Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pro katalogy a jiné informace teď volejte přímo do BMW

Od počátku června jsou na speciálně zřízených telefonních a faxových číslech k dispozici informace o vozech BMW a MINI.
Zpět na článek
24. 6. 2008 13:17
24. 6. 2008 14:00
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 14:09
24. 6. 2008 15:35
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 17:08
24. 6. 2008 23:25
neregistrovaný "jakub747"
25. 6. 2008 07:37
25. 6. 2008 08:32
25. 6. 2008 09:19
25. 6. 2008 09:25
25. 6. 2008 09:28
25. 6. 2008 09:31
25. 6. 2008 09:41
25. 6. 2008 09:52
25. 6. 2008 10:09
25. 6. 2008 10:13
25. 6. 2008 10:28
25. 6. 2008 10:30
25. 6. 2008 11:24
25. 6. 2008 11:34
25. 6. 2008 15:57
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 15:43
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 17:18
24. 6. 2008 14:25
24. 6. 2008 17:56
25. 6. 2008 08:11
25. 6. 2008 08:30
anonym
25. 6. 2008 09:30
24. 6. 2008 18:04
24. 6. 2008 18:30
24. 6. 2008 18:32
24. 6. 2008 22:49
25. 6. 2008 08:37
25. 6. 2008 08:00
24. 6. 2008 18:44
anonym
24. 6. 2008 19:00
24. 6. 2008 20:11
anonym
24. 6. 2008 20:32
24. 6. 2008 23:05
anonym
25. 6. 2008 07:54
25. 6. 2008 08:29
anonym
25. 6. 2008 09:25
25. 6. 2008 07:55
25. 6. 2008 09:32
24. 6. 2008 21:18
neregistrovaný "RON456"
24. 6. 2008 20:29
25. 6. 2008 07:57
25. 6. 2008 08:23
25. 6. 2008 09:22
25. 6. 2008 09:46
25. 6. 2008 08:45
25. 6. 2008 09:21
25. 6. 2008 09:30
25. 6. 2008 09:34
25. 6. 2008 09:46
Avatar - Dinar
24. 6. 2008 13:17
X6
Předem upozorňuji PT čtenáře, že přes snahu o objektivitu jsem zaujatý, zaujatý značkou BMW, a nezdá se, že by se to mělo změnit. A ač jsem při pořízení SUV (ano, jsem jeden z těch bezohledných ničitelů planety s malým pérem) nebyl spokojen s tím, co nabízela X5 (z nové tehdy byly jen obrázky) a musel jsem jít jinam, po představení X6 se mi zdá, že návrat do lůna BMW i v této kategorii bude velmi příjemný. Mě se to auto totiž nehorázně líbí a navíc slibuje splnit přesně to, co od auta podobné kategorie potřebuju, tedy na silnici vlastnosti kombíku vyšší střední kombinované s výhodami SUV, vyšším posazem, pohonem 4x4 a vyšší světlostí dávající schopnost projet lesní či polní cestu. Takže dokáže X6 splnit mé potřeby?
