za mazdou 6.
Diky, takze to, ze Fiat 500 je auto lonskyho roku, znamena, ze je to Nejspickovejsi auto s Nejspickovejsi technikou. Jinymi slovy vis prd o tom, o cem anketa je :-! :-! :-!
Zajímavé to možná je, ale s realitou to bohužel nemá splečného nic. Pokud tu děláš, že děláš do aut a nikdy jsi neslyšel pojem prémie či například subprémie, doporučuji změnit buď počítač nebo hlavu.
Nyní jen Volkswagen, a to z důvodů zásadních modelových přesahů do vyšších sfér - Phaeton, Touareg, Passat CC. Tyhle počiny vyčleňují VW z klasického mainstreamu (Puegeot atd) do mezistupně. Avšak narozdíl od katogerie subprémie, není supermainstream o ambici býti prémií. Tak je tomu právě u subprémie (alfa, saab...). Jako supermainstream by mohl být chápán i Citroen, jenže tomu schází na ten přesah větší akcent. Nyní prostě citroen na supermainstream nemá.
bude musieť vynechať niekoľko dielov náučného programu Teletubbies, kým sa prelíže toľkými finalistami 😄
Tobě švorcáci zabrali nemovitost,přelezli plot nebo utrhli zrcátko u ...něčeho hróóózně drahýho,že je poslední dobou tak tepeš ? U těch kategorií bych novátorsky přidal další předpony(čím víc,tím líp a každej kdo má jasno,bude mít ještě jasneji 😉 😒br />
-normallowend
-normalmainstream
-megasupermainstream
-decisubpremie
-normalpremie
-gigaluxus
-teraluxus
Tak,a teď je to takový zajímavější,určitě ne libozvučný,ale zajímavý
>😁
-normalmainstream
-megasupermainstream
-decisubpremie
-normalpremie
-gigaluxus
-teraluxus
Tak,a teď je to takový zajímavější,určitě ne libozvučný,ale zajímavý
>😁
Vedle na mém blogu máš o tomhle už asi pátej článek. Nyní jsme u mainstreamu. A brzy půjdeme dál, resp. výše, k subprémii, prémii...
- lowend - dacia
- mainstream - renault
- supermainstream - každý zde ví (VW)
- subprémie - alfa romeo
- prémie - BMW
- luxusní segment - Bentley
- exkluzivní segment - Rolls
P.S. Omluvu přijímám, jako by se nestalo :yes:
- lowend - dacia
- mainstream - renault
- supermainstream - každý zde ví (VW)
- subprémie - alfa romeo
- prémie - BMW
- luxusní segment - Bentley
- exkluzivní segment - Rolls
P.S. Omluvu přijímám, jako by se nestalo :yes:
Ak som Ťa zle pochopil, tak sa ospravedlňujem, ale aj tak by som bol rád, keby si tie jednotlivé triedy zadefinoval tak, že by si ku každej priradil zopár aút, myslím, že nie som sám, čo by to rád vedel.
Tak tá štvrtá generácia, to bol pekný nepodarok, vzadu miesto na nohy, ako v starej Octavii, a ja som tam búchal hlavou o plafón. A keď som presadol do vtedajšieho Pola, tak tam zrazu bol priestor i nad hlavou, i na nohy. Veľmi sme sa tomu s kamarátom v Galimexe čudovali.
Pokud tu někde odtušuješ nějaké povýšenecké projevy, špatně si vysvětluješ má slova. Ovšem chápeš-li mé texty takto, nepochybně to vypovídá víc o tobě, než o mých textech...
P.S. Ten horní příspěvek není o tom, jestli se s ním dá souhlasit nebo nedá, já jen pro neználky vypisuji kategorizaci výrobců aut.
P.S. Ten horní příspěvek není o tom, jestli se s ním dá souhlasit nebo nedá, já jen pro neználky vypisuji kategorizaci výrobců aut.
