Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
… už se prodává v Japonsku a v Austrálii, třetí je na řadě Evropa …
Turbo diesel řady SH 2184 ccm, komprese 14,4/1, 140 kW/450 Nm.
Vstřikovače G4P-i i-ART s vestavěnými snímači teploty a tlaku, EGR, DOC, DPF, SCR.
CX-3 má nově motor S8 1,786 ccm, komprese 14/4/1
Vstřikovače G4P-i i-ART s tryskami CDS s vestavěnými snímači teploty a tlaku, EGR, DOC, DPF, LNT
Počítám že CX-4 taky bude v Evropě k mání. Japonsko se ale zbláznilo do Mazdy a do Mazˇdáckých SUV s diesely, takže zase až co zbude.
Turbo diesel řady SH 2184 ccm, komprese 14,4/1, 140 kW/450 Nm.
Vstřikovače G4P-i i-ART s vestavěnými snímači teploty a tlaku, EGR, DOC, DPF, SCR.
CX-3 má nově motor S8 1,786 ccm, komprese 14/4/1
Vstřikovače G4P-i i-ART s tryskami CDS s vestavěnými snímači teploty a tlaku, EGR, DOC, DPF, LNT
Počítám že CX-4 taky bude v Evropě k mání. Japonsko se ale zbláznilo do Mazdy a do Mazˇdáckých SUV s diesely, takže zase až co zbude.
Zbytočne to tu riešiš, nikto normálny si mazdu v diesli nekúpi, keď majú také špičkové benzínové motory v ponuke.
Velke SUVcko s dieselem dava smysl. Ale vsude jinde ne. Me spis mrzi ze do evropy bedovazej 2.5 turbo benzin...
Nevycházel by CO2 prodané flotily.
Tak keby tu predali pár kusov 6 MPS s tým 2.5T, to by hádam flotila rozchodila. Však si ich môžu nechať pekne zaplatiť, aby bolo na pokuty za CO2 a pár kupcov by si to určite našlo. Pritom auto je vyvinuté, vyrába sa, žiadne náklady navyše. Kľudne by stačilo dať 6MPS v jedinom výbavovom stupni, tom maximálnom, na ktorom majú najväčšiu ryžu.
Ale nech, keď to ináč nepôjde, dám si to doviesť z USA.
Ale nech, keď to ináč nepôjde, dám si to doviesť z USA.
2,5T není MPS. Pokuty se podle mě neplatěj za prodané kusy ale za nabídku. Proto Aston nabízí supermini, aby snížili pokuty...
2.5T by navíc nebyla kusová záležitost, podle indícií mohlo vykázat slušné prodeje. Ale ne dostatečné na pokuty >😁
2.5T by navíc nebyla kusová záležitost, podle indícií mohlo vykázat slušné prodeje. Ale ne dostatečné na pokuty >😁
Pokuty sa počítajú za priemerné emisie všetkých predaných áut. Takže ku každému užranému, musia predať X úsporných, aby sa priemer držal na uzde.
Okrem toho, nie je žiadny problém preniesť celú pokutu za dané auto do jeho ceny. Pokiaľ viem, je to nejakých 90€ za gram CO2, takže pri nadlimitných emisiách na úrovni 70g/km (pri kombinovanej spotrebe okolo 7l) by tá pokuta bola cca 6000€, čo sa zaplatiť v cene auta dá. Aspoň by ich nepredali tak veľa.
Okrem toho, nie je žiadny problém preniesť celú pokutu za dané auto do jeho ceny. Pokiaľ viem, je to nejakých 90€ za gram CO2, takže pri nadlimitných emisiách na úrovni 70g/km (pri kombinovanej spotrebe okolo 7l) by tá pokuta bola cca 6000€, čo sa zaplatiť v cene auta dá. Aspoň by ich nepredali tak veľa.
Síce 2.5T nie je MPS, ale iba preto, že nemá 4x4 a samosvor. Nevadí, väčšine kupcov by tých 260 koní stačilo na predok a samosvor nahradený nejakou elektronickou barličkou. Logo MPS na zadku by už bol iba taký príjemný bonus.
mazda ma krasne vozy... ale stejne ma prekvapuje ako "slabo" sa v eu predava na to ake ma portfolio modelov a ako kazdy tie auta u nas chvali a kazdy o nich sniva ... rovnako absencia CX-4 v eu je podla mna vlastnak jak hrom ale chapem ok ... takisto neustale vyvijany wankel k nicomu zda sa nespeje ( akurat to stoji mazdu kazdorocne neskutocne prachy ) ... a uz sa opakujem ale mazde raz aj tie hybridy budu podla mna chybat... ved hadam uz nieco maju "v zalohe" .. kazdopadne jak mam mazdu rad tak na druhej strane vidim aj jej slabiny ... ma rozhodne co zlepsovat.. drzim palce a verim ze pojdu aj dalej tym spravym smerom ( ktoremu ale treba obcas ist aj naproti... samo to nepride ) .. mazda :yes:
Jde o kvartální výkyv na který měla z velké části vliv živelná katastrofa. Celoročně se očekává u Mazdy zisk. I přes kvartální ztrátu by měly roční prodeje téměř dosáhnout na loňský rekordní rok. Ty sinusovko...