Dostat se k 35i, která mě zajímá nejvíce, se mi bohužel nepodařilo, k projetí byla vrcholná verze 50i a 35d. Takže nejdřív obecně X6. Posaz – ano, tak vypadá ideální auto pro Dinára, přestože je vnitřek shodný s X5, pozice za volantem je jiná, jednak se sedí níž, při sedadle na podlaze, pak pozice za volantem smázne 90% všech sporťáků. Sedačky dokonalé, široké a přitom s bočním vedením, vysunovatelný sedák a 50i měla i odvětrávané sedačky, v tom počasí, dokonalé. Navíc pro mě bylo velmi potěšitelné, že je možné dosáhnout větší vzdálenosti pedálů od volantu než v X5, a protože se mi nezdá, že by volant v X6 šel posunout blíž než v X5 budou nejspíš více utopené pedály. X5 ke srovnání nebyla, ale prostě se mi v X6 sedělo líp, parádně! Ergonomie – tady je zbytečné cokoliv psát, vnitřek z X5 je dostatečně známý, problém s i-drive jsem neměl nikdy, jsem naopak zastáncem tohoto řešení, takže pro mě dobrý. O měkčených plastech taky psát nebudu, ;-) zpracování špičkové, problémy prvních pětek jsou dávno pryč. Takže jízda. Tady musím rozdělit popis 35d od 50i, protože dýzl měl základní podvozek, 50i naopak veškeré dostupné vychytávky. Takže 35d – motor, po nastartování nepoznáte, že sedíte ve voze s dýzlovým motorem :-) ne, nebojte nebudu psát podobné pitchoviny, je to dýzl a zvlášť na volnoběh je to znát, není to žádné kadlání spíše hluboké vrnění, ale s benzínem, zvlášť od BMW, se to splést nedá. Od rozjetí už dělá motor jen radost, v nižších otáčkách je vrčení slyšet, ve vyšších je to více zvuk jetu, hlubší podtóny s mírným turbosvistem, na poslech příjemné. Projev dýzlového twinturba už byl popisován mockrát, je to parádní motor, lineární nekončící zátah, mizivý turboefekt, což je dáno i skvělou převodovkou, např. při přidání plynu na šestku, je velmi snadné dávkovat sílu tlaku kdy chci aby auto podřadilo, není při tom nutné pedál razantně zašlápnout a být tak následně vystřelen vpřed, ani se naopak neděje to, že při plynulém sešlapování převodovka trvá na šestce a člověk má pocit šlapání na gumu a auto nejede. X6 zhruba ve třetině pedálu jemně podřadí a začne zrychlovat. Naopak nevychytaná zůstává přílišná citlivost pedálu v malých rychlostech, při pojíždění v kolonách apod. bude třeba s plynem nakládat jemně, aby člověk neposkakoval v přívalech newtonmetrů. Sumasumárum nejlepší dýzl a převodovka ve třídě. Podvozek – u SUV s dobrým podvozkem se většinou píše, skvělé na auto své kategorie, ale váhu a vysoké těžiště nezamaskuje. Prd, svezte se pětkou v kombíku s x-drive, přesedněte do X6, a přijďte mi vykládat, že jako dobrý, ale ta pětka je ovladatelnější atd., budu se jen usmívat. Protože, tohle platí, ale jen při jízdě na hraně, což v pětce nebo X6 s tímto motorem už vyžaduje statečné srdce. V 95% jízdních režimů nepoznáte rozdíl v ovladatelnosti, a to prosím mluvíme o srovnání s pětkovým bavorem, etalonem jízdních vlastností třídy. Ovšem daní za to zůstává kvalita či spíše nekvalita jízdy, jízdní komfort. To co jsem kritizoval u X5 se v X6 projevuje úplně stejně, standardní podvozek je agilní ale tvrdý jako prase. X6 má být sice dynamicky působící auto, jenže tohle je moc, a nefunguje to ani na mnohem lepších silnicích než jsou ty naše. Ještě bych mohl zmínit řízení (zvláště pak ve srovnání s active steering v 50i), bylo klasické, tedy klasické řízení větších bavoráků posledních generací, přesné, skvěle vyvážené a taky výrazně nekomunikativní. X6 50i – motor, motor je zážitek, on je zážitek každý dobrý osmiválec, ale tohle turbo je fakt brutus. Já vím, že pro pravého řidiče má být zážitkem, při kterém se tlem, hlavně správně trefený apex, ale v tomhle autě jsem se tlemil furt, a jak malé děcko znova a znova šlapal na plyn, protože to následné vžůůům a zatlačení do sedačky je těžce návykové. Tenhle macík dá dvoustovku pod dvacet, jako např. standardní carrera. Jenže, při ježdění, kdy by si člověk chtěl užívat aspoň trochu zábavy, kterou tenhle motor poskytuje, se může v průměru dostat tak na 18 litrů, a to je, alespoň myslím, pro nás, co nenosíme na hlavě šátek a zapíchnutím klacek na zahradě vyplašíme max. krtka, tedy pro nás je to motor nereálný. Ale být v jiné situaci, tahle varianta je bez debat, i kdyby to ostatní kolem motoru