Novinky
Joab
13
U Citroenu.. jen se to malo vi.
Přejít do diskuze
"Pod kapotou, respektive pod zadním sklem, se i nadále ukrývá 5,2litrový atmosféricky plněný desetiválec. Žádné turbo, žádné hybridní systémy pro úsporu paliva"
Ony byly ty V10 dvě, 5.0 a 5.2, přičemž se nelišily pouze objemem (vstřikování - nepřímé/přímé, vzdálenost válců - 88/90mm).
A pokud se bavíme o R8, tak tam byla od začátku (novější, přímovstřiková) 5.2 (TFSI), která vycházela z modelu Audi z r. 2006 (S6/S😄, tedy nikoli z původního motoru Gallarda (2003/V10 5.0), do kterého se 5.2 dostala až po faceliftu (200😄 a byl to první přímo vstřikový benzín u Lamba vůbec.
Takže co se verze 5.2 (v R8 od začátku) týče, tak tam se dá napsat spíš opak, tedy, že ho nejdřív použili u Audi (2006-S6/S😄a později i v Gallardu/R8.
A pokud se bavíme o R8, tak tam byla od začátku (novější, přímovstřiková) 5.2 (TFSI), která vycházela z modelu Audi z r. 2006 (S6/S😄, tedy nikoli z původního motoru Gallarda (2003/V10 5.0), do kterého se 5.2 dostala až po faceliftu (200😄 a byl to první přímo vstřikový benzín u Lamba vůbec.
Takže co se verze 5.2 (v R8 od začátku) týče, tak tam se dá napsat spíš opak, tedy, že ho nejdřív použili u Audi (2006-S6/S😄a později i v Gallardu/R8.
Ptáš se (v závěru) na něco, o čem zřejmě sám nemáš páru, i když si evidentně myslíš opak.
Ale pobavil si, viz diskuse... :yes: 😉
Ale pobavil si, viz diskuse... :yes: 😉