Vieš GTI, dalo by sa s Tebou súhlasiť, ak patríš k Rockeffelerovcom, Abramovičom či aspoň k nejakým Penťákom, či iným milardárom. Ale pokiaľ chodíš aj ty každé ráno do práce, máš na vrátnici pichačku, či vo vrecku zamestnaneckú kartu s čipom a pred firmou Ťa čaká možno služobná, hoc aj nová Fabia, tak takéto vypínanie hrudníka znie od Teba patrične nemiestne. Aj majiteĺ obstarožnej 105-tky sa môže v autách vyznať a odborne tu na úrovni debatovať.Lebo potom o Porsche Carrera by mohli debatovať možno dvaja a o jaguári na tomto fóre nik.Ich majitelia majú totiž iné hobby.
P.S. Tak sa konečne pochváľ, aké auto sedláš, nech Ti trochu pozávidíme.
P.S. Tak sa konečne pochváľ, aké auto sedláš, nech Ti trochu pozávidíme.
Jó, člověk někdy nestačí žasnout. Ale tak to v životě chodí. Naštěstí si myslím, že jsme v takové situaci kdy se tomu můžeme zasmát a pokračovat dál v životní pouti. >😁
packy pod volantem, nova lista na boku a mozna i clonitko na slunce >😁 ale nebojte, zmeny budou jen decentni aby se zakaznici nelekli >😁 >😒]
Odborníkem a soudcem jsi se zde pasoval Ty a pokud jsem se Tě na něco ptal je slušnost odpovědět ale ne hloupou otázkou. Můj příspěvek se týkal výše zmíněné ankety a ne modelu Golf. Čti pořádně a nevymýšlej si záhady tam kde nejsou. Až mi slušně odpovíš tak můžeme začít diskutovat i Golfu. :-!
Logana chválím stále, ideální auto pro švorcáka. Svůj první hrubý tip jsem napsal - delta. Počkáme na užší nominaci.
Tak ako to vlastne je...bude ta VI.-ka novy model alebo velky lift. Dostane sa do predaj do konca roka alebo je to len zbozne prianie. Marko asi mal zacat s VW pretoze by tym evidentne predisiel mnohym diskusiam. >😁 >😒]
To mas ako v sporte. Aj tam niekedy stoja outsideri proti jasnym favoritom. A ked sa teraz pozries za vase juzne hranice nestacis sa divit. 8-s
To mas ako v sporte. Aj tam niekedy stoja outsideri proti jasnym favoritom. A ked sa teraz pozries za vase juzne hranice nestacis sa divit. 8-s
Nahoře opět kdosi rozvijí svou komunorovnostářskou teorii, a sice, že neexistuje kategorie subprémie, že jsme si údajně všichni rovni a nejlepší, že by bylo, kdybychom všichni jezdili prémiové stopětky... No, naštěstí zde máme i oficiální články, testy a konec konců i leckteré blogy.
Takže pro osvěžení - nejde o auto, o konkrétní model, kategorizace se týká automobilek jako celku. Tedy ty se kategorizují takto😒br />
- lowend
- mainstream
- supermainstream
- subprémie
- prémie
- luxusní segment
- exkluzivní segment
Nahoře v tabulce se to samozřejmě mele páté přes deváté, tohle vyhovuje zejména švorcákům, alespoň mohou u piva rozvíjet podivuhodné teorie o tom, že bavorskej sedmej car je skoro to samé, jako rumunskej hrabě. Ten kdo do aut dělá déle ví, že odborně není co řešit, nejlepší je sedmička z mnichova. Akorát má zatím jednu velkou (pro některé) nevýhodu - u BMW je zatím nerozdávaj, musíš si na ni vydělat. Takovej dusivej kapitilastickej detail.