nestálo za nic, pak jen pro ten motor. Jenže, ono i to ostatní, mluvím o podvozku s DPC a adaptive drive, stojí za to. Respektive, tyto fičůrky posunují X6 do jiné kategorie. DPC je geniální záležitost, pokud v pětce přeženu rychlost nájezdu do zatáčky, přicházející neotáčivost mě prostě donutí ubrat, abych následně mohl přidat a zadek mě vtlačil dovnitř zatáčky. V X6 s DPC nic takového netřeba, auto nezná pojem neotáčivost, jestli se kdy vrhne po tečně ven pak je to prostě tím, že celková váha zvítězila nad gripem, což je na suchu téměř nemožné (samo při vypnuté stabilizaci) , zkoušel jsem to na dostatku prostoru a rychlosti ve kterých se auto „urve“ jsou naprosto absurdní, takhle na silnici není šance vůbec jet. Jen podotýkám vzadu byly gumy o šíři 315mm! J Prostě s X6 do zatáčky vlítnu, a je úplně jedno jestli přidám nebo uberu (záleží na gripu) protože chytrý dif. vnějšímu kolu dodá větší rychlost v obou situacích. Ne, opravdu garantuju každému, kdo se nejmenuje Roehrl nebo Enge, že jeho odvaha je menší než schopnosti podvozku X6 s DPC a adaptive drive. Ono totiž, to hlavní, čím je active drive přínosem, je komfort. Auto se prakticky nenaklání ani v základním nastavení, ale v tom sportovním je to až absurdní pocit, auto se v zatáčce ani nehne a člověk má tendenci se naklonit do protisměru jak na motorce. Podstatné ale je, že je v základním nastavení, v němž je ovladatelnost X6 stále o dvě třídy lepší než u konkurence, je to auto opravdu komfortní, tedy komfortní v relat. smyslu, komfort je srovnatelný s pětkovým sedanem, což sice není typický laskač zadnic, ale např. mně charakter jeho odpružení naprosto vyhovuje. (jen, no runflats, please!) Slabinou, proti vymakanému el. podvozku, je řízení, zásadně říkám, active steering nebrat, z už tak mizivého citu v standardního řízení odebere poslední zbytky, a v kombinaci s proměnným převodem je to jak kormidlovat člun, pootočím někam to zahne, zkoriguju, bléé. Ne, tomuhle jsem na chuť nepřišel. Nakonec zmíním „terénní schopnosti“ X6 s tím, že jsem přejel na polygonu tři hromady hlíny, jednu hromadu kamení, vyjel poměrně strmou louku, abych zjistil, že nic z toho autu problémy nedělá, a protože jsem se nikdy na Dakar nechystal, bude to pro mě v tomto ohledu naprosto dostačující. Teď mi dochází, že jsem nezmínil prostor, jo, za mnou (193cm) si sedne max. dítě, on nízký strop stejně vyššího dospělého limituje, ale mě to nevadí, pro děti je to naprosto o.k. a tím to pro mě hasne. Kufr je na plochu stejně velký jako v X5, jen se logicky nedá vycpat až po strop. Pes se tam ale vleze, a tím je i tato otázka pro mě vyřešená.
Takže, X6 mě rozhodně přesvědčila, jak se na ni dívá okolí je mi jedno, pro mě je to auto spojující vlastnosti naprosto přesně odpovídající mým potřebám. Ještě se v průběhu doby musím dostat k vyzkoušení 35i motoru, což by mělo v kombinaci s DPC a Adaptive drive (bez act. steering) dávat dokonalou kombinaci. Vdolečky jedou!!! :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 14:00
Re: X6
Trošku mi vadí, že platím 2,5 milionu za auto v hodnotě 1,5 milionu. Prostor, jízdní vlastnosti, značku, výkony...dostaneš v lehčím pětkovém BMW za nižší cenu, příplatek 1 milion za to, že totéž umí o půl tuny těžší auto...a sedíš o 20 cm výš...buď chceš dát okolí najevo, že "na to máš", no, vlastně jiný důvod koupě X6 mně nenapadá. Je to prostě masírka. Ale možná existuje řešení!!! Stará X5. Jízdně lepší než nová X5 bez Adrive, menší, živější, výrazně levnější...a upřímně, holky stejně neumí novou a starou X5 od sebe rozeznat...a když si připlatíš za střešní okno, máš skoro X5 CC..:o)))
Avatar - Dinar
24. 6. 2008 14:09
Re: X6
Máš v tom trochu chaos. Jednak X6 nestojí 2,5 milionu, a pětka je super auto, jenže na lesní cestu s ní můžeš zapomenout. Masírka, no, masírka z mého pohledu je stará X5 v roli lapače děvčátek, pokud si ji mladý klučina za tím účelem koupí. Argumenty jsou stále stejné, kup si místo staré X5 pětku E39, nejlepší sedan posledních dvaceti let. Tak jak je to s tím masážováním, Jakube? A technická, z hlediska jízdních vlastností je stará X5 auto, které je sice dobře ovladatelné, i když spousta soudobých SUV na vzduchu umí totéž, ale X6 je všechny zašlape do země.
