Novinky
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
T-Cross je o třídu ošklivější než jeho bráška T-Roc a zřejmě i ošizenější. T-Roc se mi celkem líbil, ale jen do té doby, než jsem do něho sedl. Průměrná kvalita materiálů, přístrojovka z tvrdého plastu ala UP nebo Rapid. Slabé odhlučnění kabiny a v neposlední řadě i jízdní komfort nic moc. Takže předpokládám že malý bráška na tom nebude o moc lépe.
To je presne to, čo aj mňa prekvapilo. Na prvých promo fotkách vyzeral interiér OK, len som vyjadril potrebu viac farieb. Ale na týchto fotkách aj to farebné vyzerá hrozne - ako klaun, ktorý namiesto srandy vzbudzuje skôr hrôzu... Lesklé lacné plasty, hnusné kombinácie farieb, kto to preboha robil? Vrchol nevkusu.
Doba, kdy byl koncern etalonem interiérů, je asi definitivně pryč.
To už muselo byť veľmi dávno.
Tak ono lepsi budes v mainstreamu porad hledat tezko. Protoze ostatni znacky jdou kvalitou dolu stejne, jen bez toho, aby nekdy drive ten kvalitni interier vubec meli.
Navic pokud nekdo ma tu kvalitu ok, zabije to silenym designem a provedenim viz treba
Talisman a jeho stredovy panel.
Navic pokud nekdo ma tu kvalitu ok, zabije to silenym designem a provedenim viz treba
Talisman a jeho stredovy panel.
Voči zákazníkom bude grove uviesť, že tento VW je sesterským modelom originálu Seat Atona, ktorý je mimochodom dizajnovo vydarenejší.
Arona je taková morbidně obézní Ibiza.
Pravděpodobně soudíte podle fotografií, protože naživo Arona dostane každého jen trochu esteticky nadaného zájemce o auto. Včetně interiéru.
Najviac do momentu, kým si do toho interiéru sadneš.
Nechápu: v Aroně jsem seděl, i za jízdy. O co ve Vaší poznámce jde?
Že ma naživo Arona nijak nedostala. Za prvé má tesnejší interiér, než by človek čakal (v porovnaní s Renaultom Captur mi pocitovo prišiel rozdiel dosť výrazný) za druhé, aj tam, kde sa doslova pýta zaoblenie, má Arona v interiéri hranu, čo v súčte pôsobí dosť hrubo a nevkusne. Za tretie som sedel v aute, ktoré disponovalo celočiernym prevedením interiéru, vrátane poťahu stropu a to vo mne zanechalo hlboko nepríjemný dojem, aj keď to asi nebude aspekt všetkých výbav.
Snažíte se, ale Váš příspěvek je plný doslova hloupostí a vzájemně si odporujících informací. Baby Touareg prostě nemůže a) vypadat jako T-Cross, b) mít interiér jako T-Cross. Formulace, která se na včerejším večírku nejspíše opakovala do omrzení, je v případě tak nepovedeného auta, jaký je T-Cross, prostě směšná.
Nechápu jednu věc: v době, která si přímo vyžaduje individualizaci aut nabídkou dvoubarevného lakování nejenže T-Cross nic takového nenabízí, ale jeho tvary ani nejsou připraveny takové varianty elegantně připravit. To vypadá, že jeho karosérie byla snad hotová už před 5 lety.... Náhradou si mohou zákazníci připlatit za samolepící fólii na C-sloupku, jejíž kvalita a tvarové provedení vypadají vskutku odporně. Tak to je tedy vážně výkon hodný formulace "baby Touareg"!
T-Cross je zralý na Zlatou malinu automobilového průmyslu za rok 2018.
Nechápu jednu věc: v době, která si přímo vyžaduje individualizaci aut nabídkou dvoubarevného lakování nejenže T-Cross nic takového nenabízí, ale jeho tvary ani nejsou připraveny takové varianty elegantně připravit. To vypadá, že jeho karosérie byla snad hotová už před 5 lety.... Náhradou si mohou zákazníci připlatit za samolepící fólii na C-sloupku, jejíž kvalita a tvarové provedení vypadají vskutku odporně. Tak to je tedy vážně výkon hodný formulace "baby Touareg"!
T-Cross je zralý na Zlatou malinu automobilového průmyslu za rok 2018.
