Profi
Zpět na článek
Elektrobusy v Ostravě umí ultrarychlé dobíjení. Pět minut na nabíječce stačí na hodinu cestování
8 komentářů
WinDiesel
Za rok v rámci "provozních" zkoušek, z EU na to pošlou dotace. Kdyby to byly normální komerční projekty, nejezdil by EV bus ani jeden. Jejich cena je dvoj až trojnásobná.
megacruiser
baterie při tak extrémně rychlém nabíjení vydrží prd. A pro autobus budou nové baterky v řádu milionů. Už ani CNG autobusy se kvůli drahým nádržím nevyplatí. Zrovna v Ostravě je to úplná kravina - doprava tam dělá minimum znečištění, vše je z průmyslu. Ale někdo si slušně namastí kapsu, že? Kdyby mysleli, investují do nových tras trolejbusů - sice prvotní investice je vyšší ale zase je provoz nesrovnatelně efektivnější. Btw. raději nebýt poblíž až to dobíjení 450 kW spustí v prudkém dešti nebo až bude celý elektrobus namrzlý...
Anonym
klasika, tak na pí*oviny, na kterých si zas někdo namastí kapsu dotace jsou, na nemocné děti, seniory v domovech důchodců, kteří nikoho nemaj - jen stát, na postižené a na důelžité věci peníze nejsou.
Prostě pomatená EU v čele s debilními skopčáky, klasika. Až budou mít blackout, budou se divit.
Prostě pomatená EU v čele s debilními skopčáky, klasika. Až budou mít blackout, budou se divit.
Ada je zase tady
Kdy bude dopravní podnik vyměňovat baterie za nové?
a) za rok
b) za 2 roky
c) za 3 roky, nebo později?
>😁
a) za rok
b) za 2 roky
c) za 3 roky, nebo později?
>😁
tradon
tohle je turecke hospodarstvi v praxi, prehazovat prachy tak dlouho, az prestane byt zrejme, co je efektivni. Nikdo normalni si nekoupi elektro Golfa za mega, kdyz stejne vybaveny benzinovy stoji polovinu. Ale stat nas oskube na danich, z tech nakoupi predrazene nesmysly, protoze z ciziho krev netece, ze?
opravdu? takze v Plzni maj teda co? [odkaz] nebo zeby Plzen nebyla v Cesku?