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 15:35
Re: X6
X6 s nutnou výbavou, bez slevy (a ta v prvním roce výroby nebude moc masivní) pořídíš kolem 2,5 mil. Možná za 2,2, když se budeš krotit. E39, díky možnosti slevy ve stejné výbavě, stejně výkonnou 525 d, nebo 530i, koupíš kolem 1,5 mil..po slevě.
Lesní cesta. Ano, máš pravdu.
A k staré X5. Jmenuj auto na vzduchu, které umí totéž co stará X5. Zkoušel jsem všechny dostupné (vyjma Cayenne), a musím tě zklamat. Na okresce jsou bez šance. Ano, X6 asi bude ještě jinde...ale to E39 v zadokolce taky...
Takže: chceš zaplatit cca 1 mil za to co bys dostal v pětkovém kombi jen proto, abys seděl o 20 cm výše? NE, to nechceš. Ty chceš auto s aureolou X5, s pocitem výlučnosti a sociálního statutu, které bude schopné na okresce a dominantní na dálnici stejně jako pětkové kombi. A to je masírka.
Pravda je, že pokud potřebuješ vozit přívěs (koně, jachta, motorky), nebo máš chatu v lehkém terénu, je čas na SUV...pak opět řešíš, zda platit ten milion navíc...
Hele, přeju ti X6, ale mně osobně vadí ten designový důraz na exkluzivitu...a to množství drahé technologie, které spotřebuješ k tomu, co by dokázalo stejné auto bez cca 300 - 400 kg hmotnosti a bez těchto technologií taky.
Avatar - Dinar
24. 6. 2008 17:08
Re: X6
Dobře, 50i, ale mluvíme o autě, jehož průměrná cena (verze, které se budou prodávat) bude do dvou mil., nemluvě o tom, že pětka se srovnatelným motorem v kombíku a x-drive bude levnější tak o 400 tis. A mimochodem ta současná má označení E60, E39 je souputníkem staré X5, proto jsem ji uváděl, nedělá se od roku 2003. A k těm jízdním vlastnostem, ano stará X5 byla menší než konkurence, byla mrštnější a pro řidiče pocitově zábavnějším autem, ale pokud mluvíme o tom co dokáže, tedy účinnosti, pak ML, Cayene nebo Touareg na vzduchových podvozcích při stejně velkém rozměru kol dokáží být stejně účinná auta a navíc s komfortem jízdy, o kterém se X5ce ani nezdálo. Jo, ML nebo touareg mají mnohem nezáživnější řízení s pomalým převodem, ale X5 je díky své nižší váze a menším rozměrům dokázala přesvědčivě porazit jen na okruhu, a to, jak sám uznáš, není zrovna teritorium pro SUV, potíž je v tom, že na české okresce ti ML řidič v ML bude viset na zadku s úsměvem od ucha k uchu, zatímco ty se budeš snažit si z toho mlácení nevyrazit zuby.
Na konci jsi na to konečně kápnul, a já o tom ve svém textu píšu, pokud potřebuješ často do lehkého terénu, což je přesně můj případ, pak máš s pětkou smůlu. Tady prostě BMW v X6 dokázalo udělat skutečného obojživelníka, a to bez kompromisů na silnici, navíc se mi líbí, důraz na exkluzivitu?, nevím, jsou na silnici jiná auta dávající najevo svou cenu mnohem okázaleji, prostě brutální a přitom dokonale uhlazený design X6 mě bere, toť vše.
