Supersport se čtyřmi kruhy ve znaku prošel faceliftem. Kromě několika pozměněných křivek má i výkonnější motor. Naštěstí je to pořád atmosférický desetiválec.
"Pod kapotou, respektive pod zadním sklem, se i nadále ukrývá 5,2litrový atmosféricky plněný desetiválec. Žádné turbo, žádné hybridní systémy pro úsporu paliva"
Tohle auto bylo vždycky ošklivý, s nápaditostí rozpláclýho beetla (stejně, jako TT). Tady ale váhám, zřejmě se na to poprvé díky více hranám dá dívat.
Hádej kde vzali ten 10ti válec.
Ony byly ty V10 dvě, 5.0 a 5.2, přičemž se nelišily pouze objemem (vstřikování - nepřímé/přímé, vzdálenost válců - 88/90mm).
A pokud se bavíme o R8, tak tam byla od začátku (novější, přímovstřiková) 5.2 (TFSI), která vycházela z modelu Audi z r. 2006 (S6/S8), tedy nikoli z původního motoru Gallarda (2003/V10 5.0), do kterého se 5.2 dostala až po faceliftu (2008) a byl to první přímo vstřikový benzín u Lamba vůbec.
Takže co se verze 5.2 (v R8 od začátku) týče, tak tam se dá napsat spíš opak, tedy, že ho nejdřív použili u Audi (2006-S6/S8)a později i v Gallardu/R8.