Takže pro osvěžení - nejde o auto, o konkrétní model, kategorizace se týká automobilek jako celku. Tedy ty se kategorizují takto😒br />
- lowend
- mainstream
- supermainstream
- subprémie
- prémie
- luxusní segment
- exkluzivní segment
Nahoře v tabulce se to samozřejmě mele páté přes deváté, tohle vyhovuje zejména švorcákům, alespoň mohou u piva rozvíjet podivuhodné teorie o tom, že bavorskej sedmej car je skoro to samé, jako rumunskej hrabě. Ten kdo do aut dělá déle ví, že odborně není co řešit, nejlepší je sedmička z mnichova. Akorát má zatím jednu velkou (pro některé) nevýhodu - u BMW je zatím nerozdávaj, musíš si na ni vydělat. Takovej dusivej kapitilastickej detail.
Mrzí mě, že opravdu o autech diskutovat neumíš. Jetli to chceš někam dotáhnout musíš se naučit také trochu poslouchat a respektovat ostatní. Zatím jsi mne ničím nepřesvědčil a ani Tvůj mladistvý věk Tě neomlouvá v urážkách na ostatní diskutující. Zapomeň na to, že máš patent na rozum a přestaň ostatní poučovat. Přesvědčivě argumentuj a pak si Tě začnu vážit a ostatní také. Takhle je to jen hloupé osočování a nesvědčí o Tvém respektu k názoru druhého.
Ani ja nie som zastancom skatulkovania na dobre-nemecke a zle-zvysok sveta. A ak sa teda zopakuje rok 2001 budem iba velmi milo a prijemne prekvapeny.
Tak nám to zase začíná, nekritické vynášení vítěze, zatracování astonů a rollsů... prostě malej českej lauda si hůl, zejména na ty lepší, najde vždycky.
Takže jak? Letos je to jasné. Myslím, že bude bodovat lancia. Ovšem zatím posuzuji než design a výbavu, záleží i na jízdních vlastnostech. Máme se na co těšit, neb jestli renault přijde s novým meganem a VW vrhne do boje G6... půjde o krVWelačnej souboj...
P.S. Když člověk čte, že souboje se například zúčastní hyundai i10 proti Volvu XC60, či dacia bandolero proti nové bavorské sedmičce... začíná opět uvažovat o tom, že svět je fakt nějakej divnej 8-s 8-s tedy pokud by ten bandolero smet´ bavorského cara.
Takže jak? Letos je to jasné. Myslím, že bude bodovat lancia. Ovšem zatím posuzuji než design a výbavu, záleží i na jízdních vlastnostech. Máme se na co těšit, neb jestli renault přijde s novým meganem a VW vrhne do boje G6... půjde o krVWelačnej souboj...
P.S. Když člověk čte, že souboje se například zúčastní hyundai i10 proti Volvu XC60, či dacia bandolero proti nové bavorské sedmičce... začíná opět uvažovat o tom, že svět je fakt nějakej divnej 8-s 8-s tedy pokud by ten bandolero smet´ bavorského cara.
Danieli, o to zde vůbec nejde. Naštuduj si o čem vlastně COTY je.
Hele, ještě něco. Pamatuj, že se do stromu vejde jen 400 příspěvků. Nejdrív si ty svý nemsysly promysli a pak je napiš všechny najednou. Takhle jen zabíráš prostor a lezeš všem jen na nervy.
Hele, ještě něco. Pamatuj, že se do stromu vejde jen 400 příspěvků. Nejdrív si ty svý nemsysly promysli a pak je napiš všechny najednou. Takhle jen zabíráš prostor a lezeš všem jen na nervy.