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 23:25
Re: X6
Super, rozumíme si ve dvou ze tří...:o)
Jen se mi nezdá, že bys někdy v ML a Q7 jel...s X5 bys je nemohl srovnávat...já mám tu zkušenost...a pravda je, že na okresce se na x5 nelepí... a prosím, netahej sem komfort...nebo schopnosti na dálnici...mohl bys mnoha majitelům X5 znepříjemnit spaní..:o) Vrátím se k tématu...X6 se proste trochu moc snaží...jako Beckhamovic rodinka....trochu moc je to víc kabelka než auto.....ale jestli je ti pod třicet, tak to chápu..o)
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 07:37
Re: X6
Já to chápu, prostě máš starou X5, ale pokud považuješ X6 za kabelku, běž se projet. ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 08:32
Re: X6
Dinare hodláš si snad pořídit X6??
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 09:19
Re: X6
No, SUV, které mám teď nemá ještě ani dva roky, takže další až někdy příští rok na podzim, a pak, ano, X6 je zatím kandidát nejžhavější. ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:25
Re: X6
Dinare co sedláš, pokud to tedy není tajemství??
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 09:28
Re: X6
Není, 530i. Touareg je manželky, takže ona ta X6 bude víceméně na ní, ale jako advisera mě zatím poslouchá. :-) ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:31
Re: X6
Dobrá volba. Jak jedno auto tak i to druhé. Je tvá pětka v kombíku??
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 09:41
Re: X6
Ne, proto ten Touareg, jak jsme se rozrůstali bylo potřeba rodinější auto, pětkový sedan je v této roli mínusový, a já denně kombíkem, natož SUV, jezdit nebudu, takže jsem vymyslel nutnost SUV pro svou drahou, nejdřív se na to po svých kupíčkách dost tvářila, dnes už nechce nic jiného, a já mám kam sáhnout, když potřebuju ty polňačky, prostě ideální varianta. X6 to může ještě vylepšit. ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:52
Re: X6
Co je to za touarega?? třílitr v naftě?? jak jste s ním spokojený?? a co vás přivedlo zrovna k touaregovi??
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 10:09
Re: X6
Jo, V6 tdi, teď má 65tis. a zatím jedinou závadou byla falešná signalizace poruchy osvětlení, nějaké čidlo u levé přední parkovačky. A k touaregu jsem dospěl celkem jednoduše, projel jsem (podotýkám, že to bylo před 2,5 rokem) všechna dostupná SUV, s tím, že chci variantu s relat. silným dýzlem, což se mi jevilo a jeví jako nejlepší motorizace, tedy pokud neexistuje něco jako je dnes 35i a pokud možno vzduchový podvozek. Pochopitelně jsem začal u vrtule, jenže X5 byla malá a nekomfortní, z nové byly v tu dobu jen obrázky, pak vypadli Disco, Range a XC90 pro slabé motory, a zůstalo ML, Touareg a Q7 s třílitrovými dýzly a vzduchovým podvozkem. Přes absenci dýzlu jsem vyzkoušel i Murano a RX s hybridem, ale Nissan měl opravdu krutou spotřebu a RX bylo malé. Q7 byla tehdy nová, a se stejným motorem a výbavou dražší o cca 200k než Touareg aniž by z mého pohledu poskytovala víc prostoru nebo jinou výhodu. Volbu mezi ML a Touaregem rozhodla v podstatě až obchodní část nákupu (a taky má mírná nechuť k voliči převodovky ML), ML byla taky relat. novinka a u VW se prostě daly vyobchodovat lepší podmínky, jak cenové, tak pak za násl. servis. Takže máme Touarega a zatím nemůžu říct na jeho adresu nic hanlivého. ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 10:13
Re: X6
Cím tě odradily Rovery?? Range nabízí i dieselový osmiválec...
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 10:28
Re: X6
Teď, tehdy ne, a ta V6 byla na ty kolosy fakt slabá.
