Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Vyzkoušeli jsme naftové plug-in hybridy Mercedesu: Proč musely také reagovat na nové emisní normy?
17 komentářů
WinDiesel
A každý ať si vybere co mu sedí a vyhovuje ! Tomu budou firmy nabízející jen EV nebo HEV jen v benzínu těžko konkurovat.
tady jde spise o to, ze nektere Nemecke a Francouzske samospravy, separatne i v UK si jiz vynutili legalizaci znacky diesel, a pod tu spadaji i vesketer hybridy a plug-in hybridy parovane s dieselovym motorem, v UK to vesmes zpusobyl LR ktery diesel hybrid nasadil do Range Roveru kde vesmes vubec nefungoval a hybrid tam byl jen aby mohl do zpoplatnenych zon za nizsi poplatky, coz jim do 2 let zatrhli
anilitici davaji spojeni dieselu v hybridu zivot jen do poloviny pristiho desetileti, pak tech zakazu bude zase tolik ze to stejne lidi v tech mestech nebudou kupovat, a nastane stejna situace jako ted s propadem prodeju normalnich dieselu
jen pro vysvetleni, krytici a iniciatori one znacky zakazujici vjezd dieselu poukazuji na to, ze plug-in hybridy v dane oblasti nemusi vubec jezdit na elektrinu, pokud majitel proste nenabije, a do oblasti prijede s vycucanou baterii, tak v ni pojede na fosilni motorizaci, takze ono to casem ceka vesmes vsechny hybridy a plug-in hybridy, nejen ty sparovane s dieselem, ty restrikce jake maji dnes diesely
pokud jsi to porad Wine nepochopil, tak lidem kteri rozhoduji, tak rposte diesel vadi a rozhodli se ze proste v osobni doprave skonci v pristim desetileti, bud se s tim smiris a nebo holt budes muset zmenit destinaci, Rusko? nevim jak dobre se tam dieselu dari
anilitici davaji spojeni dieselu v hybridu zivot jen do poloviny pristiho desetileti, pak tech zakazu bude zase tolik ze to stejne lidi v tech mestech nebudou kupovat, a nastane stejna situace jako ted s propadem prodeju normalnich dieselu
jen pro vysvetleni, krytici a iniciatori one znacky zakazujici vjezd dieselu poukazuji na to, ze plug-in hybridy v dane oblasti nemusi vubec jezdit na elektrinu, pokud majitel proste nenabije, a do oblasti prijede s vycucanou baterii, tak v ni pojede na fosilni motorizaci, takze ono to casem ceka vesmes vsechny hybridy a plug-in hybridy, nejen ty sparovane s dieselem, ty restrikce jake maji dnes diesely
pokud jsi to porad Wine nepochopil, tak lidem kteri rozhoduji, tak rposte diesel vadi a rozhodli se ze proste v osobni doprave skonci v pristim desetileti, bud se s tim smiris a nebo holt budes muset zmenit destinaci, Rusko? nevim jak dobre se tam dieselu dari
Příště bude "lidem, kteří rozhodují" vadit, že si kupuješ moc masa, že chodíš moc často na záchod, možná i to, že by sis chtěl na zahradě opéct špekáčky. A pokaždé se najdou i.dioti, co budou nadšeně volat vivat. Jen dnes se ti náhodou trefují do vkusu.
Ja Prvni 123
Nebylo by logičtější udělat jako ekologický auto Áčko, a úplně by mu stačilo třeba cca 70kW z benzínu + 50 kW z elektriky?
Zetti
Zkuste si prelozit vyznam tlacitka SAVE napriklad [odkaz]
SAVE pane Vaculiku znamena anglicky ULOZIT.U plug-in hybridu to znamena ulozit kapacitu baterie, presneji "auto, udrzuj baterii nabitou na urovni stisknuti tlacitka". Polopaticky udrzuj stejny dojezd baterie po celou dobu me hybridni jizdy. Jen *** muze u pluginu vybit baterku behem jizdy, s vyjimkou stavu, kdy se naleza jiz v blizkosti zasuvky. A pokud ji nevybije auto jede jak spravne pisete v dynamickem a zaroven ekonomickem rezimu.
