Ojetiny
Zde je odkaz na inzerci kde jsou na prodej: [odkaz]
Nech sa mňa nikto nehnevá ale s tou cenou to uj€bali fest. Keby v tom aute splodili aj Elvisa tak nemôže mať takú hodnotu.
Já pamatuju v bazarech Tatru 603 za 75 000 kč a dnesk taky stojí 700 000 Kč...
Takže asi tak....
Takže asi tak....
ZIL pro Brežnevovi byl k mání třeba za pakatel 7 000 000 Kč. A prodal se taky. Dokonce jeden byl na prodej i za 12 000 000 Kč. Běžný ceny těchto dnes veteránů a youngtimerů
Tatra T700 je opravdu paradni auto, i pres vsechny jeji nedostatky dane omezenym rozpoctem pri vyvoji (napr. nektere dily ze skodovky), je to jedine ceske povalecne auto, kterym bych opravdu chtel jezdit. Jednou jsem objevil na internetu fotku kousku v tmave zelene metalize se svetlou kuzi a v tehle "britske" kombinaci vypadala dokonale. :yes:
Jen vim, ze si ji realne nikdy neporidim, protoze ty ceny dosahly urovne, ze i kdybych si ji mohl dovolit, tak za tyhle penize bych uz dal prednost jinym oldtimerum (Aurelia GT, Flaminia Zagato). Presto ma Tatra T700 muj obdiv. 😄
Jen vim, ze si ji realne nikdy neporidim, protoze ty ceny dosahly urovne, ze i kdybych si ji mohl dovolit, tak za tyhle penize bych uz dal prednost jinym oldtimerum (Aurelia GT, Flaminia Zagato). Presto ma Tatra T700 muj obdiv. 😄
K Tatrám všeobecně se rozum moc nehodí. Upřímně, design T700 je v nemalé míře podřízen očekávanému použití auta- tak velkorysé prosklení nebylo ani v době vzniku T613 běžné. Ale své kouzlo má. A proč? Protože každý ne-ignorant ví, že to bylo první auto v socialistickém táboře, které mělo tak moderní motor a tak moderní podvozek (McPhersony vpředu, kyvadlové podélně a šikmo vedené masivními a masivně uloženými rameny á la BMW té doby vzadu, plus nejlepší dostupné kotoučové brzdy Girling té doby). To prostě nejde pominout a zde jde rozum přeci jen trochu stranou. Navíc to auto při jízdě nejen famózně filtrovalo díry na silnici, ale mělo taky velmi slušné chování v zatáčkách, což samo o sobě představovalo vskutku gigantický skok vpřed oproti T603 a Volga GAZ 21 a 24.
T700 přinesla v případě prvního prototypu rozhodně nejhezčí a nejluxusnější přístrojovou desku mezi všemi auty vyráběnými na počátku 90 let ve Východní Evropě (viz *. 1). Ano, bez airbagů, ale už s ABS (tehdy bylo Scorpio teprve první sériově vyráběným autem, které ABS mělo bez příplatku).
Rozum napovídá, že skutečně zajímavé youngtimery jsou ty, co mají ještě zajímavější konstrukci, než T613 či T700. Ale obě poslední osobní Tatry jsou natolik konstrukčně zajímavé, že mají místo v garáži movitého milovníka zcela jisté. A navíc: vůbec nejsou ošklivé... Škoda, že Tatra nikdy nevyrobila pár kousků překrásné T613 kupé!
T700 přinesla v případě prvního prototypu rozhodně nejhezčí a nejluxusnější přístrojovou desku mezi všemi auty vyráběnými na počátku 90 let ve Východní Evropě (viz *. 1). Ano, bez airbagů, ale už s ABS (tehdy bylo Scorpio teprve první sériově vyráběným autem, které ABS mělo bez příplatku).
Rozum napovídá, že skutečně zajímavé youngtimery jsou ty, co mají ještě zajímavější konstrukci, než T613 či T700. Ale obě poslední osobní Tatry jsou natolik konstrukčně zajímavé, že mají místo v garáži movitého milovníka zcela jisté. A navíc: vůbec nejsou ošklivé... Škoda, že Tatra nikdy nevyrobila pár kousků překrásné T613 kupé!
Kamarád nedávno mohl koupit za pár korun Superba 1.gen nebo T613 v předrenovačním stavu. Po obhlídce obou koupil S1 s tím, že toto bude alespoň jezdit. Tatra 613-700 je krásná nostalgie. Ve srovnání Š120, která byla vrak už během uvedení do prodeje a lidem to až tolik nevadilo to samozřejmě působilo nadpozemsky, ale zas takový zázrak 613-700 není.
to bych se radsi svez nejakem tehdejsim zapadnim ekvivalentem, nez autem s proprdenejma sedackama po zemanoj
Inak zviezol si sa v tom? Tie auta mali rôzne neduhy, ale hluk od motora k nim rozhodne nepatril.