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 10:30
Re: X6
Jo jo rozumím. Kde jste VW kupovali?? tady v čechách anebo v zahraničí?
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 11:24
Re: X6
Kdyby ses trochu zajímal o automobilové trhy, neptal by ses. Samozřejmně jsem koupil u Student Agency lodní lístek do Laponska a vyrazil. Ve finále jsem ušetřil 526,- Kč a ještě si přivezl pěkný pár snežnic. >:D ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 11:34
Re: X6
ach jo ty mě vždycky dostaneš... >:D Z přístavu do autosalonu jste si stopli smečku malamutů se sáňkama?? Anebo to jistily samochodky z půjčovny Baba-Jaga Rental Cars???
neregistrovaný "jakub747"
25. 6. 2008 15:57
Re: X6
Netrefa, ale byla ve vyberu. Jenze jezdim hodne a chtel jsem vzduch...a nelituju, jen se uz nechodim projet jen tak pro radost.
Dnes kolem mne jedna X6 projela...cerna...no, v jizde vypada luxusne.
A jak pises, pujdu se projet.
neregistrovaný "jakub747"
24. 6. 2008 15:43
Re: X6
Ale jinak :yes: :yes: :yes: za úvodní příspěvek, to je to co diskuze obohatí...osobní úhel pohledu.
24. 6. 2008 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 6. 2008 17:56
Re: X6
Fantastická kára a fantastickej... text. Slup´ jsem to jak malinu, Dinare, velká pochvala, tohle jsou velmi cenné informace :yes: Škoda, že si nezřídíš blog, sem dnes nepřijdou všichni, ač by všichni tvůj test číst měli. na blogu bychom kolem tvého textu rozehráli velkou diskuzi.

X6 je dnes absolutní stylový a aktuální král.
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 08:11
Re: X6
No asi to udělám, s tím blogem, v nejbližších týdnech mám slíbených pár zajímavých aut, bude o čem psát. Mimochodem, řež nastane až napíšu o sciroccu, pravděpodobně skončím s puncem prodavače volkswagenů a polem 1,2 v garáži. :-) ;-)
anonym
25. 6. 2008 08:30
Re: X6
Kdy o něm budeš psát? ;-)
24. 6. 2008 18:04
Re: X6
Hmm. Byl ses projet. To uz je lepsi, nez cteni Auto Bildu,ze? I pres moji zaujatost, musim (a jsem tomu rad) skoro se vsim souhlasit. X6 je tezko pochopitelnym vozem. Tedy do te doby, kdyz si do ni clovek sedne. Vyzkousel jsem predni i misto vzadu. Misto pro hlavu vzadu na rozdavani vskutnu neni, ale neni to uplna katastrofa. Tento vuz neni delany na prevazeni CEO.
Jako spravny cech jezdim casto na chalupu do nejkrasnejsiho kouta CZ a prejizdime pres brod. Zde je misto, ktere povazuji za nejlepsi test kterehokoliv SUV/OFFRADU. BMW jsem zde jeste nezkousel. Firemni Volvo na nem zustalo viset, zkouseny Tiguan taktez (aspon ho uz manzelka nechce). Docela by me zajimalo, zdali by X5/6 toto misto zvladlo. Range bylo bez problemu (vetsinou), znameho LC s usmevem a manzelcin Forester je bez problemu.
X6, ac jsem jeho fandou, bych rad videl v mensi verzi. Tvar karoserie stejny, velikost 3-er, niszi podvozek a klasicka kola. Zkratka klasicky coupe. Maskulativni konkurence pro CLC.
24. 6. 2008 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 6. 2008 18:32
Re: X6
MaRRiánku, nemusíš se tu vnucovat s brodem a s blazeovaným postojem, z něhož je na míle patrno, že se ti nějak nedaří naplnit představu Dinara coby plejstejšnového kovboje. My ostatní, co víme už něco o životě a o autech... nám stačí si přečíst pár příspěvků od kolegů a je nám jasno, kdo kde stojí, případně ananovává... Tedy, to nejdůležitější. Tvé první tři věty tě opět deklasují než do roviny čtrnáctiletého fracka, co si diskuzními prodeji rangeroverů naplňuje jeden velký pubertálně dětský diskuzní sen... Škoda, že ovšem nevíš, které pneumatiky jsou tišší :-) Tak tiše, MaRRiánku... tvé dětství z tebe kape jak z rozteklého nanuku.
