Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Podivná tvrzení v článku
kalousek
| 28. 10. 2018 19:15
E 300de
"...Maximální točivé momenty (diesel 400 Nm, elektromotor 440 Nm) má každý agregát v trochu jiných otáčkách a nejde je přímo sčítat - to samé platí o výkonech. ..."
Rád bych věděl jestli je to pravda nebo si tohle tvrzení autor článku jen vymyslel. Z tech.údajů se dá vyvodit že elektromotor má max.kouťák zhruba do 1950 ot./min a maximum spalováku začíná od 1600 ot. Tj. k dispozici je pásmo 1600-1950 kde se obě maxima mohou snadno překrýt. Že se ve skutečnosti nevyužívá součet obou hodnot může být limitované převodovkou apod. ale překŕytí maxim tam podle mě s velkou pravděpodobností je.

A druhé podivné tvrzení je u F-Cell
"...Zejména zrychlení z klidu je opatrné – 365 Nm není pro dvoutunového cvalíka žádný luxus, zvlášť když jsou s koly spojeny napřímo a nemohou si pomoci prokluzem spojky..."
Autor tím mylně naznačuje, že rozhodujícím parametrem pro zrychlení elektromobilu by měla být hodnota maxima krouťáku motoru. Tak přímočará závislost tam pochopitelně není, stejně jako není ani u aut se spalovacím motorem.
A co autor myslel tou pomocí prokluzem spojky je mi už úplnou záhadou. Prokluzující spojka určitě krouťák elektromotoru nezvýší

Odborný redaktor by přece neměl tápat v tak základních věcech
Podivná tvrzení v článku
bez_prislusnosti
| 29. 10. 2018 22:26
Já si myslím, že to bude naprogramované tak, aby elektromotor vykrýval turbodíru a ve chvíli maximálního zátahu motorem se bude naopak "krotit.." Když pojede elektromotor samostatně, tak těch 440 třeba použije a dohromady budou mít max 600, aby z auta nebyla centrifuga :-)
Avatar - WinDiesel
Tak je to správně !!!!!!!!!!!!
WinDiesel
| 28. 10. 2018 19:27
A každý ať si vybere co mu sedí a vyhovuje ! Tomu budou firmy nabízející jen EV nebo HEV jen v benzínu těžko konkurovat.
Tak je to správně !!!!!!!!!!!!
SamanAR
| 28. 10. 2018 19:52
tady jde spise o to, ze nektere Nemecke a Francouzske samospravy, separatne i v UK si jiz vynutili legalizaci znacky diesel, a pod tu spadaji i vesketer hybridy a plug-in hybridy parovane s dieselovym motorem, v UK to vesmes zpusobyl LR ktery diesel hybrid nasadil do Range Roveru kde vesmes vubec nefungoval a hybrid tam byl jen aby mohl do zpoplatnenych zon za nizsi poplatky, coz jim do 2 let zatrhli

anilitici davaji spojeni dieselu v hybridu zivot jen do poloviny pristiho desetileti, pak tech zakazu bude zase tolik ze to stejne lidi v tech mestech nebudou kupovat, a nastane stejna situace jako ted s propadem prodeju normalnich dieselu

jen pro vysvetleni, krytici a iniciatori one znacky zakazujici vjezd dieselu poukazuji na to, ze plug-in hybridy v dane oblasti nemusi vubec jezdit na elektrinu, pokud majitel proste nenabije, a do oblasti prijede s vycucanou baterii, tak v ni pojede na fosilni motorizaci, takze ono to casem ceka vesmes vsechny hybridy a plug-in hybridy, nejen ty sparovane s dieselem, ty restrikce jake maji dnes diesely