Oooo jake prekvapeni ze auto jede tak jak bylo zkonstruovano.
SAVE pane Vaculiku znamena anglicky ULOZIT.U plug-in hybridu to znamena ulozit kapacitu baterie, presneji "auto, udrzuj baterii nabitou na urovni stisknuti tlacitka". Polopaticky udrzuj stejny dojezd baterie po celou dobu me hybridni jizdy. Jen *** muze u pluginu vybit baterku behem jizdy, s vyjimkou stavu, kdy se naleza jiz v blizkosti zasuvky. A pokud ji nevybije auto jede jak spravne pisete v dynamickem a zaroven ekonomickem rezimu.
Oooo jake prekvapeni ze auto jede tak jak bylo zkonstruovano.
mariov8
Měl jsem tu čest chvíli, hmm, žel spíše chviličku, jezdit mercedes E 53 AMG. To je také hybrid, je to spojení nového řadového zážehového šestiválce a hybridního soustrojí. Samozřejmě že auto u něhož systémový výkon je kolem 450 koní pojede, hodně pojede. To jsem tak nějak čekal. Že se budu večer vracet vždy se spotřebou pod 10L, i když jsem se dost často nechal unést, to jsem ale ovšem nečekal! V režimu komfort to pomáhalo dole vylepšit charakteristiku spalovacího motoru a v režimu sport to vždy posílalo maximum dostupné energie a rekuperovalo to při brzdění motorem také na maximum. Asi bych s tím dokázal žít... >:D Ten čtyřválec bude ale fajn tak v Céčku, do E by to chtělo šestiválec, a není to o absolutním výkonu, toho tam je dost, ale nechci na tom pořád stát.
To je ovšem, pokud se nepletu tzv. mild hybrid s dvaceti kW elektromotorem/startérem/generátorem. To je trochu jiná disciplína než plug-iny. Ale výkon a spotřeba, klobouk dolů.
JirkaVejrazka
Fakt by mne zajimalo, kde vzal autor podklady pro sve tvrzeni "plug-in hybridy se do jednoho vytratily po anglicku"...
tak napríklad tu
[odkaz]
Vyraz používaný na oboch brehoch "kanála" s logickou modifikáciou :-)
Francúzi používajú 'filer ŕ l'anglaise', Angláni naopak hovoria o “the French leave” .
[odkaz]
Vyraz používaný na oboch brehoch "kanála" s logickou modifikáciou :-)
Francúzi používajú 'filer ŕ l'anglaise', Angláni naopak hovoria o “the French leave” .
Ja jsem se ptal ale na cisla tykajici se poctu prodeju a nabizenych modelu (ktera rostou), ne na vysvetleni vyrazu (ktery samozrejme znam) :-)
×
Sdílení komentáře
×
"...Maximální točivé momenty (diesel 400 Nm, elektromotor 440 Nm) má každý agregát v trochu jiných otáčkách a nejde je přímo sčítat - to samé platí o výkonech. ..."
Rád bych věděl jestli je to pravda nebo si tohle tvrzení autor článku jen vymyslel. Z tech.údajů se dá vyvodit že elektromotor má max.kouťák zhruba do 1950 ot./min a maximum spalováku začíná od 1600 ot. Tj. k dispozici je pásmo 1600-1950 kde se obě maxima mohou snadno překrýt. Že se ve skutečnosti nevyužívá součet obou hodnot může být limitované převodovkou apod. ale překŕytí maxim tam podle mě s velkou pravděpodobností je.
A druhé podivné tvrzení je u F-Cell
"...Zejména zrychlení z klidu je opatrné – 365 Nm není pro dvoutunového cvalíka žádný luxus, zvlášť když jsou s koly spojeny napřímo a nemohou si pomoci prokluzem spojky..."
Autor tím mylně naznačuje, že rozhodujícím parametrem pro zrychlení elektromobilu by měla být hodnota maxima krouťáku motoru. Tak přímočará závislost tam pochopitelně není, stejně jako není ani u aut se spalovacím motorem.
A co autor myslel tou pomocí prokluzem spojky je mi už úplnou záhadou. Prokluzující spojka určitě krouťák elektromotoru nezvýší
Odborný redaktor by přece neměl tápat v tak základních věcech