24. 6. 2008 22:49
Re: X6
Jirka VWyronek je zase zde. Dnes rano jsem si diskuzi pod COTY. Zas o trochu vic lidi te prokouklo coby saska, ktery ani nevi o cem pise. Takova ostuda a jeste se tady objevujes. Mozna bych ti ohl dat presdivku SupersubJirkaVWyronek.
SuperSubJirko, mas problem, ze se nemuzes podelit o osobni zkusenosti. Zajdi si do showroomu a hezky je popros, mozna ti ten vuz pujci.
Za maleho fracka jsi zde ty. Neres, to co neznas. Neznalost pneumatik a jejich chovani z tebe dela opravdoveho burana. Cituji kolegu "Do toho pralesa by sis měl zajít. Je to pro tebe dobrej začátek. Tam se od orangutánů můžeš učit chovat. (smajlík kopající tě do zadku)"
To byla trefa na komoru.
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 08:37
Re: X6
Brácho, nepřipadáš si už tak trochu trapně?? Tebe to donekonečna baví hádat se s mariánkem a neustále mu podsouvat že je čtrnáctiletý a podobně?? Není to tak trochu pod tvou úroveň?? Zkus se někdy povznést a ne hned sklouzávat ke konfrontačnímu tónu... :-!
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 08:00
Re: X6
>:D dík, úplně mě ti čoveče spadl kámen ze srdce. Jo, a na tom brodu ho určitě zkus, ať máte s manželkou jasno. ;-)
anonym
24. 6. 2008 18:44
Re: X6
:yes: :yes: :yes: . No a když se ti i navíc líbí... ;-) :-!
24. 6. 2008 19:00
Re: X6
:-) Tobě se také líbí, akorát to ještě... nevíš ;-) :yes:
anonym
24. 6. 2008 20:11
Re: X6
možné to je, i když mě se líbí hlavně ty motory ;-)
24. 6. 2008 20:32
Re: X6
To je jako když tě zaujmou kozy! Po dalšim seznámení to už půjde samo. Kino, vezmeš jí za ruku, zmrzlina, sedmička červenýho, první pusa... nakonec budeš jejíma tangama střílet po ložnici! >:D
anonym
24. 6. 2008 23:05
Re: X6
Věřím že ano...trochu se toho děsím, ale do čeho už sakra jinýcho se nechtíc zabouchnout než do ženský s pěknejma ko...ehm...než do X6.... ;-) PS: Ten tvůj vysněný motor, 35i, bych radši viděl v něčem s menšíma prsama, ale ani šestky nevadí >:-[] :-! ;-)
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 07:54
Re: X6
Když on mi v ničem s menšíma kozama nedává moc smysl, já jsem, co se bavoráckých šestiválců týká, zarytý atmosferista, mě ohromuje 3,0i mnohem víc než 35i, jel jsem nedávno jeho novou inkarnaci v pětce (200kW) a to už se opravdu ptáš, who needs the V8? A ten motor má tak k.revsky poctivý charakter, prostě pošli ho kdekoliv od 4tis. nahoru, a on táhne bez sebemenších mezer a nádechů, jen tah až do omezovače, a ten zvuk. 35i je výborný motor a to turbo mu projev moc nekazí, ale prostě tam je cítit, hlavně reakce na plyn se s atmosférou nedá srovnat, i zvuk je jiný, ale úplně chápu jak jsou jím všichni zaujatí, mě jen prostě víc sedne 3,0i i když nemá takovou sílu. Ale do X6 je turbomotor ideální, nejlíp dýzl, jenže já dýzl v BMW nechci, 30i verzi jsem nejel, ale umím si její utlumenost a chybějící Nm dole v tomhle mackovi představit, tady opravdu odhaduju 35i jako ideální variantu. ;-)
anonym
25. 6. 2008 08:29
Re: X6
Diskuze, zda je lepší 30i nebo 35i nemá smysl brotože...lepší jsou oba :-). Atmosféra od BMW je holt atmosféra par-excellence , mě se ale zalíbil ten supersportovní charakter, když na něj ještě "posadíš" twinturbo. Zátah wocpodapyčo...znáš to... >:-[] ;-). PS: jsem rád, že jsi rád :yes:
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 09:25
Re: X6
No, a navíc v metle a na hlínách, i oktávka v kombajnu bude mít co dělat. >:D
Takže jsme teda rádi, že jsme rádi. ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:32
Re: X6
>:D >:D >:-[] Bože - střílet tangama po ložnici - tohle bych měl zakomponovat do svých milostných předeher případně i doher... >:-[]
neregistrovaný "RON456"
24. 6. 2008 21:18
Re: X6
Hlupak zustane hlupakem s poukazovani na neci vek zarucenyma zpravama poukazuje na tvoji infaltilnost stejte tak tvoje keci ohledne plejstejšnového kovboje:)Boze ty hlupaku deklasujes se na pouhopoheho prizemniho hraci co si pripravuje svoje prispevky predem skoda jen toho straveneho casu by ses raci mel podivat kolem sebe:)abys vedel ze to co tady prosazujes je trapna konfekce a cil vsech vesnicanu u tebe ve vesnici:)Jinak BMW je auto ktere ma dusi narozdil od treba audi tak ho prosim neprzni spolu se svejma kukama z hospody z Dolni Polmy:) v obydlene zatacce o trech barakach v rade:)))Pozdravuj kuky z knaipy a poradne si promysli co napises napis si to raci predem a vem si k tomu slovnik aby si mohl ohromovat infantilnima kydama >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - jurajos
24. 6. 2008 20:29
Re: X6
Tak som to precital uz treti krat a zakazdym jednym dychom...to ze sa ti az trochu nekriticky X6-ka paci je vidiet ale nemozno sa tomu cudovat. Odmysliac kontraverzny dizajn tak spickova technika a zameranie ktore ti sadlo takpovediac ako r.it na serbel ti vlastne inu recenziu ani neumoznovalo napisat. Vyzera to aj vdaka tvojmu opisu na squele auto. Velka vdaka.
P.S.: Daj potom vediet ako dopadla ta 35i.
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 07:57
Re: X6
Dám, a díky za pochvalu, že budu nekritický jsem raději napsal už v první větě, tohle auto je, z mého pohledu, opravdu výjimečné. ;-)
Avatar - T613
25. 6. 2008 08:23
Re: X6
Dobrá práce :yes:
Když jsem to četl, tak jsem na něj dostal chuť. A pak jsem si vzpomněl na jeho zadek. No nic, škoda peněz za sportku ;-)
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 09:22
Re: X6
>:D >:D Jo, ten zadek, taková mírně macatá, ale furt ďábelsky přitažlivá latinoameričanka. ;-)
Avatar - T613
25. 6. 2008 09:46
Re: X6
tak každá baba má své čaro ;-) :yes:
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 08:45
X6
Výbornej příspěvek Dinare. Tvůj článek jsem počet jedním dechem. Věcný, čtivý, bezvaně napsaný. Ještě jednou díky. Asi na X6 hodně přehodnotím názor a rozhoně si ji projedu... ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 09:21
Re: X6
Díky za ocenění. Ale nijak se do přehodnocování netlač, tohle auto fakt dává smysl jen při určité kombinaci potřeb konkrétního člověka, rozhodně ho nechci nějak obecně vnucovat. ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:30
Re: X6
mě se to auto paradoxně mo nelíbí, ale od lidí co s ním měli tu čest slyším a čtu jen a jen samou chválu. takže ač nejsem jeho potenciálním kupcem, rozhodně mě zajímá nejen po designové ale i po řidičské stránce... ;-)
Avatar - Dinar
25. 6. 2008 09:34
Re: X6
Vzhledově je hodně náchylný na kola, je to macek, na kolech menších než 19´ vypadá divně. ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:46
Re: X6
Je pravdou že působí snad ještě mohutněji než X5??