Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mazda vykázala první provozní ztrátu za sedm let

16 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nerastie vecne.. ani zisky ani predaje .... sinusovka nepusti ... ale tak to zrejme ma byt... ono "kazdy chvilku taha pilku" :yes😒br />
mazda ma krasne vozy... ale stejne ma prekvapuje ako "slabo" sa v eu predava na to ake ma portfolio modelov a ako kazdy tie auta u nas chvali a kazdy o nich sniva ... rovnako absencia CX-4 v eu je podla mna vlastnak jak hrom ale chapem ok ... takisto neustale vyvijany wankel k nicomu zda sa nespeje ( akurat to stoji mazdu kazdorocne neskutocne prachy ) ... a uz sa opakujem ale mazde raz aj tie hybridy budu podla mna chybat... ved hadam uz nieco maju "v zalohe" .. kazdopadne jak mam mazdu rad tak na druhej strane vidim aj jej slabiny ... ma rozhodne co zlepsovat.. drzim palce a verim ze pojdu aj dalej tym spravym smerom ( ktoremu ale treba obcas ist aj naproti... samo to nepride ) .. mazda :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Četls to vůbec?

Jde o kvartální výkyv na který měla z velké části vliv živelná katastrofa. Celoročně se očekává u Mazdy zisk. I přes kvartální ztrátu by měly roční prodeje téměř dosáhnout na loňský rekordní rok. Ty sinusovko...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Text je pro některé asi moc složitý. 😉
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
>😁
Avatar - donPedro
donPedro
Tož bezesporu, jak i již kolega přede mnou zmiňuje, větru a dešti neporučí ani Japonci, tam bych tedy asi hledal největší problém. Že by se CX-4 mohla/měla prodávat i v Evropě, to tedy za mne rozhodně ano, páč je to IMHO esecence elegance na kolech v segmentu SUV. Máme tu ale jeden takový nešvar, takové české specifikum, které Mazdě sice prodeje nijak extra nevytrhne, avšak mne osobně sejří docela dost. A to naprosto nesmyslně, nebál bych se říci že až úchylně nastavené "povinné ručení" podle objemu motoru. Což, jak jistě všichni uznáte, je pro Mazdu oproti všem těm oturbeným litránkům značně nevýhodné. Mělo by se těch 200 termitů chytit za nos a tento archaický nesmysl co nejrychleji přepracovat na výkon motoru (+ dejme tomu, jako i úlitbu/daň všem těm různým "eko-něcoidům", zohlednit i hledisko emisí, což v podstatě s tím výkonem tak nějak víceméně souvisí), místo vymýšlení všech možných, ale hlavně nemožných, daní, šrotovného a podobných dalších ***in. Výrazný regulační prvek už je, alespoň co se starých benzínových motorů týká, na spadnutí. Ano, modří už vědí, jmenuje se prostě, E10. Tož tak.
Mino21
A víš o tom, že je rok 2018 a ne 2008? Objem dnes v povinném ručení hraje poměrně malou roli a některé pojišťovny už dávno nabízí pojistky dle výkonu. Nevím, co by s tím těch 200 termitů jako mělo provádět. Co oni s tím mají společného? Jestli chceš pojistku dle výkonu, nikdo ti nebrání si najít pojišťovnu, která to takhle nabízí. Pláčeš na špatném hrobě.
Avatar - Shr3k
Shr3k
CX-4 v čínské kvalitě bych teda nechtěl, už tak stačí 3 a 2 v mexické...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… už se prodává v Japonsku a v Austrálii, třetí je na řadě Evropa …
Turbo diesel řady SH 2184 ccm, komprese 14,4/1, 140 kW/450 Nm.
Vstřikovače G4P-i i-ART s vestavěnými snímači teploty a tlaku, EGR, DOC, DPF, SCR.
CX-3 má nově motor S8 1,786 ccm, komprese 14/4/1
Vstřikovače G4P-i i-ART s tryskami CDS s vestavěnými snímači teploty a tlaku, EGR, DOC, DPF, LNT
Počítám že CX-4 taky bude v Evropě k mání. Japonsko se ale zbláznilo do Mazdy a do Mazˇdáckých SUV s diesely, takže zase až co zbude.
parafin
Zbytočne to tu riešiš, nikto normálny si mazdu v diesli nekúpi, keď majú také špičkové benzínové motory v ponuke.
Avatar - skejpa
skejpa
Velke SUVcko s dieselem dava smysl. Ale vsude jinde ne. Me spis mrzi ze do evropy bedovazej 2.5 turbo benzin...
Avatar - Shr3k
Shr3k
Nevycházel by CO2 prodané flotily.
parafin
Tak keby tu predali pár kusov 6 MPS s tým 2.5T, to by hádam flotila rozchodila. Však si ich môžu nechať pekne zaplatiť, aby bolo na pokuty za CO2 a pár kupcov by si to určite našlo. Pritom auto je vyvinuté, vyrába sa, žiadne náklady navyše. Kľudne by stačilo dať 6MPS v jedinom výbavovom stupni, tom maximálnom, na ktorom majú najväčšiu ryžu.
Ale nech, keď to ináč nepôjde, dám si to doviesť z USA.
Avatar - skejpa
skejpa
2,5T není MPS. Pokuty se podle mě neplatěj za prodané kusy ale za nabídku. Proto Aston nabízí supermini, aby snížili pokuty...
2.5T by navíc nebyla kusová záležitost, podle indícií mohlo vykázat slušné prodeje. Ale ne dostatečné na pokuty >😁
parafin
Pokuty sa počítajú za priemerné emisie všetkých predaných áut. Takže ku každému užranému, musia predať X úsporných, aby sa priemer držal na uzde.
Okrem toho, nie je žiadny problém preniesť celú pokutu za dané auto do jeho ceny. Pokiaľ viem, je to nejakých 90€ za gram CO2, takže pri nadlimitných emisiách na úrovni 70g/km (pri kombinovanej spotrebe okolo 7l) by tá pokuta bola cca 6000€, čo sa zaplatiť v cene auta dá. Aspoň by ich nepredali tak veľa.
parafin
Síce 2.5T nie je MPS, ale iba preto, že nemá 4x4 a samosvor. Nevadí, väčšine kupcov by tých 260 koní stačilo na predok a samosvor nahradený nejakou elektronickou barličkou. Logo MPS na zadku by už bol iba taký príjemný bonus.
Avatar - Shr3k
Shr3k
V JPN startuje aktuálně prodej CX-5 a CX-8 s 2.5T...