Automobilka Volkswagen si pro letošní léto připravila speciální vydání modelu Eos, které má nabídnout atraktivní výbavu a nižší cenu ve srovnání se standardními verzemi s příplatkovou výbavou.
Eos má punc homoauta. Už jen názvem. Řadím ho mezi C30, SLK, 206, C3, X5, Ypsilon apod. Auta jistě dobrá, ba dokonce vynikající, leč s naprosto nepřípustnou image. :-!
Z čeho tak usuzuješ? Mě se C30 líbí, jezdil jsem ve V50, takže pokud je na tom podobně, bude to i jistě vynikající vůz. Jen bych nechtěl být viděn, jak v ní jezdím, to je celé. Prostě auto pro baby a buzmeny. Můj osobní názor. :-!
Pripoustim ze zenskych v C30 jezdi dost ale mam problem s tim ze je to buzna kar- spis bych rekl auto pro radost a ne pro efekt ( a buzny podle mne spis jezdi v efektnich autech- cabria, coupe )
Tak ruku na srdce, C30 je pro efekt stejnou měrou jako pro radost. I mě se velmi líbí, otáčím se za ní. Jen si nedokáži představit v ní jezdit, být v ní viděn. Ale jak už píšu výše, neměj z toho stres, jde o čistě mé škatulkování. A pokud jsi se svou volbou spokojen, pak by tě cizí názor neměl rozhodit. Pevně věřím, že i ty si o mě budeš myslet své, když prozradím, že jezdím v midi MPV. :-!
btw. napadly mě další "buznakáry", Opel Tigra a Ford Puma. Nicméně zatím marně přemýšlím, čím na špici překonat SLK.
Hmm člověče... ti nevím;) Bych to tak nezvšeobecňoval.
Jsem na chlapy a většina mejch kámošů taky, ale zmiňovaný vozy nepoužívá nikdo znich. Já mám Qashqai, můj partner Passata, kamarád jezdí v Jeepu Cherokee, jeho friend v Mazde RX8, další C4 Piccaso, Swift, Superb, nějaká Octavie, Fabie... prostě úplně normální auta.
EOS je nejlepší auto ve třídě. Frantíci jsou už staříci, Focus nic moc střecha, astra hezká ale podvozek o krok za VW. Benzínové dvoulitry paráda, disel bych do kabria nikdy nekoupil.
p.s. Teplou image mají pokud vím hlavně audi, u Eose nebo X5 jsem o tom nikdy neslyšel...
EOS doplácí právě na ten metrosex kukuč, stejně jako Polo.. Honimír to ocení, chlap spíš tehdy, když si není jistej, kam vlastně kouká, jestli na holku v krátkých šatech, nebo na toho číšníka, co jí nese presíčko s mlíčkem.. :*)
Absolutní neotesanec, zato ale macho je pro mně v téhle třídě Mégane CC - tedy zejména pro ten "zadek". ten se mi moc líbí.
Zbytek je.. zbytkem.
:yes::yes: Tahle kategorie aut mě nijak moc nebere, ale jeden Mégane CC potkávám docela pravidelně a za tim autem se i rád otočim. Tyhle auta beru jako pohybovadlo pro babu. Nějak si neumim představit chlapa, kterej to s autama "myslí vážně" jak si koupí tohle (a hlavně proč)
a ještě jedna věc - EOS je jediný z týhle partičky, kdo vyřešil dokonale výhled z vozidla (u všech ostatních jsou boční rámy předního skla strašně mohutné) a má nejlepší siluetu s vytaženou střechou (je trojdílná). Loni v Brně jsem si poseděl ve všech (snad s výjimkou Forda, ale tam si nejsem jist), jel jsme s Eosem a s Peugeotem a z toho druhého jsem viděl tak špatně (190 na výšku), že jsem byl rád, když jsme se vrátili na výstaviště. S Eosem jsem jel v září mnohem delší trasu (přes 90 km) a bylo to úplně o něčem jiném. Perfektní posez za volantem a perfektní výhled jak při stažené tak při vytažené střeše. VW přišel poslední (až ve druhé generaci), ale zato se poučil z chyb těch ostatních a zdá být v téhle maličké kategorii nejlepší. Jinak obecně skutečně v těhle menších cabrio jezdí spíše slečny, jak jsem se tady dozvěděl (tedy s vyjímkou Brnáááá).... :-)
U EOSu je dokonalá střecha. Na tu nikdo z konkurence nemá. Měl jsem možnost jet s 2,0 FSI a i když ten motor všude považují za nepovedený tak do EOSu padnul jak ulitý. A měl krásný zvuk. TFSI je už trochu moc silné, EOS neni sporták.