Uz je to celkem doba co ho tu bylo plne Auto.cz a nyní....Ze by fanousci znacky stale rozdychavali koupi Taty.....to snad ne..takze??!-Dle meho nazoru(jak jinak)to bude takova seda myska v pozadi,ktera ale nakonec poradne vystrci sve drapky a mozna ze i prekvapi....(nezapominejme na jizdni vlastnosti,materialy v interieru.....) :yes:
Už jednou jsem Ti napsal, že v atobranži pracuji 20 let a něco o tom, na rozdíl od Tebe vím. Když se podíváš na historii této ankety tak uvidíš jak "špičková" auta v různých letech vyhrávala. Těch opravdu vyspělých je tam pohříchu. Pokud jsi opravdu četl o jsem napsal výše tak se nad tím ještě zamysli a pokud máš jiný názor rád si přečtu, ale chci vidět pádné argumenty a ne snůšku hloupostí. 😉
Tak předem si vyškrtni SUV a velké limuzíny. Terénní auto nevyhrálo ještě nikdy a velká limuzína naposledy v roce 1974 Mercedes 450S. Ze sportovních vozů 1978 Porsche 928. Pak už Ti zůstanou v podstatě jen ta malá "prdítka". Tohle není anketa o technicky vyspělých vozech. 😉
Áno, presne na to som si spomenul, preto som napísal, že v posledných 15-tich rokoch. Ten Golf z r.1992 bol naozaj vtedy premiant triedy, veľmi sa mi páčil, veď ja som mal vtedy ešte Š-100 a služobnú Ladu 1500.
Tiez by som tam Mitaka rad vydel ale myslim ze ho diskvalifikuje krajina povodu. Ale mozno som uz z tej korektnosti trochu paranoidny.
A ako to vieš? Ty si ho videl, či nebodaj navrhoval? Ak nie, tak to je len Tvoja viera v Boha značky VW. >😁 >😁 >😁
chlapce chlapce, mekcenej interier neni vsechno, je treba do toho pridat taky trochu kreativity >😁
presne tak jak rikas,lip bych to nerekl, at je golf jakej chce, pro me nikdy nebyl zajimavej a to ze znej delaji jakousi ikonu tridy je smesne,kvality ma to nerikam,ale nenabizi nic vic nez konkurence, to neznamena ze kdyz ho nekdo povazuje za ikonu ze si ho hned pobezim koupit, ovsem vetsinou tech co si ho koupi tak uvazuje, skoda no,kazdopadne vteto ankete je opet bez sance
Superb se nedostane ani do finále. Jiná situace by byla, kdyby byl 7cm širší, 2cm nižsí a 10cm kratší. Dabldekl je ok, jen to zavíraní není právě praktický.
Lancia je zástupcem prémiověho segmentu. Subprémie není. Je mainstream, premie a lux. Tyhle superhypersubmainstreampremie jsou jen výmyslem jednoho vymylmozku.
Že vraj Golf určuje vždy novú latku, no možno, ale nespomínam si, že by za posledných 15 rokov aspoň raz bol autom roka, hoci len v Európe. Takže Golf určite bez šance, nie je isté, či už bude, či nebude len facelift, a to najdôležitejšie, či nebude zase taký istý nudný a ničím výnimočný. Môj tip je Fiesta alebo Insignia.
taky nejvic favorizuji Mi.To, no uvidime, Superb to nevyhraje ano kdyby mel misto kufru bazen s lehatkem a slunecnikem >😁
Od jisté doby beru tyto ankety se značným despektem. Navíc naprosto nesmyslně rozhodujícím kritériem je poměr cena=užitná hodnota. Za poslední roky nikdy nevyhrálo velké auto které přináší skutečné technologické nebo technické novinky. Neustále vyhrávají "malé šuplíky". Podívej se na historii této ankety a uvidíš kdy naposledy byly oceněny skutečné automobily. Je to smutný pohled. :no: 😢
Bude to Alfa. Perfektni práce od italských designěrů odvolávající se na 8C Competizione je nápad hodný vítězství. Alfa má dobrý motory a Mi.To bude mít dostupnou cenu.