Nevidím žiadne odporujúce si informácie a ctený Bubáq zrejme nechápe slovo baby. Podobne ako nerozlišuje medzi článkom a príspevkom.
Baby Touareg je jen marketingová floskule, která ovšem v případě T-Crossu neodráží skutečnost- ani z vnějšku, ani v interiéru. V tom vidím zásadní rozpor.
Za poměrně vydařený odhad toho, co by mohlo být právem nazváno Baby Touareg, považuji např. toto: [odkaz] Koneckonců i kresba pana Schulteho ([odkaz] který má obvykle precizní zákulisní informace, a představuje tedy variantu, která pravděpodobně také byla zvažována, dokazuje, že T-Cross mohl dopadnout mnohem lépe, než dopadl. Interiér pak představuje speciální problém: v případě T-Crossu podle mého Volkswagen hrubě podcenil očekávání svých zákazníků. A to jak z hlediska designu (viz např. okolí středového displeje), tak - a to především - z hlediska použitých materiálů. Ty se nejvíce blíží pojetí indického automobilu s cenovkou pod 8 tis. €....
Pro zajímavost se podívejte na koncept indické KIA SP zde [odkaz] A odpovězte si upřímně: který vůz je atraktivnější?
Za použití slova "příspěvek" pod "článkem" pana Kolmana se hluboce a upřímně omlouvám. V budoucnu se pokusím vyvarovat takových elementárních chyb.
Za poměrně vydařený odhad toho, co by mohlo být právem nazváno Baby Touareg, považuji např. toto: [odkaz] Koneckonců i kresba pana Schulteho ([odkaz] který má obvykle precizní zákulisní informace, a představuje tedy variantu, která pravděpodobně také byla zvažována, dokazuje, že T-Cross mohl dopadnout mnohem lépe, než dopadl. Interiér pak představuje speciální problém: v případě T-Crossu podle mého Volkswagen hrubě podcenil očekávání svých zákazníků. A to jak z hlediska designu (viz např. okolí středového displeje), tak - a to především - z hlediska použitých materiálů. Ty se nejvíce blíží pojetí indického automobilu s cenovkou pod 8 tis. €....
Pro zajímavost se podívejte na koncept indické KIA SP zde [odkaz] A odpovězte si upřímně: který vůz je atraktivnější?
Za použití slova "příspěvek" pod "článkem" pana Kolmana se hluboce a upřímně omlouvám. V budoucnu se pokusím vyvarovat takových elementárních chyb.
Tohle auto fakt někoho dostane do hypu? :-! Sorry, ale VW dělá dva týdny reklamu něčemu, co jakoby přináší nový vítr někam, kde je větru (bohužel jen větru) už plno.
Baby Touareg ? To povazujem za uspech, ze to nie je Baby Kodiaq !
Auto by mohlo byt zaujimave, keby to nebolo stale dokola o tej istej technike a dizajne.
Auto by mohlo byt zaujimave, keby to nebolo stale dokola o tej istej technike a dizajne.
...toto je jen další ukázka tvého redakčního neumětelství. Což takto si přiznat, že na to prostě nemáš, a jít dělat něco jinýho?
Co na to Machala? Jako obvykle nic?
Co na to Machala? Jako obvykle nic?
Co nejlevněji vyrobit, co nejdráž prodat ... Ten bakelitový interiér je fakt žrádlo! >😒]
Protoze tomuhle autu evidentne aspon jeden prekvapenej chybi.
😉
😉
Povedený malý crossover...v typickém designu VW.
NEURAZÍ , NENADCHNE ..bráška Seat Arona nabídne více emocí.
Cena časem spadne a prodávat se bude jako rohlíky..
Ne každý totiž potřebuje vyčnívat z davu.
Jen škoda , že nemá i atmosferu benzín..
Ten tříválec 1.0 TSI je fakt děs ! :-!
NEURAZÍ , NENADCHNE ..bráška Seat Arona nabídne více emocí.
Cena časem spadne a prodávat se bude jako rohlíky..
Ne každý totiž potřebuje vyčnívat z davu.
Jen škoda , že nemá i atmosferu benzín..
Ten tříválec 1.0 TSI je fakt děs ! :-!
Redaktorská trúbka ešte asi nepočula napr. o Yarise, mám to v 8 rokov starom aute. Posuv uvádzajú 15 cm...
A to je tá prekvapujúca praktičnosť?