pokud jsi to porad Wine nepochopil, tak lidem kteri rozhoduji, tak rposte diesel vadi a rozhodli se ze proste v osobni doprave skonci v pristim desetileti, bud se s tim smiris a nebo holt budes muset zmenit destinaci, Rusko? nevim jak dobre se tam dieselu dari
Avatar - _Karel_
Tak je to správně !!!!!!!!!!!!
_Karel_
| 28. 10. 2018 20:13
Příště bude "lidem, kteří rozhodují" vadit, že si kupuješ moc masa, že chodíš moc často na záchod, možná i to, že by sis chtěl na zahradě opéct špekáčky. A pokaždé se najdou i.dioti, co budou nadšeně volat vivat. Jen dnes se ti náhodou trefují do vkusu.
Tak je to správně !!!!!!!!!!!!
webpaja
| 29. 10. 2018 04:22
:yes:
Tak je to správně !!!!!!!!!!!!
RADEK1
| 29. 10. 2018 12:18
Krásně napsané :yes:
Avatar - white label
Tak je to správně !!!!!!!!!!!!
white label
| 18. 12. 2018 13:01
:yes:
Jako... nezní to špatně, ale pořád to trochu nechápu...
Ja Prvni 123
| 28. 10. 2018 20:22
Nebylo by logičtější udělat jako ekologický auto Áčko, a úplně by mu stačilo třeba cca 70kW z benzínu + 50 kW z elektriky?
Jako... nezní to špatně, ale pořád to trochu nechápu...
webpaja
| 29. 10. 2018 04:22
A proč je C nebo E nelogické? Podívej se na ty počty.
Avatar - KANKUNEN
Bez nařízení a omezování se mi líbí
KANKUNEN
| 28. 10. 2018 21:04
nabíjecí nafťák. Fungovalo by to i pro dodávky.
Avatar - Zetti
Je to marny, je to marny, je to marny
Zetti
| 29. 10. 2018 07:29
Zkuste si prelozit vyznam tlacitka SAVE napriklad [odkaz]
SAVE pane Vaculiku znamena anglicky ULOZIT.U plug-in hybridu to znamena ulozit kapacitu baterie, presneji "auto, udrzuj baterii nabitou na urovni stisknuti tlacitka". Polopaticky udrzuj stejny dojezd baterie po celou dobu me hybridni jizdy. Jen idiot muze u pluginu vybit baterku behem jizdy, s vyjimkou stavu, kdy se naleza jiz v blizkosti zasuvky. A pokud ji nevybije auto jede jak spravne pisete v dynamickem a zaroven ekonomickem rezimu.

Oooo jake prekvapeni ze auto jede tak jak bylo zkonstruovano.
Avatar - mariov8
E 53 AMG
mariov8
| 29. 10. 2018 08:29
Měl jsem tu čest chvíli, hmm, žel spíše chviličku, jezdit mercedes E 53 AMG. To je také hybrid, je to spojení nového řadového zážehového šestiválce a hybridního soustrojí. Samozřejmě že auto u něhož systémový výkon je kolem 450 koní pojede, hodně pojede. To jsem tak nějak čekal. Že se budu večer vracet vždy se spotřebou pod 10L, i když jsem se dost často nechal unést, to jsem ale ovšem nečekal! V režimu komfort to pomáhalo dole vylepšit charakteristiku spalovacího motoru a v režimu sport to vždy posílalo maximum dostupné energie a rekuperovalo to při brzdění motorem také na maximum. Asi bych s tím dokázal žít... >:D Ten čtyřválec bude ale fajn tak v Céčku, do E by to chtělo šestiválec, a není to o absolutním výkonu, toho tam je dost, ale nechci na tom pořád stát.
E 53 AMG
tomas4568
| 29. 10. 2018 13:47
To je ovšem, pokud se nepletu tzv. mild hybrid s dvaceti kW elektromotorem/startérem/generátorem. To je trochu jiná disciplína než plug-iny. Ale výkon a spotřeba, klobouk dolů.
Plug-in hybridy se vytratily po anglicku?
JirkaVejrazka
| 29. 10. 2018 15:07
Fakt by mne zajimalo, kde vzal autor podklady pro sve tvrzeni "plug-in hybridy se do jednoho vytratily po anglicku"...
Plug-in hybridy se vytratily po anglicku?
vor
| 18. 12. 2018 11:46
tak napríklad tu
[odkaz]
Vyraz používaný na oboch brehoch "kanála" s logickou modifikáciou :-)

Francúzi používajú 'filer ŕ l'anglaise', Angláni naopak hovoria o “the French leave” .
Plug-in hybridy se vytratily po anglicku?
JirkaVejrazka
| 18. 12. 2018 11:56
Ja jsem se ptal ale na cisla tykajici se poctu prodeju a nabizenych modelu (ktera rostou), ne na vysvetleni vyrazu (ktery samozrejme znam) :-)