Golf sa zacne vyrabat uz tohto roku ale na nase trhy pride asi az zaciatkom buduceho. No co sme vychod. ;-\
Superb : inovovany automobil stredni tridy ktery ovsem nenabizi nic jineho nez svuj predchidce ve sve dobe :no:
Dobrý... Jasně že Golf VI. A pokud vím tak v IVG o něm mluví jako o novém modelu, ne jako o faceliftu. Nového toho na něm bude dost a dost...
no jo nic noveho pod sluncem u nas vede opet Skodovka, ach jo lidi asi nevi o ankete Auto roku nic, pro me favorit,Mi.To, Fiesta, Mazda 6, zatim sem se kazdy rok trefil do prvnich trech mist tak snad budu mit pravdu i letos
No nazdar matelko - ty si sa zase rozbehol s tým hodnotením... >😁
Takže pojďme poporiadku😒br /> Audi A4 - pekné, kvalitne postavené, prémiový hráč, ktorí ale v ničom nevyniká nad konkurenciou.
Audi Q5 - malé pohladné SUV, ktoré neurazí a ani nenadchne. Tak trochu malá Q7. Luxusná, pohodlná, ničím nevynikajúca a drahá.
BMW X6 - majestátne, luxusné, drahé. Na druhú stranu ale velmi kontroverzné už samotnou svojou podstatou a mám taký pocit, že pre automobilku prakticky zbytočné.
BMW 7 - môj tajný tip. Síce ešte presne nevieme ako bude vyzerať ale súhlasím, že stanoví nové meriatka vo svojej triede. Umiesteniu zabráni vysoká cena.
Kuga - na rozdiel od Q5 má velkú šancu sa tať etalonom vo svojej triede. Spolu s Tiguanom ešte niečo dokážu. Velká šanca na umiestnenie.
Fiesta - horúci kandidát na auto roku. Niet čo dodať, myslím že pojde o jedno z najlepších malých aut na trhu.
Citroen C5 - ďalší z velkých hráčov v hre zvanej Car of the year. Tipujem na jedno z prvých troch miest. Kvalitný, dobré motory, nádherný design.
Delta - originálna talianská kráska, ktorá mieri do subprémiového segmentu. Ničmenej skôr pre specifickú klientelu, ktorá vie oceniť umelecký design.
Opel Insignia je ďalším z kandidátov na trojicu najlepších. moderný, páčivý design, určite pohodlná kabína, nová kvalita. Zlomový model od Opla. Len trochu prerastený...
Škoda Superb - nové ztvárnenie škodováckej vlajkovej lodi. Kontroverzný design, príliš dlhý, prýliš úzky, staršlivý zadok. Ničmenej špičková kvalita, nádherný interier, pohodlie, moderné motory. Určite dobrý, ale nie dosť na umiestenie v prvých piatich.
A Golf?? Golf pokial viem tento rok nový do výroby nepríde. A čo viac nejedná sa o celkom nový model, skôr o výrazný lift. Myslím že v súťaži auto tohto roka nemá zatial čo hladať. Počkajme si na budúci rok. Ničmenej podla informácií čo sú k dispozícii o žiadny prevrat ani zázrak nepojde...
Tak to vidím ja....
:-! :-! :-! :-! 😉
Takže pojďme poporiadku😒br /> Audi A4 - pekné, kvalitne postavené, prémiový hráč, ktorí ale v ničom nevyniká nad konkurenciou.
Audi Q5 - malé pohladné SUV, ktoré neurazí a ani nenadchne. Tak trochu malá Q7. Luxusná, pohodlná, ničím nevynikajúca a drahá.
BMW X6 - majestátne, luxusné, drahé. Na druhú stranu ale velmi kontroverzné už samotnou svojou podstatou a mám taký pocit, že pre automobilku prakticky zbytočné.
BMW 7 - môj tajný tip. Síce ešte presne nevieme ako bude vyzerať ale súhlasím, že stanoví nové meriatka vo svojej triede. Umiesteniu zabráni vysoká cena.
Kuga - na rozdiel od Q5 má velkú šancu sa tať etalonom vo svojej triede. Spolu s Tiguanom ešte niečo dokážu. Velká šanca na umiestnenie.
Fiesta - horúci kandidát na auto roku. Niet čo dodať, myslím že pojde o jedno z najlepších malých aut na trhu.
Citroen C5 - ďalší z velkých hráčov v hre zvanej Car of the year. Tipujem na jedno z prvých troch miest. Kvalitný, dobré motory, nádherný design.
Delta - originálna talianská kráska, ktorá mieri do subprémiového segmentu. Ničmenej skôr pre specifickú klientelu, ktorá vie oceniť umelecký design.
Opel Insignia je ďalším z kandidátov na trojicu najlepších. moderný, páčivý design, určite pohodlná kabína, nová kvalita. Zlomový model od Opla. Len trochu prerastený...
Škoda Superb - nové ztvárnenie škodováckej vlajkovej lodi. Kontroverzný design, príliš dlhý, prýliš úzky, staršlivý zadok. Ničmenej špičková kvalita, nádherný interier, pohodlie, moderné motory. Určite dobrý, ale nie dosť na umiestenie v prvých piatich.
A Golf?? Golf pokial viem tento rok nový do výroby nepríde. A čo viac nejedná sa o celkom nový model, skôr o výrazný lift. Myslím že v súťaži auto tohto roka nemá zatial čo hladať. Počkajme si na budúci rok. Ničmenej podla informácií čo sú k dispozícii o žiadny prevrat ani zázrak nepojde...
Tak to vidím ja....
:-! :-! :-! :-! 😉
"jedno z najlepších SUV Audi Q5" - nezda sa ti ze to auto hodnotis nejako prilis skoro ? 😉 K tomu Golfu - bude to len facelift. Takze to auto anketu nevyhra vzhladom na to ma za konkuretov uplne nove modely. ;-\
Jako mozne adepty na vitezstvi vidim trojici Alfa Romeo MiTo, Lancia Delta Ford Fiesta. Je prijemne, ze i Skoda je mezi nominovanymi, jenze s malou sanci na uspech. Novy VW Golf vlastne novym neni, tudiz sanci ma jeste mensi nez Superb. Do finale by se mohli probojovat C5 a Insignia. S rostouci cenou pohonnych hmot si myslim, ze SUV a vyssi stredni nebudou mit sanci na vitezstvi. Pokud se mylim potom snad Kuga a XC60. Rad bych ve finale videl i MPV stylu Berling👋Partner/Kangoo. Absolutni vitez?? Pockejme si.
Letos vyhraje ten kdo bude mít nejměkčí plasty. A to nejen v interieru, ale i na nárazníku, obložení brzd, kryt světel atd. Jinak se nechytaj. Kontrolovat se to bude měkkoměrem XG507.
Disponuješ informáciami, ktorými iní nie? Ak vieš z nejakého zdroja, že Golf bude nová generácia, pošli link (ak to niekedy niekto zainteresovaný uviedol). 😉
Slabý pokus o napodobenie literárneho štýlu nemenovaného trojpísmenkového pána. I s jeho rebríčkom, ktorému vždy a v akejkoľvek zostave konkurencie neohrozene kraľuje... však to už všetci poznáte. :no:
Napadla mi rovnaká otázka. Golf neavizoval novú generáciu a facelift (čo i rozsiahlejší) v ankete nemá čo robiť.
...tymto anketam pripisujem rovnaky vyznam ako slavikovi alebo velkej cene eurovizie, ale ked uz nech si to medzi sebou rozdaju C5, Fiesta a Accord.
P.S.: Neviete niekto co tam robi Golf?...to sa uz pocita so sestkou?
P.S.: Neviete niekto co tam robi Golf?...to sa uz pocita so sestkou?
Podívejme se na podzimní výsledky COTY 2009 a pak hodnoťme.. Evropa je souhrnem všech chutí, ne jen toho našeho "vepřoknödlzela". Škoda nejspíš mnoho šancí nemá, stejně jako ultraextravagantní Fiesta nebo Berlingo s nákladním nádechem. Já tipuji C5 - Kuga - Q5 😉